Kirjoittaja Aihe: Meikkisiveltimet  (Luettu 62100 kertaa)

Poissa Manna

• Tukkaguru
Vs: Meikkisiveltimet
« Vastaus #210 : 30.12.15 - klo:10:58 »
^Olen vilkuillut tuollaista toisella merkillä. Mikä tuon keskiosan juju siis on?

Sinne kuoppaan on tarkoitus laittaa meikkivoide, mutta itse olen käyttänyt sivellintä niin kuin mitä tahansa meikkivoidesivellintä. Tämähän sivellin on luotu nimenomaan BareSkin Foundationia varten, mutta kyllä sivellin toimii millä tahansa värivoiteella.

Jonkin verran siveltimestä on netissä luettavissa huonoja kokemuksia, mm. karvat irtoilevat. Itselläni en ole vielä huomannut mitään, toivottavasti tämän hintaluokan sivellin olisi käyttökelpoinen vielä pitkään :)
« Viimeksi muokattu: 30.12.15 - klo:11:05 kirjoittanut Manna »
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 06.02.16 - klo:23:51 »
Olisiko suosituksia suht edullisesta ja irrallaan saatavasta (ei siis osana settiä) siveltimestä puuterimaisen kulmavärin levitykseen? Spoolie toisessa päässä on plussaa, ei pakollinen. Toiveissa on luonnollinen ja ei-kulmikas lopputulos, joten esim. kovin leveät viistopäiset siveltimet ovat vähän hankalia.
1cFii, oma väri.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 07.02.16 - klo:00:19 »
^ Essencen eyeliner-sivellin! En mä tarkalleen tiedä minkälaiasta sivellintä haet, mutta itse teen tuolla aina kulmat (ja luomivärillä rajauksen yläluomelle) ja tykkään! Se on sopivan pikkuinen ja todella ohut niin että sillä on helppo tehdä esim. todella ohutkin (ja tarkka) rajaus silmiin puuterimaisellakin tuotteella.

Se on siis tällainen ja maksaa jotain n. 1,5e. ::)
3a F ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 13.02.16 - klo:16:18 »
^ Kiitos vinkistä vähän viiveellä! Tuo näyttää ihan kivalta, mutta Essenceä ei ole oikein kätevästi saatavilla.

Tuli eilen tehtyä muista syistä tilaus Bootsille ja päädyin laittamaan mukaan NYX:n Pro Dual Brow Brushin. Näyttää yksinkertaiselta ja toimivalta. Ei nyt ihan halpakaan ollut, muttei järkyn kalliskaan - £8,50. Oon usein harkinnut Lily Lolon vastaavaa, mutta sen paksuhkolle sivellinosalle on niin paljon haukkuja, että aina on jäänyt tilaus tekemättä.
1cFii, oma väri.

Poissa korkkiruuvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #214 : 22.02.16 - klo:01:00 »
Ostin sittenkin itselleni Ecotoolsin turkoosin sivellinsetin ;D ja se saapui pari päivää sitten luokseni. Yllätyin siveltimien koosta, ei ollut mikään minisetti todellakaan. Sopivat hyvin käteen, kivat puiset varret (se Sheer Finishing Kabuki on käteen sopimisessa kyllä ylivoimainen). Ja turkoosi piristää meikkihetkeä.

Ainakin setin puuterisivellin sopi hyvin mineraalimeikkivoiteen levitykseen ohuemmaksi kerrokseksi kasvoille, muita ei tullut kokeiltua. Sai kerrostettuakin kauniisti ja iso sivellin sopi pikaiseen meikkiin (sai äkkiä meikkipohjan koko kasvoille), tuli oikein kaunis pinta jollainen mun kasvoilla yleensä vaatii kabukin. Ei juuri kiillellyt naama, vaikea sanoa onko siitä kiittäminen nimenomaan tuota sivellintä kun kiiltely ei nykyisillä tuotteilla ole aiemminkaan ollut sen suurempi ongelma. Jauhe pöllysi huomattavasti enemmän kuin kabukin kanssa. Voi tietty olla, et tekniikkani on vaan ruosteessa.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #215 : 09.03.16 - klo:22:31 »
Mä odottelen eBaysta Jessupin silmämeikkisiveltimiä! Ostin pari erilaista settiä, mä itten tuun kirjoittelemaan niistä arviota, kunhan oon niitä jonkin aikaa käyttänyt. Miten teillä on ne kestänyt?

Samoin kiinnostaa tämä, varmaan tässä kuussa tilaan vielä:

http://www.ebay.com/itm/221526812660?var=520377441784&ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649

(tilasin samalta myyjältä ne silmämeikkisiveltimetkin)

Varsinkin kasvomeikkisiveltimet joutuu kovemmalle kulutukselle etenkin pestessä, niin ois kiva, jos joku infoais onko kestäneet! Vaikka onkin edullisia, en viitsi tuhlata, jos kestävät käytössä muutamista kuukausista max. vuoteen. Mulla on kuitenkin monia edullisia siveltimia (mm Real Techniques) ja ne kestäneet kauan.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 10.03.16 - klo:22:58 »
^Mulla on just noita, mutta en voi kyllä kestävyydestä sanoa paljoakaan, koska ovat olleet sen verran säästeliäässä käytössä. En ole käyttänyt mineraalipohjia kovinkaan paljon viime kuukausina ja silloinkin valitsen yleensä EM:n kabukin. Tosi laadukkailta, pehmeiltä ja jämäköiltä kuitenkin vaikuttavat ja tähän asti eivät ole menneet pesuissa yhtään miksikään. Ainoa miinus on tiiviys, joiden vuoksi ovat hiukan tönkön tuntuisia kasvoilla, tykkään aavistuksen löysemmästä rakenteesta buffaamiseen.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #217 : 11.03.16 - klo:10:03 »
Okei, kiitos Triina! Ehkä mä uskallan tilata jossain välissä :) Mua ei tiiviys haittaa, käytän nestemäisiä lähinnä ja eiköhän marseille-saippualla puhdistu, on puhdistunut muutkin tiiviimmät siveltimet.

Mä kirjoittelen jossakin kohtaa muutamia arviota erilaisista meikkimunista ;D Eli beautyblendereistä, kun kokemusta on sekä aidosta, että muun merkin vastaavista!

1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 13.03.16 - klo:17:17 »
^Mä just ostin Beautyblenderin, kun sen sai puhdistusaineen kanssa vähän edullisemmin. Olen tykästynyt Dermosilin 3D meikkisieneen, jota käytän kuivana, pitää verrata tähän originaaliin. Dermon muna on sekin tosi hyvä, huikean paljon parempi ja pehmeämpi kuin mikään perinteinen kolmiosieni tai muu vastaava. Hinta on kolme kertaa pienempi kuin Beautylenderillä, vähän epäilen onko laadussa niin ihmeellistä eroa.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 14.03.16 - klo:14:44 »
Mä odottelen eBaysta Jessupin silmämeikkisiveltimiä! Ostin pari erilaista settiä, mä itten tuun kirjoittelemaan niistä arviota, kunhan oon niitä jonkin aikaa käyttänyt. Miten teillä on ne kestänyt?

Samoin kiinnostaa tämä, varmaan tässä kuussa tilaan vielä:

http://www.ebay.com/itm/221526812660?var=520377441784&ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649

(tilasin samalta myyjältä ne silmämeikkisiveltimetkin)

Varsinkin kasvomeikkisiveltimet joutuu kovemmalle kulutukselle etenkin pestessä, niin ois kiva, jos joku infoais onko kestäneet! Vaikka onkin edullisia, en viitsi tuhlata, jos kestävät käytössä muutamista kuukausista max. vuoteen. Mulla on kuitenkin monia edullisia siveltimia (mm Real Techniques) ja ne kestäneet kauan.

Mulla on noi samat kasvomeikkisiveltimet, tosin ilman minkäänlaista merkkiä, ja on kyllä olleet tosi hyvät! Yhdestä lähti se sivellinosa irti varresta mutta korjasin pikaliimalla ja hyvin on pelittänyt sen jälkeen. (Ihan nestemäisille meikkipohjatuotteille käytän noita.)

Kirjoittele tosiaan arviota niistä silmämeikkisiveltimistä kun saat ne, olen kanssa katsellut niitä. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #220 : 14.03.16 - klo:17:09 »
^

Joo mä laitan arviota kunhan saapuu. Mää ehkä haluisin tämän setin myös, en ole vielä varma kumman setin tilaan:

http://www.ebay.com/itm/252293949058?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2648

Edit. Tosin ehkä mä eka tilaan sen viiden kasvosivellin setin, kun niitä tartten enemmän, mulla on paljon kaikkea muuta, mutta totakin voi joskus harkita :) Ainoa vaan, että ois kiva löytää pari erilaista rajaussivellintä, onko kellään suositella synteettistä ja edullista??? Mulla on jo RT:n, mutta se alkanut nopeasti hapsottaa.

Triina, mulla oli aiemmin Dermosilin meikkimuna ja kesti vaan 2 kk käytössä (eikä ehkä sitäkään enkä edes joka päivä meikannut), muuten veti vertoja beautyblenderille pehmeydessään ja lopputuloksellaan! Yves Rocherin on kans ollut ok, mutta nyt käytössä ollut Makeup Revolutionin on ollut kanssa ihan yhtä hyvä kuin original bb, jos tää vaan kestää käytössä 3 kk suurin piirtein, tuun hommaamaan toistekin :) Kirjoittelen näistä tosiaan vähän tarkempaa arviota kunhan kerkiän!
« Viimeksi muokattu: 14.03.16 - klo:17:15 kirjoittanut Chaos »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 14.03.16 - klo:17:16 »
Chaos, käytätkö kuivana vai kostutettuna? Mulla on ollut sama muna varmaan 5 kk ( :-[) käytössä ja on edelleen ihan hyvä. Käytän kuivana ja pesen saippualla käytön jälkeen, joskus voi jäädä pesu välistä.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 14.03.16 - klo:18:32 »
Chaos, suosittelen rajaussiveltimeksi tuota Essenceä mun vähän ylempänä olevassa viestissä. :D
3a F ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #223 : 15.03.16 - klo:13:00 »
Memmuuh, joo mulla on se wish-listillä kyllä, kunhan pääsen Essencen tiskille tai Tilaan Saksasta ;D (Mulla tosin yksi aiempi mustavartinen pinkkiharjaksinen Essencen eyelinersivellin ei kauaa kestänyt, mutta kyllä mä tuonkin testaan!) Tilasin nyt eka Jessupin vastaavan yksittäisenä.

Triina, mä käytän kosteana, jotta saan luonnollisemman tuloksen, en tykkää siitä tunnusta kuivana. Kuivanahan se varmasti kestääkin pidempään! Silti Makeup Revolutionin vastaava on parempi ja onneksi muutenkin yks mun lempparimerkkejä, niin sieltä välillä tilaileekin :)
« Viimeksi muokattu: 15.03.16 - klo:13:03 kirjoittanut Chaos »

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 15.03.16 - klo:15:21 »
^ Mistä sä löysit Jessupin siveltimiä yksittäisinä? Luulin, että niitä myydään vaan setteinä. :D
3a F ii