Onkos muut innostuneet hammasharjasiveltimistä/ovaalisiveltimistä. Tilasin iHerbiltä testiin bdellium toolsin ovaalisiveltimen, mikä ikäväkseni oli aika pienikokoinen, mutta parit kerrat sillä meikkipohjan levitettyä totesin ihan oivaksi kapineeksi. Etsiskelin kaupoista isompaa ja ainoat, mitä täällä Oulun tienoilla löysin oli Duroyn ja hintaa 30€, joten ei lähtenyt mun mukaan.
Kesäreissulla Tuuriin olikin sit mukava yllätys, kun kokoinen sivellinsetti oli 30€, tosin mulla kun ei niin monelle tarvetta ole, niin ostin pelkästään ison ovaalisiveltimen juurikin sen meikkivoiteen levitykseen, hintaa 10€.
Mutta jottei mulla siveltimet tähän jäis, niin olin ennen tuota reissua ehtinyt tilata cosmetic-lovesta Etude Housen meikkivoidesiveltimen, jota ostolakossa-blogissa hypetettiin. Huonompi vaan, että tuo nyt sitten on just samankokoinen kuin bdellium toolsin, varsi hivenen pidempi, mutta muuten voisivat olla identtiset varren väriä lukuunottamatta (bdellium tools musta, etude house kultainen).
Yhteenvetona, minusta oivia pelejä on ja käytän joka päivä. Varmaankin makukysymys tykkääkö meikkivoiteen levitellä isommalla vai pienemmällä ovaalisiveltimellä, molemmat toimivat. Vielä vois kokeilla muuhunkin meikkaamiseen, esim. poskipunan ja peitevoiteen levitys kiinnostaa, ainakin vielä skeptisesti suhtaudun, vaikka enpä ois uskonut joskua meikkivoidettakaan tuolla laittavani...