Koska täällä ei ilmeisesti ole erikseen varsinaista topikkia miesten ihonhoitotuotteista, kysyn täältä.
Osaako joku suositella jotain miesten ihonhoitosarjaa? Sattuisiko jonkun mies käyttämään jotain hyväksi todettuja tuotteita, joita suositella muillekin?
Mies on alkanut minun kautta kiinnostumaan ihonhoidosta ja sanoi yksi päivä, että voitaisi joskus lähteä kaupoille ja saisin valita sille joitain ihonhoitotuotteita. No mutta enhän minä tiedä mitään miesten ihonhoitotuotteista! Ajattelin kuitenkin, jos osaisin ostaa jotain mieluista joululahjaksi. Mies on käyttänyt mun Lumenen turvenaamiota ja tykästynyt siihen. Itse en edes koe siitä juuri hyötyä, niin ihan mukavaa vaan, jos mies käyttelee sitä pois. Ja se kyllä toden totta onkin parantanut miehen ihoa, jonka takia hän niin innostuikin. Mustapäitä ei enää löydy juurikaan ja muutkin epäpuhtaudet ovat huomattavasti vähentyneet. Mies on ennen käyttänyt myös Neutrogenan Blackhead Eliminating -kasvovettä, mutta en nyt tiedä oliko sillä mitään näkyvämpää vaikutusta.
Miehellä on mun mielestä suht normaali iho, tosin pintakuivuuteen ja epäpuhtauksiin taipuvainen. Aikaisemmin miehelle tuli suht usein isoja ihonalaisia kipeitä finnejä, joiden katoamisessa meni todella kauan, mutta viime aikoina niistäkään ei ole ollut ongelmaa. Ja siis ei tosiaan käytä
mitään tuotteita, paitsi nykyään tuota turvenaamiota

. Mikähän tuotesarja tällaiselle iholle sitten kävisi? Olisi tietenkin mukava ostaa jotain kalliimpaa ja fiinimpää merkkiä, mutta kun hinta ei tosiaan ole laadun tai toimivuuden tae, niin kaipaisin hieman suosituksia!