Kirjoittaja Aihe: Meikkisiveltimet  (Luettu 62039 kertaa)

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Meikkisiveltimet
« Vastaus #135 : 18.01.15 - klo:10:54 »
Dermosil Kabukista kysymys, eli onko mistään kotoisin? Mä tarttisin kabukia ja en tiiä mikä olis hyvä. Infotkaa kiltit hinta laatu suhteeltaan hyviä kabukeja  <3 Suomesta saatavia.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 18.01.15 - klo:11:56 »
^H&M kabuki on hinta-laatusuhteeltaan hyvä.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 19.01.15 - klo:00:54 »
En kyllä ihan ymmärrä beauty blenderin hypetystä. Ihastelin ja harkitsin sitä pitkään, kunnes mies osti sellaisen joululahjaksi (tietenkin tietämättä mikä se edes on, mutta olin sitä monesti hypistellyt :D). Nyt kun olen sitä käyttänyt, en näe mitään eroa skunkkisiveltimeeni verrattuna. Paitsi sen, että levityksessä menee enemmän aikaa, joten kiireisinä aamuina levitän yhä skunkilla.

Mikä tässä nyt on oikeasti niin erikoista ???? Siis hyvähän tuo on, hyvin levittää ja hauska käyttää, mutta tuota yliampuvaa hypetystä en kyllä ymmärrä.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 20.01.15 - klo:00:56 »
Mulla ei ole originaaliversiota, mutta ostin jokin aika sitten Real Techniques by Samantha Chapmanin Miracle complexion spongen, joka kaiketi on vastaava kuin beauty blender. Se on hyvä meikkisieni, muoto on optimaalinen ja tuntuu iholla mukavalta, sormin levitykseen verrattuna huomattavasti pienempi määrä voidetta riittää (käytän aavistuksen kostutettua sientä) ja jälki on kaunista. Ei se silti mikään merkillinen ihmekapistus ole ja koska aiemmin olen käyttänyt lähinnä sormia ja niitä kolmionmallisia halpissieniä, niin vaikea verrata kovin kattavasti. Olen oikeastaan vuosia käyttänyt melkein pelkkiä mineraaaleja, mutta nyt löydettyäni hyvän meikkivoiteen käytellyt vaihtelun vuoksi sitä.

Tällä oli hintaa jonkun viitisen euroa ja jos se kestää kohtuullisen pitkään, niin hinta on ihan sopiva.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #139 : 20.01.15 - klo:10:26 »
Itse olin alkuun kiinnostunut tuosta Bb:stä mutta en kyllä pystyisi käyttämään samaa sientä niin kauaa että se oikeuttaisi korkean hinnan.En usko että tuota saa niin hyvin putsattua etteikö se alkaisi kerryttää jonkinlaisita bakteerikasvustoa itseensä,sieni kun on. Käytän muutenkin aina siveltimiä niin voisi olla vaikea tottua tuollaiseen.Kyllä tuolla varmaan saa meikkivoiteen helpommin levitettyä kuin tavallisella meikkisienellä mutta that's about it ::)

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #140 : 20.01.15 - klo:20:50 »
Bb on kyllä ihan mukava kapistus, itse en käytä sitä joka päivä, sillä mineraalimeikki on yleisin meikkipohja minun ihollani arkisin. Bb:llä saa todella luonnollista jälkeä, mutta tykkään käyttää sitä vain tiettyjen, vähän lirumaisempien meikkivoiteiden kanssa, esim. L'oreal True Matchista saa todella luonnollisen näköisen pohjan. Estee Lauder DW Lightin kanssa sivellin on taas parempi, blenderillä en saa DW Lightiä levittymään kunnolla. Oman blenderini olen "desinfioinut" mikrossa ja toistaiseksi sieni on pysynyt hajuttomana eikä sieneni ole edes värjäytynyt. En itsekään tajua äärimmäistä hypetystä, mutta erittäin laadukas se on meikkisieneksi. En tajua miten niitä tavallisia meikkisieniä käytetään ja olen yrittänyt useampaan kertaan, mutta olen saanut aina aikaiseksi kakkunaaman :D

Mulle iso plussa (ja toisaalta miinus) on se, että sieni täytyy pestä joka käytön jälkeen. Meikkivoidesiveltimet unohtuu pestä vähän liian usein, mutta sieni on pakko pestä. Voidemaiset poskipunat ja korostussävytkin on tosi helppo häivyttää blenderillä, jonka voi toki tehdä ihan siveltimen kanssakin, mutta laiska kun olen, sivellin saattaa jäädä käyttöön useammaksi päiväksi, jää myös ne poskipunat/highlighteritkin siihen siveltimeen.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 27.02.15 - klo:08:34 »
Ostin joskus vuosia sitten TBS:n kabukin ja se on ollut huippuhyvä. Nyt kun TBS:llä on kantispäivät kävin ostamassa toisen, koska tuo kuivuu pesun jäljltä varsin hitaasti, vuorokausi ei riitä. Vanhan kabukin suojapakkauksessa lukee Nature's Minerals ja uudessa Extra Virgin Minerals. Itse kabuki on myös täysin erilainen. Uusi on isompi, pyöreämpi ja lötkömpi. Uudistus ei valitettavasti mennyt hyvään suuntaan mikä on suunnaton harmi. Tuo vanha kabuki on niin ihanan tiivis ja siinä on hiukan viistoneva muoto niin että kabukissa on ns. kärki.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 04.03.15 - klo:09:44 »
Sain kaveriltani lahjaksi Eco Toolsin peitevoidesiveltimen ja tämähän on ihan <3
Miten ihmeessä olen tullut aiemmin toimeen ilman :D
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 07.03.15 - klo:13:18 »
^ Mulla on tuo sama, ja se on munkin mielestäni tosi näppärä. Se onkin oikeastaan ainut nestemäisten tuotteiden sivellin, jota jaksan käyttää (ja pestä) säännöllisesti. Muutkin Ecotoolsin siveltimet on kyllä hinta-laatusuhteeltaan tosi hyviä. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 07.03.15 - klo:16:09 »
Mä tilasin iHerbistä sen Ecotoolsin viuhkamaisen siveltimen ja se on just hyvä highlighterin laittamiseen poskipäille. Muutenkin mäkin tykkään Ecotoolsin siveltimistä. Toinen suosikki on Real Techniques.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 18.03.15 - klo:11:22 »
Ihan varovasti hehkutan eBay-sivellinostostani. Olen pitkään ihaillut Narsin kauniita kabuki-siveltimiä, mutta vasta jonkin aikaa sitten keksin, että ne on tehty perinteisellä japanilaisella mallilla - ja että samantyylisiä siveltimiä saa ihan eri hintaluokassa. Tilasin eBaysta tällaiset:

http://www.ebay.com/itm/3-Design-Japanese-Traditional-Tapered-Dome-Head-Yachiyo-Kabuki-Blush-Brush-NO-27-/171250670038?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item27df55d9d6

sekä keinokuituisen, että vuohenkarvaisen mustan version - ja ovat minusta todellakin hintansa väärtejä! Siveltimen muoto on kätevä, olen käytellyt keinokuituista meikkivoiteen levitykseen ja vuohenkarvaista poskipunalle/muotoiluun. Meikkivoidesivellin on nopea, mutta muodon ansiosta sillä pääsee esim. nenänpieliin ja silmän alueelle paremmin kuin flat-topilla. Poskipunasivellin on erityisesti varjostuksissa ihan huippu - mutta muutenkin toimiva, tarkka ja ottaa tarvittaessa väria runsaastikin. Keinokuituinen on tosi pehmeä - ja vuohenkarvainen on minusta vähän pehmeämpi, kuin MACin vuohenkarvaiset poskipunasiveltimet (minulla on kaksi, molemmat tosin joulukokoelmien lyhytversioita, eivät välttämättä MACin parasta laatua). Kumpikaan sivellin ei ole käytössä karistanut yhtään karvaa - mutta varaukseni tässä vaiheessa liittyy tietysti kestävyyteen. En osaa vielä sanoa, kuinka hyvin reagoivat jatkuvaan käyttöön ja toistuvaan puhdistamiseen.

Mutta muuten, ihan mielettömän hyvä ostos, kauniit ja toimivat käyttöesineet ilahduttavat aina!
« Viimeksi muokattu: 18.03.15 - klo:11:31 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 02.04.15 - klo:16:17 »
Ostin vähän aikaa sitten EcoToolsin poskipunasiveltimen, kun entinen (eri merkkiä) oli aika vanha ja hapsottava. Tämä oli kyllä mulle pettymys. Ymmärrän, että tämä on vain oma ongelmani, mutta mä en oikein tajua tätä muotoa poskipunasiveltimessä. Litteää, isoa läpyskää ei ole mun mielestä luontevaa käyttää, eikä sillä saa kovin hallittua lopputulosta. Kaipa tämä on vielä läpyskämalliksikin vähän kökkö, kun kärjen muoto ei ole edes pyöreä, vaan kolmiomainen.

Tämä tuntui mun käyttöön niin sopimattomalta, että päädyin ostamaan tilalle Idunin poskipunasiveltimen. En ole vielä päässyt sitä kokeilemaan, mutta näin aistinvaraisesti ja kuivatestailussa se vaikuttaa tosi hyvältä. Sivellin on sopivan pieni ja kätevästi hiukan viistomainen, ei liian. Käyttöpinta on se "pääty", kuten haluankin, ja se on mukavan tiheä ja ääriltään pyöreähkö, vaikka onkin korkeussuunnassa melko tasainen.

Otin äskettäin testiin myös vanhan Idunin kabukini ja huomasin sen antavan Lolon meikkipohjan kanssa paljon paremman, peittävämmän lopputuloksen kuin Lolon oma kabuki, joten sekin jää kyllä käyttöön. Tykkään kovasti Idunin siveltimien näppärästä koosta (mahtuvat pienehköönkin meikkibägiin), varsien tuntumasta ja ulkonäöstä ja tiheästä karvasta.
1cFii, oma väri.

Poissa Elisaka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #147 : 13.04.15 - klo:22:01 »
Hankin juuri Anastasia Beverly Hillsin Dipbrow Pomaden ja edessä olisi myös uuden kulmakarvasiveltimen osto. Siveltimen pitäisi olla jämäkkä ja terävää jälkeä tekevä, aiemmat kulmakarvasiveltimet on aivan liian pehmeitä tälle geeli-/moussepohjaiselle kulmavärille. Ehdotuksia?  ???
1b F ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 14.04.15 - klo:08:05 »
Minulla on tuon kanssa ihan Duroyn pieni luonnonkarvainen viistopää. Se on sopivan jäykkä myös vahamaisille tuotteille. Tuota on useammassa Duroyn sarjassa ihan vastaavan oloisena, en oikein ymmärrä Duroyn logiikkaa, mutta esim. tämä:

http://www.sokos.fi/fi/sokos/duroy-imperial-vino-kulmakarvasivellin

Oma viimeisin sivellinhankintani on Real Techniquesin isompi peitevärisivellin. Minulla on ollut IsaDoran superpehmeä isompi peitevärisivellin silmänalusia varten, mutta siitä alkoi aika jättää. Kauhistuin kun avasrin RT:n pakkauksen, sivellin on tosi iso, pienen meikkivoidesiveltimen kokoinen. Mutta sen muotoilu on tosi hyvä, siveltimessä on vähän kärkeä - ja se on myös edellistä sivellintäni jämäkämpi. Tuolla saa häivytettyä silmänaluset mahtavasti - ja se toimii muutenkin upeasti, jos haluan ohuen kerroksen peittaria joillekin isommille alueille, se on hyvä häivyttämään meikkivoidetta ja peittaria - ja sillä saa nenänpielet viimeisteltyä tosi siistiksi. Ihana sivellin!
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #149 : 14.04.15 - klo:10:14 »
Mullakin on ongelmia tuon EcoToolsin poskipunasiveltimen kanssa. Se on jotenkin niin valtavan iso, että tuntuu, että poskipunat ovat ympäriinsä pitkin naamaa.