Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitoapuketju  (Luettu 200214 kertaa)

Poissa nukka

• HAIRahtanut
Vs: Ihonhoitoapuketju
« Vastaus #690 : 27.10.15 - klo:21:47 »
Mikä avuksi kuiville huulille? Tulee ihan sellaisia riekaleita joita tulee sitten revittyä irti. Sitten karvastelee ja ovat kipeät ::)

Monenlaisia huulirasvoja olen kokeillut, samoin karitevoita yms. eikä mistään oikein tunnu olevan apua. Sisäisestikin olen yrittänyt kosteuttaa juomalla paljon vettä.

Viikonloppuna halloweenmeikissä pitäisi saada juuletkin maalattua ja lopputulos hirvittää jo valmiiksi kun huulet on tässä kunnossa..

blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #691 : 27.10.15 - klo:21:53 »
^ Oletko bepanthenia koittanut huuliin?  :) Ihan se voide, jota voi käyttää muuallekin, toimii mulla hyvin, saman merkin huulivoidetta en ole kokeillu.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #692 : 27.10.15 - klo:22:07 »
^^Jos ovat kovin riekaleiset niin ensin ottaisin ja kuorisin huulet, jotta huulirasvat pääsee vaikuttamaan eikä jää siihen riekaleiden päälle. Vaikka suihkun jälkeen kostealla froteepyyhkeen kulmalla kun hankaa, niin saa pahimmat riekaleet irti. Sen jälkeen laittaisin huulirasvaa useamman kerran päivässä (oma suosikkini on tällä hetkellä Nivean Lip Butter) ja lisäksi käyttäisin tuota Lounankin suosittelemaa Bepanthenia.

Mulla on myös todella kuivat ja riekaleiset huulet olleet jonkin aikaa, mutta yllämainituin keinoin olen saanut huulten kunnon lähes normaaliksi.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #693 : 27.12.15 - klo:15:21 »
Peseekö juurekset aamuisin kasvonsa muullakin kuin vedellä? Olen tähän asti vain huuhtaissut kylmällä vedellä kasvot läpi, mutta aloin tuossa miettimään kun nykyään iltaisin kerrostan nassuun jos vaikka mitä, että riittääköhän se pelkkä vedellä läträäminen, vai pitäisikö olla joku ihan puhdistus(?)ainekin?
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #694 : 27.12.15 - klo:15:29 »
^Käytän kiireaamuina puhdistukseen miselli- tai kasvovettä. Kun on enemmän aikaa, puhdustan kasvot puhdistusemulsiolla tai -geelillä tai Lacto Linellä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #695 : 27.12.15 - klo:20:26 »
^^Pyyhin kasvot aamuisin joko misellivedellä tai kasvovedellä. Vesipesua en tee paitsi jos satun käymään suihkussa (yleensä en käy aamuisin).
« Viimeksi muokattu: 27.12.15 - klo:23:59 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #696 : 27.12.15 - klo:20:38 »
^^^Pesen aamuisin puhdistusvaahdolla, -geelillä tmv. suihkussa ja suihkun jälkeen kasvovesi, seerumi ja silmänympärys- ja päivävoide.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #697 : 27.12.15 - klo:23:27 »
Itse en pese naamaani millään aamuisin enkä laita myöskään kosteusvoiteita
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #698 : 28.12.15 - klo:09:39 »
Minut on kyllä selvästi aivopesty, koska minä en kyllä pystyisi olemaan pesemättä kasvoja aamulla :D Eli puhdistus jollakin miedolla pesuaineella ja sen jälkeen kasvovesi ja kosteusvoide vähintään, joskus pakkasaamuina vielä seerumi. Ihoni on pintakuivuuteen taipuvainen sekaiho, joka on usein aamulla nenän alueelta rasvainen ja likaisen oloinen. Ei kyllä tekisi yhtään mieli laittaa meikkejä suoraan tuohon päälle. Mutta tietenkin kukin tavallaan, varmasti kuivammille ihoille ajatus vesipesusta ei tunnu kovin miellyttävältä.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #699 : 28.12.15 - klo:09:43 »
Itse en pese naamaani millään aamuisin enkä laita myöskään kosteusvoiteita

Siis et käytä ollenkaan? Miten voit olla ilman kosteusvoidetta? Entä käsi- tai vartalovoide, käytätkö niitäkään?

Minä en pysyisi. Ainakin flunssan aikaan kuivaa iho nenän alta niin pahasti, että joudun laittamaan todella tuhtia kosteusvoidetta. Kädet ovat kuivat korput ilman voidetta ja vartalon iho hilseilee, joskin olen laiska rasvaamaan vartalon ihoa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #700 : 28.12.15 - klo:10:20 »
^Mimi taisi tarkoittaa vain aamurutiiniansa?

Mä saatan joskus laiskana kotipäivänä jättää kasvojen aamupesun väliin. Tällöin en laita kosteusvoiteitakaan "likaiselle iholle". Tavallisesti pesen aamuisinkin puhdistusgeelillä ja jatkan ihonhoitorutiinieni mukaisesti.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #701 : 28.12.15 - klo:10:23 »
Pesen aamuisin kasvot. Käytän jotain hellävaraista tuotetta kuten puhdistusvaahtoa, mietoa puhdistusgeeliä, voidetta tms. Nyt käytössä Acon akneihon puhdistusvoide, joka on tarkoitettu aknelääkkeiden runtelemalle iholle, joka ei kestä oikein mitään, eli juuri minulle.

Sitten tulee kasvovesi ja monta kerrosta kosteuttavia, ohuita tuotteita, yleensä seerumit, kaksi kerrosta kosteusvoidetta, päivävoide. Iho on todella ongelmallinen: akneileva, erittäin kosteusköyhä, hilseilevä ja rasvainen. Ei tulisi mieleenkään laittaa meikkiä pesemättömälle iholle, ja kevyet kosteusvoidekerrokset ovat aivan ehdottomia, että ihon ylin kerros ei kahdessa tunnissa hilseile irti.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #702 : 28.12.15 - klo:11:35 »
En koe tarpeelliseksi käyttää puhdistusaineita aamuisin, vesipesu riittää. Pesun jälkeen kosteuttava Thayersin Rose Petal Witch Hazel -kasvovesi, Lushin silmänympärysvoide sekä muutama tippa luumunsiemenöljyä riittää.

En tarvitse käsi- tai vartalovoiteita.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #703 : 28.12.15 - klo:11:42 »
^ Jättääkö luumunsiemenöljy kuinka öljyisen pinnan iholle?

Poissa rhoda

• HAIRahtanut
  • rhubarb, rhubarb, scientific rhubarb
« Vastaus #704 : 28.12.15 - klo:11:56 »
Minäkään en pese aamuisin kasvoja, suihkautan vain kasvovettä kosteusvoiteen alle. Kesäisin en välttämättä laita voidettakaan. Iho on helposti ärtyvä sekaiho.