Kirjoittaja Aihe: Kasvojen kosteusvoiteet  (Luettu 59822 kertaa)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
Vs: Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #30 : 07.06.12 - klo:15:20 »
Osaisiko joku tulkkailla, että onko uusi Nivea Q10plus päivävoide mennyt oikeasti parempaan suuntaan niinkuin mainostetaan? :) Kiitokset jos joku jaksaa selventää!

UUSI Nivea Q10plus Moisturaizer anti-wrinkle päivävoide:

''Uusi, hoitava koostumus:

Sisältää nyt 30 prosenttia enemmän kosteuttavia ainesosia
    Lisää luonnollisen Q10-koentsyymin ja kreatiinin määrää ihossa
    Vähentää tehokkaasti ryppyjä
    Suojakerroin 15 ja UVA-suoja estävät auringon aiheuttamien ryppyjen muodostumista''

Aqua, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Ethylhexyl Salicylate, Methylpropanediol, Glyceryl Stearate SE, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Octocrylene, C12-15 Alkyl Benzoate, Caprylic/Capric Triglyceride, Sodium Phenylbenzimidazole Sulfonate, Synthetic Beeswax, Ubiquinone, Creatine, 1-Methylhydantoin-2-Imide, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Carbomer, Dimethicone, Trisodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzyl Alcohol, Limonene, Parfum

Ja vanha Q10:

Aqua,Glyserin,Ethylhexyl Methoxycinnamate,Cetearyl Alcohol,Methylpropanediol,Butyrospermum Parkii,Glyceryö Stearate,Butyl Methoxydibenzoylmethane,C12-15 Alkyl Benzoate,Cera Microcristallina,Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid,Paraffinum Liquidum, Caprylic/Capric Triglyceride,Ubiquinone,Pimpinella Ansium Extract,Tocopheryl Acetate,Titanium Dioxide,Dimenthicone,Trimethhoxycaprylylsilane,Chondrus Crispus,Sodium Carbomer,Ethylhexylglycerin,PEG-40 Stearate,Trisodium EDTA,Methylparaben,Phenoxyethanol,BHT,Parfum

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #31 : 27.08.12 - klo:11:35 »
Pakko tulla hehkuttamaan LV:n kosteusvoidetta herkälle iholle. Hajusteeton ja väriaineeton, oikein täyteläinen koostumus mutta imeytyy kuitenkin ihoon nopeasti ja jättää sen sileäksi ja pehmeäksi ja todellakin kosteutetun tuntuiseksi, ei kiristä ihoa eikä jätä kalvoa tai tahmaista tuntua. Tästä tuli yövoiteeni number 1.  :)
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #32 : 29.08.12 - klo:11:51 »
^Hmm, pitäisköhän kokeilla...? Nykyiset käyttämäni kosteusvoiteet ovat liian kevyitä talvea ajatellen, viima ja pakkanen tekevät mun ihosta aina ritisevän ja hilseilevän pintakuivan ja kuumottavan, joten hakusessa on nimenomaan täyteläinen voide joka myös rauhoittaa. Olen yleensä käyttänyt Lumenen Sensitive Touch päivävoidetta talvella ja tykännyt siitä, mutta haluaisin testata myös muita merkkejä.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #33 : 29.08.12 - klo:19:03 »
Mä kans tykkään noista LV:n kosteusvoiteista. :) LV Kasvovoide 24h on tosiaan mun suosikki varsinkin talvella jolloin kasvojeni iho on aika pintakuiva. Käy lisäksi meikin alle oikein loistavasti.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #34 : 05.09.12 - klo:22:33 »
Lemppari päivävoiteeksi on osoittautunut Olay Total Effects Day Cream SPF 15, jota olen jo pari purkkia ehtinyt kuluttaa. Nyt kauppoihin on tullut vastaava suojakertoiminen voide mutta Sensitive-nimisenä. Poistuukohan vanhempi versio myynnistä vai onko tämä Sensitive ihan uusi tuote?

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 05.09.12 - klo:22:40 »
Lemppari päivävoiteeksi on osoittautunut Olay Total Effects Day Cream SPF 15, jota olen jo pari purkkia ehtinyt kuluttaa. Nyt kauppoihin on tullut vastaava suojakertoiminen voide mutta Sensitive-nimisenä. Poistuukohan vanhempi versio myynnistä vai onko tämä Sensitive ihan uusi tuote?
Mä olen myös käyttänyt tota kehumaasi voidetta ja olen samaa mieltä. Kesäksi se tosin on mun iholle liian tuhtia mutta kevääseen ja syksyyn tosi hyvä! Innostuin kun huomasin että siitä on tullut toi hajusteeton suojakertoimellinen versio, itse kun en niin välittänyt perusversion tuhdista tuoksusta. Mä oletin että se Sensitive tuli rinnalle uutena tuotteena mutta voinhan olla väärässäkin. Ei sitä perusversiota kyllä missään poistomyynneissä ole muistaakseni näkynyt..?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #36 : 06.09.12 - klo:21:51 »
^ Missäs kaikkialla Olayn tuotteita myydään? Ehdottomasti tahdon testiin tuon Sensitive-version!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 06.09.12 - klo:22:46 »
^ Missäs kaikkialla Olayn tuotteita myydään? Ehdottomasti tahdon testiin tuon Sensitive-version!
Sokoksella ja Kicksissä olen ainakin nähnyt. Oisko niitä Anttilassakin..?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #38 : 08.10.12 - klo:11:59 »
Ostin Neutrogenan Pink Grapefruit oil-free moisturiser- kasvovoiteen ( 50ml). Kivan kevyt ja riittoisa mieto ja kiva tuoksu, ei jätä ihoa rasvaiseksi tai kiiltäväksi. Sopii itselleni kaikkein parhaiten meikinpoiston jälkeen kosteuttamaan.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 18.10.12 - klo:13:01 »
Pari uutta kosteusvoidetta ollut käytössä nyt, toisesta tykkään ja toisesta en...

Lumenen Arctic aqua syväkosteuttava kasvovoide on muuten hyvä, mutta pidemmällä käytöllä tuntuu ärsyttävän ihoa. Imeytyy loistavan nopeasti ihoon ja jättää mukavan kosteutetun tunteen, sopii hyvin meikin alle. Ei vaan jostain kumman syystä sovi päivittäiseen käyttöön, mun herkät nenänpielustat ärtyy jos tätä käyttää usein. Satunnaisessa käytössä kyllä ok, käytän tämän loppuun mutta uutta en osta. Tätä ei taida enää edes olla myynnissä? Lumenen sivuilta ei ainakaan löytynyt mitään.

Nivea Visage kosteuttava päivävoide kuivalle/herkälle iholle on mun mielestä hyvä markettilöytö. Tuoksu on perus niveamainen. Koostumus on vähän paksuhkoa mutta imeytyy todella nopeasti ihoon jättäen sen pehmeän ja kosteutetun tuntuiseksi. Sopii meikin alle. Riittoisaa, hyvä hinta/laatu suhde, ei ärsytä.

Nivea nousi kyllä mun lempparivoiteeksi LVn ja Erisanin rinnalle, hyvä perusvoide.  :) Varsinkin nyt kelien viiletessä kasvovoiteen käyttöä on ollut pakko lisätä huomattavasti, nyt jos koskaan huomaa mitkä voiteet sopii hyvin ja mitkä ei.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 26.11.12 - klo:12:54 »
Nyt oon tainnut löytää The kasvovoiteen itselleni, minittäin tämän Logonan voiteen https://www.hyvinvoinnin.fi/logona-organic-aloe-paivavoide. Mulla on herkkä ja pintakuiva sekaiho. T-alue kiiltää ja rasvoittuu helposti. Liian paksut ja rasvaiset, sekä liian kosteuttavat voiteen ei sovi mulle, koska t-alue rasvoittuu silloin liikaa ja tuntuu että alkaa puskea finnejä. Tuo Logonan voide imeytyy ihoon tosi hyvin ja näin ollen ei jätä sellasta klähmä-fiilistä iholle. On tarpeeksi kevyt mutta kosteuttaa silti tarpeeksi mun pintakuivaa ihoani. Tää on kyllä löytö!

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 22.03.13 - klo:13:39 »
Dr. Bragi Marine enzyme age management moisturiser – Geelimäinen tuote päivä- ja yökäyttöön, josta olen käyttänyt näytekokoa. Tuotteessa ihan erikseen lukee, että jos iho tuntuu tahmealta, on sitä laittanut liikaa. Iho tuntui tosiaan alussa tahmealta, vaikka miten vähän yritin käyttää eli todellakin piti kiinnittää huomiota siihen että kerralla laittoi minimäärän. Inci on aika lyhyt ja ytimekäs (glycerin, water, sorbitol, urea, alcohol denat., carbomer, sodium hyaluronate, sodium chloride, tromethamine, trypsin, chymotrypsin) ja varsinkin sitten kun viimein opin tarpeeksi niukan annostelun, tykästyin tuotteeseen yövoiteena käytettynä. Satuin katsomaan Beauty Baysta tuotteen tietoja tarkemmin ja kappas, normaalikoko maksaakin reilut 126 euroa :P Joten ei kiitos sittenkään.

Poissa Jennq

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #42 : 25.03.13 - klo:18:45 »
Olen kokeillut elämäni aikana vain kahta eri kosteusvoidetta. Luulin pitäväni ensimmäisestä, mutta toista kokeiltuani huomaan sen olevan paljon parempi. Eli ensiksi olen käyttänyt Lumenen Natural Code Keep it Cool -kosteusvoidetta. Voide jäi ärsyttävän rasvaiseksi kasvoille. Pidin siitä kuitenkin, koska se todella poisti punaisuuden kasvoilta... ainakin niin kauan kuin voidetta oli kasvoissa. Jos voiteen lisäyksen jälkeen lähti kävelylle, voide valui pois kasvoilta, aivan kuin olisi hikoillut kauheasti :D ja se lähti pestessä pois helposti, aivan kuin olisi jäänyt vain ihon pintaan?

Ostin muutama päivä sitten Nivean Soft-kosteusvoiteen, jota voi käyttää myös vartalolle ja käsiin. Tämä on todella riittoisaa, imeytyy ihoon hyvin eikä lähde pois kävelyn takia tai pestessä. Lisäksi hinnaltaan paljon edullisempi: 200ml Niveasta maksoin alle 5e, kun taas 50ml Lumenea maksaa lähes 8e...
http://lifewithjennq.blogspot.fi
Uusin hiusaiheinen postaus 3.12 TRESemméstä!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 07.04.13 - klo:20:50 »
Olin pienellä matkalla ja unohdin ottaa mukaan kosteusvoiteen. Ostin sitten marketista HTH-voiteen (putkilossa, en sitä vartalovoidetta) - aivan loistavaa tavaraa. INCI verrattain yksinkertainen (ei parabeeneja, silikonia INCI:n lopussa), todella kosteuttava, imeytyy hyvin, ei rullaa meikin alla. Maitohapon ja karbamidin takia kirvelee vähän kuivalla ja rikkinäisellä iholla, mutta tuo menee ohi nopeasti - ja kun vielä kuivan ihon tilanne paranee muutamassa päivässä, niin en valita! Olen  saanut tällä sekä kuivia käsiä että kasvoja muutamassa päivässä paljon parempaan kuntoon.

Taidan ostaa tuon vartalovoiteenkin jossain vaiheessa talvisten muumiosäärten hoitoon.

Onhan se ihan huvittavaa, että esim. joku AHA on sellainen taikasana, jolla myydään ihonhoitotuotteita huippuhintaan. Jos vaan viitsii INCI-listoja lukea, niin AHA-happoja löytyy ihan hyvinä pitoisuuksina, mukavasta seurasta ihan tällaisista halvoista klassikkotuotteista. Kalliiden ryppyvoiteiden sijaan voi hyvin ostaa tämän ja lisäksi joko jonkun edullisen hyaluronihapposeerumin iHerbistä, tai vaikka tuon SebaMedin Clear Face -sarjan geelin. Ja jos kaipaa lisätehoja --> lääkäriin --> Avitcid.

Edit. Tästä tulikin ihan HQ-tavaraa!
« Viimeksi muokattu: 09.04.13 - klo:08:09 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 14.04.13 - klo:11:20 »
Noniin. Suositelkaahan kosteusvoidetta kuivalle akneiholle. Kriteerinä, että parabeeniton, mineraaliöljytön yms, eli niin luonnollinen kuin mahdollista. Naama on siis pintakuiva/kuiva mutta täynnä mustapäitä ja finnejäkin löytyy. Nyt ollut käytössä Green Peoplen joku kosteusvoide (en muista nimeä), mutta ei riitä kosteuttamaan eikä tuote muutenkaan vakuuta.