Kirjoittaja Aihe: Meikkisiveltimet  (Luettu 61999 kertaa)

SSpiegel

• Vieras
Vs: Meikkisiveltimet
« Vastaus #75 : 19.07.13 - klo:10:29 »
^ Kicksin muistaakseni 10,90 e ja MUSin 13 e. Olivat siis melkeinpä identtiset (Kicksin "karva" oli ruskeaa ja MUSin mustaa) ja molemmat mielestäni synteettisiä, tosin MUSilta löytyy mielestäni sama sivellin myös aitokarvaisena, mutta sen hinnasta en tiedä.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #76 : 19.07.13 - klo:12:37 »
Saako mistään sellaista rajauskynän smudgeria erillisenä? Yritin eilen katsoa Stockalta, mutta en löytänyt. Olen käyttänyt pitkään Lorealin hyvää rajauskynää, jossa on smudger toisessa päässä, mutta nyt pitäisi käyttää vanhat Lumenet ja Macit pois. Onnistuuhan se periaatteessa pumpulipuikollakin, mutta musta tulos ei ole niin hyvä.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 19.07.13 - klo:12:58 »
^Mulla oli vuosia sitten Duroylta punavartinen smudger ja olin sen jostain nettikaupasta tilannut. Että on niitä ainakin ollut myynnissä, mutta nykytilanteesta ei tietoa :)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 19.07.13 - klo:13:33 »
^^ Jos sopivaa smudgeria ei löydy, niin kynäsiveltimet tekee saman ja enemmänkin kuin vaahtomuovista tehty smudger. Esim. Sigmalla on tällainen kynäsivellin. Vastaavia löytyy muiltakin valmistajilta.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #79 : 21.07.13 - klo:21:25 »
^Musta toi Sigman sivellin on vähän turhan karhea, itse tykkään Ecotoolsin vastaavasta, joka on huomattavasti pehmeämpi.
iHerbistä ainakin löytyy, vaikka Sokkarillakin olen nähnyt:
http://www.iherb.com/EcoTools-Bamboo-Smudge-Eyeliner-Brush-1-Brush/36817
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #80 : 23.07.13 - klo:16:41 »
Onkos kukaan kokeillut iHerbissäkin myynnissä olevia Bdelliumin siveltimiä? Varsinkin antibakteeriset Maestro -ja Studiolinjan siveltimet kiinnostaisivat kovasti...
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 24.07.13 - klo:10:35 »
En tiedä kuuluuko tämä tänne vai onko kabukista keskustetu muualla mutta. Paras kabuki? Mistä ja mikä hinta? Pitäisi saaha kun olen aikaisemmin ihan peruspuuterisiveltimellä huiskinut. Nuo vaan tuntuu olevan aika kalliita joten en haluaisi ostaa kakkaa. Katselin lily lolon kabukia onko hyvä?  :)
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #82 : 24.07.13 - klo:12:21 »
^Ecotoolsin matkakabuki on huippu! Synteettinen (eli naama ei ala kutisemaan), pehmoinen ja sopivan tiheä. Lisäksi juuri tuon pakkauksensa takia todella helppo pyöritellä mineraalit siveltimeen, laittaa korkki kiinni ja sujauttaa laukkuun, jos tarvitsee päivän mittaan korjailla meikkiä. Hintaakaan ei taida Sokkarilla olla kuin n.16€? Itse ostin iHerbistä vielä edullisemmin.

Ihan kuin olisin joku Ecotoolsin puolesta puhuja :D Mutta oman meikkipohjan sutimiseen olen todennut juuri nuo kyseisen merkin siveltimet parhaiksi. Käytän juuri tuota matkakabukia mineraalipohjan kanssa sekä isoa pehmoista puuterisivellintä Veilin kanssa (joka on oikealta nimeltään kyllä Bronzer-sivellin). Pitäisi varmaan ostaa lisää EcoToolsin siveltimiä, kerta kaikki ne jotka omista ovat ihan huippuja ja jääneet vakikäyttöön.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 25.07.13 - klo:02:01 »
^ Mulla on ecotoolsin puuterisivellin ja luomivärisivellin ja tykkään molemmista kovin. Hyvin toimivat ja ovat kestävät, olen pessyt monta kertaa enkä ole huomannut kulumisen merkkejä. Tilaan näitä lisää varmasti!
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #84 : 25.07.13 - klo:18:08 »
Onkos kukaan kokeillut iHerbissäkin myynnissä olevia Bdelliumin siveltimiä? Varsinkin antibakteeriset Maestro -ja Studiolinjan siveltimet kiinnostaisivat kovasti...

Mulla on Studio-linjan duo fiber blusher eli poskipunasivellin. Ihan huippu! Saa todella vahvojakin poskipunia laitettua tarpeeksi kevyesti ja pehmoinenkin on. Ei ole mielestäni lähtenyt irti karvaakaan. Ainut huono puoli on, että päästää pestessä väriä: mulla on ollut kyseinen sivellin jo varmaan vuoden ja väriä lähtee yhä joka pesulla.
Minun tutkimusten mukaan siveltimiä on ihan kehuttukin, tosin monista kasvoille käytettävistä (kabukit ja muut meikkivoidesiveltimet) siveltimistä on sanottu, että ovat oudon kokoisia: osa liian isoja ja osa taas liian pieniä. Googlettamalla kyllä löytää vertauskuvia, niin tietää ovatko itselle sopivan kokoisia.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #85 : 25.07.13 - klo:20:21 »
^Noita löytyy myös Cocktail Cosmetics nettikaupasta, joka toimii mielestäni UK:sta käsin, eli ei tarvitse pelätä tulleja.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 29.07.13 - klo:21:21 »
^Ecotoolsin matkakabuki on huippu! Synteettinen (eli naama ei ala kutisemaan), pehmoinen ja sopivan tiheä.

Huomasin kommentin ketjua selaillessani ja yksi asia kiinnitti heti huomion: onko siis siveltimen/kabukin materiaalista kiinni alkaako mineraalipohja kutista kasvoilla? En ole käyttänyt mineraalipohjia aikoihin juurikin tuon hirveän kutinan vuoksi, joka on pahimmillaan kesäisin, kun hikoilee herkemmin.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 29.07.13 - klo:21:38 »
^ Se voi johtua myös joistakin ainesosista, esim. vismutista, mutta mulla sen teki sivellin. Käyttelin ihan bareMineralsin omaa kabukia, eli ihan laadukkaasta siveltimestä oli kyse, mutta naama kutisi aivan järjettömästi! Eikä mulla ole edes mitenkään erityisen herkkä iho, mutta kutina oli ihan kauhea. Samaa mineraalipohjaa voin kuitenkin käyttää täysin vaivattomasti synteettisellä siveltimellä levitettynä.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #88 : 01.08.13 - klo:10:34 »
^Nyt on ihan pakko sanoa, että BM:n kabuki on kyllä varmaan melkein pahinta kuraa mitä mulla on sattunut vastaan. Itse en sitä laadukkaaksi kyllä kutsuisi.

Aitokarvaiset siveltimet on harvoin yhtä pehmeitä kuin synteettiset, vaikka siis olisivat laadukkaitakin ja saattavat "raapia" synteettisiä enemmän. Jos on herkkä iho niin se voi kyllä hyvinkin ärsyyntyä siitä, että karheahkoa sivellintä hierotaan naamaan pitkän aikaa ja napakasti.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #89 : 01.08.13 - klo:11:27 »
Smudger-keskusteluun palatakseni: löysin Tukholmassa Make up storelta haluamani varrellisen smudgerin, joka on tiukkaa meikkisienimateriaalia. Kokeilin kotona siveltimellä, eikä siitä tullut yhtään mitään. Mulla on mm. Macin 217 (sorry, muistin vääriin, siis 219), joka oli tarkoitukseen ihan liian iso, sillä ei voinut painaa yhtään kun harjakset hajosivat joka suuntaan, eikä se ottanut kunnolla kynän väristä kiinni. Jossain mulla olisi ehkä myös Ecotoolsin pieni sivellin, mutta en löytänyt sitä tähän hätään. Onneksi kuitenkin sain ostettua tuon MUS-siveltimen. Kiitos vielä vinkeistä! :)
« Viimeksi muokattu: 01.08.13 - klo:21:14 kirjoittanut Quutti »
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.