Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitoapuketju  (Luettu 200012 kertaa)

Poissa enna

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitoapuketju
« Vastaus #630 : 07.04.15 - klo:14:00 »
Millä olisi hyvä ottaa purkista voidetta? Harkitsin huonon pakkauksen takia ostostani pitkään, mutta tänään ostin viimein uuden kasvovoiteen. Käsin ei tekisi mieli koskea, mistä saisi sopivan välineen?

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #631 : 07.04.15 - klo:14:05 »
^ Muovisia spaatteleita löytyy suht edullisissa pakkauksissa esim. Kicksistä ja tavaratalojen kosmetiikkatarvikeosastoilta.
1cFii, oma väri.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 07.04.15 - klo:14:21 »
^ja ^^ Ja esim. teelusikan pää on kätevä ja hygieeninen ja helppo puhdistaa.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #633 : 07.04.15 - klo:20:49 »
Kiitos vinkeistä! Soveltaen ajattelin että pieni kertakäyttölusikka ajanee saman asian :)

Paikalla Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #634 : 09.04.15 - klo:21:13 »
Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Mulla on säärissä niin kuiva iho että kutisee koko ajan, ja tietysti mitä enemmän raavin sen pahemmaksi vaan menee. Rasvaan aina suihkun jälkeen itseni, nyt viime aikoina Dermosilin täyteläisellä vartalovoiteella, Humektanilla tai Erioililla. Olen kokeillut myös arganöljyä, kookosöljyä ja viimeisimpänä manteliöljyä. Silti viimeistään 5-6h päästä alkaa säärien kutina. Nyt tänään pesin itseni suihkugeelin sijaan Humektanilla ja laitoin suihkun jälkeen manteliöljyä. Kamala kutina jo 3h päästä! Mä tulen kohta hulluksi.. Mitä mun pitäisi näille säärille oikein läiskiä? Pitäisi olla hajusteetonta.. Multa löytyy myös Dermosilin aloeverageeliä ja Xylidermiä, mutta en tiedä mikä olisi paras combo tähän tilanteeseen?
Tankkasin sisäisesti omega kolmosia ja oliiviöljyä, ja vaihdoin suihkusaippuan Humektaniin. Rasvaan kuitenkin itseni vielä erikseen suihkun jälkeen joko öljyllä tai Dermosilin täyteläiselä vartalovoiteella. Nyt ei enää kutise. :)

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #635 : 13.04.15 - klo:22:25 »
Paula's Choicen AHA10%-purkki tulee postikuluineen melkoisen hinnakkaaksi, löytyisiköhän esim. iherbistä tai jostain muualta vastaavanlainen, toimiva mutta halvempi korvike?

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #636 : 14.04.15 - klo:08:07 »
COSRX 7% AHA on todella hyvä ja edullinen tuote, löytyy koreakaupoista ja eBaysta.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #637 : 14.04.15 - klo:10:34 »
Mä voin myös suositella tuota COSRX:n AHAa! Se on ihana ja todella toimiva tuote. Käytän ihan päivittäin ja iho pysyy näpyttömänä ja kirkkaana. :-*

Helpoten sen tilaa varmaan Cosmetic Lovesta. Heillä on ainakin selkeät sivut:
http://cosmetic-love.com/cosrx-aha-7-whitehead-power-liquid-100ml.html

Tai RoseRoseShopista:
http://www.roseroseshop.com/en/cosmetic/1100005--cosrx-aha-7-whitehead-power-liquid-100ml.html

Suosittelen myös COSRX:n AHA/BHA Clarifying Treatment Toneria. Käytän tuota aina kasvojen puhdistuksen jälkeen - se muuttaa ihon ph:n suotuisammaksi tuon AHA Liquidin toiminnalle.
http://cosmetic-love.com/cosrx-aha-bha-clarifying-treatment-toner.html
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #638 : 14.04.15 - klo:17:21 »
Kiitos vastauksista ja Huen linkeistä! Tilasin tuolta Cosmetic Lovesta tuon COSRX:n AHA:n, ja oli positiivinen yllätys huomata, että toimitus on ilmainen. Tuolta voisin tilata lisääkin, kenties vaikka tuon suosittelemasi Tonerin myös.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #639 : 16.04.15 - klo:09:05 »
Hei muuten, vinkki niille, joille HTH ei muuten passaa. Kokeilkaapa jalkavoiteena ja myös käsille puuvillahanskojen alle tehohoitona. Pesee mielestäni 6-0 monet varsinaiset jalkavoiteet - pitää paksumpaakin ihoa tosi tehokkaasti pehmeänä ja joustavana. Myös käsivoiteena pehmentää tehokkaasti kynsinauhoja ja kovettumia, aamulla on ilo siistiä kynnet - mutta jos iho on kovin kuivana, niin voide kyllä kirvelee. Kannattaa laittaa yöksi. Ei ole mitenkään ällöttävän tahmeaakaan, vaikka ei myöskään ihan samalla tavalla ihoon häviävää, kuin monet jalka- ja käsivoiteet ovat kosmeettisisita miellyttävyyssyistä  ::).
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #640 : 17.04.15 - klo:13:26 »
Onko after-sun voiteissa ja vartalovoiteissa oikeasti jotain merkittävää eroa?

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #641 : 17.04.15 - klo:13:41 »
^ Ei mitään kategorista, mun mielestäni. Useinhan after sun -lotioneissa on aloe-geeliä, pantenolia tai jotain muuta, jonka sanotaan viilentävän tms, mutta samoja löytyy monista "tavallisistakin" vartalovoiteista. Jos tietää jonkin mukavan ohuen, kosteuttavalta ja rauhoittavalta tuntuvan vartalovoiteen, niin se on varmasti just niin hyvä after sun -tuote kuin mikään voi olla. Tietty sitten jos on onnistunut ihan kärventämään itsensä, voi jokin muu olla tarpeen, mutta jos nyt oletetaan terve iho. ;D
1cFii, oma väri.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #642 : 04.05.15 - klo:16:00 »
Uudessa puhdistusvaahdossani sanotaan olevan Salicylic Acidia, onhan ok sillä pesemisen jälkeen laittaa AHA:ta kasvoille?

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #643 : 04.05.15 - klo:16:07 »
^ Kyllä on ok, ei se putsareissa toimi normaalisti kuorivana. Toki sitten, jos putsari yhtään mistään syystä tuntuu iholla rajulta tai kuivattavalta, voi kuorinta sen jälkeen ärsyttää liikaa, mutta jos putsari tuntuu sopivalta, niin ei ongelmaa. :)
1cFii, oma väri.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #644 : 04.05.15 - klo:21:54 »
^Hyvä, kiitos! Kokeilin tuota yhdistelmää nyt, ainakaan mitään akuutteja tuntemuksia ei tullut, joten lienee mun tällä hetkellä ihan vakaassa tilassa olevalle iholle ihan ok juttu :)