Kirjoittaja Aihe: Kasvojen kosteusvoiteet  (Luettu 59821 kertaa)

Poissa Anita

• Tukkaguru
Vs: Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #45 : 14.04.13 - klo:12:02 »
^ Käytän Dr.Hauschkan kasvoöljyä, ruusuvoidetta, kevyttä ruusuvoidetta tai Mill Creekin aloe veraa ihon tarpeen mukaan. Noista suosittelen ensimmäiseksi hankkimaan ruusuvoiteen ja/tai kasvoöljyn.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 14.04.13 - klo:19:41 »
Mä olen joskus käyttänyt yhden tuubin Dr Hauschkan ruusuvoidetta ja en tykännyt lainkaan. :/

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #47 : 14.04.13 - klo:20:54 »
Entä Laveran voiteet? Mineraaliöljyttömiä ja parabeenittömiä, erilaisia koostumuksia. Calendula voisi käydä hyvin tai Aloe Vera.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 15.04.13 - klo:01:02 »
No nyt menee jo ranttuiluksi, mutta Laverankin tuotteet ovat tuttuja (epäpuhtaan ihon kosteusvoide) eikä se vakuuttanut lainkaan. Ongelma lienee siinä, etten tiedä mitä merkkejä on olemassa jota voisi kokeilla. Kaikki tutut ja tiedossa olevat eivät jostain syystä innosta (joko käyttökokemus on huono tai sitten incilista ei vakuuta).

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 15.04.13 - klo:07:04 »
Noniin. Suositelkaahan kosteusvoidetta kuivalle akneiholle. Kriteerinä, että parabeeniton, mineraaliöljytön yms, eli niin luonnollinen kuin mahdollista. Naama on siis pintakuiva/kuiva mutta täynnä mustapäitä ja finnejäkin löytyy. Nyt ollut käytössä Green Peoplen joku kosteusvoide (en muista nimeä), mutta ei riitä kosteuttamaan eikä tuote muutenkaan vakuuta.
Etsitkö päivä- vai yövoidetta vai sellaista mikä käy sekä että? Millaisen koostumuksen olet huomannut hyväksi aiemmin, mikä on ehdoton ei?

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 15.04.13 - klo:09:46 »
^ Ei se käsittääkseni mikään ryppyvoide ole, toki suojaa ettei niitä tulevia ryppyjä tulisi. Ite olen sitä 23-vuotiaana käyttänyt ja sopi hyvin :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 15.04.13 - klo:16:32 »
Noniin. Suositelkaahan kosteusvoidetta kuivalle akneiholle. Kriteerinä, että parabeeniton, mineraaliöljytön yms, eli niin luonnollinen kuin mahdollista. Naama on siis pintakuiva/kuiva mutta täynnä mustapäitä ja finnejäkin löytyy. Nyt ollut käytössä Green Peoplen joku kosteusvoide (en muista nimeä), mutta ei riitä kosteuttamaan eikä tuote muutenkaan vakuuta.
Etsitkö päivä- vai yövoidetta vai sellaista mikä käy sekä että? Millaisen koostumuksen olet huomannut hyväksi aiemmin, mikä on ehdoton ei?

Etsin voidetta sekä päivä- että yökäyttöön. Ehdoton ei on kiristävän tunteen /mattapinnan jättävä voide. Tahtoisin semmoisen rasvan, joka jättää ihon ihanan pehmeäksi ja kuulaaksi. Yksi mukava tuote jota olen aiemmin käyttänyt on Joikin päivävoide. Se on koostumukseltaan ihanan kevyttä mutta samalla se kosteuttaa todella hyvin. Niin muuten, nythän sitäkin saa stockalta joten miksen ostaisi sitä. Pikaisen googlettelun jälkeen löysin tiedon, että olisi "ihoystävällistä, ei sisällä parabeenejä, petrokemiatuotteita, sulfaatteja tai muita haitallisia aineita. Eikä JOIKin luomukosmetiikkaa tietenkään testata eläimillä." Miltähän tämä inci vaikuttaa?

aqua (and) hibiscus sabdariffa flower extract, butyrospermum parkii fruit butter, rosa canina fruit oil, triticum vulgare (wheat) germ oil, polyglyceryl-3 methylglucose distearate, stearic acid, simmondsia chinensis seed oil, phenoxyethanol (and) ethylhexylglycerin, helianthus annuus seed oil (and) daucus carota sativa root extract (and) daucus carota sativa seed oil (and) beta-carotene (and) ascorbyl palmitate, hydrolyzed oat protein, tocopherol, aniba rosaeodora wood oil, linalool*, geraniol*, limonene*, benzyl benzoate* *components of natural essential oils

Toisaalta kiinnostaisi myös kuulla kokemuksia Flow mustikka päivävoiteesta.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #52 : 15.04.13 - klo:17:30 »
^ Mulla on myös akneileva, helposti tukkeutuva iho, ja käytän nyt toista pulloa Jason Naturalsin kosteusvoidetta. Tuo on ensisijaisesti kai anti-age -tyyppinen, mutta kosteuttaa hyvin ja tuntuu kirkastavan ihoa, ja mikä tärkeintä, ei tuki ollenkaan vaikka incissä onkin jonkun verran dimethiconea.
1c M ii BSL

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #53 : 15.04.13 - klo:17:43 »
Minullakin on tuo Jasonin C-vitamiinivoide, ja voin sanoa, että käy sellaiselle, jota appelsiinilimsan tuoksu ei häiritse.  :) Ostin tuon jo ammoin sen anti-age-vaikutuksen (C-vitamiini stabiilissa muodossa) takia, ja vielä puoli putelia jäljellä. Käytän kyllä loppuun, ennen kuin happanee kiljuksi asti... Tätä markkinoidaan sekaiholle, mutta melko täyteläistä on.

Tiedoksi kaikille uutuuksien etsijöille, että Palmersin kasvovoide on aivan loistava. Palmer's Cocoa Butter Formula Daily Calming Lotion
Sisältää useita säilöntäaineita, ei yksin parabeeneja, mutta myös rauhoittavia kasviuutteita. Mainostetaan sekaiholle sopivaksi, mutta on riittävän kosteuttava myös kuivemmalle nahalle.
En ymmärrä, miten ihmeessä Palmer'sin onnistuu pitää tuotteensa niin laadukkaina ja samalla edullisina... Eivät kai panosta miljoonien markkinointikoneistoon, kuten moni muu firma.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 15.04.13 - klo:18:15 »
Mulla on tietty hieman eri ikäluokan iho kuin sulla Tukkis, eikä mulla ole akneihoa, mutta helposti tukkiutuva ja epäpuhtauksia keräävä talvella kuiva ja kesällä rasvaisempi iho. Mulla on pitkään ollut käytössä combo päivällä Kimberly Sayerin Ultra Light Facial Moisturizer (spf 30) ja yöllä Derma E:n a-vitamiinigeeli. Nuoremmalla iholla tuon Derma E:n voisi korvata varmaan jollain aloe vera -pohjaisella geelillä tms? Toi Sayer on jotenkin ihanan samettista, imeytyy hyvin ja meikki levittyy sen päälle mukavasti. Ei vedä kalvomaista mattapintaa, mutta pitää kiiltoa kurissa. Kaikki paksummat, hoitavammat, öljyisemmät voiteet on olleet turmio mun iholle ja ovat vaan pahentaneet epäpuhtauksia. Toissa talvena käytin yövoiteena kuureissa Providan kehäkukkavoidetta, sitä mun iho sieti ja tykkäsinkin tuosta. Lisäksi käyttelen Now Foodsin hyaluronihapposeerumia silloin tällöin. Näillä tuotteilla mun iho on pysynyt ällistyttävän hyvänä ja jopa nyt raskauden aikaan ei ole ollut kummempia iho-ongelmia. En sitten tiedä, täyttääkö noi muuten sun vaatimukset. :)

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #55 : 15.04.13 - klo:20:36 »
^^ Uudistuneessa versiossa on hieman raikkaampi appelsiinintuoksu, ja koostumuskin jotenkin juoksevampi. Mutta aika voimakkaantuoksuinen on tosiaan silti!
1c M ii BSL

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 15.04.13 - klo:20:54 »
Tukkis, tämähän ei mikään luonnontuote ole, mutta parabeeniton ja INCI ainakin minun makuuni: Seba Med Clear Face kosteuttava geeli?
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 17.04.13 - klo:10:39 »
^ Ei se käsittääkseni mikään ryppyvoide ole, toki suojaa ettei niitä tulevia ryppyjä tulisi. Ite olen sitä 23-vuotiaana käyttänyt ja sopi hyvin :)
Kiva kuulla :) Pitääkin käydä ostamassa se sitten, näytti tuolla Sokoksella olevan pienessä alennuksessakin. Ostin aikaisemmin Olayn eri kasvorasvan (olikohan kaikille ihotyypeille tarkoitettu?), mutta eipä se tunnu kosteuttavan tarpeeksi ja on vähän liian hajustettukin mun mieleen.
No hajusteita tuossa kyllä on myös, mua oikein tyrmistytti voimakas tuoksu kun voiteen korkkasin mutta ihmeen hyvin siihen tottui kun päivittäin käytti.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #58 : 20.04.13 - klo:10:01 »
Onko kukaan käyttänyt Nivean Q10-sarjan voiteita?
Mulla on sarjan silmänympärysvoide ja mietin saako noilla kosteusvoiteilla samanlaista pehmeää näköä kasvoihin... Eli turvottaako hieman.

Poissa Pikkunen

• Hiushörhö
« Vastaus #59 : 03.05.13 - klo:18:50 »
Viimeisen vuoden olen käyttänyt pääasiassa Sensain silk emulsion moist.
"rotta-kuurin" jäljiltä oma iho oli kuiva ja hilseili,auttoi todella paljon ainakin minua "uuden ihon"kasvatuksessa.
Seerumina satunnaiskäytössä on joku venäläistä "luomua" jonka löysin paikallisesta kempparista,toimii hyviin hintaansa (2e) nähden. :)
« Viimeksi muokattu: 03.05.13 - klo:20:50 kirjoittanut Pikkunen »