Kirjoittaja Aihe: Meikkisiveltimet  (Luettu 62036 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Meikkisiveltimet
« Vastaus #240 : 01.04.16 - klo:21:06 »
Osaisiko joku verrata Everyday Mineralsin Flat Top kabukia ja Idunin kabukia? EDM:n kabuki on ilmeisesti suorapäisempi kun taas Idun enemmän pyöreän mallinen. Kumpi mahtaisi toimia paremmin mineraalipohjan kanssa (makuasioita varmaankin)? Eroaako lopputulos jotenkin?

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 01.04.16 - klo:21:27 »
^ Mulla ei ole itselläni sitä EDM:ää, mutta siis se on tosiaan tasapäinen, joten sillä voi saada nopeammin enemmän meikkipohjaa iholle. Joillekin se on plussaa, että saa nopeammin paremman peittävyyden, toisille taas on ongelma, että tulee väkisin turhan pakkeloitu lopputulos. Joillekin tää malli on myös liian ärsyttävä, kun harjakset tökkivät ihoa vähän rajummin kuin pyöristetyssä mallissa. Idunin kabuki on hellä, mutta verrattaen lyhytkarvainen, joten silläkin saa kyllä minusta helpommin peittävyyttä kuin isommilla ja lötkömmillä. Molemmat noistahan ovat ihan mineraalimerkkien siveltimiä ja nimenomaan mineraalipohjalle tarkoitettuja, joten ihan makuasia.
1cFii, oma väri.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 04.04.16 - klo:18:57 »
Mä olen tykästynyt buffing brusheihin meikkivoiteen levityksessä. Mulla on Real Techniquesin ja Sigman versiot. Ensin mainittu on tosi hyvä ja haluaisin toisenkin, mutta sitä myydään vain setin osana. Sigman versio on ihan ok, mutta mun makuun vähän turhan jäykkä. Mitähän vastaavaa voisin vielä kokeilla? Ecotoolsia mietin.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 16.05.16 - klo:22:25 »
Onko kokemuksia hammasharjasiveltimistä, joita paljon kommentoidaan blogeissa ja vlogeissa? Artis on lippulaivamerkki, mutta halpoja dupeja on eBay pullollaan. Jotenkin tuo näyttää vähän hankalalta, mutta ylistetty on paljon, että voisi kai sitä euron-pari laittaa tuollaiseen.

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #244 : 17.05.16 - klo:15:08 »
Mulla parhaimmaksi sivellinpesuaineeksi on osoittautunut Luneten kuukuppipesuaine :D mulla on edellinen versio erilaisessa pullossa, mutta uskoisin tämän uuden olevan vähintään yhtä toimiva: http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.mobile/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/TE2111078&Locale=fi_FI

Parempi kuin Fairy pesutehoiltaan (!), mutta mielestäni silti hellävaraisempi. Tavallista käsisaippuaa kokeiltu myös. Erityisesti paremmuuden on huomannut nestemäisten meikkivoidesivellinten pesussa.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 17.05.16 - klo:17:12 »
Onko kokemuksia hammasharjasiveltimistä, joita paljon kommentoidaan blogeissa ja vlogeissa? Artis on lippulaivamerkki, mutta halpoja dupeja on eBay pullollaan. Jotenkin tuo näyttää vähän hankalalta, mutta ylistetty on paljon, että voisi kai sitä euron-pari laittaa tuollaiseen.

Minulla on etude housen hammasharjasivellin. ihan ok. Aika harvoin olen käyttänyt, niin en ole kunnon kuvaa tuosta osannut vielä muodostaa. Huvittaa, kun MAC toi hammasharjasiveltimet valikoimaansa, niin "kaikki" nauroi niille. Nyt Artisin siveltimet ovat parasta sitten valmiiksi viipaloidun leivän. Tuskin noissa kuitenkaan on toimivuudessa mitään merkittäviä eroja.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #246 : 13.06.16 - klo:21:35 »
Mitä mieltä Real Techniquesin sudeista? Mä en ole aiemmin koko sarjaa edes huomannut. Ostin poskipunasiveltimen, en ole vielä ehtinyt sitä kokeilla, mutta todella hyvältä vaikuttaa. Toi on siis kyseisen sarjan suti nro 300. Tää on ilmeisesti ihan ammattimeikkaajien suosiossa ja saanut paljon kehuja. Mitä muita suosittelette tästä sarjasta? 

Edittiä: aivan ihana suti, tosi pehmeä ja poskipunan levittäminen on todella helppoa tällä!
« Viimeksi muokattu: 14.06.16 - klo:09:54 kirjoittanut ainokainen »

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 13.06.16 - klo:21:45 »
^Ihan kivoja siveltimiä omasta mielestäni. Aika moni sivellin on tarpeettoman suuri käyttöarkoitukseensa. Etenkin silmämeikkisiveltimissä olen todennut, ettei isot siveltimet vaan toimi pienissä silmissä. Tuo poskipunasivellin on sen mallinen, ettei iso koko haittaa, mutta minulla kasvosivellinsetin Contour brush toimii paremmin poskipunan kanssa.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #248 : 13.06.16 - klo:22:10 »
^^Real Techniquesin siveltimissä on mielestäni vähän epätasainen laatu - jotkut ovat aivan huippuja ja jotkut, no, eivät niin huippuja. Lisäksi minua ainakin ärsyttää se, että osaa siveltimistä saa ainoastaan osana isompaa settiä, jolloin mukana saattaa tulla siveltimiä, joille ei ole mitään tarvetta.

Omia suosikkejani ovat:

- "Buffing Brush", meikkivoiteen levittämiseen
- "Countour Brush", nimestään huolimatta peiteaineen levitykseen
- "Powder Brush", tosin tämä on jäänyt vähän vähemmälle käytölle aivan jäätävän koon vuoksi, ei mahdu meikkipussiin   
- "Blush Brush", josta tykkään nimenomaan sen suuren koon vuoksi, tulee luonnollinen lopputulos
- "Stippling Brush" ja "Sculpting Brush", molemmat varjostuksiin

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #249 : 14.06.16 - klo:09:55 »
Kiitos kommenteista! Mietin tuota contouring brushia, kun se näytti niin hyvän malliselta. Toisaalta en tiedä oikein mihin sitä käyttäisin. Sopisiko se poskipunalle, vai onko se tarkoitettu vain voidemaisten tuotteiden levittämiseen?
« Viimeksi muokattu: 25.06.16 - klo:14:03 kirjoittanut ainokainen »

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #250 : 15.06.16 - klo:09:14 »
^Sopii oikein hyvin poskipunalle, ja minäkin kätän sitä jauhemaisten meikkien kanssa ainoastaan. Mukavan jämäkkä ja hyvän kokoinen.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #251 : 23.06.16 - klo:06:55 »
Ostin nyt tuon RT:n contourin brushing. Eli tämä suti on kyseessä:

Aivan ihana! Tää on poskipunan levityksessä tooodella paljon parempi kuin tuo 300 jota kehuin aiemmin. Ei siinäkään mitään vikaa ole, mutta mun makuun se on liiankin löperö ja jos poskipunaa ottaa siveltimeen vähänkin liikaa, se varistaa herkästi.
Tämä contour brush on paljon jämäkämpi, ja poskipunan levitys juuri halutuille alueille käy tämän kanssa paljon paremmin. Paras poskipunasivellin tähän asti, mitä olen ikinä kokeillut!

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 25.06.16 - klo:00:16 »
^Olipa hyvä sattuma, tuota Sokoksella hiplailin pari päivää sitten. Oli sen verran mielenkiintoisen näköinen (ei ihan perinteinen mun pääasiassa mustiin suteihin verrattuna), että ohikulkeissa huomatessa piti pysähtyä katsomaan. Varren pituus myös miellytti, tykkään, että saa hyvän otteen ja onhan tuo väri aika pramea. Voisin hyvinkin sortua ostamaan, varsinkin, kun mun kaksi poskipunasivellintä eivät oikein ole sitä mitä haluaisin.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 25.06.16 - klo:12:44 »
Täältä löytyikin heti etsimäni vastaus  ;D  En ole koskaan ennen varjostanut kasvoja, tunnustan! Nyt päätin aloittaa kokeilun ja tilasin Nyxin contour setin ja mietin mikä sivellin olisi tähän paras. Ajattelin että RT Sculpting brush voisi toimia ja täällähän sitä heti suositeltiin.

Ei tietoa miten hyvä tuo Nyxin contour paletti on, mutta jostanhan sitä on aloitettava...

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 08.09.16 - klo:11:21 »
Mulla on ihan hyvä ja laadukas valikoima ollut erilaisia meikkisiveltimiä, pääasiassa Sigmalta (olleet vuosia jo ja ei ole menneet miksikään) ja MACilta, lisäksi ostin Jessupin kokoelman, joista en ole pahemmin innostunut, mihin ei mitään varsinaista syytä tunnu olevan.

Nyt mulla kuitenkin on suurta rakkautta Real techniquesin siveltimien kanssa. Eka ostin tuon, mikä Ainokaisen kuvassa, aivan loistavasti toimii mulla varjostuksiin. Sitten piti saada nro 300, poskipunasivellin. Viime viikolla ostin nron 100 puuterisiveltimeksi ja Sam& Nic- sarjasta blush brushin. Jälkimmäinen on musta liian iso poskipunalle, tulee sudittua liian laajalle alueelle, joten taitaa mennä aurinkopuuterikäyttöön.

Vaan on nuo ihania, tykkään miltä näyttävät ja ovat ihanan pehmoisia :l
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann