Olisko suosituksia jostain kosteuttavasta ja rauhoittavasta seerumista? Mieluiten hajusteeton, väriaineeton, parabeeniton, alkoholiton, silikoniton ja muutenkin mahdollisimman vähän ns pahisaineita. Ei saisi myöskään sisältää laventelia eikä sitrusuutteita. Monissa seerumeissa on silikonia, joten siinä voin ehkä joustaa.
Mun iho on älyttömän pintakuiva, ja tarttisin jotain apua siihen. Rasvaa mun iho ei kaipaa, sitä se osaa itsekin tuottaa. Puhdistustuotteet mulla on hellävaraiset, joten pintakuivuus ei mun mielestä johdu siitä. Kosteusvoiteena tällä hetkellä Estelle & Thildin herkän ihon päivävoide.
Mulla olis kaapissa Xyliderm kosteusvoidetta (tai geeliä se taitaa olla), mutta olin ajatellut säästää sen keväälle ja kesälle. Oliskohan esim. Malu Wilzillä jotain, koska se sarjana kiinnostaisi? Vichyn voiteista oon tykännyt aikaisemmin, mutta yritän suosia nykyään luonnonmukaisempia ihonhoitotuotteita, tosin vaihtelevalla menestyksellä... Mitä te käytätte pintakuivalle ihollenne?
edit: Tämä kuulostaa mielenkiintoiselta: We Care Icon Perfect Moisture Face Serum -seerumi. Haulla löytyi vain muutama kommentti...