Kirjoittaja Aihe: Kasvojen kosteusvoiteet  (Luettu 50294 kertaa)

Poissa Manna

• Tukkaguru
Vs: Kasvojen kosteusvoiteet
« Vastaus #210 : 06.06.17 - klo:12:04 »
^olisiko Hydra Genius sarjan nimi? Makeupalleyssa on muutama arvio siitä.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #211 : 06.06.17 - klo:15:56 »
Mulla on L'Orealin Hydra Genius ja vaikka mulla on rasvoittuva iho, otin kuivan ja herkän ihon version, koska siinä alkoholi ei ollut ihan yhtä ylhäällä incissä. Tykkään kyllä tosi paljon ja kesällä riittää varmasti yksistään mun iholle, koostumus on juuri sopiva kevyt geelivoide. Kosteuttaa ja tekee ihosta tosi sileän, ei jää mun iholla yhtään lähmäiseksi. Tuoksusta en niin välitä, vähän sellainen yvesrochermainen kasvituoksu, mutta häipyy kyllä nopeasti.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 09.06.17 - klo:14:38 »
Olen tosiaan etsinyt jo aika kauan päivävoidetta, jossa on SPF25-30. Tämä on mielestäni ollut hurjan vaikeaa, koska todella monissa (ja varsinkin halvemmissa sarjoissa) SPF jää yleensä 15-20. Sitten jos uskaltaa hintahaitaria vähän korottaa, niin tulee enemmän vaihtoehtoja. Olisin vain halunnut pitää hinnan alle 30 euron.

Kuukausi sitten ostin laivalta BodyShopin päivävoiteen jossa on 30SPF, mutta se ei sovi mun kasvoille kovin hyvin. Ehkä hieman liian rasvainen. Eilen kävin sitten hakemassa apteeksta Vichyn Slow Age -päivävoiteen, jossa myös oli 30SPF. Tämäkin on aika rasvaista, mutta imeytyy ihoon paljon paremmin kuin tuon BodyShopin voide. Vaihtoehtona oli kyllä kevyempi seerumi/päivävoide, mutta sen SPF oli 25.  Hinta vaiheteli apteekista riippuen aika paljon, mutta viimein löysin sen 33 eurolla. Ja mukaan sai vielä ilmaiseksi Vichyn matkakokoisen yövoiteen  :ts

Päivän mittaan iho on tuntunut oikein hyvältä eikä T-alue ole rasvoittunut paljonkaan. Viikossa sitten näkee josko tulee näppyjä, että tukkiiko Vichyn voide ihon vai ei. Pidetään peukkuja  ;D

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 30.09.17 - klo:14:25 »
Pitkästä aikaa ostin Nivean Soft voiteen ja tässä on kyllä enemmän kuin hinta ja laatu kohdallaan. Tuubi maksaa kolmisen euroa ja tämä imeytyy suht nopeasti ja kosteuttaa ihoa tehokkaasti. Meikin alle ehkä turvan rasvainen koostumukseltaan.
Mä olen käyttänyt tätä meikinpoiston jälkeen iholle, välillä myös yövoiteena. Käytän myös käsivoiteena. Ennen mulla oli tätä aina jemmassa perusvoiteena mutta jostain syystä en ole vuosiin ostanut. Tällä hinnalla ja toimivuudella tämä jää ehdottomasti käyttöön perusvoiteeksi, taas.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #214 : 30.09.17 - klo:15:09 »
Olen tosiaan etsinyt jo aika kauan päivävoidetta, jossa on SPF25-30. Tämä on mielestäni ollut hurjan vaikeaa, koska todella monissa (ja varsinkin halvemmissa sarjoissa) SPF jää yleensä 15-20. Sitten jos uskaltaa hintahaitaria vähän korottaa, niin tulee enemmän vaihtoehtoja. Olisin vain halunnut pitää hinnan alle 30 euron.

Kuukausi sitten ostin laivalta BodyShopin päivävoiteen jossa on 30SPF, mutta se ei sovi mun kasvoille kovin hyvin. Ehkä hieman liian rasvainen. Eilen kävin sitten hakemassa apteeksta Vichyn Slow Age -päivävoiteen, jossa myös oli 30SPF. Tämäkin on aika rasvaista, mutta imeytyy ihoon paljon paremmin kuin tuon BodyShopin voide. Vaihtoehtona oli kyllä kevyempi seerumi/päivävoide, mutta sen SPF oli 25.  Hinta vaiheteli apteekista riippuen aika paljon, mutta viimein löysin sen 33 eurolla. Ja mukaan sai vielä ilmaiseksi Vichyn matkakokoisen yövoiteen  :ts

Päivän mittaan iho on tuntunut oikein hyvältä eikä T-alue ole rasvoittunut paljonkaan. Viikossa sitten näkee josko tulee näppyjä, että tukkiiko Vichyn voide ihon vai ei. Pidetään peukkuja  ;D

Tykkäsin kovastikin tuosta Vichyn Slow Age-uutuudesta kokeiltuani pienen näytetuubin verran, mielestäni saisivat markkinoida sitä näkyvämminkin nimenomaan suojakertoimellisena vaihtoehtona. Varsinaisen aurinkovoiteen löytäminen kasvoille voi olla haastavaa, ja tuo oli juuri sellainen miellyttävä koostumukseltaan, jota UV-suojaa vieroksuvakin voisi käyttää. :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 02.11.17 - klo:11:21 »
Kukaan kokeillut Garnierin uusia Skin Active sarjan Aloe Vera tuotteita? :)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #216 : 15.04.18 - klo:22:51 »
Tulipa jossain mielenhäiriössä ostettua Lorealin hoitoneste herkän ja kuivan ihon Hydra genius aloe water. Iho on vähän kenkkuillut jostain syystä, niin päättelin että Apobasen geeli on liian raskas näin keväällä.

Tämä herkän ihon tuote poltti miun naaman karrelle. Laitoin sitä illalla ja aamulla oli vastassa kiva kiristelevä ja hilseilevä naama. Hölmönä toki kokeilin vielä aamupesunkin jälkeen ja ihoa alkoi polttaa tosi inhottavasti.

Kamala tuote.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 16.04.18 - klo:00:50 »
Kukaan kokeillut Garnierin uusia Skin Active sarjan Aloe Vera tuotteita? :)

Mulla on kokeilussa se ruusuversio noista, eli kuivan ihon juttu. Se tuoksuu tosi hyvältä eikä oo ainakaan vielä aiheuttanut finneilyä, mutta saattaa olla liian hoitava tähän vuodenaikaan. Naama ainakin on ihan öljyinen jatkuvasti
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.