Kiitos molemmat

Reese, onpa huvittavaa että Effeclar tukkii, kun sen pitäisi juurikin auttaa tukkeumiin! Tosiaan uutta rutiinissa on tuo Effeclar, myös puhdistusmaito on aloitettu äskettäin, tosin olin aiemmin käyttänyt sitä matkakoon ongelmitta.
Otsan ongelmat on tosin olleet olemassa jo pitkään. Ehkä noi tukkeutumatkin on olleet tuossa jo jonkun aikaa, ne on vaan pieniä niin en oo kiinnittäny huomiota.
Käytin tossa yhden kosteuttavan kangasnaamion, se oli ihana! Pitää tilata niitä. Myös hoku kosteuttava essence ehdottomasti kiinnostaa, vaihtoehtoja on vaan niiiiin paljon. Tutkin myös noita AHA- ja BHA-juttuja.
Edit. Tähän mennessä mun Ebayn ostoskorissa odottaa Bentonin Snail Bee High Content -essence sekä Innisfreen Green Tea Moisture Essence. Näiden lisäksi kolme eri sheet maskia, kutakin kaksi kappaletta. Toi Innisfree ei välttämättä ole mikään supertehokas, mutta vihreä tee ainesosana kiinnostaa mua hirveästi ja toi on ehkä 10-11 euroa, eli ei kovin kallis.
AHA-, BHA- ja retinolihommat onkin mulle sit vieraampia ja visaisempia ja vaativat enemmän paneutumista.