Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 197608 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #90 : 06.07.12 - klo:20:58 »
Onko kukaan kokeillut Physician's formulan Mineral wear tai Healthy wear sävyttäviä päivävoiteita?

Laitoin tuon Healthy Wearin viime viikolla tilaukseen, tulen siis raportoimaan kokemuksistani heti kun olen saanut kokemuksia siitä!

Sori kun hätistelen mutta joko olet ehtinyt käyttämään tätä? :)

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 06.07.12 - klo:23:15 »
^ Hyvä että muistutit, ehdin jo unohtaa tuon viestin :D

Voide on koostumukseltaan aika paksua ja se on sekaiholleni vähän liian rasvainen yksinään. Sekoitan sitä L'Oréalin Youth Coden heleyttävän seerumin kanssa, niin lopputulos on vähän kevyempi. Peittävyys on yllättävän hyvä, voisin verrata sitä jopa jonkun kevyen meikkivoiteen kanssa, jos sitä käyttää yksinään iholla. SPF 50 on todella hyvä lisä tuossa, sillä olen töissä nyt kesällä n. 6 tuntia päivässä ulkona, enkä ole palanut kertakaan :)

Sävynä Fair to Light on jun mielestä tosi tumma vaalealle suomalaiselle iholle. Tällä hetkellä, kun olen käyttänyt itseruskettavaa ja olen päivettyneemmän näköinen, voide sopii melko hyvin omalle ihonsävylleni. Vaaleammalle iholle kannattaa siis kokeilla sitä Ivory to Fair- sävyä.

Jos sulla on vähän kuivempi tai normaali iho, tämä sopii hyvin pelkästään käytettynä. Jos sulla on rasvaisempi iho, kannattaa sekoittaa jonkun seerumin kanssa tai aloe vera- geelin kanssa (näin pinta ei ole yhtään tahmainen!) ja levittää sitten iholle. Olen kyllä tykännyt tästä, mutta omalla ihollani se kyllä vaatii sen sekoittamisen jonkun kevyemmän tuotteen kanssa.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 07.07.12 - klo:14:05 »
^ Kiitti kattavasta kommentista :) Sen perusteella taidan jättää tuon väliin :) Kasvoni iho kun on normaali/rasvoittuva, niin en viitsi ostaa tuotetta, jota joutuisi kikkailemaan tuollein toisen tuotteen kanssa itselle sopivammaksi.

Mutta sitten lisää omia kokemuksia...:

Grandpa's Wonder pine tar soap - Tätä ennen käytin Nubian Heritage African black soapia ja pidin siitäkin kovasti mutta Wonder pine tar soap on vielä paljon parempi! Pidän esim. siitä että wonder pine vaahtoaa helpommin. Käytän siis suihkussa koko vartalon pesuun ja aamuisin myös kasvojen pesuun. En ole tätä ikinä esim. hiusten pesussa testannut mutta kai sitäkin voisi vielä joskus kokeilla... :)

Earth Therapeutics Clari-T Pore Cleansing Strips - Näistä kirjoitinkin jo aiemmin Mustapäistä-ketjuun, mutta mainitaan tässäkin ketjussa muutama sana: 10 kpl/USD 4,61 eli hinta on varsin kohdallaan. Tarttuvat napakasti nenään ja kyllähän mustapäitä jää kiinni ihan hyvin. Paketissa on vain nenälle tarkoitettuja lappuja (eikä esim. myös otsalappuja) joka sopii mulle todella hyvin koska vain nenälle näitä on mulla tarvetta käyttää. 

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 11.07.12 - klo:02:06 »
Löytyykö iHerbistä voidetta, joka muistuttaisi mahdollisimman paljon Humektania?
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 11.07.12 - klo:16:18 »
Löytyykö iHerbistä voidetta, joka muistuttaisi mahdollisimman paljon Humektania?  

Edellisellä sivullakin mainittu (haukuttu :D )
Nature's Gate, Fragrance-Free Moisturizing Lotion, 18 fl oz (532 ml)

Mun mielestäni hyvin paljon Humektanin tyylinen, kevyt ja vähän "liru" koostumus, mutta kosteuttaa hyvin. Mun suosikkejani ja itsellä on imeytynyt hyvin, pienellä viiveellä tosin mutta samanlailla Humektankin jää hetkeksi pintaan.. Tuossa on senverran hyvä hinta-laatu-suhde etten ole aikoihin Humektania ostanutkaan.

Edit.  Mulle toi humektanin antibakteerisuus on uutta tietoa.. Mikä siitä tekee antibakteerisen? nim. tyhmä kyselee
« Viimeksi muokattu: 11.07.12 - klo:21:49 kirjoittanut MAS »
1b F ii

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 11.07.12 - klo:19:32 »
^ Mietin kun Humektanhan on antibakteerinen, eli se ehkäisee finnejä hyvin. Mulla ainakaan kunnon finnejä ei ole tullut enää, vain ihan pieniä.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #96 : 11.07.12 - klo:21:42 »
^Kasvoille aika vastaava vois olla Giovannin D:tox moisturiser. Se on ehkä vähän Humektania kevyempi, mutta tunne kasvoilla on hyvin samanlainen.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 11.07.12 - klo:21:54 »
^^ miksi et käytä Humektania jos se on täydellinen? :D

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 11.07.12 - klo:22:02 »
^ Koska ymmärtääkseni Orionin tuotteita ei myydä ulkomailla?

Plus eläintestaamattomuus olisi aika kiva olla olemassa.
Vyötärö-alaselkämitassa.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #99 : 11.07.12 - klo:22:12 »
Miten olisi Beauty Without Cruelty eli BWC tuoksuton vartalo voide / body lotion? Kevyt, mutta kosteuttava, hyvin apteekin perusvoiteen tapainen, mutta tehty paremmista  raaka-aineista. Sekaan voi laittaa esim. tea tree öljyä pitämään näppyjä kurissa ja nuhteessa.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #100 : 12.07.12 - klo:00:05 »
PF:stä puheenollen.
http://www.iherb.com/Physician-s-Formula-Inc-Healthy-Wear-Tinted-Moisturizer-SPF-50-Light-to-Natural-1-fl-oz-30-ml/43188 on luottotuotteeni. Peitto ei tosiaan ole mitään kevyttä vaikka voisi olettaa. Laitoin juuri kaksi putelia taas tilaukseen   Lyö mielestäni meikkivoiteet mennen tullen, juuri passeli kuivalle iholleni.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #101 : 13.07.12 - klo:17:58 »
Teen lyhkäiset kuvailut joistakin viimeaikoina haalituista iherbbailu-ostoksista:

http://www.iherb.com/Hyalogic-LLC-Episilk-Lip-Balm-with-Hyaluronic-Acid-5-oz/38457

Kevyt, öljyinen eikä vahamainen, huulirasva. Ei tuoksua tai makua. Tätä voisin kuvitella käyttäväni talvella myös silmänympärysiholle tehohoitona. En huomaa huulten täyteläistymistä.

http://www.iherb.com/Giovanni-2chic-Ultra-Sleek-Hair-Body-Super-Potion-Brazilian-Keratin-Argan-Oil-1-8-fl-oz-53-ml/43360

Toffeen tuoksuinen öljy, jota voi käyttää hiuksille ja iholle. Hiuksiin kannattaa annostella säästeliäästi, itse silotin vain latvat.

http://www.iherb.com/Alba-Botanica-Very-Emollient-Body-Lotion-Unscented-Original-32-oz-907-g/4473

En tykännyt makeasta gardeniatuoksusta joka näissä on yleensä tuoksuna, joten tilasin tuoksuttoman version. Voiteen tuoksu muistutaa tässä liimaa tai maalia, ei kuitenkaan niin pistävä raaka-aineen tuoksu kuin  Madre Labs Hand & Body voiteessa. Hieman paksumpaa kamaa kuin BWC vartalovoide, eikä imeydy yhtä hyvin vaan jää silikoniseksi/vahamaiseksi pinnaksi. Toimisi paremmin talvella suoraan suihkun jälkeen. Iso, kömpelö pullo ja iso, kömpelö pumppu.

http://www.iherb.com/Now-Foods-Essential-Oils-Lemongrass-1-fl-oz-30-ml/3330

Raikas sitruunatuoksu, jossa mukana vehreyttä. Ostin sekoitettavaksi pyykinhuuhteluaineeseen ja vaatekomeron ja kenkien pitämiseen raikkaana (töpsöttelen öljyä pumpulipalloihin). Tällä pitäisi olla sitronellan tapaan myös hyönteisiä karkoittava vaikutus.

http://www.iherb.com/Now-Foods-Vitamin-C-Crystals-8-oz-227-g/413

Tämän ostin kokeiltavaksi kasvonaamioiden ja -vesien buustaukseen. En ole vielä koittanut, mutta rohkaistunen kotikemistiksi viikonloppuna. Mulla pitäisi olla myös papaija-pillereitä jossakin. Ostin niitä käytettäväksi aspiriinimaskin tapaan. Papaiinin pitäisi kuoria ihoa, mutten tiedä miten nuo pillereiden täyteaineet vaikuttaa tehoon.

http://www.iherb.com/Maroma-Solid-Perfume-Vetiver-0-28-oz-8-g/42639

Kiinteä tuoksuvoide, tuoksu ei oikein natsaa, odotin syvempää, vihreämpää tuoksua, tässä on liikaa patsulia. Lopputulos on partavesimäinen, en tiedä miten käyttäytyisi, jos päälle lisäisi kevyempää tuoksua. Pistän syrjään ja kokeilen uudestaan kun ilmat kylmenevät.

http://www.iherb.com/Hurraw-Balm-Tinted-Lip-Balm-Cinnamon-15-oz-4-3-g/39445

Hurraw huulirasvoja tilasin kanelin ja kirsikan tuoksuisena. Plussaa siitä, että punaväri oli kasvista eikä karmiinikirvoista. Tuoksu oli molemmissa miellyttävä eikä liian yliampuva. Väriä kummastakaan ei juuri tullut, vaikkä sävyt olivatkin tummahkoja punaisia.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 13.07.12 - klo:18:25 »
Onko Iherbillä valikoimassa jotain hyvää silmänympärysvoidetta? Suuria kosteutustehoja en etenkään näin kesällä kaipaa, ennemmin turvotusta laskevaa ja rauhoittavaa. Aloe veraa sisältävät tuotteet kiinnostaa aina erityisesti :)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 13.07.12 - klo:18:29 »
Pakko hehkuttaa: Mulla oli vielä viikko sitten leuka ja koko käsi ranteesta olkapäähän asti auki (lensin hevosen selästä soraan). Leuka raaputettiin veitsellä ihan kunnolla auki että sorat saatiin pois. Olen syönyt viikon Now Foodsin aloeverakapseleita (http://www.iherb.com/Now-Foods-Aloe-Vera-Gels-100-Softgels/381) ja rasvannut ihoa Now Foodsin e-vitamiinivoiteella (http://www.iherb.com/Now-Foods-Solutions-Vitamin-E-Cream-28-000-IU-4-fl-oz-118-ml/6667). Leuassa ei näy enää kuin aavistuksen kuiva läntti siinä missä rupi oli ja kädenkin iho paranee ihan supernopeaa vauhtia. :ts Nappiostoksia molemmat. Tuota e-vitamiinivoidetta olen käyttänyt myös koko kasvoille yövoiteena ja kosteuttaa kyllä hyvin ja tykkään muutenkin. :) Eikä ole hinnallakaan pilattu!

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #104 : 13.07.12 - klo:18:39 »
Onko Iherbillä valikoimassa jotain hyvää silmänympärysvoidetta? Suuria kosteutustehoja en etenkään näin kesällä kaipaa, ennemmin turvotusta laskevaa ja rauhoittavaa. Aloe veraa sisältävät tuotteet kiinnostaa aina erityisesti :)

Pelkkä aloe vera-geeli on tietysti yksi vaihtoehto, mutta itse olen käyttänyt tätä Shikain silmänympörysvoidetta sekä tätä, Derma E:n huulivoidetta - kyllä, huulivoidetta viraliselta nimeltään, mutta aivan loistava silmänympärysiholle!

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii