Kirjoittaja Aihe: Kasvojen kosteusvoiteet  (Luettu 59831 kertaa)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
Kasvojen kosteusvoiteet
« : 25.02.12 - klo:00:20 »
Olen käyttänyt loppuun Lumenen C-vitamiinivoiteen (keltakorkkinen purkki) päivävoiteena sekä Bellavita 30+ -päivävoiteen yövoiteena. Kumpikin toimi hyvin, tosin mun iho on nyt jotenkin erityisen hyvässä kunnossa. Sanoisin, että Lumenen voide ei olisi välttämättä riittänyt huonompana talvena, enkä ostakaan sitä uudestaan (ja tämänkin sain siskolta). Bellavita haisee pahalle, mutta tekee ihon tosi hyvän tuntuiseksi. Pitää kokeilla sitä hajustamatonta, vaikka se ei taidakaan olla tätä +30-sarjaa.

Käytän nyt päivällä kevät/kesäkauden suosikkiani Acon sinistä pumppupulloa ja yöllä ihan Aqualan L:ää.

Aikaisempi kosteusvoideketju on arkistoitu.
« Viimeksi muokattu: 20.04.12 - klo:10:24 kirjoittanut Tuikkuli »
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa MerviMaria

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #1 : 07.03.12 - klo:12:43 »
Koko syksy ja hankala talvi nyt vedelty läpi Lumenen Sensitive -sarjan tuotteilla. Ei mitään ongelmia enää. Aivan loistavaa. Olin jo vuosia ihan tuskissani talvisin ihoni kanssa, mutta nyt löytyi juuri sopivat tuotteet, myös vartalolle (edelleenkin apteekin pöntöt käytössä)  :D Kesällä varmaan voi jättää yövoiteen kokonaan pois.
Ei mitään väliä - kuha tukka on hyvin!

Lizine

• Vieras
Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #2 : 12.03.12 - klo:13:08 »
Nyt on varmaa aikamoista hakuammuntaa mutta testataan...

Ostin Thaimaasta ihan 7 elevenistä Smooth-e 4 in 1 kosteusvoidetta.. YHDEN  PURKIN  :# ja testasin sitä tietenkin vasta suomessa..

Tämä on oikeasti parasta kosteusvoidetta mitä olen kokeillut, viimeisin käytössä ollut on paula's choisen normaalin-kuivan ihon voide (ilman uv-suojaa) joka ei kyllä tuntunut kosteuttavan yhtään, tuntui vain kuin olisi jäänyt silikonikelmu ihon päälle.  :-\

Silikonia tässäkin voiteessa muistaakseni/varmaan on, mutta tuntuu tosi kosteuttavalta ja jättää ihon pehmeäksi ja hiukan mattapintaiseksi. Onko kellään juureksella kokemusta tästä voiteesta / osaisiko suositella jotakin samantapaista jota saisi suomestakin. http://www.smooth-e.com/ -sivuilta ei löytynyt tuota täysin samaa mutta en tiedä vastaisiko tuo e-vitamiinivoide tätä.. Sitä sentään saisi eabysta vielä.  Muutenkin tuntuu että nämä aasialaisten suosimat ihonhoitotuotteet yllättää usein positiivisesti

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #3 : 12.03.12 - klo:22:25 »
Oon käyttänyt nyt kolmatta viikkoa Erisanin Uudistavaa voidetta. Kiitos juurikasvun.... :) Sopii mun iholle paremmin kuin mikään muu todella pitkään aikaan. Mahtavan hyvä tuote ja ihanaa kun on hajusteeton. Ylipäätään tuntuu kivalta käyttää kun ei tarvitse lotrailla omia koktaileja.
Käytän aamuin illoin ja iho on riittävän kosteutettu ja pehmeä. Voi olla että kuvittelen, mutta tuntuu jopa aavistuksen korjaavan mun hankalaa arpitilannetta. Ei se siis mihinkään katoa todellakaan, mutta aavistuksen rauhallisemmin on käyttäytynyt. Meikinkin alla menee juuri nappiin. Kiitos juuresvinkistä! :-*
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #4 : 19.03.12 - klo:11:58 »
Täytyy kyllä vähän kehaista Garnierin pinkissä purkissa olevaa kuivan ihon kosteusvoidetta flunssanenän hoidossa..  ::) Olen koko viikonlopun niistänyt nenääni ja lauantaina nenänpielet ja nenänalunen huusivat hoosiannaa, vaikka olen niistänyt pelkästään ekstrapehmeisiin nenäliinoihin. Olin reissussa ja mitään perus rasvavoiteita ei ollut mukana joten oli tyydyttävä ihan tuohon perus naamarasvaan. Kirveli niin maan perkeleesti aluksi, mutta voide auttoi heti nenänpieliin ja yöksi kun laitoin kunnon kerroksen, niin aamulla kaikki punoitus ja ärsytys olivat täysin rauhoittuneet eikä iho edes hilseile tms. miten yleensä käy. Tuo ei ole edes niin kallista, että sitä raaskii onneksi lotrata.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #5 : 19.03.12 - klo:12:44 »
Oon käyttänyt nyt kolmatta viikkoa Erisanin Uudistavaa voidetta. Kiitos juurikasvun.... :) Sopii mun iholle paremmin kuin mikään muu todella pitkään aikaan. Mahtavan hyvä tuote ja ihanaa kun on hajusteeton. Ylipäätään tuntuu kivalta käyttää kun ei tarvitse lotrailla omia koktaileja.
Käytän aamuin illoin ja iho on riittävän kosteutettu ja pehmeä. Voi olla että kuvittelen, mutta tuntuu jopa aavistuksen korjaavan mun hankalaa arpitilannetta. Ei se siis mihinkään katoa todellakaan, mutta aavistuksen rauhallisemmin on käyttäytynyt. Meikinkin alla menee juuri nappiin. Kiitos juuresvinkistä! :-*
Veit sanat suustani ;). Sopiva koostumus ja todella hyvä voide. Olen käyttänyt tätä yövoiteena, mutta voisin käyttää päivävoiteenakin. Ei ole liian rasvainen. Ja jättää ihon pehmeäksi ja iho kiittää ja voi hyvin :ts.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa annnma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #6 : 20.03.12 - klo:16:54 »
Täytyy kyllä vähän kehaista Garnierin pinkissä purkissa olevaa kuivan ihon kosteusvoidetta flunssanenän hoidossa..  ::)

Tästä tulikin mieleeni. Tempaisin edellisen flunssan aikaan nenänvieruksiin Cliniquen all about eyes -silmänymärysvoidetta. Toimi!!

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #7 : 02.04.12 - klo:19:49 »
Olisiko kukaan ehtinyt testaamaan tätä Favoran uutuutta:
http://www.favora.fi/tuotteet/kosteuttava-hoitovoide-kasvoille.php

Edit. Kiitos Tuikkuli! Sitten taidan jättää ostamatta, en erityisemmin tykkää tahmanassu -tunteesta.
« Viimeksi muokattu: 03.04.12 - klo:17:32 kirjoittanut Butterfly »

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #8 : 03.04.12 - klo:14:09 »
^ Joo, mä olen testaillut muutamia kertoja. Voiteessa on mukava koostumus eli ei ole paksua eikä lirua, mutta ihon se jättää kyllä aika tahmeaksi ja melkoisen kiiltäväksi. Sen takia tuntuu miellyttävämmältä yövoidekäytössä, vaikka oon nyt kokeillut sitä vähän päiväkäytössäkin. Ehkä talvella olis ollut kivempi päivävoiteena.

Mulla ei ole tällä hetkellä kovinkaan rasvainen iho, vaikka päivän mittaan meikki "elääkin" ja iho on siinä mielessä vähän rasvoittuva. Muuten iho on kuitenkin normaali eikä kauhean kuiva.

Plussaa voiteen tuubista ja tuoksuttomuudesta!

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #9 : 03.04.12 - klo:20:36 »
Mä oon käyttänyt ja kokeillut elämäni aikana niin monta erilaista kasvovoidetta etten edes muista.
Nyt vihdoin kun olen saanut kasvojeni ihon kuntoon (näpyistä ja finneistä) niin olen myös alkanut käyttämään vähä "miedompia" tuotteita.

Tällä hetkellä käytössä Erisan kosteuttava kasvovoide. Perus hyvä, aika liru koostumus, imeytyy nopeasti ja käy tosi hyvin meikin alle! =) Tykkään! Hintakaan ei paha, oliko jonku vitosen? Ja on muuten tosi riittoisaa! Suosittelen!  :ts
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Neriana

• Tukkaguru
Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #10 : 17.04.12 - klo:10:42 »
Minä ostin jo toisen purkin Lorealin youth code päivävoidetta :) Olen ollut voiteeseen todella tyytyväinen vaikka sen käyttö ensin hiukan epäilyttikin voiteen ''muovisuuden'' vuoksi. Tasoittaa kivasti ihoa ennen meikkiä ja häivyttää hyvin ihohuokosia poskilta. Olen myös huomannut, että ilmojen vaihtelut eivät juuri vaikuta kasvojeni ihoon enää; ilmeisesti voide suojaa ihoa todella hyvin silikonisuutensa vuoksi. Mitään tukkiutumistakaan en ole huomannut voidetta käytellessäni.

Ostin nyt myös ekaa kertaa saman youth code sarjan seerumin kun se oli jossain tarjouksessa anttilassa, mutta tästä en nyt osaa sanoa vielä oikein mitään. Seerumi tuntuu mukavan kevyeltä ja imeytyy hyvin ihoon, mutta se ei tunnu iholla juuri miltään, ihan kuin jotain geeliä iholle levittelisi; ei kiinteyttävää tai mitään lift-up tunnetta. Eipä se ole pahaakaan iholle tehnyt niin kyllähän tuon nyt käyttelee pois päivävoiteen alla, mutta tuskin ostan uudestaan, ellei se nyt  yht'äkkiä ala jotenkin kummasti näkymään positiivisesti iholla :)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #11 : 18.04.12 - klo:14:11 »
Ostin nyt sitten Humektanin, ja luulen pitäväni tästä! Finnit eivät ole intoutuneet leviämään, vaan vanhojen jäljet jatkavat haalenemistaan melko hyvin. Uusia kunnon finnejä ei ole edes syntynyt, wuhuu! Humektanin miinuspuolena on inha ja outo fiilis, joka iskee sen jälkeen, kun voide on pääosin imeytynyt. Ihan kuin naamaa kiristelisi ja kuin ihan kaikki voiteesta ei imeytyisi, vaan jäisi kelmuksi kasvoille. Kuitenkin seuraavana aamuna tunne on poissa eikä kasvot tunnu kuivuneen tai ärtyneen vaan ovat pehmeät, joten aion kestää tuon kelmufiiliksen.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
Vs: Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #12 : 24.04.12 - klo:08:34 »
Anttilassa oli tarjouksessa Olayn tuotteita ja mukaan tarttui Olayn Anti-Wrinkle Firm & Lift 2 in 1 Day Cream + Serum sekä Total effects wake up wonder päivävoide :)

Seerumi tuntuu todella hyvältä; iho jää silkinpehmeäksi, mutta sitä ei kiristele. Wake up wonder tuntuu lähinnä suht tavalliselta kosteusvoiteelta, tosin suht laadukkaalta sellaiselta. Tämäkin tekee ihosta ihan silkinpehmeän, mutta mitään mintun virkistävää vaikustusta en huomannut, tai ylipäätään tuotteesta ei voi haistaa tai tuntea sen sisältävän minttua; mitään viilentävää vaikutusta tuotteella ei ole.

nämä vasta ekoja tuntemuksia ko. tuotteista, mutta täytyypi jatkaa testailua.. :)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #13 : 24.04.12 - klo:08:46 »
Ostin äskettäin Rainbow Sensitive kasvovoiteen ja laitoin yöksi ja aamulla iho oli tosi tasainen ja hyvännäköinen. Kosteutti tarpeeksi kuivia alueita ja hintakaan ei ollut yhtään paha. Suosittelen kokeilemaan.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #14 : 24.04.12 - klo:13:08 »
Tukkiikohan tuo Rainbow Sensitive ihoa käytössä? En ole oikein päässyt selvyyteen siitä, mitä ihoni tykkää karitevoista. Pitäisi siis löytää joku edullinen kosteusvoide, mutta esim. Humektanin ja Basan geelin koostumuksista en ole tykännyt.