Kysyisin suositusta meikin alle sopivasta tuotteesta. Kyseessä voisi olla seerumi.
Ihoni on sekaiho, paikoin rasvoittuva. Rasvoittuvan ihon tuotteet eivät kuitenkaan pääsääntöisesti sovi minulle, enkä pidä mattatuotteiden tuntumasta. Nenäni on ongelmallisin meikattava, kun se on niin järjetömän liukas - meikki vain luistelee pois. Jo puuteroidessani meikkivoide painuu ihohuokosiin. Yksikään kokeilemistani primereistä ei ole tuonut apua, ja olen kokeillut aika levottoman kavalkaadin - meikki tuntuu luistelevan silikonisten primereiden päältä pois entistä nopeammin.
En siis hae primeriä, enkä mitään tuotetta, minkä tarkoitus olisi estää rasvottumista - niihin en enää usko. Aiemmin en ole käyttänyt meikin alla oikeastaan mitään, olen huolehtinut kosteutuksesta vaan yöaikaan, nykyään alkaisi kuitenkin tuntua tarpeelliselta. Haen kevyesti kosteuttavaa tuotetta, joka imeytyy hyvin ja hyvin nopeasti, ei lisää meikin liukumista, kosteuttaa, hoitaa, aurinkosuojasta plussaa.
Olen tykännyt meikin alla todella paljon esim. Cliniquen Smart Custom-Repair -seerumista, mutta se yli satasen hintaisena ei missään olosuhteissa sovi mun budjetilleni. Haussa olisi huomattavasti edullisempi tuote.