Kirjoittaja Aihe: Kasvojen kosteusvoiteet  (Luettu 59832 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #75 : 18.08.13 - klo:19:13 »
^ Mä taas tykkään tästä tuotteesta, ostin noin pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa tämän kasvovoiteen ja olen laittanut lähes joka ilta puhdistetuille kasvoille.

Tosi pieni määrä riittää, koska on niin rasvaista (ainakin vielä, talvella tulee varmasti laitettua vähän enemmänkin kun iho on paljon kuivempi) mutta imeytyy kuitenkin hyvin ihoon. Jättää ihon mulla ainakin tosi pehmeäksi ja selkeästi kosteutetun tuntuiseksi. Mä tykkään kyllä tästä ja ostan kyllä ehdottomasti uudestaan.  :)

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #76 : 19.08.13 - klo:07:53 »
Mun naamalle näemmä aiheuttaa karmeita kipeitä kuhmuja, joten saa siitäkin syystä jäädä kasvoille käyttämättä.  :-\

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 19.08.13 - klo:10:40 »
Mun naamalle näemmä aiheuttaa karmeita kipeitä kuhmuja, joten saa siitäkin syystä jäädä kasvoille käyttämättä.  :-\

Minullekin tämä aiheutti näppyjä ja heti levityksen jälkeen aiheutti polttelevan tuneen iholla. Yleensä Erisanin voiteet ovat sopineet minulle hyvin. Se entinen purkissa ollut voide ei aiheuttanut mitään näppyjä tai kirvelyä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 24.08.13 - klo:17:03 »
Lumene jatkaa hyvää työtä: Bright Now Vitamin C heleyttävä yövoide oli oikein positiivinen yllätys. Voide ei ole paksu kuten yövoiteet yleensä ja upposi kasvoihin ihan hetkessä. Parasta tässä voiteessa on, että otsa ei muistuttanut aamulla öljylauttaa  <3   :T Korresin Alpine Herbsin jälkeen en ole otsalle sopivaa voidetta löytänyt, mutta ehkä tästä löytyi vohdoin korvaaja! Otsan iho on öljyinen, mutta nyt syksyn alkaessa alkaa kuitenkin kuivamana pinnalta. Muille kuivemmille kohdille Bright Now:ta pitää levittää enemmän ja talveksi pitää varmana ostaa taas Lushin Celestial sy-iholle ja muille kuiville kohdille.

Voiteen pirtsakka sitrustuoksu ei ehkä hirveän hyvin sovi yövoiteeseen, mutta ei onneksi jää iholle hireän pitkäksi aikaa. Nyt mulla on voiteesta vielä näyte käytössä, mutta jos sen loputtua on samat fiilikset niin voide lähtee ehdottomasti ostoskoriin  :)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #79 : 29.10.13 - klo:22:25 »
Olen etsiskelemässä edullista ja mahdollisimman kosteuttavaa kasvovoidetta/geeliä ja kaipaisin uudehkoja vinkkejä. Voi olla geeli- tai voidepohjainen. Toivoisin riittävästi kosteuttavia ainesosia, vähemmän taas kaikenlaisia öljyjä ym, mutta niitäkin voi olla. Ainiin, ja ihan kauppojen valikoimista. :)

Jos en muuta keksi niin nappaan varmaan mukaani Sebamedin Clear Face -geelin, mutta kiva olisi jotain toistakin samantyylistä kokeilla. Ajatuksena minulla on tällä hetkellä hankkia tuollainen mahdollisimman kosteuttava tuote, jonka kosteuden sitten sitoisin yöksi vaseliinilla. Sebamed on kyllä ihan hyvä, mutta ehkä kosteuttavampaakin toivoisin. Tosin vaseliinin kanssa en ole kyseistä tuotetta kokeillut, joten uusi kokeilu sekin olisi testata Sebamedin kosteutustehoja.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #80 : 30.11.13 - klo:22:35 »
Pakko hehkuttaa eilen ostamaani etanavoidetta, eli Baba De Caracol Regenerating Creamiä! Olen vähän jälkijunassa tämän trendituotteen suhteen, mutta jo näin muutaman kokeilukerran jälkeen voin sanoa tykkääväni! Ensinnäkin koostumukseltaan mukavan täyteläistä, mutta ei jätä ihon pinnalle mitään niljakasta tunnetta, vaan imeytyy tosi nopeasti ja jättää kuitenkin melko mattaisen pinnan. Mulla on rasvoittuva sekaiho, mutta käytin tuota tänään ihan meikinkin alla ja kasvot näytti koko päivän tosi hyvältä, vaikken meikkiä korjaillutkaan.
Mulla on iki-ihania finnien jättämiä punaisia läiskiä kasvoilla, mutta tämä voide tuntuu rauhoittavan niitä. Ja siis tietysti kosteuttaa hyvin ainakin mun ihon! Mulla on yleensä nenäpielet ihan repaleiset kuivasta ihosta, vaikka nenä on se kohta kasvoista, joka rasvoittuu eniten. Poikaystäväkin varovasti kokeillut tuota voidetta, vaikka vähän skeptinen hän oli alkuun :D Nytpä mieskin on tuntunut innostuneen tuosta voiteesta, kun hänen kasvonsa eivät hilseilleetkään, kuten yleensä.
Pitänee muokkailla viestiä, kun on useampia käyttöpäiviä takana :) Toistaiseksi olen hyvin tyytyväinen!
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 01.12.13 - klo:19:16 »
^ Sama voide minullakin täällä ollut muutaman päivän käytössä. Oikeastaan hankin tämän siksi, että ihan tänä syksynä poskiini on ilmestynyt hentoisia juonteita. Liekö sitten ihan pintakuivuutta vai onkohan Paulan BHA-tuotteet tehneet jotain väärin, ohentaneet ihoa tai jotain (jatkan tosin käyttöä, koska tykkään BHA:n aiheuttamasta finnien vähenemisestä) ... no joka tapauksessa etsiskelin siis jotain, joka voisi auttaa tuollaiseen. Mielestäni etanahommeli jotenkin tuntui vakuuttavalta :D. Aikaisemmin olin ajatellut, että yöööks, jotain etanan eritettä, ikinä en laittaisi naamaani, mutta näemmä ajatukset tässä kohtaa ovat muuttuneet. Mitähän kaikkea sitä onkin tulevaisuudessa valmis levittämään naamaansa, kun ikä tuo uusia ei-toivottuja muutoksia... satakielen kakasta tehtyjä naamioita seuraavaksi?  ;D

Ihon pinta on ehkä hiukkasen jopa parantunut, siis ne hennot juonteet hieman hälvenneet - saattaa olla ihan tuon voiteen kosteutustehojen ansiota. Ja jotenkin ihoni näyttää minusta paremmalta, raikkaammalta. Oli miten oli, voide on miellyttävää käytössä. Purkki oli aika kallis, mutta toisaalta siinä on peräti 100 ml ja tuntuu riittoisalta tavaralta. Siirsin voidetta pieneen pumppupulloon käyttöä varten, koska en tykkää tökätä sormia voidepurkkiin.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #82 : 01.12.13 - klo:22:23 »
^ Muakin hiukan häiritsee juuri tuo pakkaus, mutta onneksi mulla on tapana muutenkin pitää kädet huolellisesti puhdistettuina ennen kuin sörkin naamaani. Pitää vain pitää huoli, että poikaystäväkin tekee samoin, sillä hänkin on tosiaan tykästynyt voiteeseen.
Mun poskessa oli viime tiistaina noussut ihan järkyttävän kokoinen finni ja se jätti jälkeensä kauhean punaisen ja karhean läntin. Se läntti melkeinpä kadonnut, vaikka vielä kaksi päivää sitten se loisti naamassani hyvin kirkkaana ja yleensä ne pysyvät kasvoilla viikkoja finnin katoamisen jälkeen. Nyt siinä kohdassa on vain vähän tummempi kohta eli se punaisuus kadonnut hyvin tehokkaasti.

Mua tuo etanan erite ei edes ällöttänyt ajatuksena, mutta äitini ei varmaan suostuisi edes koskemaan koko purkkiin :D
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 02.12.13 - klo:11:29 »
Tilaajalahjaksi saamani Yves Rocher päivävoide herkälle iholle http://www.yves-rocher.fi/control/paivavoide-punoitusta-vastaan/ on hyvä tuote. Voide imeytyy hetkesä, koostumus on kevyt ja geelimäinen. Voide on päivävoide, mutta olen käyttänyt tätä välillä öisin kasvojen ihoa rauhoittamassa. Tässä ei ole UV suojaa, joten en käytä päivällä. Esim. saunomisen ajaksi/ jälkeen tämä on hyvä! Tällä sarjalla on myös erinomainen silmänympärysvoide(auttaa hetkesä punoittavalle ja herkistyneelle sy-iholle.)

Poissa jinna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #84 : 09.12.13 - klo:21:38 »
Täytyy taas hehkuttaa Lumenen 5 min SOS Rauhoittavaa Tehovoidetta. Se sopii talvi-iholleni aivan loistavasti, ei kiristä eikä kiillä meikin alla. Öisin boostaan voidetta ruusunsiemen- tai arganöljyllä, ja aamuisin iho on kosteutettu, tasavärinen ja mattapintainen. Mulla on siis hyvin kuiva iho, mutta kasvot voivat erinomaisesti tän voiteen kanssa.

Tää mun tuubi (50ml) on yli vuoden vanha, jemmasin niitä joskus pari kappaletta varastoon ja nyt avasin toisen eli viimeisen :-\ En ole nähnyt tätä enää kaupoissa, ainoastaan jotain isommassa tuubissa olevaa SOS-voidetta. Toivottavasti vain pakkaus on muuttunut eikä sisältöön olisi koskettu.
2a M ii. Iho kuiva, herkkä ja atooppinen.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 09.12.13 - klo:21:58 »
^Minullakin on tuota voidetta ja tykkään siitä. Ostin kaksi tuubia poistomyynnistä viime talvena. Uudesta versiosta en osaa sen tarkemmin sanoa, mutta se Rauhoittava vartalo & kasvoemulsio sisältää mineraaliöljyä (paraffinum liquidum).
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 11.12.13 - klo:18:01 »
Olen etsiskelemässä edullista ja mahdollisimman kosteuttavaa kasvovoidetta/geeliä ja kaipaisin uudehkoja vinkkejä. Voi olla geeli- tai voidepohjainen. Toivoisin riittävästi kosteuttavia ainesosia, vähemmän taas kaikenlaisia öljyjä ym, mutta niitäkin voi olla. Ainiin, ja ihan kauppojen valikoimista. :)

Jos en muuta keksi niin nappaan varmaan mukaani Sebamedin Clear Face -geelin, mutta kiva olisi jotain toistakin samantyylistä kokeilla. Ajatuksena minulla on tällä hetkellä hankkia tuollainen mahdollisimman kosteuttava tuote, jonka kosteuden sitten sitoisin yöksi vaseliinilla. Sebamed on kyllä ihan hyvä, mutta ehkä kosteuttavampaakin toivoisin. Tosin vaseliinin kanssa en ole kyseistä tuotetta kokeillut, joten uusi kokeilu sekin olisi testata Sebamedin kosteutustehoja.

Geelimäisistä voin suositella Basan-geeliä ja Apobase Hydrogeliä (molemmat apteekista).

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 11.12.13 - klo:21:10 »
^Olisko kellään vinkata tuon tyyppistä voidemaisella pohjalla? Tai geelivoidemaisella? Mulla geelit tahmaa helposti vaikka laittaisi kuinka vähän.

Poissa Mustakuu

• HAIRahtanut
  • Paranoiatar
« Vastaus #88 : 12.12.13 - klo:14:56 »
Mikähän nyt avuksi:

Mun herkähkö, pintakuiva sekaiho on ollut yli vuoden edellämainittujen lisäksi t-alueenta rasvoittuva ja epäpuhtauksiin taipuvainen, kiitos e-pillereiden vaihtumisen minipillereihin. Samaisen syyn takia ilmaantunut decolté- ja selkäakne alkavat asettumaan, ja mun kasvojen iho tuntuu muuttuneen yhdessä yössä. Kun aiemmin en voinut kuvitellakaan laittavani öljyä naamaan ilman finnisatoa, sekoitan nyt öljyä reippaalla kädellä kasvovoiteisiin (pohjalle TBS Aloe Protective Serum, päälle Humektan ja Lipolan) ja aamuisin iho on tästä huolimatta ritisevän kuiva. Niin kuiva, että voiteiden levittäminen kirvelee.

Mitäs tälle naamalle nyt sitten tekisi? Epäpuhtauksia tulee edelleen jonkun verran, mutta paljon hallitummin ja enemmän mua huolettaa tuo kuivuus. Oon harkinnut Bellavitan yövoidetta, mutta olisiko heittää ehdotuksia joistain muista hyvistä voiteista?
1a Fi Punaiset, matkalla kohti BSL. Ainainen kosteutus päällä. <br />Iho herkkä, kesällä rasvoittuva, pintakuiva sekaiho.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 15.12.13 - klo:10:53 »
^ Oletko kokeillut Lumenen Sensitive rauhoittavaa naamiota? Silloin kun mä olen saanut tuhottua naamani tuohon kirvelykuntoon niin läiskin sitä yhden illan aikana niin paljon kuin iho vaan imee ja se todellakin helpottaa tilannetta. Ja samoin Rainbown kosteuttava kasvovoide on ollut jees. Myös Now Foodsin e-vitamiinivoide on todella tuhtia, niin tuhtia että mä käytän sitä todella harvoin. ;D

Osaisiko joku kertoa onko mikään LV:n tai Erisanin tms (pitää olla hajusteeton!) voide samanlaista kuin Dermosil Kasvovoide E? Olen tykästynyt tuohon Kasvovoide E:hen, mutta noita dermoja on sen verran harvoin saatavilla (kimppatilaus), että joudun varmaan kohta hakemaan jonkun vastaavan kaupasta kun mieskin on tykästynyt tuohon.