Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitoapuketju  (Luettu 200721 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitoapuketju
« Vastaus #75 : 24.10.12 - klo:20:33 »
Mitäs kaikkia sivuvaikutuksia se netti antaa? Itse oon syönyt roan rinnakkaisvalmistetta (en muista enää nimeä), eikä mulle mitään niin hirvittävää tullut. Rankka kuuri se kyllä oli, mutta sen arvoinen!!

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #76 : 24.10.12 - klo:21:47 »
No kaikenlaista maksa-arvojen pilviin pomppaamisesta itsemurha-ajatuksiin asti.  :P
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 24.10.12 - klo:22:00 »
No joo... Yleensä niitä maksa-arvoja seurataan. Ja kaipa nuo itsemurha-ajatukset on aika harvinaisia, toivon mukaan. Tuli muuten mieleen ne Elivon Kirkas Iho -pillerit. Netistä on löytynyt hyviä kokemuksia niistäkin, ja ne on kai käsittääkseni luonnollisia? Mitäpä jos kokeilisitte niitä vielä? Niitä kannattaa syödä vissiin pari pakettia ennen kuin teho näkyy. Ja alussa saattaa tulla ns pahenemisvaihe. Sitten myös sinkkitablettien sanotaan auttavan iho-ongelmiin. Niitä ei vaan suositella syömään pitkään suuria annoksia.

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #78 : 25.10.12 - klo:00:39 »
Eikös nuo Elivon Kirkas Iho - kapselit perustu lähinnä laktoferriiniin? Jos siitä on apua, niin samaa tavaraa saa myös iherbistä halvemmalla.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #79 : 25.10.12 - klo:17:03 »
Kiitos vinkistä.  :) Pitääpä tutkailla tuota Kirkas Iho -tuotetta ja laktoferriiniä.

Löysin vielä netistä juttua Skinoren-voiteesta, jossa on atselaiinihappoa. Löytyyköhän tästä jollain kokemusta? Joku muukin voide vielä löytyy, mutta en muista sen nimeä. Siinä oli vaikuttava aine eri kuin Skinorenissa. Poika on menossa ihotautilääkäriin reilun viikon päästä ja olisi hyvä tietää etukäteen mahdollisimman paljon eri hoitovaihtoehdoista.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 25.10.12 - klo:19:10 »
^Itse ottaisin mieluummin roaccutan-kuurin kuin skinoreniä. Molemmat on tullut vuosien mittaan koettua oman lievähkön akneni hoidossa. Skinoren aiheutti minulla ihoärsytystä ja kosmeettisesti se oli aika epämiellyttävää (poikasi ei ehkä kiinnitä tuohon ominaisuuteen mitään huomiota), kun roasta en saanut mitään sivuoireita.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #81 : 25.10.12 - klo:19:15 »
Minkä typpinen akne siun pojallasi on, juuriska?
Arpeuttavaan ja pitkäaikaiseen akneen kannattaa ehdottomasti ottaa se isotretinoiini, jos lääkäri sitä ehdottaa.
Johonkin lievään pinnalliseen näppyilyyn ehkä voi kokeilla noita voiteita, mutta se on sitten ehkä jokapäiväistä se rasvailu hamaan tulevaisuuteen asti.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #82 : 25.10.12 - klo:19:26 »
^ Hänellä on juuri tuota arpeuttavaa ja pitkäaikaista.  :-\ Isällään oli aikoinaan iho vielä pahempana, enkä minäkään ole ollut mikään siloposki, ennen kuin ikää alkoi tulla vähän enemmän. Ehkä Roaccutan voisi kuitenkin olla se oikea aine hänelle. Ajatus mahdollisesti pysyvistäkin sivuvaikutuksista vain tekee tämän niiiiiin vaikeaksi.  ???

Paikalla Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 04.11.12 - klo:12:39 »
Nyt kun ilmat kylmenee, tuntuu, että rasvainen ihoni tarvitsisi muutakin kuin Apobasen Hydrogeliä. Ongelma on vaan se, että iho on tosiaan rasvainen ja paksummat voiteet aiheuttaa helposti finnejä. Ideoita? Rainbow'n hoitovoiteesta oon tykännyt, vaikka sekin tuntui välillä vähän villiinnyttävän ihoa. Ehkä kokeilen taas sitä, jos en muuta keksi.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #84 : 05.11.12 - klo:14:16 »
Oletko kokeillut öljyjä? Itse rasvaihoisena tykkään kovasti rypäleensiemenöljystä (kookos on toinen suosikki) enkä enää muita kosteuttavia tuotteita käytäkään. Eli naamapesun jälkeen vielä kostealle iholle hierotaan pari tippaa öljyä ja that's it. Kosteuttaa juuri riittävästi, eikä tuki. Näitä saa luontaistuotekaupoista noin kympillä pullo.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #85 : 05.11.12 - klo:16:16 »
Pitäisiköhän munkin ottaa tuo rypäleensiemenöljy kokeiluun. Talvisin pintakuiva mutta rasvoittuva ihoni on todellisella koetuksella ja on vaikea tasapainotella liian kevyen ja liian paksun kasvovoiteenvälillä.
Ainokainen, miten tuo rypäleensiemenöljy käyttäytyy meikin alla? Käytän mineraalimeikkipuuteria ja olisi kiva tietää saako tuo meikin mönjääntymään iholle.

Saako tuota tilattua netistä mistään?
« Viimeksi muokattu: 05.11.12 - klo:16:18 kirjoittanut Mai »
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #86 : 05.11.12 - klo:18:16 »
^ Ainakin Pienestä tuoksukaupasta löytyy viinirypäleensiemenöljyä, ja jos tilailee ulkomailta niin löytyy varmaan edullisemminkin.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #87 : 06.11.12 - klo:12:26 »
Mai, mä en käytä öljyä aamuisin meikin alla, joten en osaa sanoa, miten se käyttäytyy meikin alla.
Aika kevyttä ja nopeasti imeytyvää tuo rypeleensiemenöljy kyllä mielestäni on, mutta uskoisin, että meikin alla vaatisi aika pitkän imeytymisajan kuitenkin.

Itse pesen naaman illalla, laitan öljyn, ja aamulla ennen meikkiä pyyhkäisen kasvot vain kasvovedellä. Ja sitten mineraalimeikki siihen. Tämä on toiminut mulla.

Paikalla Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 06.11.12 - klo:18:41 »
Mä kokeilin öljyjä joskus, mutta jotenkin ei tuntunut mun jutulta, vaan pullot jäi enimmäkseen pilaantumaan. Tosin viinirypäleensiemenöljyä en ole koskaan kokeillut.

Poissa felka

• Haiven
  • *
« Vastaus #89 : 18.11.12 - klo:00:46 »
Hei!

Piontakuiva sekaiho, meikkaan joskus mutta en joka päivä, putsaan iltaisin erisanilla ja rasvaan humektanilla.

Ikää 30+ ja säännöllisesti näppyjä suun ympärillä. Nivean tuotteet ovat tuntuneet toimivimmilta. Lötyykö jotain superputsaria / kosteusnaamiota / sekaihorasvaa jotka oikeasti auttaisivat? Itkenkö väärässä ketjussa ja jos itken niin viitsittekö ohjata oikeaan?

Olisi upeaa näin kolmikymppisenä saada tasainen nätti vaivaton iho.