Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitoapuketju  (Luettu 200207 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitoapuketju
« Vastaus #855 : 23.07.17 - klo:20:16 »
Löytyyköhän marketti-, tai apteekkituotteista vastaavaa Dermosilin aloe geelille? Mulla vetelee tää aloe geeli nyt viimeisiään ja en viitsisi tämän takia tehdä tilausta dermolle, kun en tosiaankaan tarvitse yhtään mitään muuta. Mä olen käyttänyt tätä ihan hyttysten puremiin, auringonpolttamiin tmv. pieniin ihoärsytyksiin eli tähän tarkoitukseen on hakusessa joku vastaava tuote. Bebanthen nyt käy samaan tarkoitukseen, mutta onko jotain muuta edullista tuotetta?

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #856 : 23.07.17 - klo:20:22 »
^ Itse olen tykännyt Urtekramin aloe vera geelista. Tätä olen löytänyt ainakin esim. lähiruokakaupastani (K-supermarket). Maksaa n. 6 euroa.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #857 : 23.07.17 - klo:20:34 »
^ Kiitos, juuri tuollaista hain! Tuo on vain pari euroa kalliimpi kuin Dermosilin, niin menee ostoskoriin kyllä ens kauppareissulla.  :)

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #858 : 24.07.17 - klo:12:30 »
Onko kenelläkään kokemuksia Stratian Liquid Gold-kosteuttajasta? Kiinnostaisi hirveästi kokeilla, sen verran paljon hypetystä saanut osakseen Instagramissa ja blogeissa. Hintakin on enemmän kuin järkevä, 60 ml $24 + tietty postikulut ja tullit.

https://www.stratiaskin.com/products/liquid-gold
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #859 : 24.07.17 - klo:12:47 »
^Eipä ole kokemusta minulla, mutta samaan olen silmäni iskenyt.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #860 : 24.07.17 - klo:13:24 »
^ Täytyy varmaan sitten ottaa yksi tiimin puolesta ja laittaa tilaukseen ;)

Insta-hypeä tällä hetkellä nauttivista tuotteista kiinnostaa myös Jordan Samuel Skin-putsari Plié ja kosteuttava seerumi Hydrate. Nuokin huokeita siihen nähden, miten paljon porukka niitä hehkuttaa.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #861 : 30.07.17 - klo:07:48 »
^Ostin hiljattain Evolve Beautyn Miracle Facial Oil öljyseerumin. Tuossa ei ole varsinaisia hajusteita, mutta tuote sisältää vaniljauutetta ja ruusuöljyä, jotka tuoksuvat vähän tuotetta levitettäessä, mutta sen jälkeen en ainakaan itse enää haista mitään.

Tuote on kevyemmän tuntuinen kuin monet öljyt itsessään ja imeytyy ainakin itselläni todella hyvin. Itselläni tosin imeytyy ihan tavallinen kookosöljykin kohtuullisen hyvin (kun käyttömäärä on sopiva), joten en voi varmaksi sanoa sinun osalta.

Tuotetta on saatavilla 10 ml matkakoossa ainakin joistain luonnonkosmetiikan nettikaupoista ja Ruohonjuuren myymälöissä on varmaan testeri tuotteesta tosin Ruohonjuuri ei vissiin jostain syystä myy noita matkakokoja vaan vain normaalia 30 ml pakkausta.

Kiitos vinkistä! Tuotteen sisältämät ruusunmarja- ja arganöljy ovat ainakin sopineet iholleni aiemmin, joten laitoin tuon tilaukseen. En ole allerginen hajusteille, eivätkä tuoksut haittaa, mutten pidä nykyisen kasvoöljyni eteerisillä öljyillä kyllästetystä tuoksusta. Jolien sivuilla kuvailtu mieto ruusun ja vaniljan tuoksu taas vaikuttaa minulle ihan mieluisalta. :)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #862 : 08.08.17 - klo:23:33 »
Oonkohan maailman ainut nainen tämän ongelman kanssa, ikinä ei ole missään tullut vastaan.. möhnääntyykö teillä ihohuokoset rinnoissa? Mulla aika herkästi, erityisesti rintojen alta, missä hikiset hinkit muhivat vankiloissaan. Peseydyn kyllä ja pesen ja vaihdan niitä rintsikoitakin, mutta en nyt useita kertoja päivässä. Mitään apukeinoja tai ideoita?

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #863 : 10.08.17 - klo:15:20 »
Mulla on ainakin hinkeissä kaikki ihohuokoset täynnä sellaista valkoista töhnää. Osa niistä sitten muokkaantuu mustapäiksi tms.

Joten joo, mun rinnat on sellaista röpelöä kauttaaltaan, ei ole sileää ihoa ei  ;D Jos tuota siis tarkoitit.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #864 : 17.08.17 - klo:09:20 »
^ Täytyy varmaan sitten ottaa yksi tiimin puolesta ja laittaa tilaukseen ;)

Insta-hypeä tällä hetkellä nauttivista tuotteista kiinnostaa myös Jordan Samuel Skin-putsari Plié ja kosteuttava seerumi Hydrate. Nuokin huokeita siihen nähden, miten paljon porukka niitä hehkuttaa.

Pohdinnan jälkeen nyt on tulossa Pliétä sekä Stratian Liquid Gold. :P

Donatella Versace

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #865 : 02.09.17 - klo:00:58 »
Yhtään ehdotusta, mistä löytäisi edullisesti taikapähkinää sisältävää kasvovettä? Mielessä on Thayersin alkoholiton Witch Hazel Toner, mistä näyttäisi olevan hajusteetonkin versio. Muukin vastaavanlainen merkki käy.

Pyörin tänään kaupoissa etsiskelemässä kyseistä ainetta sisältävää tuotetta, mutta heikonlainen oli tulos. Ainoastaan Ekolosta löytyi yksi ja hintakin oli sitten mukavasti noin 17€. Mistähän verkkosivulta tällaista voisi tilata ilman suuria postikuluja?

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #866 : 02.09.17 - klo:21:29 »
https://www.ecco-verde.fi/info/ainesosat/taikapaehkinae

Tuolla näytti olevan 10€ Weledan kasvovesi jossa on taikipähkinää :).

Mun suosikki ainesosa kasvotuotteissa.  :l
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #867 : 04.09.17 - klo:01:47 »
^ Harmikseen tuossa Weledan näyttäisi olevan alkoholia, samoin toisessa tuolla sivustolla myytävässä taikapähkinävedessä. Hinta olisi ollut kyllä enemmän kuin passeli. Kiitos kuitenkin vinkistä!  :)

Poissa Xhex0879

• Haiven
  • *
« Vastaus #868 : 11.09.17 - klo:18:52 »
Osaisko joku auttaa kuivien huulten kanssa? Minulla kesällä kuivui huulet ja laitoin niihin sitten huulirasvaa, se pahensi tilannetta entisestään. Lopetin huulirasvan käytön mutta tilanne ei parantunut. Nyt reilun kuukauden käyttänyt bepantenia, tavan perusvoiteita mutta mikään ei auta. Huulet kuivaa eniten ulkoreunoilta, olen pitänyt huolen etten nuole huulia, että eivät nyt siitä kuivaisi lisää.
Nyt ostin tavan vaselinia kun sitä netissä oli monessapaikkaa suositeltu, mutta ihan yhtä hyödytöntä....

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #869 : 11.09.17 - klo:19:52 »
^ Mulla kävi noin kun lopetin omega-kapseleiden syönnin. Keho siis kuivasi, näkyi ekana huulissa. Voisko sulla olla jotain samanlaista siellä taustalla? Helpompi hoitaa syy pois ku vaan oiretta.