Kirjoittaja Aihe: Kasvojen kosteusvoiteet  (Luettu 59823 kertaa)

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
Vs: Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #180 : 24.09.16 - klo:09:54 »
^Minua ärsyttää kosmetiikkatuotteissa eniten se, että jos löydän sopivan tuntuisen tuotteen, niin hajusteiden takia en voi sitä ostaa. Pitäisi varmaan opetella erillisen silmänympärysvoiteen käyttö, mutta kun se on mielestäni tuhlausta, jos kasvovoide hoitaisi homman. Hajusteet aiheuttavat minulla mm. silmien vuotamista.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #181 : 24.09.16 - klo:22:11 »
L300 on ehkä monen mielestä tylsä, mutta ainakin hajustamaton merkki... (vaaleanpunaiset tuotteet ainakin!), käytössä on juuri silmänymp.voide, ja viilenevän sään vaatimuksia paikkaamaan erinomainen. Myös ne putsarit (vaahto- ja miselli-) ovat suosikkeja, vrsinkin, kun siitä huonosta säilöntäaineesta päästiin..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #182 : 26.09.16 - klo:08:23 »
Olen nyt käyttänyt tätä Body Shopin e-vitamiiniseerumia välillä ainoana voiteena, ainaski ennen kuin Paula's Choice tulee postilaatikkoon.

https://www.thebodyshop.fi/fi/vitamin-e-intense-moisture-serum/51997/dp?openGroup=368

Todella kivan tuntuinen ja kevyt!
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 06.10.16 - klo:08:22 »
Nivea Daily Essentials Sensitive yövoide 50 ml on hinta-laatusuhteeltaan hyvä kasvovoide marketista. Olen todella nirso marketin ihonhoitotuotteille, koska ainesosat eivät välttämättä ole kaikkein laadukkaimpia ihonhoitoa ajatellen. Tämän voiteen INCI on kuitenkin suhteellisen hyvä, voide on hajusteeton, kosteuttava, helposti levittyvä, koostumus on hyvä (ei ole liian paksua, sopiva notkea koostumus). Silikonia voide ei sisällä. Kosteuttaa tosiaan hyvin- sopii kuivalle, herkälle iholle. Oma ihotyyppini on pintakuiva herkkä sekaiho. Välillä huomaan, että voide on ehkä liiankin ravitsevaa iholleni, mutta talven tullen uskon tämän olevan luottotuotteeni. Helppo saatavuus marketista on myös etu.

http://www.nivea.fi/products/Face-Care/Essentials-all-Skin-Types/sensitive-skin/night-care-jar

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 06.10.16 - klo:09:54 »
^Hyvä vinkki! :) Itse olen metsästänyt suht herkälle ja pintakuivalle iholle kasvovoidetta, ja kävin lukemassa saman merkin päivävoiteesta kokemuksia. Pitää hankkia ehdottomasti kokeiluun! Voiteen kuvauksessa mainittiin nimenomaan kaikki oman ihoni ongelmat,etenkin punoitus. Plussaa myös hajusteettomuudesta.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #185 : 07.10.16 - klo:23:08 »
"Ihanaa" kun tuli nämä kirpeät syysilmat ja poskilla on heti ärtyneet, punaiset läikät. Koitin nyt yöksi lätkäistä naamalle Physiogel Cremeä. Pojalla se on ainakin pitänyt ihoa tosi hyvässä kunnossa, kun ollaan tässä atooppisen ihon kanssa taisteltu. Inci oli ainakin äkkivilkaisulla aika pätevä, joten toivottavasti toimii näin yövoiteena.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 04.01.17 - klo:19:37 »
Uusimpana kokeiluna nyt Klairs Rich Moist Soothing Cream, ja on todella ihastuttava  :l Koostumus kevyt siihen nähden, että kyse on täyteläisen ravitsevasta voiteesta: korealainen teknologia osaa yhdistää täyteläisyyden ja keveyden, tuloksena nopeast imeytyvä, ei-rasvainen, ei-tukkiva tuntu. *kosmeettinen eleganssi* on sopiva ilmaus kuvaamaan tätä.
Tuote on uudistetussa muodossaan pakattu tuubiin, mikä on hygienian ja säilyvyyden kannalta loistava asia.. toki siitä edellisestä versiosta lasipurkissa on moni tykännyt.
Tuoksu on mieto, raikas, ja sopivan neutraali ympärivuotiseen käyttöön.
Sisällössä on kasviuutteita ja kosteuttajia (Natural Moisturizing Factors), kaikista uutteista en pidä (onneksi ne sitrusuutteet ovat aivan lopussa ja tuskin haittaaavat), mutta monesta kyllä (mm. Brassica-suvun uutteita, lehtikaalia jne..)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa marja

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #187 : 04.01.17 - klo:20:34 »
Minulla vetelee nyt viimeisiään korealainen Skin Watchers Ceramizing Cream ja tämä taitaa kyllä olla elämäni ensimmäinen naamarasva, jonka loppumisesta olen oikeasti harmissani. Voisin kuvailla rasvaa tismalleen samoilla sanoilla kuin NarnianQueen tuossa ylempänä Klairsin rasvaa.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 09.01.17 - klo:19:21 »
Mä ihme vääntelyn ja kääntelyn kautta päädyin lopulta tänään ostamaan Lorealin Triple Active Sensitive -päivävoiteen. Mietin sitä kui & herkkä -versiota, kolme vuotta sitten se oli tosi hyvä. Mutta tässä välissä tuotteen inciä on takuulla muutettu paljon. Joten otin nyt on sensitiven kokeiluun, vaikka oon aika varma, ettei toi tee iholle hyvää. En millään keksinyt muuta. L300 vaikuttaa jotenkin vähän turhan tuhdilta. Kaipaan jotain tosi kosteuttavaa ja erityisesti ihoa rauhoittavaa.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 10.01.17 - klo:20:07 »
Naamaa kiristi niin, ettei mikään meinannut auttaa kunnes muistin Physiogelin. Parasta ikinä  :-*
http://www.apteekkituotteet.fi/Physiogel-voide

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 11.01.17 - klo:00:52 »
Kokeilin iät ja ajat sitten saamaani näytettä Green people Vita Min Fix-voiteesta, ja wau - olen myyty  :T 0_0 Tässä tämänhetkinen suuri ihastukseni luonnonkosmetiikan kategoriassa! Sarjaa ei liiemmin taideta enää Suomessa markkinoida, en ole aikoihin enää Sokoksella nähnyt.
Kermainen, pehmeä, ei mikään tahmea koostumus - aivan ihana balsamimainen rakenne, joka liukuu iholla kuten voiteen kuuluukin. Tuoksun ominaisaromi on 'vihreän' sijaan mieto. Hiukan tulee mieleen Laveran Neutral-linja.
Näyte ei ollut edes ehtinyt härskiintyä näiden vuosien aikana, jotka se on kaapissa odotellut.. jotain tehokasta säilöntäainetta siis tässä on  ;)

Tällainen tapaus

1b F/M ii

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 22.01.17 - klo:11:29 »
Suosituksia kunnolla kosteuttavasta kasvovoiteesta ennen meikkaamista? Mulla on pintakuiva iho ja näköjään tällä hetkellä käytössä oleva Erisanin kosteuttava kasvovoide ei riitä. Mieluiten siis marketista tai apteekista saatava että saan heti käyttöön. :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 22.01.17 - klo:12:21 »
^ Mä tykkään ihan hurjasti ACOn kosteuttavasta päivävoiteesta tuohon tarkoitukseen. Ei ole mun mielestä päivävoiteeksi ihan kevyimmästä päästä, esim. verrattuna tuohon erisaniin, mutta imeytyy tosi hyvin ja iho jää ihanan pehmeäksi.  :ts
Mä käytin ennen erisanin ja LVn kasvovoiteita, mutta mun mielestä tässä ACOssa on parempi hinta/laatu suhde.

http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/ACO-FACE-DAY-CREAM-PAeIVAeVOIDE-60-ml

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 22.01.17 - klo:13:05 »
Yksi hyvä voisi olla myös Lumenen (tai jonkin muun merkin) hyaluronihapposeerumi päivävoiteen alle, siten että ensin kostuttaa kasvot kasvosuihkeella tai vaikka vedellä ja levittää seerumin melkein märälle iholle, silloin se sitoo kosteuden ihoon kaikkein parhaiten.

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #194 : 11.02.17 - klo:00:43 »
Haussa olisi pintakuivalle sekaiholle sopivat hajusteettomat voiteet päivä- ja yökäyttöön. Iho tukkeutuu helposti ja toisaalta irtoilee kuivina lastuina pois. Samalla olen myös tuoksuyliherkkä osalle tuoksuista, enkä haluaisi ottaa turhaan riskiä kun niin monet olen joutunut luovuttamaan eteenpäin epäsopivina :)  Humectania olen käyttänyt tyytyväisenä kesäisin meikin alla, mutta viileillä ilmoilla sen kosteustehot eivät riitä.
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle