Kirjoittaja Aihe: Meikkisiveltimet  (Luettu 61998 kertaa)

Poissa Margot

• Tukkaguru
Vs: Meikkisiveltimet
« Vastaus #165 : 24.05.15 - klo:17:37 »
Mä taas tykkään RT:n blush brushista nimenomaan poskipunalle. En juuri muita enää käytäkään.

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #166 : 24.05.15 - klo:18:24 »
Mä tykkään kans RT:n poskipunasiveltimestä sen omassa käytössä. Ostin sen alunperin aurinkopuuterille, mutta en sitten pitänytkään siitä siinä tarkoituksessa. Poskipunaa sillä saa helposti kerrostettua luonnollisen näköisesti. Ja omaan varsin sirot pienet kasvot. Siveltimen pää sopii silti ilmeisesti hyvin mun tapaan levittää poskipunaa.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 27.05.15 - klo:22:29 »
Kiva lukea noin monia kokemuksia tuosta RT:n poskipunasiveltimestä! Tajusin tosin vähän myöhässä, että varmaan siihen vaikuttaa aika oleellisesti se, millaista poskipunaa käyttää... Käytän itse irtonaisia mineraaliposkipunia. Viime aikoina suosimani viistopäinen, tuuhea sivellinmalli toimii hyvin haaleampien sävyjen kanssa, mutta pigmenttisimpiä punia se annostelee helposti vähän liikaa tai liian tarkkarajaisesti. Olisi kiva olla joku höttöisempi sivellin näitä varten. Tuo RT:n näytti ensin melko karmealta lätkältä, mutta tajusin sitten tosiaan sen olevan symmetrisen pyöreä. Ehkä sen pää voisi toimia pigmenttisten irtopunien kanssa..? Poskipunasiveltimissä näkyy aika vähän pyöreähköjä malleja, enemmistö tuntuu olevan aika litteitä.
1cFii, oma väri.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 28.05.15 - klo:13:13 »
Onko RT:n sivellinsetti paras hinta-laatusuhteeltaan? Ensin mietin EcoToolsin sivellinsetin hankkimista, mutta jos siveltimet ovat siinä pieniä, niin ei kiinnosta. Setti saisi olla edullinen ja toimiva, ei mitään kallista ;D. Ulkomailta tilaaminen onnistuu.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 28.05.15 - klo:13:46 »
^ Ecotoolsilla on minisettejä ja normikokoisia siveltimiä setteinä. Pelkästään iherbissä on useita settejä Ecotoolsilta ja noin puoleen hintaan verrattuna Suomen hintoihin.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 03.06.15 - klo:17:37 »
Eihän siinä sitten auttanut kuin kokeilla itse, ostin sen RT:n poskipunasiveltimen. Se on ihan loistava! :D En ole ennen tavannut näin hyvin irtonaiselle punalle sopivaa sivellintä. Pyörittelen jauhetta siveltimen päähän samalla tapaa kuin mineraalipohjaa kabukiin ja käytän sivellintä "pää edellä". Ensin en paina paljoakaan, sitten vähän enemmän. Pigmenttiä on helppo saada sopivasti. Lopputulos on aivan mahtavan hyvin häivytetty, eikä suinkaan peitä koko poskea. En koe sivellintä näin käytettynä ollenkaan isoksi. Vähän karkea tämä kyllä on, kuten puuterisivellinkin, verrattuna muihin käyttämiini merkkeihin, mutta ei kuitenkaan raapiva. Tykkään kovasti!
1cFii, oma väri.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #171 : 07.08.15 - klo:10:47 »
Himottaisi kamalasti tilata Zoevan meikkisivellinsetti. Netissä näitä on kehuttu, onko kenelläkään kokemusta?

https://www.zoeva-shop.de/en/makeup-artist-zoe-bag/a-8000381/

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 08.08.15 - klo:02:55 »
Mulla on pari Zoevan poskipunasivellintä ja ihan laadukkaita minusta. Eivät ainakaan Sigman siveltimille häviä yhtään, niitä kun mulla on suurin osa siveltimistä. On muuten houkuttelevan näköinen paketti :P
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 08.08.15 - klo:18:35 »
Mistäköhän löytyisi monipakkaus pieniä luomiväri aplikaattoreita? Mä olen joskus ostanut anttilasta paketin jossa oli 5 luomiväri aplikaattoria ja viimeinen niistä meni nyt käyttöön. Mä olen koittanut metsästää vastaavaa pakettia nyt anttilasta ja prismasta mutta kummastakaan ei löytynyt kuin yksittäisiä luomiväri siveltimiä ja aplikaattoreita. Luulisi näitä nyt löytyvän ihan perusmarketistakin, mutta ei näköjään. 

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Viimeksi muokattu: 08.08.15 - klo:18:40 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 08.08.15 - klo:19:21 »
^^ Ebaystä saa 50 kpl alle kahteen euroon. ;D (Ja toki sielä on muitakin edullisia vaihtoehtoja)
3a F ii

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 09.08.15 - klo:17:34 »
Mäkin olen etsinyt tuollaisia, ja nimenomaan sellaista pakettia missä olisi se muovi"tasku" mukana säilytystä varten, niin kuin Anttilasta aikanaan ostamissani on ollut.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 09.08.15 - klo:18:11 »
Onko kellään kokemuksia Jessup-siveltimistä? Nämä ovat todella edullisia (saa eBaysta) ja niitä on useissa blogeissa ja vlogeissa verrattu tasoltaan Sigman siveltimiin. Feikkejä on liikkeellä, mutta ainakin pari myyjää on luotettavia.

Tilasin yhden setin onmyway1975-myyjältä, jos ovat kökkölaatua, niin eipä se 12 euron hinta onneksi juuri kirpaise. Kerron kokemuksia sutien saavuttua.

Nämä ovat olleet nyt pari kuukautta käytössä (pohjameikin teossa) ja olen oikein tyytyväinen. Laatu on tasaisen hyvää, ei mitään valittamista. Aika tiiviitä ovat ja tuossa kabuki-tyyppisessä setissä oli puolet isompia ja puolet pienempiä siveltimiä, joista pienemmillä ei oikein ole käyttöä. Ne ovat vähän turhan isoja ja kömpelöitä silmämeikin tekoon, mutta en tarvitse noin paljon suteja peitevoiteelle tai korostuksiin tms. Ajattelin tilata toisen setin, jossa on pitkälti samanlainen valikoima kuin sianan linkkaamassa Zoevan setissä.

Tuo Zoeva näyttää kauniilta, mutta en tiedä onko laadullisesti niin paljoa eroa, että se selittäisi kymmenkertaisen hinnan edes osittain. Jessup on mielestäni tosi hyvä kuitenkin.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 09.08.15 - klo:18:53 »
Kiitos luomiväri aplikaattori vinkeistä, ei vaikuttaisi ainakaan olevan hinnalla pilattuja.  ;D

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #179 : 14.08.15 - klo:14:19 »
Houkuttelisi hirveästi RT:n uudet bold metals-siveltimet, mutta jestas noita hintoja! Pretty.fissä luomivärisiveltimet n. 20e, kasvosiveltimet 30e. Elloksellakin näkyy olevan, hinnat vielä kympin kalliimmat.

Toivottavasti noita tulisi iherbin valikoimiin lähtöhinnaltaan halvemmalla, kun RT:n siveltimet on usein vielä siinä viikon tarjouksessa -20% halvemmalla, niin voisi ehkä harkita ostavansa  :)
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii