Kirjoittaja Aihe: Meikkisiveltimet  (Luettu 62143 kertaa)

Poissa mar.ia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Meikkisiveltimet
« : 13.02.12 - klo:15:18 »
Onko kellään kokemuksia Ecotoolsin peiteainesiveltimestä? Yritän löytää jotain budjettiystävällistä sivellintä silloin tällöin ilmestyvien näppyjen peittoon (käytän mineraaleja). Ecotools kiinnostaa hintansa puolesta ja siksi, että pääsisin sen hakemaan Sokokselta kotiin samantien, mutta muitakin halpoja (ehkä sellainen 10-15e maksimi) saa toki ehdotella :)

Aikaisempi keskustelu meikkisiveltimistä on arkistoitu.
« Viimeksi muokattu: 20.04.12 - klo:10:31 kirjoittanut Tuikkuli »
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515

Poissa kleio

• Tukkaguru
Meikkisiveltimet
« Vastaus #1 : 13.02.12 - klo:16:55 »
^ Minun mielestä kaikki Ecotoolsit ovat olleet hyviä, vaikkakin joitain toisinaan häiritsee niiden pehmeys. Peiteainesivellintä en ole käyttänyt, mutta kaikki muut, kabukit, luomivärijutut ja muut ovat olleet parhaimmistoa. Ja muuten, IHerbiltä tilattaessa Ecotoolsia saisi n. 2-5 eurolla/sivellin, halvemmallakin. Vaikka ymmärrän kyllä myös sen että joskus vain olisi saatava heti.

Tätäkö tarkoitit muuten? http://www.iherb.com/Eco-Tools-Bamboo-Deluxe-Concealer-Brush/36805?at=0 Näyttää olevan arvostelut ainakin kohdallaan, ja hinta myös.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

SSpiegel

• Vieras
Meikkisiveltimet
« Vastaus #2 : 13.02.12 - klo:17:28 »
^^ Mun mielestä Ecotoolsin peitevärisivellin on vähän liian iso ja jäykkä. Tai itse en ainakaan ole saanut sitä oikein toimimaan. Kannattaa ehkä käydä itse tsekkaamassa miellyttääkö, mutta on se kyllä iso ja kömpelö, kun ajatus on kuitenkin peitellä pieniä alueita ja tarkasti.

Poissa mar.ia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Meikkisiveltimet
« Vastaus #3 : 13.02.12 - klo:20:08 »
Joo, kleio, just tuota linkin sivellintä tarkoitin, ja iHerbista tilaamista harkitsin myös mutta sieltä yleensä tarttuu muutakin mukaan mikä taas ei käy ostolakon kanssa yksiin :D

Muilta sivuilta luinkin pari arvostelua joissa sanottiin tuon siveltimen olevan liian iso - toisaalta entisessä siveltimessä ärsytti kun se oli niin pieni ja tuntui että saisin sen mineraalin helpommin sulautumaan ihoon jos olisi hippasen isompi sivellin...no, ei kai se auta kun käydä livenä katsomassa miltä tuntuu, kiitos molemmille  :)
1b/F/ii

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Meikkisiveltimet
« Vastaus #4 : 27.02.12 - klo:15:33 »
Skunkki ois hakusessa... Se paljon kehuttu MAC houkuttais, mutta että 50euroa.
Tänään katselin Raili Hulkkosen siveltimiä ja siellä oli jossain tosi pienessä alessa ne ja oli vähän yli 30euroa. Sen voisi vielä maksaakin, mutta.. kellään ei taida olla kokemusta siitä?

Poissa mar.ia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Meikkisiveltimet
« Vastaus #5 : 28.02.12 - klo:15:25 »
Tilasin sitten tuon EcoToolsin peiteainesiveltimen iHerbista, kun olin tilausta tekemässä muutenkin enkä saanut aikaiseksi raahautua Sokokselle testaamaan... Omaan makuun koko on näin ensikokeilulla ihan sopiva, käytän mineraaleja ja mulle on jotenkin helpompi häivyttää se isommalla siveltimellä. Silmänalusiinkin tuntuu toimivan. Jäykkyyskään ei ollut mulle ongelma, joten ihan tyytyväinen olen tähän enkä varmaan lähiaikoina osaa parempaa kaivatakaan :)
1b/F/ii

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
Meikkisiveltimet
« Vastaus #6 : 28.02.12 - klo:15:40 »
Mulla on ecotoolsin tämän setin http://www.iherb.com/Eco-Tools-Bamboo-5-Piece-Brush-Set/25453?at=0 mukana tullut concealer brush. Tykkään tuosta tosi paljon.

Poissa Attache©

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • -5$@IHERB: KOR535
Meikkisiveltimet
« Vastaus #7 : 28.02.12 - klo:19:56 »
Minkäslaisia mahtavat olla nämä IHerbin uudet Real Techniques by Samantha Chapman-siveltimet?
Onko kukaan kuullut tai jopa kokeillut?
Suurin osa on tällä hetkellä OOS.
| GHD |
| Nexxus KeraPhix, Luxxtress, Humectress |
| Tigi Oatmeal&Honey |
| KC Color Mask |
| Nubian Heritage |

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Meikkisiveltimet
« Vastaus #8 : 28.02.12 - klo:21:36 »
^en tiennytkään että noita saa myös iHerbistä. Youtube on täynnä noiden sivellinten ylistystä. Tuo Samantha on Pixiwoon toinen osapuoli ja heidän videoillaan nuo siveltimet on ahkerassa käytössä (yllättäen  ::)).

Minusta nuo näyttää aika isoilta käyttötarkoituksiinsa. Esim crease-brushia pixiwoon tytöt käyttää lähinnä peitevoidesiveltiminä. En ole nähnyt yhtään videota, jossa edes Samantha itse käyttäisi tuota alkuperäiseen käyttötarkoitukseensa. Olisin kyllä aika kiinnostunut kokeilemaan ainakin paria noista siveltimistä, sen verran paljon kehuja nuo on Youtubessa saanut muitakin kuin Pixiwoon tytöiltä.
« Viimeksi muokattu: 04.03.12 - klo:16:46 kirjoittanut Painted Lady »

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Meikkisiveltimet
« Vastaus #9 : 28.02.12 - klo:23:22 »
^^Lancomen meikkivoidesivellin on paras. Saahan siihen vähän sijoittaa mutta kestää vuosia hyvänä ja toimii kuin unelma :)

Komppaan. Lancomen meikkivoidesivellin on todella hyvä, nimenomaan kestävä. Monia muitakin hyviä on, mutta tämä on ollut kestävin jatkuvasta pesusta ja desinfioinnista huolimatta (koputtaa puuta... :T)
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Paikalla Kauris

• Tukkaguru
Meikkisiveltimet
« Vastaus #10 : 04.03.12 - klo:09:56 »
Pikaisella haulla en löytänyt oikein mitään juttua bambusiveltimistä. Ostin Ruohonjuuresta vähän aikaa sitten bambupuuterisiveltimen ja olen sitä nyt EDM-samplejeni kanssa käytellyt. Olen tykännyt (vaikka mineraalikokemuksia mulla ei ennestään olekaan) ja ekous plussaa. Mietin kuitenkin, kuinka usein puuterisivellin olisi hyvä puhdistaa, ja ennen kaikkea millä puhdistaisin bambusiveltimen. En halua pilata sitä (hintaa oli kuitenkin yli kympin), joten arveluttaa jo pelkkä vesipesukin. Kuivuuko se samanlaiseksi kuin mitä se nyt on?
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa naapio

• Tukkaguru
Meikkisiveltimet
« Vastaus #11 : 04.03.12 - klo:16:41 »
Musta on ihanaa että olen löytänyt uusia käyttöjä vanhoille siveltimille. Kaksi käyttämättä jäänyttä huulipunasivellintä on saanut jatkoaikaa, toinen ok peiteainesiveltimenä ja toinen aivan loistavana silmänrajaussiveltimenä. Opinpahan taas että kannattaa kokeilla ennakkoluulottomasti mikä sopii mihinkin tarkoitukseen omassa käytössä.
Raitoja käpälään!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Meikkisiveltimet
« Vastaus #12 : 26.03.12 - klo:15:27 »
Tilasin sen sivellinkotelon (musta putkilo) ja sain sen noin viikko sitten. Ongelmana on se, että se haisee ihan järkyttävän voimakkaasti jollekin maalille, liimalle tms. Oon tuulettanut sitä ulkona ja pitänyt auki, mutta haju on ja pysyy. Tällä hetkellä mun on pakko pitää sitä kylppärissä, ettei koko kämppä haise sille. Ei paljon tee mieli laittaa siveltimiä siihen, ettei nekin ala löyhkätä. Saakohan sitä hajua mitenkään pois? Onko teillä haissut se voimakkaasti?

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
Meikkisiveltimet
« Vastaus #13 : 10.04.12 - klo:22:20 »
Mä en omista mitää ihmeellisiä siveltimiä, luomivärien laiton ajaa h&m siveltimet.
Mutta sitte mineraalimeikkipohjan laitan mschic kabukilla! Se on niin söpön värinen ja unelmapehmeä iholla :l Tää on muuten synteettistä karvaa. Taisin maksaa ko. tuotteesta 25e.
Sitte ostin vasta hetki sitte mschic poskipunasiveltimen, ja hyväksi koin tämänkin :) Ehkä hieman tiheämmät karvat sais olla..  Ja tämä sivellin vuohenkarvaa. Maksoin 20e.
« Viimeksi muokattu: 10.04.12 - klo:22:22 kirjoittanut pjau »
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Takiainen

• Vieras
Meikkisiveltimet
« Vastaus #14 : 17.04.12 - klo:16:40 »
Olen käyttänyt (ja ihan tykännyt) rajausten ja kulmien tekoon Ecotoolsin angled eyeliner brushista. Ajattelin tilata iherbistä toisen (koska ärsyttää pelata yhdellä) ja huomasin Everyday Mineralsilla olevan vastaavan. Onko kukaan kokeillut kyseistä sivellintä tältä lafkalta ja osaako vertailla esimerkiksi kokoa ja tuntua Ecotoolsiin?