Kirjoittaja Aihe: Meikkisiveltimet  (Luettu 62124 kertaa)

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Meikkisiveltimet
« Vastaus #45 : 29.11.12 - klo:08:33 »
Olen ihan yllättävän paljon tykännyt Cosmopolitan beauty expert blend perfection spongesta. Tuo Beauty blenderin halpisversio on näppärän muotoinen ja selkeästi halvempi (n. 6,5 euroa).

Käyttöohjeen mukaan sieni kuuluu kostuttaa ennen meikkivoiteen levitystä. Sillä tavalla meikkivoide jää minusta aika läpikuultavaksi kasvoille. Tähän aikaan vuodesta haluan ihon punoituksen takia kuitenkin peittävämmän lopputuloksen joten en sientä kostuta, vaikka se sitten imaiseekin aika paljon meikkivoidetta.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #46 : 30.11.12 - klo:20:35 »
Suositelkaapa mulle hyvää viistopäistä poskipunasivellintä. En ajatellut panostaa tähän ihan MAC/Sigma -hintaluokan verran, vaan etsin sellasta perushyvää sivellintä. Heti ekana tuli mieleen Ecotools, mutta niilläpä taitaa ollakin vaan pyöreäpäinen vaihtoehto.  :-\ Onko Lily Lolon sivellin millanen? Sopiiko myös kakkuposkarin levitykseen?

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #47 : 01.12.12 - klo:18:18 »
^ Everyday mineralsilla ainakin on, mulla ei ole juuri sitä sivellintä mutta liuta muita edm:n siveltimiä ja ovat mielestäni laadukkaita :)
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Paikalla Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 04.12.12 - klo:11:56 »
^^ Lily Lolon sivellin on hyvä. En tosin ole kokeillut muita, mutta eiköhän sen siveltimen laaduttomuuden huomaisi ilman kokemustakin. Olen käyttänyt vaan mineraaliposkipunia, joten en osaa sanoa, miten toimii puristemuotoisten kanssa.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #49 : 04.12.12 - klo:12:20 »
Mikähän nettikauppa myisi MAC:in siveltimiä edullisesti? Olen haaveillut small countour brushista (nro 109) mutta sitä ei ainakaan standilla ikinä ole, vissiin aina myyty loppuun tai jotain...  :-\

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 04.12.12 - klo:20:53 »
^Et kyllä taida saada aitoa MACin 109:a mistään edullisesti.  :( Sigman F05 on samanmallinen sivellin. Minulla on tuo MACin 109 ja voisin ostaa toisen samanlaisen (tai sen Sigman vastaavan), sillä niin monipuolinen sivellin tuo on.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #51 : 05.12.12 - klo:08:48 »
Ok, kiitos tiedosta. Tuleekohan hirveästi postituskuluja, jos tuolta Sigmasta tilaa? Onko kukaan tilannut sieltä viime aikoina?

Poissa waif

• Haiven
  • *
« Vastaus #52 : 10.12.12 - klo:15:09 »
Käväsin Clas Ohlsonissa ihan muissa asioissa kun silmääni osui sivellinhyllykkö. Mukaan tarttui 1mm paksu näädänkarva-sivellin, jota piti heti tietty kotona testata MAC fluidlinen kanssa. Sivellin ei hapsota ja kärki on tosi ohut joten tarkkaa viivaa sai ja hinta vain 2,95€, joka on suurin syy miksi tämän löytöni halusin jakaa :)
http://www.clasohlson.com/fi/N%C3%A4%C3%A4d%C3%A4nkarvasivellin-Sang/Pr260958000

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 10.12.12 - klo:16:16 »
^ Miten tuo toimii fluidlinen kanssa? Kuvittelisin, että tuoon liian pehmeä jämäkälle geelille, mutta saatan olla väärässä.  ;) Minulla on yksi keinokuituinen taiteilijasivellin fluidlineille ja se toimii kuin unelma. Hintakin oli jotain euron-parin luokkaa.

Poissa waif

• Haiven
  • *
« Vastaus #54 : 10.12.12 - klo:22:13 »
Tuo on nimenomaan jäykkä, jäykempi kuin omistamani real technicsin sivellin. Muita vertailukohtia nyt en omista, mutta itse koin tuolla helpoksi tehdä ohutta ja tarkkaa viivaa.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 10.12.12 - klo:22:15 »
Kiitos tiedosta. Pitää käydä tutustumassa lähemmin,kun ensi kerran liikun Clas Ohlsonin suunnalla.

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #56 : 13.01.13 - klo:12:28 »
Pari päivää sitten ostin ebaysta feikin Beauty Blenderin kun arvostelujen mukaan toimii kuten pitää. En ole koskaan aikaisemmin käyttänyt minkäänmoisia sieniä meikkipohjan levitykseen, joten mielenkiinnolla odotan tuotteen testaamista jahka se saapuu.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 03.02.13 - klo:17:32 »
Kuulin eilen MACin standilla käydessäni, että meikkisiveltimetkin kaipaa pari kertaa vuodessa hoitoainetta ja että sen hoitoaineen pitäisi antaa vaikuttaa pari minuuttia ennen huuhtelua. Päätinkin tässä antaa omille siveltimilleni vähän TLC:a ja dippasin ne pesun jälkeen Joicon IHT:iin ja annoin muhia sen aikaa, että sain pestyä myös synteettiset siveltimet. Siveltimet on edelleen märkiä, mutta ainakin Sigman siveltimille sekä poskipuna- ja puuterisiveltimille tuosta käsittelystä tuntuisi olleen hyötyäkin. Niin pehmoisilta ennen niin karkeat siveltimet tuntuu. IHT valikoitui tähän käyttöön ihan van siksi, että sitä oli pullossa jäljellä reilu annos yhteen käsittelyyn. Jatkossa valitsen tähän tarkoitukseen ehkä jonkun pikahoitiksen.

Synteettiset siveltimet ei tietenkään saaneet mitään hoitoainekäsittelyä. Ne pesin pelkästään marseillen saippualla, paitsi meikkivoidesiveltimen, jonka pesen sappisaippualla.

Ehkä tämä olisi ollut sopivaa kamaa Hävettää tunnustaa että... ketjuun. :D

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 04.02.13 - klo:09:56 »
Mä olen oikeastaan aika helpottunut että tuo oli ihan virallinen ohje, olen itse tehnyt noin "omalla riskillä" ja pehmentää kivasti.
Raitoja käpälään!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 04.02.13 - klo:16:51 »
No kyllä kannatti sivellinten tehohoitomuhittelu. Siveltimet on kuivanakin pehmeämpiä kuin uutena. Sigman siveltimissä ero on merkittävin. Samoin MACin 116 tuntui ennen hoitoainekäsittelyä vähän karhealta. Ei tunnu enää. Silmämeikkisiveltimistä MACin 217 ja sen kopiot hyötyi eniten hoitoaineesta.

Ensi kerralla taidan muhitella rekkua.  :D