Kirjoittaja Aihe: Kasvojen kosteusvoiteet  (Luettu 59830 kertaa)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
Vs: Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #165 : 02.10.15 - klo:00:28 »
^ Mun mielestä L300-sarjan sinisessä tuubissa oleva voide on ainakin hyvää! Suht kevyttä, vertaisin Humektaniin tai Aqualan L:ään (Niveasta ei kokemusta), mutta kosteuttaa mun mielestä kivasti eikä ole ollenkaan liian rasvainen.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 15.10.15 - klo:10:07 »
Minäkin nyt sorruin ostamaan sinisen Nivea Cremen kokeiluun kuiville poskipäille ja silmänalusille. Eniten jännitti, että kasvoissa tapahtuu jokin finniräjähdys voiteen tuhdin koostumuksen takia, mutta täytyy sanoa että vielä ei ainakaan mitään näy. Päinvastoin poskipäiden iho tuntuu ''paksuuntuneen'' eikä ole enää ohuen ja kuivan tuntuinen.
Silmien juonteista en osaa sanoa vielä mitään, mutta kasvojen ravoittuminen ja kiiltely on vähentynyt selvästi.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 16.12.15 - klo:18:03 »
Yleensä on jokin korealainen voide säännöllisessä käytössä (tällä hetkellä Purebess multi-4 syn-ake cream), mutta siinä rinnalla tulee ajoittain testailtua mm. näytteitä/pikkukokoja ties miltä merkeiltä tai sitten täsmähoitona käytettynä ihon tarpeiden mukaan jotain "erikoistuotetta". Viimeisimmäksi:

Origins ginzing energy boosting moisturiser – Parasta tässä on appelsiinin tuoksu :l On hyvin kevyt kosteuttaja, mutta normaalistikin käytän jotain kevyempää koko kasvoille ja sitten täsmätuotteena kuivemmille alueille jotain paksumpaa/rasvaisempaa. Tämä kyllä sopi siihen kevyemmän tuotteen rooliin, mutta olisi varmaan ollut parempi kesäkäytössä kuin nyt viileänä vuodenaikana.

bliss triple oxygen radiant protection energizing serum (pikkukoko) – Tuntui tosi ihanalta iholla ja muutenkin oikein mieluisa, kevyt ja heleyttävä seerumi käytettäväksi koko kasvoilla. Haluaisin ostaa normaalikoon, mutta se maksaa n. 70 euroa. Jos tätä löydän joskus jostain superalesta, niin ehdottomasti ostan!

Apteekin tuotteista taas La roche posay cicaplast baume b5 hoitovoide on usein käytössä talvella täsmätuotteena kuivimmille ihoalueille. Niin nytkin. On aika samanlainen Avene cicalfaten kanssa, joten vuorottelen näitä. Molemmat lopettavat ihon hilseilyn ja halkeilun. Rahoittavat myös joten iho punoittaa vähemmän, joten ovat ehdottomia tuotteita jotta selviän naamani kanssa talvesta :D

Paikalla riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #168 : 25.12.15 - klo:22:49 »
Olisiko juureksilla vinkata hyvää päivävoidetta, yövoidetta ja seerumia? Päivävoide saisi olla suht kosteuttava, mutta ei missään nimessä saa jäädä rasvaisen tuntuiseksi kasvoille tai rullatameikin alla. Yövoiteessa saa olla hieman rasvaisuuttakin, mutta ei kosteutustehojen kustannuksella. Yleisesti ottaen tuntuu, että harvat voiteet kosteuttavat tarpeeksi ja kuivan ihon tuotteet jää pyörimään rasvaisina kasvoille ja silti kiristää. Seerumi voi olla vaikka pelkästään öljyjä tehokosteutusta varten. Se ei tule päivittäiseen käyttöön ja lähinnä illoille ellei kaikesta huolimatta imeydy hyvin ja nopeasti.

Olen testannut esim. Lumenen voiteita ja koreatuotteita. Lumenet eivät vaan toimi (kts. ylempää) ja koreatuotteet kyllä toimivat, mutta mielummin ostaisin voiteet Suomesta (enkä jaksa kerrostaa niin montaa tuotetta  ;D)

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #169 : 28.12.15 - klo:09:42 »
^Miten olisi The Body Shopin Vitamin E -sarja? Minulla on tuosta hyviä kokemuksia. Sarjaan kuuluu kevyt mutta kosteuttava päivävoide (sopii erinomaisesti meikin alle), hieman paksumpi yövoide ja öljyseerumi. Kaikissa mukavan ruusuinen tuoksu. Minulla nuo ovat ainoita riittävän kosteuttavia tuotteita, jotka eivät tuki akneen taipuvaista ihoani täysin.

Paikalla riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #170 : 28.12.15 - klo:15:01 »
Kiitos vinkistä Cecilia! Taidankin mennä testaileen noita, kuulostaa hyvältä 😊

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #171 : 30.06.16 - klo:19:39 »
Onko kukaan bongannut Simplen kosteusvoidetta enää mistään? Olen kiertänyt Prismoja, K-Citymarketteja, Sokoksen ja Anttilan läpi, joten en oikein usko tätä olevan missään. :-\
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #172 : 03.07.16 - klo:14:34 »
Onko kukaan bongannut Simplen kosteusvoidetta enää mistään? Olen kiertänyt Prismoja, K-Citymarketteja, Sokoksen ja Anttilan läpi, joten en oikein usko tätä olevan missään. :-\

Samaa merkkiä oon etsinyt! Mulla on ollut Simpeltä ollut jokin mattavoide ja oon tykännyt! Ostin vuosi sitten Anttilan tarjouksesta ja nyt kaipailisin uutta tuubia, mutta en oo oikein enää törmännyt missään Simplen tuotteisiin. Myös kasvojen kosteus/puhdistuspyyhkeet oli miellyttäviä. Toivottavasti merkki ei ole kadonnut Suomen kaupoista. Lähinnä Anttilasta sitä bongailin.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #173 : 11.07.16 - klo:15:25 »
Ostin Erisanin kasvojen yövoiteen (kuiva+normaali iho), aika jännä että nyt kun olen sitä pari kertaa käyttänyt, niin voidetta naamariin levittäessä tulee sellainen kuumottava tunne iholle, muttei siitä kuitenkaan seuraa mitään punoitusta/ihottumaa tms.

Kiinnostaa vaan, että mikähän aine moisessa "herkkisten" ihonhoitotuotteessa tuon mahtaa aiheuttaa?
http://www.erisan.fi/tuote/uudistava-yovoide/

Oho, niillä on suojakertoimellinen päivärasvakin hmm!!
http://www.erisan.fi/tuote/suojaava-sk15-kasvovoide/
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 11.07.16 - klo:15:37 »
^Minäkin sain tuosta yövoiteesta kuumottavan tunteen iholle.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 11.07.16 - klo:18:24 »
^^En osaa vastata mutta erisanin kasvojenpuhdistusaine taitaa olla ainoa kosmetiikkatuote mistä olen koskaan saanut reaktion, tuli kova ihon kuumotus ja kirvely. Hirveellä kiireellä huuhtelin sen äkkiä pois.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 21.09.16 - klo:13:27 »
Huomasin Sokoksella uusia tuotemerkkejä, jotka kiinnostavat: Novexpert ja Clineral (by Ahava). Onko näistä jo kokemuksia? Etsiskelen syksyksi kevyttä, mutta kosteuttavaa ja hajusteetonta voidetta. Anti-age-ominaisuus olisi myös hyvä. Saa suositella myös apteekkituottteita. Saan nykyisin herkästi finnejä ja tuntuu, ettei oikein mikään käy.

Olen kokeillut viimeksi Weledan manteli-kasvoemulsiota, mutta se taitaa tukkia minun ihoa. Viikonloppuna käytin sitä ja LV:n aurinkosuojallista päivävoidetta ja ihossa alkoi näkyä pian tukkeutumisen merkkjä. Harmi, sillä pidän tuosta Weledan voiteesta. Noilla tuotteilla tuntui myös siltä, että iho työnsi rasvaa ulos ja oli pesun jälkeen rasvaisen tuntuinen. Voihan olla, että tuo aurinkosuojallinen voidekin tukkii.

Viikonlopun mökkireissun jälkeen siirryin käyttämään Dermosilin Sensitive Hydrogeeliä ja eilen käytin L300 sekaihon voidetta, mutta en ole varma sen sopivuudesta minulle. Tänään laitoin kasvoille Dermosilin Sensitive-käsivoidetta, koska sen koostumus on kevyt. Silmät ovat vuotaneet nyt todella paljon. Joko jokin tuote ärsyttää tai sitten tuijotan liikaa tietokoneen ja tabletin näyttöjä.

Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #177 : 21.09.16 - klo:14:08 »
Hankin Kauneuspäivien aikana Novexpertin fluidin herkälle iholle, miedosti hajustettu, mutta ei lainkaan yhtä tujusti kuin kumppaninsa... Sisältö näytti INCIn mukaan lupaavalta, on keramideja ym. Koostumus kevyt, kosteuttaa ja rauhoittaa, eikä tahmaa. Ihannevoide siis  8)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 23.09.16 - klo:11:31 »
^Testailin noita kädelle, mutta se tuoksu arvelutti niin paljon, että päädyin hankkimaan Humektania. Ehkä hankin myöhemmin Novexpertin anti-age voiteen.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #179 : 23.09.16 - klo:22:49 »
Mulla on taas rasvoittuvan ihon kosteusvoide etsinnässä. Kesällä käytin ainoana "päivävoiteena" Lumenen hyaluronitiivistettä ja riitti vallan mainiosti, mutta nyt tarvii jotain vähän kosteuttavampaa. Tää on aina niin hankalaa ja meinaa mennä hermot kun mikään ei sovi. Neutrogena Oil free moisturiser olisi kosteutustehoiltaan aika sopiva, mutta en kestä sitä mentholia. Sebamedin geelivoide ei kosteuta tarpeeksi, Simpleä ei tosiaan löydy mistään ja Humektanin koostumusta muutettiin joskus enkä ole tykännyt enää siitäkään. Muutama päivä sitten ostin apteekista Dermalexin Mattifying daily moisturiserin koska se kuulosti juuri oikeanlaiselta, mutta se rullautuu levittäessä >:( Se myös tuoksuu aika voimakkaasti vaikka on hajusteeton.. Täytyy varmaan lähteä vielä etsimään sopivaa, koska tällä hetkellä liian kevyen voiteen kanssa kaikki pintakuivuudet pomppaavat esiin ja liian rasvaisen voiteen kanssa meikki pysyy noin kymmenen minuuttia siistinä, huoh.