Sori taas tuplat, täällä on aika hiljaista... Olen tehnyt meikkivalikoimassani vähän kevätsiivousta ja samalla päivittänyt siveltimiäkin. Käytän iholle pelkästään mineraaleja, ja valinnat ovat siis sen mukaisia.
Kehuin tuolla yllä Idunin siveltimiä, ja (pienempi) kabuki ja poskipunasivellin ovatkin yhä ihan ykkösiä mineraalipohjan ja -poskipunan kanssa. Mainitsin hankkineeni Idunilta peittarisiveltimenkin, mutta en sitten lopulta tykännytkään siitä. Se on litteän malliseksi minusta liian iso ja jäykkä, ja kärki tökkii ikävän terävästi ripsirajaa silmänalusilla käytettäessä. Hankin tämän tilalle Lolon concealer brushin, kun huomasin kuvista, että sehän onkin aivan eri mallinen kuin Lolon entinen peruslätyskä. Olen tykännyt tästä nykyisestä kovasti, on tosi muhkea ja kärjestä pyöristetty ja silmänalusille aivan ideaali. Ei toimi näppyjen peittämisessä ihan niin hyvin kuin litteät mallit, mutta kokonaisuudessaan tämä silti voittaa mun aiemmat peitevärisiveltimet (Lolon vanha, BFB, Idun, EcoTools). Uutena tämä haisi ikävästi liimalle, kuten on ollut muidenkin Lolon siveltimien kanssa, mutta muutoin laatu on ihan moitteeton. Tähän kolmikkoon olen todella tyytyväinen.
Tilasin pitkästä aikaa myös mattapuuteria, ja kun uusi puuterisivellinkin oli tarpeen, niin päädyin tilaamaan Real Techniquesin powder brushin. Mulla ei kuvien perusteella ole juurikaan luottoa RT:n laatuun, mutta monet muut edulliset puuterisiveltimet ovat läpyskämallia, jonka kanssa vain en millään ole sujut (heivasin jonkin aikaa sitten Lolon vanhanmallisen läpyskän toimettomana). RT:n pitäisi kolahtaa ensi viikolla postiluukusta, vähän jännityksellä odotan. Itse asiassa tilasin myös RT:n setting brushin, vaikken ole ollenkaan varma, toimiiko se missään, mihin olen sitä kaavaillut... Onko muilla näistä kokemuksia?
Silmämeikkiä (siis muuta kuin maskaraa) käytän niin harvoin, että en vielä tehnyt sitä varten hankintoja, vaikka joitakin siveltimiä olenkin silmäillyt. Tällä hetkellä omistan vain EcoToolsin full eyeshadow brushin ja flat eyelinerin, ja niillä kyllä saa perusjutut tehtyä yllättävänkin hyvin.
Onko muita mineraalien käyttäjiä? Olisi kiva kuulla muidenkin sivellinsuosikit.

Edit. Sain RT:n siveltimet, ja ihan hyviltä vaikuttavat. Powder brush ei ole lainkaan niin valtava kuin monien arvostelujen perusteella kuvittelin, oikein käyttökelpoisen kokoinen. Setting brush vaikuttaa myös ihan näppärältä lisältä valikoimaan. Kumpikin oli ihan siisti, eikä pestessä irronnut karvoja.