Itselläni on paljon Ecotoolsin siveltimiä, yleisesti tarpeeksi pehmeitä ja puuvarret ovat mukavat kädessä.
Se alumiinikuorinen kabuki korkkeineen on kaiken hehkutuksen arvoinen mineraalimeikkipuuterin levitykseen minunkin käytössäni. Tiheä ja tuuhea ja pehmeä. Vasta sillä kokeillessa näkee, levittyykö joku tuote peittävästi vai ei.
Poskipunasivellin toimi minulla pressatulle meikkipuuterille. Levitti tasaisesti ja sopi kasvojen muotoihin. Poskipunan kanssa ei minulla toiminut hyvin, levitti liian tarkkarajaisesti, kokeilin sitä tosin kun vasta aloittelin. Jos taitoja on karttunut niin kasvoni ovat kuitenkin samanmalliset ja poskipunan levittämiseen niille muoto ei ollut hyvä.
Silmämeikkisivellinsetit (kaksi kaksipäistä ja viiden setti meikkipussissa) ovat oikein hyvät omaan luomivärien levitykseeni. Eivät varista väriä vaan levittävät tasaisesti luomelle. Aplikaattoritkin olivat sellaisiksi hyviä, mutta niiden valmistus on taidettu lopettaa. Siveltimillä myös häivyttäminen sujuu, tosin itse en kauhean häivytettyä meikkiä luomillani tavoittelekaan, joten en voi sanoa varmasti, miten se onnistuu. Jos kahta tai useampaa sävyä vaivaudun käyttämään, haluan että se myös näkyy.
Sheer Finishing Kabuki on tosi hyvä korostusvärin levittämiseen. Mulla on joidenkin siveltimien kanssa ollut ongelma, että kevyt sipaisu ei siirrä väriä iholle, painallus menee liiallisuuksiin eikä sivellin tee kompromissia. Tällä saa hienoisen kerroksen levitettyä kun vain sipaisee kärjillä, ja levittyy noin kauniist ja jotain kuitenkin oikeasti tarttuu naamaan, että korostusta näkyy, mutta ei erotu. Lisäksi tassä on jotenkin tosi hyvä kahva omaan käteen.
Tilasin iherbistä myös Real Techniques -siveltimiä seteissä kokoelmiini, saa nähdä milloin pääsen kokeilemaan niitä.