Kirjoittaja Aihe: Meikkisiveltimet  (Luettu 62000 kertaa)

Poissa Milly

• HAIRahtanut
Vs: Meikkisiveltimet
« Vastaus #60 : 06.02.13 - klo:19:47 »
Ebaysta ostettu alle 2e:n  stippling brush on osoittautunut yllättäen oikein mainioksi. Todella pehmeä  :o
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #61 : 06.02.13 - klo:20:38 »
Zoeva (http://www.zoeva-shop.de/) myy monenlaisia edullisia, laadukkailta vaikuttavia meikkisiveltimiä, osa tarjonnasta on paljolti samaa (siveltimet & paletit) kuin Coastal Scentillä. Hinnat ovat edullisia eikä päälle tarvitse maksaa EU:n sisällä enää ylimääräisiä alveja ja tuhrata aikaa tullin kanssa. Tuolla on tarjolla muutenkin aika kivannäköistä kosmetiikkaa, mutten ole rohjennut tilata aika korkeiden postimaksujen takia  -  ja ihan siitäkin syystä, että kosmetiikkaan liittyvää "roinaa" on jo nyt aivan liikaa ja malttia olisi hyvä harjoittaa.
« Viimeksi muokattu: 06.02.13 - klo:20:39 kirjoittanut Pepper »
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 10.04.13 - klo:11:42 »
EcoToolsin kabuki hajosi, tai siis tuo karvaosa lähti pohjahylsystä irti. Voikohan sitä liimata takaisin?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 10.04.13 - klo:13:27 »
^ Kannattaa yrittää,jos ne karvat on yhtenä nippuna ja saat sen tungettua hylsyn sisään. Minä varmaan tursottaisin pikaliimaa sinne hylsyn pohjalle ja sen jälkeen tunkisin ne harjakset paikalleen.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 11.04.13 - klo:08:56 »
Mä oon liimannu vaikka kuinka monta sivellintä onnistuneesti takas nippuun 2komponenttiliimalla. Pysyvät silleen ettei enää irtoile. Saa tavarataloista, sillä korjaa lähes kaiken niin että kestää. Ota sellainen tuubi jossa kuivumisaika on minuutteja, ei sekuntejä. Maksaa noin kympin kieppeillä, Clasulla ja Anttilassa ainakin on. Kodin pikku korjaustöissä tuubi kestää sun eliniän, eikä kuivu pakkaukseensa kun on sekoitettavaa.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #65 : 11.04.13 - klo:10:44 »
Kiitos teille siili ja Painted Lady, pitääpä askarrella viikonloppuna! :) Muuten olen ollut tosi tyytyväinen tuohon ET:n kabukiin, mutta jos liimaus ei onnistu, niin ei ole onneksi kauhean kallis.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #66 : 08.07.13 - klo:19:56 »
Läräsin tuossa iHerbiä kabukin toivossa ja niitähän on siellä triljoona erilaista. Onko juureksilla suosituksia kabukin suhteen? (Nykyinen kabuki on vanha Iberon kabu ja raapii tosi inhottavasti ihoa)

Edit. En tiedä onko sillä merkitystä, mutta mineraalipuuterin/irtopuuterin levitykseen sopivaa metsästän  :)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #67 : 08.07.13 - klo:20:38 »
^ Ei ole iherbistä tilattava, mutta The body shopin kabuki on todella hyvä  :) Tosi pehmeä, ja myös aika "tiivis" (mistä itse tykkään). Hintaa tosin on pari kymppiä, mutta tuo oma kappaleeni on ainakin ollut ihan hintansa arvoinen. Olen omistanut sen jo varmaankin 5 vuotta ja pessyt sen monen monta kertaa, eikä se ole mennyt miksikään, vaan on edelleen todella pehmeä ja ihana  :)
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #68 : 09.07.13 - klo:09:33 »
^^TBS:n kabukia olisin minäkin suositellut, se nimittäin on ihan unelmapehmoinen. Mulla ei ole sitä pienempää vaan pelkästään isompi "body brush". EcoToolsin kabukeja moni on myös kehunut, mulla on ollut se sisään vedettävä ja vaikka karva oli ihan yhtä pehmepää kuin TBS:ssä niin se oli kuitenkin sen verran "löysä", että ei ollut mun mieleen.

Ihan lempparini on MACin kabuki, se ei toki ole yhtä pehmeä kuin synteettiset koska on luonnonkarvaa, mutta ei se raapivakaan ole. Mutta mä siis tykkää muutenkin luonnonkarvan tuntumasta ja se toimii mun hyppysissä paremmin kuin synteettiset siveltimet.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #69 : 09.07.13 - klo:15:24 »
Kaunis kiitos suosituksista, seuraavaksi siis ostoksille The Body Shopiin. Sattumoisin mineraalipuuterinikin sattuu olemaan saman putiikin, jospa nyt vaikka oppisin käyttämään sitä  ;)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 10.07.13 - klo:20:03 »
Mikä olisi hyvä huulipunasivellin, jota voisi kuljettaa mukana? Eli pitäisi olla jokin korkki tai suojaava hylsy. Korresin Lip Butterin levitykseen sen siveltimen tarvitsisin.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 10.07.13 - klo:20:22 »
Mikä olisi hyvä huulipunasivellin, jota voisi kuljettaa mukana? Eli pitäisi olla jokin korkki tai suojaava hylsy. Korresin Lip Butterin levitykseen sen siveltimen tarvitsisin.
Mulla on sellainen huulipunasivellin Kanebolta, jossa on karvaosan päälle vedettävä metallinen suoja, se on ollut älyttömän hyvä. Olen saanut sen useita vuosia sitten, enkä tiedä saako samoja enää, mutta googlettamalla löysin MACin valikoimista ainakin. Hakusanalla retractable lip brush voi haeskella netistä. e.l.f.-merkillä on näköjään tälläinen http://www.youtube.com/watch?v=_m1vFE9-Ew4
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #72 : 13.07.13 - klo:13:14 »

Kicksistä saa esim. Kicksin omaa sarjaa tai Make Up Storea, joissa on oikeastaan identtiset mukana kuljetettavat huulipunasiveltimet. Itse ostin juuri vähän aikaa sitten MUSin version, toimii siis niin, että siveltimen saa sisälle "tuppiin" ja sitten kun sivellintä käyttää, "tuppi" toimii varren jatkeena. Todella kätevä ja menee todella pieneen tilaan. On ainakin MUSilla nimellä Convertible Lip Brush, Kicksillä ei muita huulipunasiveltimiä tainnut ollakaan, niin löytynee helposti.
Olen tosin jo aikaisemmin ostanut ihan Cittarista vastaavan, oli jotain niitä halpismerkkejä (Duroy tai mitä niitä on), mut toimi ihan hyvin.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 13.07.13 - klo:21:40 »
Mikä olisi hyvä, suht edullinen ja synteettinen crease brush? Mikä se nyt on suomeksi? Luomivaon varjostukseen tarkoitettua sivellintä siis haen.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 14.07.13 - klo:14:07 »

Kicksistä saa esim. Kicksin omaa sarjaa tai Make Up Storea, joissa on oikeastaan identtiset mukana kuljetettavat huulipunasiveltimet. Itse ostin juuri vähän aikaa sitten MUSin version, toimii siis niin, että siveltimen saa sisälle "tuppiin" ja sitten kun sivellintä käyttää, "tuppi" toimii varren jatkeena. Todella kätevä ja menee todella pieneen tilaan. On ainakin MUSilla nimellä Convertible Lip Brush, Kicksillä ei muita huulipunasiveltimiä tainnut ollakaan, niin löytynee helposti.
Olen tosin jo aikaisemmin ostanut ihan Cittarista vastaavan, oli jotain niitä halpismerkkejä (Duroy tai mitä niitä on), mut toimi ihan hyvin.

Minkä hintaisia Kicksin ja MUSin siveltimet oli?