Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitoapuketju  (Luettu 200046 kertaa)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitoapuketju
« Vastaus #165 : 26.01.13 - klo:18:00 »
Olin ostamassa Lumenen lift touch puhdistusöljyä ja kasvovettä, mutta noi on tietenkin nyt lopetettu, juuri kun ajattelin, et noi kuulostaa niin hyvältä ::),
 Mitä suosittelisitte 30+++ iholle? Ei mitään kallista, helposti saatavilla.
Tykkään puhdistusvaahdoista, en niinkään puhdistusemulsioista ja tykkään, että iho on puhdas ja raikas ja ei saa kuivattaa. Haen siis puhdistusvaahtoa ja kasvovettä vanhenevalle iholle ja yövoidettakin saa suositella.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #166 : 26.01.13 - klo:18:44 »
Tykkään puhdistusvaahdoista, en niinkään puhdistusemulsioista ja tykkään, että iho on puhdas ja raikas ja ei saa kuivattaa. Haen siis puhdistusvaahtoa ja kasvovettä vanhenevalle iholle ja yövoidettakin saa suositella.

Tsekkaa puhdistusvaahdoista ainakin Decubal Face Wash. Pehmeä, riittoisa vaahto, eikä kuivata.
1b M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 27.01.13 - klo:08:52 »

Toinen hyvä ja edullinen puhdistusvaahto on SebaMed Clear Skin - siinä saa maitohappokuorinnan samalla - ja vaikka on nuorisosarjassa, toimii mainiosti pintakuivalle iholle.

Kasvovedeksi ehkä Paula's Choice Earth Sourced sarjan kasvovesi, ei ole ihan halvin, mutta ei törkyhintainenkaan - ja todella miellyttävä tuote. Jos täytyy saada kotimaasta, niin ottaisin ehkä Cliniquen kaikkein miedoimman, alkoholittoman kasvoveden. Sekään ei ole kaikkein halvin, mutta usein tarjouksessa - tai jollain sokkarin kupongilla sopuhintaan - ja mieto BHA on hyvä juttu kolmekymppiselle iholle.

Voidetta tilaisin ehdottomasti iHerbistä, esim. hyaluronihapposeerumin, BHA-voiteen tms. - kannattaa lueskella iHerb-ketjua kokemuksista ja valita ihotyypin mukaan. iHerbissä on paljon ihonhoitotuotteita, joissa on tosi hyvä vastine rahoille! Tilaukset tulevat nopsaan ja yksittäinen purnukka menee tullirajan alle. Postikulujen kanssakin edullisia.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 27.01.13 - klo:13:01 »
Kiitos tytöt :).
Lila tarkoitat varmaan Mild Clarifying Lotionia? Sitä on niin paljon kehuttu, että täytyy munkin varmaan kokeilla. Eikö ne ole sellasissa isoissa purkeissa? Olen nähnyt niitä Emotionissa, pitääpä käydä tuolla joku päivä, ja jos sattuisi vielä olemaan tarjouksessa, sitä parempi.
Tuo Iherbin hyaluronihapposeerumi on mulla käytössä ja hamstrannutkin pari purkkia ja tekee kyllä hyvää iholle ;).
Samoin Lancome Genifique ja Lancomen hydra zenin kosteuttava tehoseerumi on mulla käytössä. Mä siis rakastan seerumeita yli kaiken ja niitä pitää aina olla.
Olen nyt käyttänyt Erisanin kasvovettä ja Favoran kasvosuihketta ja haluaisin vähän uusia noita sekä puhdistusvaahdot mulla aina vaihtelee, mutta ajattelin vaihtaa tehokkaampiin tuotteisiin.
Decubal face wash on myös tuttu ja se on myös ollut mulla käytössä ja voisin ostaa sen kyllä joskus uudelleenkin.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 27.01.13 - klo:13:08 »
Mild Clarifying Lotionia juuri! Ja sitä saa pienemmässä parisataamillisessä, olisivatko ne isommat 400 ml.

Ja itse asiassa noiden seerumien kanssa voisi sopia tosi kivasti yhdessä käytettäväksi esim. tuo Malu Wilzin vitamiinigeeli, eikös niitäkin myydä Emotioneissa? Tyyppää, jos vaikka tykkäät! Sopii ympärivuorokautiseen käyttöön ja seerumin päälle lisäkosteudeksi.

Jos mietit jotain tehotuotetta, niin esim. Derma E Overnight Peel voisi olla tutustumisen arvoinen - olettaen, että  ihosi ei ole herkkä kemialliselle kuorinnalle.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 27.01.13 - klo:13:16 »
Täytyy kyllä lähteä Emotioniin joku päivä, voisin katsastaa tuon Malu Wilzin vitamiinigeelin sekä Cliniquen kasvoveden.. Kiitos Lila vinkeistä :).

Tarvitsisin kyllä silmänympärysvoiteenkin, ei ole tullut nyt käytettyä pitkään aikaan ja olisi varmaan taas aika käytää ::). Mulla on ollut joskus Louis Widmerin silmänympärysvoide ja se on ihan hyvä, mutta voisin kyllä kokeilla muitakin.
Onko suosituksia?
« Viimeksi muokattu: 27.01.13 - klo:13:22 kirjoittanut Vivianna »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 27.01.13 - klo:13:33 »
Minä kyllä käyttäisin ihan sitä hyaluronihapposeerumia silmänympärysiholle  - loistavaa tavaraa juuri ohuelle iholle, pitää ihon kosteana ja hiusjuonteet poissa.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 27.01.13 - klo:13:37 »
Niin tosiaan, se onkin hyvä, et voi käyttäää myös tuota seerumia silmänympärysihollekin, kiiiiitos :-*.

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #173 : 30.01.13 - klo:12:07 »
Olen kova siristelemään ja kurtistelemaan naamaani ja nyt olen havainnut pienen pienten Sibelius-ryppyjen alkua toisella puolen vain. En tiedä yhtään, miten ryppyjä ehkäistään tai voiko niille edes tehdä mitään mutta onko ilmeettömyyden lisäksi mitään muuta tehtävissä? Mitä apua on kollageeneista tai muista sellaisista? Ja jos joku osaisi vielä vinkata täsmätuotteen (niin Sibbiksille, otsajuonteelle kuin nenän alle tulevien juonteiden ehkäisemiseksi), niin tarjoan virtuaaliskumpat kiitokseksi :)
« Viimeksi muokattu: 11.02.13 - klo:12:54 kirjoittanut Ellenia »
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 30.01.13 - klo:14:08 »
^ Aurinko on pahin ihon rypistäjä. Ryppyjä voi ehkäistä parhaiten käyttämällä aurinkosuojaa (joko aurinkovoidetta tai suojakertoimellista päivävoidetta).  Lisäksi kannattaa käyttää ulkona aurinkolaseja, koska ne estää ihoa vanhentavien UV-säteiden pääsyn iholle (useimmat muovista vlmistetut linssit) ja vähentää siristelyntarvetta. Jos sinulla on tapana siristellä paljon myös sisätiloissa, kannattaa käydä näöntarkastuksessa.

Lisäksi kannattaa lopettaa tupakointi, jos sitä harrastaa ja pitää huolta ruokavaliosta.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 30.01.13 - klo:16:10 »
Olisko suosituksia jostain kosteuttavasta ja rauhoittavasta seerumista? Mieluiten hajusteeton, väriaineeton, parabeeniton, alkoholiton, silikoniton ja muutenkin mahdollisimman vähän ns pahisaineita. Ei saisi myöskään sisältää laventelia eikä sitrusuutteita. Monissa seerumeissa on silikonia, joten siinä voin ehkä joustaa.

Mun iho on älyttömän pintakuiva, ja tarttisin jotain apua siihen. Rasvaa mun iho ei kaipaa, sitä se osaa itsekin tuottaa. Puhdistustuotteet mulla on hellävaraiset, joten pintakuivuus ei mun mielestä johdu siitä. Kosteusvoiteena tällä hetkellä Estelle & Thildin herkän ihon päivävoide.

Mulla olis kaapissa Xyliderm kosteusvoidetta (tai geeliä se taitaa olla), mutta olin ajatellut säästää sen keväälle ja kesälle. Oliskohan esim. Malu Wilzillä jotain, koska se sarjana kiinnostaisi? Vichyn voiteista oon tykännyt aikaisemmin, mutta yritän suosia nykyään luonnonmukaisempia ihonhoitotuotteita, tosin vaihtelevalla menestyksellä... Mitä te käytätte pintakuivalle ihollenne?

edit: Tämä kuulostaa mielenkiintoiselta: We Care Icon Perfect Moisture Face Serum -seerumi. Haulla löytyi vain muutama kommentti...
« Viimeksi muokattu: 30.01.13 - klo:17:13 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #176 : 30.01.13 - klo:16:29 »
^ Tää olis aika simppeli ratkaisu, mutta Humektan :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 30.01.13 - klo:16:51 »
Humektania olen käyttänyt joskus tosi monta vuotta sitten. Sitä voisin kyllä kokeilla taas kun siitä saa niitä pieniä kokoja. Mutta se ei taida olla parabeenitön?

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 30.01.13 - klo:18:00 »
^
Eikös Lumenella ole joku sensitive-sarjan silikoniton seerumi? Itse en ole kokeillut, mutta voisi olla ehkä ihan ok seerumi.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 30.01.13 - klo:18:47 »
Lumenen sensitive-sarjan seerumia olen kokeillut joku vuosi sitten, mutta jätti oudon kalvomaisen fiiliksen  :-\ Onkohan se uudistunut viime aikoina, pakkaus ainakin on erilainen kuin silloin?