Kirjoittaja Aihe: Kasvojen kosteusvoiteet  (Luettu 59829 kertaa)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
Vs: Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #15 : 24.04.12 - klo:14:48 »
En uskoisi että tukkisi, mutta ei se taida auttaa kun kokeilla. Onneksi hinta ei ole paha kuitenkaan.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #16 : 24.04.12 - klo:18:22 »
Anttilassa oli tarjouksessa Olayn tuotteita ja mukaan tarttui Olayn Anti-Wrinkle Firm & Lift 2 in 1 Day Cream + Serum sekä Total effects wake up wonder päivävoide :)

Mä oon käytellyt tuota wake up wonderia jotain kolmisen viikkoa ja olen tykännyt vaikka mintun virkistävää vaikutusta en minäkään ole huomannut :D Kosteustehot riittää näin kevätaikana jo hyvin eikä näytä tukkivan ihoa - jättää tosiaan ihon mukavan pehmeäksi ja kuulaan näköiseksi. Mitään anti-age vaikutusta en ole huomannut mutta en sitä odottanutkaan. Tätä tulee varmasti käyteltyä kesän ajan - hintakin on kiva verrattuna talven luottovoiteeseen Lancomen hydra zeniin :)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 07.05.12 - klo:12:42 »
Olen taas kokeillut jos jonkinlaista kasvovoidetta, mutta kyllä Lorealin youth code päivävoide on ylivoimaisesti paras :) Jättää parhaimman lopputuloksen, punoitukset tasoittuvat ja iho jää silkkisen pehmeäksi. Tuote tuoksuu raikkaalle ja iho jää oikeasti kosteutetun tuntuiseksi, mutta ei kuitenkaan kiiltäväksi tai rasvaiseksi.

Kaikki muut kasvovoiteet jäävät joko kiiltelemään iholle tai sitten ne imeytyvät niin tehokkaasti, että hetken päästä ei enää muista laittaneensa mitään voidetta kasvoihin. Tuote on hillinnyt minulla ihon rasvoittumista todella tehokkaasti, joten siinäkin mielessä uskon sen tasapainottavaan vaikutukseen. Mitään tukkeutumisiakaan ei ole tullut, mutta silti tuleva kesä vähän jännittää että mahtaako silti olla hiukan liian tuhti voide kuumimpina kesäpäivinä.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 09.05.12 - klo:11:26 »
^Onko tuo sitä uutta (heleyttävä) vai vanhaa versiota?

Onko kenelläkään kokemuksia LV Kasvovoide 24H:sta? Mikähän siinä saa ihon kirvelemään? Arvelin sen olevan kosteuttavampi kuin Humektan, joka ei tunnu riittävän. Iho tuntuu rutikuivalta ja kuitenkin on finnejä.

Edit. Kävin apteekista Bepanthene Anti-Exem-voiteen ja jotakin Acnicyl-voidetta. Jos näillä saisi ihon rauhoittumaan ja pysymään sitten finnit poissa. Voi kun olisi vielä yhtä ongelmaton iho kuin parikymppisenä oli.
« Viimeksi muokattu: 09.05.12 - klo:14:46 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 09.05.12 - klo:11:39 »
^ kyseessä se vanha versio. Uuttakin versiota minulla on ollut käytössä jo jonkin aikaa, mutta omalle rasvoittuvalle iholleni tuo uusi Luminizer ei ole kauhean hyvä. Tuntuu jostain syystä tukkivan ihoa, koostumus on kuivempaa ja voiteen sisältämä ''kiilto'' tekee omasta ihostani jotenkin epätasaisen ja sotkuisen.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 14.05.12 - klo:20:56 »
Onko joku kokeillut Clarinsin Lotus Face Treatment Oil for Oily or Combination Skin? Eli vissiin jokin kasvoöljy rasvoittavammalle iholle, jonka pitäisi hillitä rasvoittumista?

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #21 : 14.05.12 - klo:23:33 »
Mä kaipaisin jotain 30+ iholle sopivaa kosteusvoidetta mitä sais ihan marketista. Mun iho on herkähkö, epäpuhtauksia ja mustapäitä löytyy mut varsinaisia finnejä vain silloin tällöin. Suihkun jälkeen kiristelee (pintakuivuutta?) otsasta ja poskista, kesällä hikoilen kasvoista ja päänahasta tosi paljon ja saan pestä naamaa pariinkin otteeseen päivässä.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #22 : 14.05.12 - klo:23:59 »
^Nivean pure & natural kosteusvoide normaalille ja sekaiholle? Kannattaa testata  :) Olin aluksi vähän epäileväinen, mutta turhaan! En ole pitkään aikaan ostanut kaupasta kosteusvoidetta mutta iHerbin paketti jumitti jossain niin oli pakko hakea marketista voidetta. Ihosi kuulostaa aika samanlaiselta kuin omani. Mulla vaan usein jää rasvauksenkin jälkeen kiristelemään, paitsi ei tuon edellä mainitun voiteen kanssa. Kosteuttaa tosi hyvin, muttei tee ihoa kiiltäväksi eikä aiheuttanut epäpuhtauksia. Mieto tuoksu, ihan hyvä sisältö ja hinta.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 15.05.12 - klo:00:06 »
kiitos hanna! tartteeki ostata testaukseen :)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Retro

• Vieras
« Vastaus #24 : 15.05.12 - klo:11:12 »
Mä olen muutaman päivän käyttänyt Tokmanni-ketjussa myytävän Eveline-sarjan Magic of the youth päivävoidetta, jossa SPF 15. Tämä on yllättävän hyvä, purkki tosin on hiukan epäkäytännöllinen, mutta koostumus on kermainen, imeytyy suht nopsaan ja tuoksu on sellainen kevyt orkidea... Inci on pitkä kuin nälkävuosi, enkä kovin hyvin osaa avata, mitä sisältää, mutta hyaluronihapon ja dimethiconen tunnistin. Iho jää pehmeäksi ja sileäksi, päälle on helppo meikata, eli ei rullaa. Ihan jees 7 €:n voiteeksi.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 21.05.12 - klo:15:31 »
Water angel (水之天使) Q10 Skin Treatment Gel on tuntunut todella hyvältä! Tuotteen pitäisi toimia monessa eri tarkoituksessa (kasvoseerumi, kasvovesi, meikinpohjustus jne) mutta itse olen käyttänyt vain aamuin illoin kasvovoiteena. Omalla rasvoittuvalla iholla imeytyy vikkelästi ja kasvot jää tosi hyvän tuntuisiksi, ja tuntui talvella myös ihan hyvin kosteuttavan. Tarkkaa tuotteen INCIä en purkista pysty lukemaan mutta netissä on mainittu sellaisia vaikuttavia aineita kuin hyalyronihappo, C-vitamiini, istukkauute ( :P )

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 21.05.12 - klo:15:38 »
Kauheasti kiinnostaisi Anna lehdessäkin vilahtanut Busby Liquid Gold ihonhoitoöljy..  ::) Ei kenelläkään juureksella ole tuotteesta vielä kokemusta?

http://www.busby.fi/

Poissa catjuska

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 25.05.12 - klo:20:54 »
Nivean pure & natural kosteusvoide normaalille ja sekaiholle on kyllä ihanan tuoksuinen, mutta mun ihoon on nyt reilun viikon käytön jälkeen alkanu tulla finniä ja punaista pattia  :'( Omituista sinänsä se, että nää paukamat on lähinnä oikealla puolen kasvoja, vasemmalla ei niinkään  0_0

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #28 : 26.05.12 - klo:12:55 »
Pidätkö puhelinta oikealla puolella kasvoja? Tuli toispuoleisista finneistä mieleen, että puhelinkin pitäisi puhdistaa rasvasta ja muusta liasta säännöllisesti. Voi olla, että voiteella on jotain tekemistäkin asian kanssa, niin että iho on herkempi tukkeutumaan kuin aikaisemmalla voiteella.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 26.05.12 - klo:13:07 »
^Mulla on puhelin lähes aina vasemmalla poskella, koska oikealla kädellä teen samalla kaikkea muuta. Mut mä kyl nukun pääsääntöisesti oikea poski tyynyssä.. Tyynyliinan vaihdan viikottain, mut voisikohan siitä sit kuitenkin löytyä vika  0_0