^ No muakin mietityttää juuri se, että onko se seerumi mulla kuivattavaa vai ei. Mulla on ollut sitä ainoastaan yksi tuubi, ja alussa sain siitä sellaista tököttiä, joka tuntui jopa aika hoitavalta iholla. Se mitä tuubissa nyt on jäljellä on kuitenkin ihan eri tuntuista. Se on kuivempaa ja tuntuu kuivattavalta. Olen tässä ajatellut, että syy on itsessäni ja siinä, että aloin varmaankin ravistaa tuubia riittävästi liian myöhään, ja jäljellä oleva tavara ei siksi ole sitä mitä pitäisi. Meinasin siis ehkä tilata uuden ja ravistaa sitä alusta asti ihan penteleesti.
Mua ei siis haittaisi se, jos aine ei ole kosteuttavaa, mutta nykyisellään tuo suorastaan tuntuu kuivattavalta. Mitähän sitä sitten tästä ajattelisi... Ehkä se menisi mullakin kevään tullen, jos nyt tuntuu liian kuivalta... Toisaalta ajattelin myös hankkia aamuputsariksi sen uuden Resistin, jota kuvaillaan SB-putsaria hellävaraisemmaksi, joten ehkä seerumia sietäisi sen kanssa. Hmm. Tämä seerumi on kyllä ainoa, jonka kanssa koostumuksesta on tullut mulle kynnyskysymys. Se itse ravistelu ei mua haittaa, kunhan tietäisi että koostumus on sen kanssa sitten vakio.