Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitoapuketju  (Luettu 199691 kertaa)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitoapuketju
« Vastaus #825 : 14.02.17 - klo:13:59 »
Sama mulla, ihan hirveää ainetta. Ja mullakin on kuitenkin seka/rasvainen iho, jolle käytän rasvaisen ihon puhdistusgeeliä ja BHA:ta... Paha sanoa varmaksi, mikä sen aiheuttaa, mutta kaipa siinä ihan se pääasiallinen liuottava ainekin voi joillekin olla vain liian ärsyttävää. Jos misellivettä kaipaisin, niin kokeilisin Biodermaa, siinä on tosi hellävaraisen näköinen sisältö (ja eri kuin Garnierissa). Mulla on näytteitä sen rasvaisen ihon versiosta, ehkä sitä pitää joskus ihan ärsytystestimielessä kokeilla.
1cFii, oma väri.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #826 : 14.02.17 - klo:14:54 »
Mä oon pystynyt käyttämään Herbinan misellivettä.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #827 : 14.02.17 - klo:19:33 »
Joo taitaa päätyä jorpakkoon tuo Garnierin misellivesi. Leuka ja nenänpielet on edelleen punaiset ja kirvelevät ja iho tuntuu karhealta... Eka kerta ikinä kun mistään tuotteesta on tullut tällainen reaktio, ja mä olen sentään kaikenlaisia happoja ja sensellaisia tunkenut iholleni. 0_0
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #828 : 15.02.17 - klo:09:44 »
Ei sopinut mullekaan toi Garnierin misellivesi kun joskus kokeilin, tosin mä olen tosi herkkis. LV:n misellivesi sopi hyvin, eli sitä voisin suositella muillekin.

Mun naaman hilseilyyn auttoi Decubalin perusvoide (original clinic cream, valkoinen tuubi punaisella korkilla). Ekalla levityskerralla kasvojen iho imaisi KOLME kerrosta tuota voidetta vaikka tuo on aika tuhtia, nyt riittää jo yksi kerros. Nyt hilseily on loppunut leuasta aika hyvin, posket ja otsa tosin vielä hilseilee ja mineraalimeikki näyttää toooosi nätiltä ennen kuin tasoittuu. ;D Tuo Decubalin perusvoide vaan turvottaa silmänaluset niin että silmät alkaa vetistellä, joten läiskin sy-alueelle sy-voidetta ja muualle tuota Decubalia. Tuo perusvoide on jeesannut myös mun olkavarsien röpelöiseen hiekkapaperi-ihoon (olen Sahara).

(Note to self: jos aiot lillua porealtaassa ja saunassa ja heilua pakkasessa pihalla niin käytä sitä rasvaa jo reissun aikana vaikka olisit kuinka jurrissa.)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #829 : 15.02.17 - klo:11:24 »
Huh, en ole kokeillut enkä aiokaan tuota Garnierin lientä..  0_0
LV on vielä testaamatta, sitä voisi hankkia nyt loppuneen Bioderman tilalle..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #830 : 28.02.17 - klo:21:31 »
Ugh, Garnier-misellivesiepisodista on jo pari viikkoa, mutta jälkien korjailu jatkuu. En about viikkoon voinut käyttää BHA:ta kun iho oli niin ärtyneessä kunnossa, ja sehän sitten kostautui sillä että heti sain syviä ihonalaisia finnipaiseita. Yksi iso kauniisti kulmakarvojen väliin, kaksi ylähuulen viereen, kolme leukaan (silleen oikein kivasti että syöminen/puhuminen/suun liikuttaminen tekee kipeää)... :-\

Ja mulla kun tulee syviä ihonalaisia finnejä niin se on kans kunnollisia. Tosiaan suun liikuttaminen sattuu ja otsaakaan ei oikein voi liikuttaa kun tuo yksi sykkii tuossa kulmien välissä. Ne on sellaisia kovia kipeitä märkäpaiseita jotka ei ikinä tule ihon pintaan, ne joko häipyy hitaasti ajan kanssa (ja jättää toisinaan jälkeensä sellaisen pienen kovan nystyrän joka saattaa sitten tulehtua uudelleen), tai sitten välillä tylysti steriloin neulan ja puhkaisen paiseen jolloin se ehkä jopa tyhjenee kokonaan. Nyt sitten koitan päästä näistä; roiskin urakalla BHA:ta ja kosteutusta ja toivon että nää häviää pian. Tulipahan todettua että ilman BHA:ta ei parane olla.

Hemmetin Garnierin misellivesi. :#
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Fishbones

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • Sukupuolikapinallinen
« Vastaus #831 : 01.03.17 - klo:13:06 »
Huh huh, onneksi ei muutenkaan Garnierin misellivesi mulla toiminut. Kerran tai ehkä kaksi kokeilin, mut ei sillä meikit lähtenyt tyydyttävästi niin on jäännyt kaappiin. Tiiä missä kunnossa ois muutenkin vaikea iho jos olisin sitkeästi yrittänyt...
Mitäköhän tolla pullolla sais tehtyä, en viittis liki täyttä pulloa heittää pois enkä jaksa uskoa, että kukaan sen hakis poiskaan...

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #832 : 01.03.17 - klo:15:13 »
Sivellinten puhdistukseen?
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #833 : 16.03.17 - klo:12:07 »
Tukkeutuneet ihohuokoset ja mustapäät on riistäytyneet käsistä. :/ Niitä on kulmakarvojen välissä, nenässä, poskissa jopa kauempana kuin poskipäissä ja leuassa. Ahdistaa. Mulla on herkkä iho, joten mitään tujua ei voi käyttää eikä mitään sekaihon tai rasvaisen ihon tuotteita. Tarttis jotain, mikä oikeesti toimii. Joudun ehkä lopettamaan puhdistusöljyn käytön, vaikka se on tosi kätevää meikinpoistossa. Pitäiskö mun hankkia joku hellä puhdistusmaito? Cattier Parisin oli kyllä miellyttävä, mutta ehkä vähän hintava just tähän hetkeen. Mutten tiedä millä noista töhnistä pääsisi eroon ilman vahinkoa iholle. Äääh!
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #834 : 18.03.17 - klo:19:22 »
^Mä olen saanut nenän mustapäät hyvin liikkeelle Foreon Luna Playn avulla. Mulla on siis nenässä sellaisia tosi tiukassa olevia mustapäitä, joihin oikein mikään tuote ei yksinään ole tehonnut, mutta ton avulla ne lähtevät aika hyvin. Vaatii kyllä sitä, että käytön jälkeen itse puristelee mustapäät pois tai pyyhkii pyyhkeen kulmalla, mutta ei mulla mikään tuotekkaan itsestään niitä vie pois kasvoista. Madaran aha-kuorinta ja turvenaamio on myös loistava kombo pienentämään laajentuneita ihohuokosia (mulla erityisesti poskissa) ja poistamaan mustapäitä. Erityisesti toi turvenaamio on tosi hyvä nenän mustapäihin. Muillakin merkeillä on kyllä noita turvenaamioita. Mulla toi Foreon ja turvenaamion käyttö vaatii kyllä sitten vastapainoksi hyvää kosteutusta ja helliä tuotteita, koska mun iho on muuten herkkä. Mutta olen huomannut ihan selkeän muutoksen mustapäden määrässä, kun otin noi kaksi käyttöön. Välillä olen oikeen kauhistellut, miten niistä pienistä tiukassa olevista mustapäistä voi lähteä niin paljon tavaraa irti...  0_0

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #835 : 24.03.17 - klo:21:42 »
Mulla on harvinainen tilaisuus päästä saunaan tässä nyt useampana iltana, mut tänään on saunan jälkeen otsaa kirvellyt ihan älyttömästi. Onko markettituotteena myytävänä mitään sellaista naamiota mitä voisi pitää saunassa jotta iho nauttisi?
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #836 : 24.03.17 - klo:22:15 »
^^ Pitää miettiä tota Foreoo, on kyllä turhan hintava tällä hetkellä. Ehkä tulevaisuudessa sen ja Madaran tuotteet voisi hankkia. Ostin itse taas piiitkästä aikaa rakeellisen kuorinnan, toki se saattaa vaan kiihdyttää ihon tuotantoprosesseja. Nyt jo iho kyllä puskee aika tehokkaasti öljyä ja talia.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #837 : 25.03.17 - klo:00:31 »
^Foreosta kannattaa koittaa bongata, jos jostain löytyy se Play-version vähän käytettynä halvalla. Tai siinä pitäis olla myyntihinta tosi pieni käytettynä, kun sitä ei voi ladata. Itse sain omani juurekselta postikulujen hinnalla ja täytyy varmaan ostaa se vastaava ladattava jossain vaiheessa, vaikka se kyllä kallis onkin. Ja Madaralle on varmaan taas tulossa tässä keväällä -40 prosentin alennukset omille sivuille, odottelen itsekin niitä. ;D Siitä vois myös saada Stockalta, Sokokselta tai Ruohonjuuresta näytteen, jos niillä on testeri avattuna.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #838 : 25.03.17 - klo:08:56 »
Huomasin saman tässä yks ilta, että mun foreo luna 2:lla lähti mustapäät nenästä. Innostuin hinkuttamaan sillä antiage-puolella mun miljoonaa mustapäätä ja luulin eka, että nahka lähtee, kun alkoi nenästä jotain irtoamaan, mutta sitten hokasin, että ne on mustapäitä. Nenä punoitti aika pahasti käsittelyn jälkeen, mutta hyvällä rasvauksella oli seuraavana päivänä jo normaali.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #839 : 19.06.17 - klo:08:59 »
Apuva! Mulla on alkanut tulemaan ylähuulen yläpuolelle, heti siihen reunalle, tummentunutta ihoa. Tää on varmaan aika  yleistä kun iho vanhenee/saa aurinkoa? Tosi inhan näköinen, näyttää kuin olis viikset  :P Mikä tuote auttaisi tähän parhaiten? AHA? BHA? C-vitamiini? Retinoli? Kuningasvesi?

*itkua* Mulla kasvaa jo ihan tarpeeksi tummia viiksikarvoja, en kaipais siihen mitään lisäefektiä.