Pyytäisin apua taas juureksilta.
Mistä löytäisin puuterimaisen mineraaliluomivärin levitykseen erittäin tarkan siveltimen? Se saisi olla aika pieni ja suht litteä, koska sillä pitäisi voida tehdä kapeahkoa jälkeä. Ei nyt ihan viivaa, mutta kapeaa kuitenkin. Pituus saisi olla max 17 cm.
Toinenkin sivellin on hakusessa, nimittäin puuterimaisen luomivärin häivytykseen. Omistan jo ikivanhan Cailapin halpissiveltimen, jossa on litteä pää ja harjakset ovat n. vähän alle 1 cm mittaiset ja todella pehmeät ja joustavat, ja se on toiminut tarkoituksiini parhaiten. Mutta kun en näitä ole enää löytänyt mistään, ja tarvitsen useamman. Ja pituus saisi olla max 17 cm, jotta mahtuu pakkiin.
Olen näitä googlannut ja googlannut ja etsinyt. Monessa nettikaupassa ei ole tarpeeksi tietoa siveltimistä, esim siitä, onko pää litteä ja jos on, niin miten litteä. Tai sitten puuttuu kokonaan tieto siveltimen pituudesta, tai jotain muuta olennaista tietoa. Joitakin siveltimiä olen tilannut, mm. Ecotoolsilta, mutta ovat liian paksuja, ei saa tarkkaa jälkeä (sekä levityssiveltimet että häivytyssiveltimet). Kaupoissa olen koittanut käydä, mutta siellä ei ole valikoimaa kotikaupungissani, oli sitten kyseessä marketti tai kauneusliike. Apua!
ETA. Vielä lisäystä meikkimunista, minulla on toinen meikkimuna käytössä. Ensimmäisen pesin melkein joka käytön jälkeen, kun säikähdin täällä aiemmin ollutta kuvaa homehtuneesta munasta. Ei ollut ikinä mitään ongelmia ja käytin munaa tosi pitkään. käytön päätteksi leikkasin sen kahtia ja ei mitään hometta tms. Toista meikkimunaa en ole ihan joka käytön jälkeen jaksanut putsata, ja nyt munan sisällä tuntuu sellainen kovempi kohta. Onkohan se jotain kasvustoa.... yöks. Tämän takia otin meikkivoiteen levittämiseen tänään käyttöön siveltimen, josta en aiemmin niin innostunut, mutta kyllä se ihan kivasti levitti meikkivoiteen. Ecotoolsin meikkivoidesivellin kyseessä ja erittäin juokseva Juicy Beautyn meikkivoide. Ja siveltimellä meikkivoidetta kuluu vain murto-osa verrattuna jos käyttäisi meikkimunaa, jopa kuivana.