Kirjoittaja Aihe: Meikkisiveltimet  (Luettu 61994 kertaa)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
Vs: Meikkisiveltimet
« Vastaus #180 : 15.08.15 - klo:15:05 »
Sattuuko kellään olemaan kokemusta Lily Lolon baby bukista sen viimeisimmän uudistuksen jälkeen? Mulla on siitä vanhempi versio, hopeavartinen, ja tykkäisin käyttää sitä correctorin kanssa ennen meikkipohjaa, mutta se on vähän ärsyttävän lörppä. Onhan siinä melko runsaasti karvaa, mutta ehkä se on kuitenkin liian pitkää ja taipuisaa tuohon määrään nähden. Mahtaako tuo nykyinen, mustavartinen versio olla ihan samanlainen? Kuva ja mitat eivät ainakaan vihjaa eroista muuta kuin varren värin osalta.
1cFii, oma väri.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #181 : 12.09.15 - klo:00:40 »
Mä tilasin Real Techiquesin Duo Fiber Collectionin, johon siis kuuluu kolme erikokoista duo fiber -sivellintä. Nämä ovat saaneet ristiriitaisia arvosteluja netissä, mutta sopivat hyvin mun käyttöön. Olen toistaiseksi kokeillut vain keskikokoista sivellintä poskipunan kanssa ja se on ainakin ollut passeli omiin tarpeisiini. Tällä saa levitettyä ja häivytettyä voimakaspigmenttiset punat, kuten NARSin Sin, joka on sävyltään ihana mutta tavallisella siveltimellä levitettynä näyttää helposti liian tummalta.

1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #182 : 14.09.15 - klo:08:58 »
Tilasin Everyday Mineralsista pari sutia lisää, laakea foundation pensseli sekä muotoilupensseli. Ennestään löytyy flat top kabuki  <3 ja muita pikkusuteja. Tykkään!

Niin ja tilasin yhden sudin EDM.com sivuilta ja pohjan plus toisen sudin iHerbistä, kokonaiskustannukset olivat tälla tavalla pienemmät kuin pelkästään EDM:n sivuilla, poistareiden takia (iHerb sivulla ei ollut toista sutia kaupan ollenkaan).  ::)
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #183 : 12.10.15 - klo:22:45 »
Mulla ei juurikaan ole meikkisiveltimiä yms. lukuun ottamatta muutamia huonoja marketin siveltimiä. Nyt haluaisin vähän enempi panostaa niihin, joten mikähän olisi hyvä edullinen ja kattava sivellinsetti aloittelijalle?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #184 : 13.10.15 - klo:10:55 »
^Valmiista seteistä en tiedä mutta ecotoolissilla on ainakin jotain ja ebay täynnä. Suosittelen kuitenkin ostamaan siveltimet erikseen, silloin saat juuri ne mitä meikkaamisessasi käytät. Mielestäni ei kannata hankkia itselleen poskipunasivellintä jos poskipunaa ei koskaan käytä. Olen itse tykännyt e.l.f.in edullisista siveltimistä. (Loput miulla on duroyn siveltimiä jotka hommasin 10vuotta sitten koulussa)

1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #185 : 13.10.15 - klo:12:57 »
Mä hankin just Real Techniquesin silmämeikkisetin, ja tykkään kovasti. Yksittäisiä hyviä luomivärisiveltimiä mulla on mm. e.l.f.iltä, Everyday Mineralsilta ja Zoevalta, kaikki hyviä, kasvosiveltimet pääasiassa EDM:lta ja RT:lta.

Mä en oikein ole innostunut mistään isommista seteistä, koska niissä on aina osa sellaisia, mitä ei kuitenkaan tulisi käyttäneeksi ja toisaalta jotain täydennystä pitää ostaa erikseen, erikseen ostamalla saa just sellaisen setin kuin haluaa :). Jos kuitenkin ostat mielummin settinä, niin kannattaa tutkia ainakin Zoevan ja Real Techniquesin tarjontaa. RT:n seteissä on yleensä vain muutama sivellin, Zoevalla on isompia settejä.

Jos haluat ostaa yksitellen, eikä kaikkien tarvitse olla samaa sarjaa, iherbistä saisi koottua edullisen ja hyvän setin e.l.f.in, RT:n ja Ecotoolsin siveltimistä. Siellä on myös muita merkkejä, mutta noi taitaa olla halvimmat. Noilla merkeillä on tosi suosittuja siveltimiä, joista löytyy hyvin arvosteluja netistä.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 13.10.15 - klo:13:18 »
Mulla on joku monta vuotta vanha H&M:n sivellin (sellainen kaksipäinen), joka on tosi hyvä ja kestänyt siis monta monta vuotta! Samoin olen tykännyt Essencen siveltimistä, mutta mulla on niistäkin vaan rajaussivellin ja luomivärisivellin, eikä ne ole olleet käytössä vielä hirveän kauaa. Jonkin aikaa mulla on ollut käytössä myös pari tällaista ebayn sivellintä, jotka nekin on tosi hyviä: http://m.ebay.com/itm/Pro-Concealer-Cosmetic-Powder-Blush-Foundation-Brush-Pink-Blue-Yellow-Colors-/400695483205?varId=670241613341&txnId=475566887027
 Ecotoolsit on hyviä kans, niitäkin on ollut mulla käytössä pitkään. :)
3a F ii

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #187 : 13.10.15 - klo:21:34 »
Suosittelen lämpimästi Zoevan settejä. Tilasin itse juuri Rose Golden Luxury Setin ja olen ollut äärimmäisen tyytyväinen kaikkiin siveltimiin, kauniita ja laadukkaita, mukana tuli sievä, aika iso pussukka. Aion tilata vielä lisää.  :l Real Techniquesia suosittelen myös.

Poissa minny

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #188 : 15.10.15 - klo:10:44 »
Osaisiko joku suositella Morphelta jotain siveltimiä tai löytyykö käyttökokemuksia? Kiinnostaisi kokeilla lähinnä silmämeikkisiveltimiä.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 06.12.15 - klo:13:01 »
Tilasin Ebaystä Jessup merkkisen 15 siveltimen setin. En ole vielä saanut niitä, mutta näistä löytyy paljon kehuja blogeissa ja youtubessa. Setti maksoi n. 15 euroa ja sisältää aika kattavasti erilaisia siveltimiä. :)

http://m.ebay.com/itm/15-Pcs-Professional-Make-up-Brushes-Set-Foundation-Kabuki-eye-liner-blending-/171504721923?varId=470531958173&txnId=1476763586007

Mä en itse millään taipuisi maksamaan yhdestä siveltimestä jotain kymmentä euroa (tai enemmän, enkä oikeastaan viittäkään) kun halvallakin voi saada hyvää.
« Viimeksi muokattu: 06.12.15 - klo:13:03 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Poissa korkkiruuvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #190 : 14.12.15 - klo:02:34 »
Itselläni on paljon Ecotoolsin siveltimiä, yleisesti tarpeeksi pehmeitä ja puuvarret ovat mukavat kädessä.

Se alumiinikuorinen kabuki korkkeineen on kaiken hehkutuksen arvoinen mineraalimeikkipuuterin levitykseen minunkin käytössäni. Tiheä ja tuuhea ja pehmeä. Vasta sillä kokeillessa näkee, levittyykö joku tuote peittävästi vai ei.

Poskipunasivellin toimi minulla pressatulle meikkipuuterille. Levitti tasaisesti ja sopi kasvojen muotoihin. Poskipunan kanssa ei minulla toiminut hyvin, levitti liian tarkkarajaisesti, kokeilin sitä tosin kun vasta aloittelin. Jos taitoja on karttunut niin kasvoni ovat kuitenkin samanmalliset ja poskipunan levittämiseen niille muoto ei ollut hyvä.

Silmämeikkisivellinsetit (kaksi kaksipäistä ja viiden setti meikkipussissa) ovat oikein hyvät omaan luomivärien levitykseeni. Eivät varista väriä vaan levittävät tasaisesti luomelle. Aplikaattoritkin olivat sellaisiksi hyviä, mutta niiden valmistus on taidettu lopettaa. Siveltimillä myös häivyttäminen sujuu, tosin itse en kauhean häivytettyä meikkiä luomillani tavoittelekaan, joten en voi sanoa varmasti, miten se onnistuu. Jos kahta tai useampaa sävyä vaivaudun käyttämään, haluan että se myös näkyy. 8)

Sheer Finishing Kabuki on tosi hyvä korostusvärin levittämiseen. Mulla on joidenkin siveltimien kanssa ollut ongelma, että kevyt sipaisu ei siirrä väriä iholle, painallus menee liiallisuuksiin eikä sivellin tee kompromissia. Tällä saa hienoisen kerroksen levitettyä kun vain sipaisee kärjillä, ja levittyy noin kauniist ja jotain kuitenkin oikeasti tarttuu naamaan, että korostusta näkyy, mutta ei erotu. Lisäksi tassä on jotenkin tosi hyvä kahva omaan käteen.

Tilasin iherbistä myös Real Techniques -siveltimiä seteissä kokoelmiini, saa nähdä milloin pääsen kokeilemaan niitä.  :)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 14.12.15 - klo:08:11 »
Tilasin Ebaystä Jessup merkkisen 15 siveltimen setin. En ole vielä saanut niitä, mutta näistä löytyy paljon kehuja blogeissa ja youtubessa. Setti maksoi n. 15 euroa ja sisältää aika kattavasti erilaisia siveltimiä. :)

http://m.ebay.com/itm/15-Pcs-Professional-Make-up-Brushes-Set-Foundation-Kabuki-eye-liner-blending-/171504721923?varId=470531958173&txnId=1476763586007

Mä en itse millään taipuisi maksamaan yhdestä siveltimestä jotain kymmentä euroa (tai enemmän, enkä oikeastaan viittäkään) kun halvallakin voi saada hyvää.

Kiitos vinkistä. Tilasin tuon saman setin.  :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 14.12.15 - klo:08:33 »
Mulla on Jessupin kabuki-setti ollut käytössä kesästä asti ja laatu on kyllä ihan priimaa. Siveltimille on ollut vähemmän käyttöä kuin alkuun ajattelin, koska siirryin mineraalaista ainakin toistaiseksi perinteisiin meikkivoiteisiin ja pikkukabukit taas ovat liian isoja esim. silmämeikkiin ja siten vähän virattomia itselleni, mutta laadussa ei tosiaan ole valittamista.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 15.12.15 - klo:12:34 »
Oon tähän asti pessyt kaikki meikkisiveltimeni Fairylla. Rupesin kuitenkin miettimään, onkohan se turhan "rajua" ainetta siihen hommaan? Millä te pesette sutinne? (Mulla taitaa olla sekä synteettisiä että aitoa karvaa + beautyblender.)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 15.12.15 - klo:12:37 »
Fairy voi olla kyllä aika tujua. Itse käytän ihan tavallista shampoota tai käsisaippuaa, marseillesaippuan nimeen moni vannoo. Omistan myös varsinasen siveltimille tarkoitetun puhdistussuihkeen, mutta se toimii lähinnä luomivärisiveltien tms. kevyesti pölyyntyneiden sutien putsaukseen.