Kirjoittaja Aihe: Kasvojen kosteusvoiteet  (Luettu 59834 kertaa)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
Vs: Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #120 : 15.09.14 - klo:00:15 »
^ Satutkos sä olemaan juuri Hollannissa..? Paula's Choicen Euroopan-verkkokauppa (http://www.paulaschoice-eu.com/) sijaitsee Hollannissa, ja siellä toimitus lienee nopeaa ja edullista. Esim. Hydralight Moisture-Infusing Lotion voisi sopia noihin tarpeisiin. Se löytyy verkkosivuilta otsikoiden Skin Care -> Moisturizers alta. Kaikki Paula's Choicen tuotteet ovat hajusteettomia, väriaineettomia ja muutenkin ärsyttämättömiksi tarkoitettuja. Valikoimaa on laajasti erilaisille ihotyypeille, kevyitäkin vaihtoehtoja on siis useampia.
1cFii, oma väri.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 15.09.14 - klo:20:38 »
Joo täällähän minä. Täytyykin katsella tuota verkkokauppaa, kiitos! Vaikuttaisi sopivalta tuotteelta mulle, eikä mikään törkyhintainen.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 30.10.14 - klo:20:15 »
Ääh, mikä olisi hyvin kosteuttava kasvovoide herkälle pintakuivalle sekaiholle, mutta silti koostumukseltaan kevyehkö ja imeytyisi hyvin? Ongelmana lähinnä, että joko voide on liian kevyt ja kasvot alkaa kiristää ja hilseillä pintakuivuuttaan, tai sitten voide on liian paksua ja ei imeydy ihoon vaan jää pyörimään rasvaisena iholle. Voiteen pitäisi olla ainakin hajusteeton, väriaineeton ja alkoholiton. Välttelen lime -ja sitrusöljyjä/uutteita tms ja niacinamidea sekä salisyylihappoa. Myös "tehokkaat" ainesosat ovat yleensä liikaa iholleni, ja ne ärsyttävät usein herkkää ihoani ja saavat sen herkästi punoittamaan. Tällä hetkellä käytössä L300 normaalin ja sekaihon kasvovoide Avenen kosteuttavalla seerumilla buustattuna. Mutta silti iho on aamulla kiristävä ???

Millainen Elivon 24h kasvovoide mahtaisi olla?

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 12.11.14 - klo:18:23 »
Mä tein löydön! En ennen ole tykännyt Lumenen kasvovoiteista, niissä on aina tökkinyt jokin. Mutta tämä on ihan mahtava: http://www.lumene.com/fi/kasvot/ultra-sensitive/rauhoittava-kosteuttava-paivavoide! Mulla on herkkä pintakuiva sekaiho. Tää imeytyy hyvin, mutta iho on silti kosteutettu.

Paikalla Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 14.11.14 - klo:22:26 »
^ Kiinnostavaa.

Mulla on kierroksessa nyt Lumenen Sensitive-päivävoide, eikä tämä kosteuta ihan niin paljon kuin toivoisin. Tästä myös jää vähän kumma kelmumainen fiilis kasvoille, mutta ei rullaudu tms. Ihan hyvin toimii meikin allakin. Pakkauksesta miinusta, köntti rasvaa kuivuu suupalaan _aina_.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #125 : 15.11.14 - klo:00:02 »
^^Eroaako tuo nyt jotenkin niistä pumppupullon voiteista? Itselleni se pumppuvoide ei sovi ollenkaan, vaan iho alkaa punoittaa ja kiiltää öljystä. Täysin sietämätön käyttää jopa kaulavoiteena, kun kaula on sitten rasvainen. Vanhempi lasipurkissa oleva on (entinen) luottotuotteeni.

Pakko avautua, sori.
En ymmärrä, miksi Lumene sössii noiden tuotteittensa kanssa koko ajan. Eikö jotain tuotelinjoja voi pitää ennallaan, jos ne on hyväksi havaittuja. Monesti se tuoteuudistus on vain huonoon suuntaan. Ehkä raha laulaa tässäkin hommassa ja voiteita tehdään mahdollisimman halvalla. Pumppupullon voiteesta nimittäin puuttuu rauhoittavat ja mattapinnan tuovat ainesosat, joita lasipurkin voiteessa on, kokonaan. Sen sijaan kaikenlaisia kiiltoa tuovia kasviöljyjä on lisätty.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 15.11.14 - klo:01:18 »
Kiinnostaisi kyllä tuon Lumenen Ultra Sensitive -voiteen inci. Mä jonkin aikaa jopa tykkäsin siinä pumpputuubissa olleesta sekaihon voiteesta, joka Sensitive Touch -sarjan ekaan painokseen ilmestyi, silloin kun pakkaukset olivat vaaleansiniset ja mainostivat pellavauutetta tms. ja tuhdimmat voiteet olivat lasipurkeissa. Siitä lähtien koko homma meni kyllä jyrkästi alaspäin. (Saikohan ne jostain halvalla hirveän satsin mustikkauutetta ja oli sitten pakko tehdä pas*anhajuista Moisturismia ja huonoja kosteusvoiteita..?)

Olen aika paljon rahaa tuhlannut aikoinaan Lumeneen ja niiden kokemusten perusteella se on kyllä ihan onneton ihonhoidossa, mutta ainahan tuota silti huomaa kauppareissuilla ohimennen kyyläävänsä... Onhan sitä aina sijaa onnekkaille sattumille. On kyllä silti mielessä vain viimeinen repeäminen, kun taas kerran jaksettiin lanseerata yhtä uutta rasvaisen ihon tuotesarjaa, jossa mm. kasvovesi ylpeilee niinkin hämmästyttävän edistyneellä formulalla kuin vesi, denaturoitu alkoholi, ja siinä suunnilleen se. Gääh, Lumene kyllä rassaa mua aika pahasti. Sori, muori Pippuri avas hanat... ;D
1cFii, oma väri.

Poissa rhoda

• HAIRahtanut
  • rhubarb, rhubarb, scientific rhubarb
« Vastaus #127 : 15.11.14 - klo:08:44 »
Mä olen varmaan aiemminkin tätä hehkuttanut, mutta apteekista vajaalla kympillä saatava Xyliderm on ollut ainakin mun kaikesta ärtyvälle hipiälleni pelastus. Tuoksuton ja geelimäinen, levittyy ja imeytyy hyvin ja on riittoisaa. Viime talven pärjäsin pelkästään sillä, edes nenänpielus ei hilseillyt pakkasessa. 

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 15.11.14 - klo:13:49 »
^ Siitä onkin tullut monen luottotuote, mutta ovat kyllä sitten huomanneet sen toisessakin päässä... Viimeksi apteekissa huomasin hintojen nousseen ihan selvästi. YA:n hinta Xyliderm-tuubille on nyt 11,60.
1cFii, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #129 : 15.11.14 - klo:19:50 »
Mullakin on nyt kokeilussa yksi pumppupullo-Lumene, piti ostaa 3+1 päivän kaaoksesta...  ::) Jätän sen kyllä kevääseen odottamaan, kun siinä on sk 15. Täysin onneton tuo Sensitive ei ole, aina silloin tällöin lukee ja kuulee kommentteja erityisesti SOS-voiteen tehosta. Hyvä, jos jollakulla toimii, itse en kyllä pelkän kotimaisuuden nojalla siihen investoi.. Varsinkaan putsareihin ja kasvovesiin, kun ostin juuri Lidlistä puhdistuemulsion parilla eurolla  :T
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #130 : 15.11.14 - klo:20:40 »
Pakko avautua, sori.
En ymmärrä, miksi Lumene sössii noiden tuotteittensa kanssa koko ajan. Eikö jotain tuotelinjoja voi pitää ennallaan, jos ne on hyväksi havaittuja. Monesti se tuoteuudistus on vain huonoon suuntaan. Ehkä raha laulaa tässäkin hommassa ja voiteita tehdään mahdollisimman halvalla. Pumppupullon voiteesta nimittäin puuttuu rauhoittavat ja mattapinnan tuovat ainesosat, joita lasipurkin voiteessa on, kokonaan. Sen sijaan kaikenlaisia kiiltoa tuovia kasviöljyjä on lisätty.

Mä kierrän nykyään kaikki Lumenen ihonhoitojutut kaukaa (käsivoidetta lukuunottamatta). Ihan juuri sen takia, että tuote saattaa yhdellä kertaa olla aivan loistava, mutta kun purkin on saanut käytettyä pois, tuote on menty muuttamaan ja yleensä juuri huonompaan suuntaan, etkä sitä enää mistään löydä. Mielestäni esim. turvenaamiota on menty muuttamaan. Siitä jää rasvaiselta tuntuva kalvo iholle, mitä en muista aiemmin saaneeni. Tämä siis vanhalla pakkauksella, uutta versiota en ole ehtinyt edes kokeilla, enkä taida halutakaan kokeilla. Kauhean sekavaa, eikä normikuluttaja pysy millään mukana.

Omaan nassuuni olen päivävoiteena käytellyt Eucerinin Daily Protectionia, jossa on siis suojakerroin 30. Hyvin perusvoide, ei mitään kovin ihmeellistä, mutta sopii hyvin meikin alle, ei tuki eikä jää lähmäiseksi iholle. Omani ostin iHerbistä eikä siis paljoa maksanut. Plussaa hygieenisestä pumppupullosta ja hajusteettomuudesta.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 16.11.14 - klo:11:48 »
Kiinnostaisi kyllä tuon Lumenen Ultra Sensitive -voiteen inci. Mä jonkin aikaa jopa tykkäsin siinä pumpputuubissa olleesta sekaihon voiteesta, joka Sensitive Touch -sarjan ekaan painokseen ilmestyi, silloin kun pakkaukset olivat vaaleansiniset ja mainostivat pellavauutetta tms. ja tuhdimmat voiteet olivat lasipurkeissa. Siitä lähtien koko homma meni kyllä jyrkästi alaspäin. (Saikohan ne jostain halvalla hirveän satsin mustikkauutetta ja oli sitten pakko tehdä pas*anhajuista Moisturismia ja huonoja kosteusvoiteita..?)

Olen aika paljon rahaa tuhlannut aikoinaan Lumeneen ja niiden kokemusten perusteella se on kyllä ihan onneton ihonhoidossa, mutta ainahan tuota silti huomaa kauppareissuilla ohimennen kyyläävänsä... Onhan sitä aina sijaa onnekkaille sattumille. On kyllä silti mielessä vain viimeinen repeäminen, kun taas kerran jaksettiin lanseerata yhtä uutta rasvaisen ihon tuotesarjaa, jossa mm. kasvovesi ylpeilee niinkin hämmästyttävän edistyneellä formulalla kuin vesi, denaturoitu alkoholi, ja siinä suunnilleen se. Gääh, Lumene kyllä rassaa mua aika pahasti. Sori, muori Pippuri avas hanat... ;D

Oon heittänyt sen pahvin jo pois niin en pysty näpyttelemään inciä... Mäkin oon tähän asti joutunut pettymään Lumenen ihonhoitotuotteisiin, mutta mainitsemani voide on ainakin omalle iholleni löytö.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 10.12.14 - klo:11:07 »
Suosituksia otetaan vastaan voiteesta joka soveltuu ongelmaiholleni (talvella kuiva mutta silti mustapäihin ja akneen taipuvainen, ihohuokoset ovat valtavat). Hintahaarukka siinä alle kolmenkympin, toiveissa luomu tai ainakin luonnonmukaisempi tuote. Haluan semmoista luksusfiilistä, kauniista pakkauksesta plussaa..  ;D. Olen elellyt nyt testereillä ja vanhojen purkkien jämillä varmaan puolisen vuotta ja olisi kiva vihdoinkin panostaa ihan kunnolla.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 11.12.14 - klo:10:17 »
^Ottaisin sinuna käyttöön jonkun kevyen hyaluronihappopohjaisen kosteuttajan. Kotosuomesta hyvä vaihtoehto olisi Malu Wilzin Hydro sarjan tehohoito: http://www.sokos.fi/fi/sokos/malu-wilz-hyaluronic-max-beauty-flash-spray-suihke-30-ml. Tuo on vähän budjetin yli, mutta jollain alekupongilla saat sen varmasti sopivaan hintaan. Olen itse käytellyt tuota tyytyväisenä, kosteutusteho on erinomainen - ja kun mukana on vähän öljyäkin, niin kosteus pysyy ihossa myös kuivassa sisäilmassa. Minulla on vastaavaa pintakuivuutta ja silti taipumusta mustapäihin.

Luomuhan tuo ei ole. Samassa tuotesarjassa on myös luonnonmukainen linja ja siinä hoitovoide, josta minulla ei ole kokemusta - mutta siitä on kyllä tykätty: http://www.sokos.fi/fi/sokos/malu-wilz-pure-nature-essential-cream-hoitovoide-50-ml - hyvältä vakuttaa sisältö, mutta on varmaankin rasvaisempi.

Voiteen ohelle hakisin apteekista pussin askorbiinihappoa ja vanhanaikaisia asperin-tabletteja - ja lukaisisin foorumilta asperin-naamioasiat ja tuon askorbiinihappoketjun. Molemmat varmasti sopisivat ihotyypillesi tehohoitoina - ja sijoitus on muutamien eurojen suuruusluokkaa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 12.12.14 - klo:11:46 »
Okei, kiitoksia! Tuo ei merkkinä ole minulle lainkaan tuttu. Onko hyaluronihappo se juttu, mitä kannattaisi suosia tämmöisellä ihotyypillä? Osaatko suositella muita vastaavanlaisia tuotteita, voi myös olla merkki jota ei myydä suomessa!

Edit: Mites tuo iHerbin Now Foods, Solutions, Hyaluronic Acid Firming Seerumi, saako siitä saman hyödyn? Käykö yksinään, vai jonkun voiteen alle?
« Viimeksi muokattu: 12.12.14 - klo:11:58 kirjoittanut Tukkis »