Kirjoittaja Aihe: Kasvojen kosteusvoiteet  (Luettu 59825 kertaa)

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
Vs: Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #90 : 15.12.13 - klo:11:46 »
^Mikäli muistan oikein, niin Kasvovoide E jätti mattapinnan iholle ja imeytyi hyvin. Nyt en ole tilannut Dermoshopista muutamaan vuoteen, vaan olen käyttänyt apteekin ja markettien tuotteita. Minulla on ollut käytössä LV Kasvovoide 24 H ja olen tykännyt siitä paljon. Ainakin nyt talvella se kosteuttaa todella hyvin, mutta ainakaan minun iho ei ole mattapintainen levityksen jälkeen. Erisanilta on käytössä Youth Kosteusvoide, mutta se on hyvin kevyttä, eikä sitä taideta myydäkään enää. Erisan Uudistava yövoide ei sopinut minun iholle, vaan aiheutti polttelun tunnetta heti levityksen jälkeen ja sain siitä finnejä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #91 : 15.12.13 - klo:14:02 »
Mun lempparivoide oli (niin kauan kuin sitä sai) Erisanin Uudistava voide. Ihan luksus-tuote, mutta liekö johtuen, että oli purkissa, kun muut Erisanin voiteet tuubissa, että menekkiä ei ollut ja se lopetettiin.  Sen tilalle tullut Erisan Uudistava Yövoide oli suorastaan tuhoisa mun iholle! Vkon käytön jälkeen mun iho aukeili pahasti ja parani kun lopetin käytön, eli aika selvä peli. Nyt oon käytellyt Erisanin 24h Ravitsevaa voidetta ja vaihdellen vähän mitä nyt sattuu. Mulla odottaa korkkaamista Dermon hajusteeton Kasvovoide-E. En ole sitä aiemmin käyttänyt, mutta toivon että toimisi. Käyttelen nyt tuota Erisania vielä niin kauan kuin tuntuu, että selviän sillä.

Huom! Dermosilillä on jouluaattoon asti ilmaiset postarit myös alle 50e tilauksille! Ainoa ero yli 50e tilauksiin on se, että on maksettava tilauksen yhteydessä verkkopankin kautta. Isommat tilauksethan saa laskulla.

edit. Korjasin tuon 24h-voiteen nimen: menee noi Erisanin voiteiden nimet sekaisin. 24h Ravitseva on siis ollut ihan ok, Erisanin Kosteuttava taas aivan liian kevyt, mutta toimii sekin jos alla on vaikka joku seerumi.
« Viimeksi muokattu: 16.12.13 - klo:11:23 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Mustakuu

• HAIRahtanut
  • Paranoiatar
« Vastaus #92 : 15.12.13 - klo:21:38 »
Kiitos Mena vinkistä! Täytyypä kokeilla, mulla on ollut pitkän aikaa jotenkin skeptinen asenne markettituotteita kohtaan ja olen käyttänyt vaan apteekkikamaa, mut onneksi täältä saa tiedon, kun joskus löytyy helmiäkin!
1a Fi Punaiset, matkalla kohti BSL. Ainainen kosteutus päällä. <br />Iho herkkä, kesällä rasvoittuva, pintakuiva sekaiho.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 16.12.13 - klo:07:11 »
Kiitos tytöt ja erityisesti Jouanalle kiitos vinkistä, taidan tilata dermoja pari varastoon hissunkissun. ;D Tosiaan tuo Dermon hajusteeton E-vitamiinivoide on juurikin samaa kamaa kuin mun mainitsema Kasvovoide E jota mäkin käytän hajusteetonta versiota.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #94 : 16.12.13 - klo:11:27 »
^ Hyvä kun oli jeesiä! …ja kävin vielä sadannen kerran korjaamassa tuota edellistä tekstiäni….meen aina niin sekaisin  noiden nimien kanssa, mutta siis sen voiteen oikea nimi on juurikin tuo Kasvovoide-E…kävin korjaamassa oman versioni siitä ;D
Ja nyt tuli mieleen samalla, että munhan tarttee korkata se Kasvovoide-E, koska jos se istuu mulle, niin ehdin tilata vielä ennen joulua parit purnukat varastoon!

Aijuu, ja mulla on myös korkkaamaton minituubi tuota Kasvovoide-E'n tuoksu-versiota. Onneksi tykkään tuon sarjan tuoksusta, mutta kasvoille en sitä haluaisi käyttää välttämättä. Vaan se on litrahinnaltaankin edullisempi kuin ne normiokoiset versiot. Mua ei haittaisi pätkän vertaa, että tuote olisi tuubissa eikä siinä pumppupullossa. Kivaa sentinvenytystä, mutta kun näillä tuloilla ja menoilla senteillä on väliä…. ::)
« Viimeksi muokattu: 16.12.13 - klo:11:32 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 16.12.13 - klo:13:51 »
Mä testasin tuota Dermosilin kasvovoide vitamin E tuotetta yhden näytteen verran ja sen perusteella lähtee kyllä seuraavaan Dermosilin tilaukseen. Teidän muiden positiiviset kokemukset tuosta voiteesta kyllä vakuuttaa vain lisää, ei ainakaan tarvitse enää epäröidä tuotteen tilausta.  :D Mun näyte oli tuota tuoksullista versioita, itse pidin tuotteen tuoksusta (käytössä myös sarjan dödö ja puhdistusvaahto) enkä kokenut tuoksua mitenkään häiritseväksi tmv.

Tällä hetkellä on käytössä uusimpana Nivean daily essentials moisturizing day care, jota olen käyttänyt sekä meikin alla että myös yövoiteena.. Imeytyy hyvin nopeasti ihoon, ja mielestäni todella hyvä perusrasva. Kosteuttaa hyvin, ei ärsytä yhtään. Isona plussana myös mieto tuoksu, mulla yleensä tökkii nivean tuotteissa tuoksu, mutta tässä tuoksu on niin mieto ettei sitä edes huomaa.

Erisanin uudistava yövoide oli mulla hetken aikaa ihan lempparituote. Pari tuubillista on tullut käytettyä tätä, ja nyt jostain syystä (iho paljon kuivempi?) polttelee hieman levityksen jälkeen. Harmi sinänsä, koska olen tykännyt tuotteesta muuten hyvin paljon ja on sopinut iholleni hyvin. Erisanin voide on nyt ihan lopussa, ajattelin käyttää nyt seuraavaksi tämän nivean loppuun ja sen jälkeen tuota dermosilin vitamin e voidetta. Katsoo näiden jälkeen että mitä kokeilee seuraavaksi vai palaako johonkin vanhaan tuttuun. Yleisestiottaen mun iholleni on sopinut hyvin erisanin, lvn ja nivean voiteet.  :)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #96 : 16.12.13 - klo:17:49 »
Juu-u, kyllä tuntuu hyvältä toi Dermosilin Kasvovoide-E! Ja yllättävän riittoisaa, riittoisampaa ja täyteläisempää kuin tuo Erisanin Ravitseva 24h. Lähtee lisätilaukseen! Imeytyi mukavan nopeasti vaikka oli niin täyteläistä ja vähemmänkin olisi riittänyt. Myös meikkipohja pysynyt mukavasti, joskin aika kevyesti käytän.

Mä en voi käyttää nykyään enää voimakkaita hajusteita, mutta diggailen tuon Vitamin-E-sarjan tuoksusta: vakiokäytössä on deo-roll-on ja vartalovoide, ihan lemppareita jo vuosia. Lisäksi oon puoliväliin asti käyttänyt kasvovettä, jota tulossa lisää. Luultavasti, jos tuo kasvovoiteen tuoksu ei ole sen voimakkaampaa, niin pystyn käyttämään hajustettuakin versiota.

Poissa Mustakuu

• HAIRahtanut
  • Paranoiatar
« Vastaus #97 : 17.12.13 - klo:08:35 »
Hain eilen tuon Lumenen Sensitive-kasvonaamion, eikä tuota nyt ainakaan tämän kokemuksen mukaan voi parjata :) Levitin teelusikallisen kasvoihin suihkun jälkeen, joka imeytyi noin puolessa minuutissa :P Eli ei jäänyt paperilla ylimääräisiä pois taputeltavaksi. Kiva kun ei haise oikein miltään, inhoan nykyään kaikkia voiteiden tuoksuja.. Aamulla iho ei kiristellyt niin paljon kuin yleensä, varmaan menee yövoiteena, mutta saatan kokeilla tehdä tilauksen tuoksukauppaan jos noita olemassaolevia rasvoja saisi boostattua - teelusikka kerrallaan tuo opiskelijan budjettiin melko kallis Lumene ei kauaa kestä.
1a Fi Punaiset, matkalla kohti BSL. Ainainen kosteutus päällä. <br />Iho herkkä, kesällä rasvoittuva, pintakuiva sekaiho.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #98 : 18.12.13 - klo:20:57 »
Testasin tänään tuota tuoksuversiota Dermosilin Kasvovoide-E'stä: se olikin yllätys, koska odotin, että tuoksu olisi edes yhtä vahva kuin kasvovedessä, mutta ainakin tuossa näytteessä se tuoksu oli hädin tuskin huomattava. Ja jos en olisi tiennyt, että on E-sarjaa, niin en oikeastaan edes tunnistanut tuoksua. Mulla on hajuaistista noin puolet jäljellä, mutta hajuaisti on monitaajuinen ja voimakkaat tuoksut taas sitten saattaa salvata hengen.

En ymmärrä miten olen vuosikausien Dermosil-fanina onnistunut jättämään testaamatta Vitamin E -kasvovoiteen. En enää itke Erisan Uudistavan voiteen perään!! Tämä tuntuu aika samantapaiselta: täyteläinen, mutta imeytyy hyvin. Käytän nyt vkon ajan aamuin illoin ja jos ei mitään ihmeellistä ilmeen, niin lähtee tilaukseen pino voidetta!

Toimii myös meikin alla täysin moitteetta. Vitsit, sain kunnon kiksit kasvovoiteesta!!  ;D :-*

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 19.12.13 - klo:07:01 »
Joo se tuoksu on aika mieto eikä ota mulla nokkaan (mutta mun iho ei kestä mitään hajusteita). Tervetuloa faniklubiin, myös mun mies on tykästynyt tuohon voiteeseen. ;) Tuo on myöskin toistaiseksi ainoa voide *kopkop* joka ei tuki mun rintakehää. Voiteluhetki on päivän paras hetki. ;D

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #100 : 19.12.13 - klo:17:12 »
Heh kiitos vaan! :D Äsken selasin Dermoshopin tuotteita ja huomasin että nepä ei olekaan ihan samaa tavaraa Kasvovoide Vitamin E ja mini Kasvovoide E -> minituubi sisältää parabeenejä toisin kuin pumppupullo. Harmin harmi. Olisin mieluummin maksanut vähemmän ja käyttänyt tuubiversiota - en ole pumppupullon erityisempi ystävä. Mutta mieluummin en käytä parabeeneja ja vältynpähän nyt sitten siltä hajusteeltakin, vaikkei se voimakas ollutkaan, ainoastaan turha.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #101 : 20.12.13 - klo:16:06 »
Olen nyt noin viikon verran käyttänyt Nivea Cremeä öisin, joko sellaisenaan tai yövoiteen päällä. Mielenkiinnosta halusin kokeilla, että mitä tapahtuu. ;D Mun iho on tuntunut tosi hyvältä! Ei ole tullut näpyn näppyä vaan päin vastoin, naama on aamuisin tosi tasaisen värinen ja sellainen pehmeän kuulas. Ja mulle siis tulee finnejä tosi helposti epäsopivista tuotteista. Ainut miinus tulee tuoksusta, kun olen tottunut käyttämään hajuttomia tuotteita. Tämän vuoden paras löytö silti.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #102 : 20.12.13 - klo:22:56 »
Käytin parina iltana Lumenen SOS-voidetta ja suun alapuolelle tuli jotain pientä, kuivaa ihottumaa. Ihottuma ei juuri näy, mutta tuntuu epätasaisuutena ja tietyssä kulmassa ihon epätasaisuus tietenkin näkyy. Toivottavasti ihottuma laskisi pian, kun olen palannut tuttuihin ja turvallisiin tuotteisiin (L'Oréalin puhdistusvesi, Cliniquen Mild Clarifying Lotion ja HTH:n Universal Creme).
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 21.12.13 - klo:15:32 »
Nivea Creme voide on ollut mulla kaytossa tasta syksysta asti silmanymparysiholla. Olen laittanut ensin Pirkan silmanymparysvoidetta, ja sen jalkeen todella ohuen kerroksen Niveaa. Tuntuu, etta silmanymparysiho on paljon kosteutetumman tuntuiseksi muuttunut, ja kuivuudesta johtuneet pienet uurteet lahteneet. Saman olen myos huomannut, etta iho nayttaa jotenkin hehkuvammalta taman voiteen laittamisen jalkeen? Annostelussa vaan pitaa olla tarkka. Tama voide jaa kylla kayttoon, kosks on muutenkin monitoimituote esim. Hatatapauksessa meikin poistoon ja huulivoiteena.

Poissa nima

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #104 : 21.12.13 - klo:16:39 »
Ostin pari kuukautta sitten testiin Lorealin Triple Active Day - herkän ihon kosteusvoiteen ja hyvin toimii. Ei tule näppyjä samalla tavalla kuin ennen ja pehmeys säilyy. Yövoiteena saman sarjan yövoide. Iho siis todella hankala; herkkä, pintakuiva, mutta rasvoittuva ja äärimmäisen herkästi näppyyntyvä, epäpuhataudet jylläävät. Aiemmin oli monta vuotta käytössä joitain Yves Rocherin voiteita, mutta eivät ne sopineet ollenkaan. Silti hölmönä sinnikkäästi niitä käytin :D
1b M ii, punainen hurjasti ohentunut kuontalo, ikuisuuskasvattaja(ko).