Kirjoittaja Aihe: Kasvojen kosteusvoiteet  (Luettu 59835 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #135 : 12.12.14 - klo:14:52 »
Joo, esmes iHerbissä on useitakin hyviä hyaluronihapposeerumeita ja emulsioita. Kannattaa lukea kokemuksia tuolta iHerb-ketjusta, en ole itse kokeillut kun paria. Sieltä voi saada hyvän tuotteen niin kohtuuhintaan, että voit samalla budjetilla tilate Derma-E:n Overnight Peel:in - sekin todennäköisesti sopisi ihollesi hyvin.

Hyaluronihappo on kosteuttajana tehokas ja se ei ole komedogeeninen. Se lisää ihon vesipitoisuutta - kun rasva-aineet taas lisäävät rasvaa ja pidättävät ihoon sitoutunutta vettä - niiden ei tarvitse olla tukkeutuvan pintakuivan ihon tuotteissa pääosassa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa chew

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #136 : 12.12.14 - klo:15:19 »
Jos Ebaysta tilaaminen on vaihtoehto, japanilaisen Rohto Hada Labon Gokujyun Super Hyaluronic Acid Moisturizing Lotion on myös aivan mahtava hyaluronihapponeste. Now Foodsin seerumi on myös kelpo tuote, mutta hinta-laatusuhteessa Hada Labo vie imo voiton. :)
Sources or didn't happen.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 08.01.15 - klo:12:08 »
Blogeissa hehkutetaan Nafhan kosteuttavaa päivävoidetta. Onko tuo oikeasti hyvä? Jättääkö iholle rasvaisen tunnun tai kalvon? Onko tuoksu miten voimakas ja pysyykö pitkään iholla (kuulemma ruohomainen)?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #138 : 08.01.15 - klo:13:11 »
Jos Ebaysta tilaaminen on vaihtoehto, japanilaisen Rohto Hada Labon Gokujyun Super Hyaluronic Acid Moisturizing Lotion on myös aivan mahtava hyaluronihapponeste. Now Foodsin seerumi on myös kelpo tuote, mutta hinta-laatusuhteessa Hada Labo vie imo voiton. :)

Tämä on tulossa mulle, tosin en ole varma, onko tämä nyt neste vai se lotion... Molemmat ovat saaneet hyviä arvioita MUAssa.
Olisikohan tässä apua iäkkäälle äidilleni, joka on ihastunut Shiseidon voiteisiin, mutta ei aina haluaisi pulittaa niiden hintaa  :D  Japanilaista laatua pienemmällä hinnalla..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 08.01.15 - klo:18:51 »
^ ainakin oma äitini on Rohto Hada....'sta tykännyt. Jos yhtään epäilyttää pitäisikö äitisi tästä, niin kyllä tuosta isosta pullosta varmaan voi vähän antaa testattavaksi ennen ostopäätöstä.

Olen ymmärtänyt, että japanilaisessa kosmetiikassa neste ja lotion on suurin piirtein sama asia. Tuskin noissa Moist typessa ja Light typessa on suurta eroa koostumuksissa. Oma lotionini on Light typea ja se toimii todella hyvin kosteusvoiteen tai vaikka meikkivoiteen alla.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 11.04.15 - klo:00:56 »
Onkohan olemassa kasvovoidetta spray muodossa? Mietin tuossa kasvoja rasvatessa, kuinka helppoa olisi, jos voisi vain suihkaista voiteen naamalle ja levittää nopeasti. Vartalovoiteitahan löytyy spray-pulloissa, mutta käyvätköhän kasvoille? Esim. Vaselinella on (ilmeisesti) uusi sprayvoide.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #141 : 11.04.15 - klo:17:58 »
Sain lähimarketista kohdistettuna ilmaislahjana tuollaisen Vaselinen uuden sprayvoiteen ja se on tosiaan ihmeellistä tavaraa. Kosteuttaa hurjasti mutta imeytyy kuitenkin pikaisesti. Suihke tulee pullosta tasaisesti, ihan kuin jotenkin mekaanisesti. Tuoksu ei ole ihan mieleeni, mutta sinänsä ei huonokaan. Erityisesti miehen kuivaan selkään ja omiin sääriini olen tuota käyttänyt, ja olen kyllä ollut hyvin tyytyväinen. Mieskin näyttää sitä kanniskelevan mukanaan, joten ei hullumpi lahja.

Tuo L'orealin voide alkoi kyllä kiinnostaa. Katsoin incin netistä ja varsin lupaavalta vaikuttaa. Jospa tuolla saisi hyvässä kunnossa olevalle iholle korvattua meikkipohjan kesällä.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #142 : 05.05.15 - klo:22:24 »
En ole vieläkään löytänyt Lumenen vanhalle sensitive touchille seuraajaa.  :( Mulla on yksi purkki sitä enää jemmassa. Alkaa epätoivo iskeä. Viimeisin hutiostos oli L300 anti age -kosteusvoide, jossa äkkiseltään näytti olevan jonkin, tai aika paljonkin, samoja ainesosia kuin Lumenessa. Ei sitten käytännössä ollutkaan yhtään sinne päin. Viilensi ihoa mukavasti, mutta öljyisen kiiltävä ja kiristävä naama ei ole se mitä haen. ::)

En tiedä mitä tässä seuraavaksi kokeilisi. Essexin violettituubinen on ihan hyvä, mutta iho ehkä tukkiutuu aavistuksen nenän päältä. En vain löydä himmeän pinnan jättävää, mutta samalla täyteläistä herkän ihon voidetta. Vinkkejä otetaan vastaan!

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 06.05.15 - klo:00:21 »
^ No entäs ne kevyemmät Essexit? Hydrogeeli on täyteläisempää kuin geelit, mutta kuitenkin kevyttä ja asettuu iholle mukavan himmeänä. Kaikissa noissa on pitkälti samoja ainesosia, joten jos iho sietää yhtä, niin luultavasti muitakin. Ehkä oletkin noita jo tullut kokeilleeksi? Yksi tuhdisti kosteuttava, mutta iholla himmeä, joka nyt tulee mieleen, on Decubalin Face Vital. Mulle se on kyllä liian rasvaista, mutta näyttää silti iholla aina siistiltä.
1cFii, oma väri.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 06.05.15 - klo:15:57 »
^Hydrogeeli on hitusen liian kevyttä. Sitä ei heti huomaa, mutta muutamassa päivässä iho alkaa pukata ihottumaa.
Mutta hyvä kun mainitsit tuon Face Vitalin!  :D Olenkin sitä joskus yhden putelin käyttänyt, ei tullut itsellä mieleen. Sitä voisi ostaa kunhan tuo viimeinen Lumene loppuu.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 06.05.15 - klo:21:05 »
muori P, mites Dermosilin Sensitive kasvovoide? Tai Mizonin Suboon cream? Tuo Mizon on kosteuttava mutta imeytyy kuitenkin nopeasti. Mä olen käyttänyt sitä nyt muutaman kerran meikin alle, kun Paulan Resist Hydrator loppui. Dermon Sensitive on mun mielestä vähän tuhdimpi, sitä en laita meikin alle kuin ehkä talvella, muuten muutun kiiltomadoksi päivän mittaan. ;D

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 06.05.15 - klo:21:39 »
Noista ehkä harkitsemisen arvoinen on tuo Dermosilin voide. Mizon taitaa olla rasvaton? Ihoni tarvitsee hieman rasva-aineksia, koska muuten se jää helposti kiristeleväksi ->ärtyy. Olen tuota Mizonia kyllä silmäillyt joskus, mutta tosiaan se rasvattomuus epäilyttää.  :-\

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 09.05.15 - klo:22:56 »
No mähän tartuin sitten tuohon omaan vinkkiini ja ostin taas itsekin Decubal Face Vitalin. ;D Mulla on (erittäin) pitkällä aikavälillä ollut tätä varmaan vajaat kymmenen kertaa, ja silloin kun tämä on mun iholleni sopinut, tämä on ollut melko lailla parasta kosteusvoidetta koskaan. Ostin ensimmäisen aikoinaan ihan incin perusteella, kun halusin välttää vähän kaikkea tukkivan tai ärsyttävän maineessa olevaa. Viime kerrat tämä on kuitenkin saanut valmiiksi ärsyyntyneen ihoni (erityisesti pahoina rosacea-aikoina) helottamaan enemmän ja tuntunut liian tuhdilta. Nyt olen etsiskellyt taas tehokasta kosteuttajaa, jotta voisin käyttää BHA:ta riittävän usein, ja kannatti kyllä vielä tämä kokeilu tehdä! On tämä liian rasvaista mulle päiväkäyttöön, mutta illalla BHA-nesteen jälkeen ihan loistavaa! On rauhoittanut ihon punoitusta, vaikkakin vain hetkellisesti, eikä ole tuntunut tukkivalta. Tämän koostumusta on kai fiksattu vähintään kerran vuosien varrella, joten toki silläkin on roolinsa, mutta nyt varmaan auttaa sekin, ettei ole mitään erityistä tulehduskohtausta päällä. Ihan loistava kosteusvoide! Suosittelen muillekin pahasti kosteusköyhille sekaihoille. :)
1cFii, oma väri.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 11.05.15 - klo:10:58 »
^Okei, nyt huolestuin hiukan. Face Vitalin koostumusta on fiksattu? Osaatko sanoa mitä aineksia?  :D
Onkohan tuo sittenkään oikea tuote mulle. Mullakin on nimittäin herkästi reagoiva iho ja voiteen pitäisi olla aika neutraali, jotta voisin käyttää sitä, vaikka olisi ihottumaa. Aika moni voide tekee nykyään sen, että iho lehahtaa punaiseksi. Varsinkin jos olen ollut leväperäinen ihon puhdistuksen kanssa ja seborrea on päässyt jylläämään.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 11.05.15 - klo:20:49 »
Mites Rainbow Sensitive kasvovoide? Sitä mä olen käyttänyt silloin kun on allergiahirviönaama iskenyt tai tullut ihottumaa. Mies käyttää tuota sheivaamisen jälkeen naamaansa.