Kirjoittaja Aihe: Meikkisiveltimet  (Luettu 61993 kertaa)

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
Vs: Meikkisiveltimet
« Vastaus #30 : 25.05.12 - klo:13:37 »
Onko kukaan kokeillut IRL Physicians Formulan lattapäistä (hih) kabukisivellintä, ei ainakaan ole hinnalla pilattu:

http://www.iherb.com/Physician-s-Formula-Inc-Mineral-Wear-Airbrushing-Kabuki-Brush/43290

Mietin vain kuinka iso tuo sivellin on ja onko harjasosa oikeasti pehmeä.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #31 : 08.06.12 - klo:16:10 »
Aloin tässä pohtia, että en taida ostaa enää aitokarvaisia siveltimiä, sillä en tue muutenkaan turkisteollisuutta. Kaipaisin kuitenkin laadukkaita meikkisiveltimiä (edelliset varastettiin Köpiksen matkalla  >:(), joista olen valmis maksamaan samaa luokkaa kuin aikaisemmin omistamistani MAC:in ja Diorin sudeista. Oikeastaan vain meikkivoide sudin omistan, joten lähes kaikki sudit ovat hakusessa ja mieluiten ostaisin ne samalta sarjalta. Vaatimuksena on vain pehmeä karva ja hyvä jälki. En ole mikään ammattimeikkaaja, mutta ihoni on todella ohut, ja hyvät sudit vaikuttavat huonommissakin käsissä meikin tasoon  ;D

Olen harkinnut tässä Alima Puren suteja. Löytyykö jotain ekologista, mutta vielä parempaa?
« Viimeksi muokattu: 08.06.12 - klo:16:17 kirjoittanut Sassy »
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 08.06.12 - klo:17:30 »
En oikein tiedä, mihin ketjuun tämän laittaisin, mutta kirjoitanpa vaikka tänne. En jaksanut puhdistaa likaista meikkivoidesivellintä yhtenä aamuna ja päädyin levittämään ekaa kertaa meikkivoiteen (MUFEn HD) sormilla. Ja tykkäsin tuloksesta niin, etten ole sen jälkeen sivellintä edes käyttänyt. Levittäminen on nopeaa ja tulos on ehkä jopa parempi kuin sivelimellä. Ainakin näin kesäisin tuntuu, että tulee kivempi, vähän kevyempi tulos.  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #33 : 08.06.12 - klo:17:52 »
Aloin tässä pohtia, että en taida ostaa enää aitokarvaisia siveltimiä, sillä en tue muutenkaan turkisteollisuutta. Kaipaisin kuitenkin laadukkaita meikkisiveltimiä (edelliset varastettiin Köpiksen matkalla  >:(), joista olen valmis maksamaan samaa luokkaa kuin aikaisemmin omistamistani MAC:in ja Diorin sudeista. Oikeastaan vain meikkivoide sudin omistan, joten lähes kaikki sudit ovat hakusessa ja mieluiten ostaisin ne samalta sarjalta. Vaatimuksena on vain pehmeä karva ja hyvä jälki. En ole mikään ammattimeikkaaja, mutta ihoni on todella ohut, ja hyvät sudit vaikuttavat huonommissakin käsissä meikin tasoon  ;D

Olen harkinnut tässä Alima Puren suteja. Löytyykö jotain ekologista, mutta vielä parempaa?

^ Sassy, mieleeni tulee Youngbloodin siveltimet. Ovat selektiivisiä ja oikein laadukkaita. Olen itse maahantuojalta kuullut, että heidän siveltimiin karvat saadaan muistaaksei Ausseista luonnonpuistosta eläimiä harjaamalla. (Tai muuten karvoja keräämällä.) Oma mineraalimeikkisutini on muistaakseni oravankarvaa, ja en ole missään törmännyt kyllä niin pehmoiseen siveltimeen. Kaikki asiakkaat joille käytän sivellintä, kehuvat joka kerta yllättyneinä sen pehmeyttä. Mansikkalasta pitäisi siveltimiä löytyä.
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 08.06.12 - klo:18:37 »
http://www.sigmabeauty.com/category_s/185.htm

Sigmallahan on myös noita vegan-siveltimiä, youtuben perusteella vaikuttaisi ihan hyviltä.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #35 : 08.06.12 - klo:20:30 »
Onko kukaan kokeillut IRL Physicians Formulan lattapäistä (hih) kabukisivellintä, ei ainakaan ole hinnalla pilattu:

http://www.iherb.com/Physician-s-Formula-Inc-Mineral-Wear-Airbrushing-Kabuki-Brush/43290

Mietin vain kuinka iso tuo sivellin on ja onko harjasosa oikeasti pehmeä.

Olen käyttänyt tuota sivellintä n. viikon ja tykkään tosi paljon! Kabuki on vähän isompi kuin muut kabukini (Ecotools, Sigma F80), sen halkaisija on n. 4,5 cm ja sillä saa pyöriteltyä mineraalit ihoon tosi nopeasti kun se kattaa kerralla aika paljon kasvoista. Eikä pakkausteksti "the softest brush ever!" valehtele: sivellin on oikeasti tosi pehmeä, mikä ei ole toisaalta yllätys kun se on synteettistä kuitua.

Suosittelen siis kokeilemaan!

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 08.06.12 - klo:20:48 »
Miksi muuten kaikki tuntuvat suosivan sellaisia karva(:D)siveltimiä vaahtopäisten sijaan luomiväriä levittäessä? Itse käytän aina vaahtopäistä, sillä sellaista käyttäessä luomiväri ei yleensä varise silmien alle vaan pysyy paremmin siinä vaahtopäässä ja levittyy siitä sinne minne haluaa. Toisenlaisella siveltimellä saan aikaan vaan epämääräistä sotkua. Mitähän oon missannut, onko minulla vaan vääränlainen tekniikka, huonoja siveltimiä vai huonoja luomivärejä? Käytän lähes päivittäin Isadoran Matte-palettia, jossa on mukana sivellin, jonka toisessa päässä on karvoja ja toisessa vaahtopää. Itse käytän karvapuolta vain blendaamiseen, muuten sillä levittäessä näytän lähinnä pandalta...

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 12.06.12 - klo:20:41 »
^ Sanoisin siksi, että karvasiveltimen saa puhtaaksi toisin kuin sellaista vaahtomuovipäätä. Se vaahtomuovi imee itseensä kaiken ja jotkut pitävät sitä epähygieenisenä. Itse käytän molempia, kiireessä vaahtomuovisutia, koska karvasudit just varistaa luomiväriä joka paikkaan ja sen kanssa pelaamiseen pitää keskittyä vähän enemmän.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 12.06.12 - klo:21:47 »
Mä taas koen että ne vaahtopäät (hassu sana imo :D) on tosi kömpelöitä ja en osaa sellaisella ainakaan mitään varjostuksia tehdä. Just jotain pohjavärin levitettelyä varten ihan ok, mutta muuhun en osaa niitä käyttää. Kai se riippuu luomen rakenteestakin mikä kenellekin sopii :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 01.07.12 - klo:09:10 »
Bongasin Tallinnan reissulla Kaubamajasta Real Techniques by Samantha Chapman-settejä ja oli pakko napata Core Collention setti mukaan. Hintaa ei setillä ollut kovin paljoa (25 euroa) ja sivetimet ovat todella pehmeitä. Siveltimet näyttivät ensin hieman pieniltä, kunnes tajusin että koko on juuri sopiva tarkempaankin työskentelyyn. Tykkään myös kotelosta, joka on jämäkkä ja toisella puolella on tilaa vielä lisäsiveltimille. Yleensä sivellinseteissä tuntuu aina olevan jotain puuttumassa, mutta tässä on kyllä mietitty kaikkea: hinta on hyvä, siveltimet ovat pehmeitä, sivellinvalikoima on hyvä pohjameikin tekoon, ne on helppo puhdistaa, kotelo on tarpeeksi jämäkkä ja suojaava, kotelo ei ole liian suuri ja sen saa kätevästi matkalle mukaan pienenmpäänkin tilaan siististi, omia siveltimiä (esim. isomman puuterisiveltimen) saa myös laitettua koteloon lisää ja tarrakiinnityksen sekä osaksi avoimen kotelon takia kotelon saa myös kiinni vaikka siveltimiä olisi suht paljonkin.

Harmittaa vain etten napannut mukaan vielä silmämeikkisettiä, jolla oli hintaa muistaakseni alle 20 euroa. Tästä voi käydä vilkaisemassa miltä Core Collention setti näyttää ja samalla hieman demonstraatiota miten toimivat käytännössä.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #40 : 01.07.12 - klo:17:24 »
^Iherbissä on saatavilla ainakin osa Samanthan siveltimistä:

http://www.iherb.com/Real-Techniques-by-Samantha-Chapman

Olen noita katsellut, mutten vielä tilannut kun oikeasti en tarvitsisi yhtään enempää siveltimiä;D.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #41 : 21.10.12 - klo:14:48 »
Millaisella siveltimellä te laitatte geelimäisen eyelinerin?
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 21.10.12 - klo:15:26 »
Mä tilasin iHerbistä juuri tuon Core Collectionin ja se Contour Brush on kuin unelma! Se sopii varjostamiseen just eikä melkein! Myös muut siveltimet oli loistavia, mutta juuri tuollaista varjostamiseen sopivaa sivellintä olen jo kauan etsinytkin.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 21.10.12 - klo:15:40 »
Millaisella siveltimellä te laitatte geelimäisen eyelinerin?

Useinmiten laitan geelilinerin terävällä keinokuitusiveltimellä tai joskus harvemmin litteällä viistokärkisellä siveltimellä. Noita teräviä siveltimiä minulla on useampia. Halvimmalla sopivia siveltimiä saa taiteilijatarvikeliikkeistä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #44 : 21.10.12 - klo:16:43 »
 Lukuisissa muutoissa olen onnistunut häivyttämään hyvän häivytyssiveltimeni  >:( Kyseessä oli KICKSin sivellin. En ole ostellut juurikaan uusia harjaksia, koska muutama on riittänyt, mutta nyt joudun kaiketi hankkimaan tilalle uuden. MACin tai Diorin siveltimiä en harkitse. Mikä olisi kohtuu merkki? Mielellään lähikaupasta  :P
Ecotoolsia on muutama kappale, ne ovat OK, mutta tarvitsen isomman ja tukevavartisen. Onko Make Up Storella kunnollisia?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii