Kirjoittaja Aihe: Meikkisiveltimet  (Luettu 62038 kertaa)

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
Vs: Meikkisiveltimet
« Vastaus #90 : 01.08.13 - klo:14:48 »
^Nyt on ihan pakko sanoa, että BM:n kabuki on kyllä varmaan melkein pahinta kuraa mitä mulla on sattunut vastaan. Itse en sitä laadukkaaksi kyllä kutsuisi.

Aitokarvaiset siveltimet on harvoin yhtä pehmeitä kuin synteettiset, vaikka siis olisivat laadukkaitakin ja saattavat "raapia" synteettisiä enemmän. Jos on herkkä iho niin se voi kyllä hyvinkin ärsyyntyä siitä, että karheahkoa sivellintä hierotaan naamaan pitkän aikaa ja napakasti.

En nyt voi haukkua omaa sivellintäni kuraksi, mutta ei toimi mulla kyllä tarkoitukseensa :D Muut bm:n siveltimet on olleet oikein hyviä, mutta mun iho ei tuota kyllä kestä.
Aitokarvaiset on toki siinä parempia, että ottavat sitä puuterit paremmin sisäänsä ja niin ne mineraalitkin levittyy varmaan tasaisesti ohuempana kerroksena, mutta en kyllä yhtäkään aitokarvaista kabukia halua enää kasvojeni lähelle tuoda.

Yleisesti tykkään enemmän synteettisistä siveltimistä, sillä ne kestävät jatkuvia pesuja paremmin ja ovat yleensä juuri pehmeämpiä, mutta poikkeuksiakin tietysti on. Esim. bm:n  kulmakarvasiveltimeni ei varmasti toimisi yhtä hyvin synteettisillä harjaksilla.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 01.08.13 - klo:16:00 »
Smudger-keskusteluun palatakseni: löysin Tukholmassa Make up storelta haluamani varrellisen smudgerin, joka on tiukkaa meikkisienimateriaalia. Kokeilin kotona siveltimellä, eikä siitä tullut yhtään mitään. Mulla on mm. Macin 217, joka oli tarkoitukseen ihan liian iso, sillä ei voinut painaa yhtään kun harjakset hajosivat joka suuntaan, eikä se ottanut kunnolla kynän väristä kiinni. Jossain mulla olisi ehkä myös Ecotoolsin pieni sivellin, mutta en löytänyt sitä tähän hätään. Onneksi kuitenkin sain ostettua tuon MUS-siveltimen. Kiitos vielä vinkeistä! :)

Kiva, että löysit mieleisesi smudgerin. Tuo MACin 217 ei kyllä muotonsa ja kokonsa perusteella sovi yhtään smudgeriksi, kun siihen hommaan tarvitaan tiivis ja pieni sivellin (mielellään suippeneva malli i.e. kynäsivellin). 

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #92 : 01.08.13 - klo:20:35 »
^ Eiku sori, siis 219 tietenkin!
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 01.08.13 - klo:21:29 »
^No hiukan ihmettelinkin.  ;) Mutta edelleen pääasia, että löysit tarpeisiisi sopivan työkalun.  :ts

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 04.08.13 - klo:01:24 »
Itse olen tykännyt kvvasti Every Day Mineralsin flat top brushista, synteettinen ja hyvä mineraalin levityksessä. Kestänyt jo pitkän aikaa ja monta pesua, ja on ihanan pehmeä, eikä maksa paljoa.

http://www.everydayminerals.com/store/brushes/large-brushes.html
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 05.08.13 - klo:14:18 »
Mulla olisi tarvetta laukussa kuljetettavaksi sopivalle huulipunasiveltimelle, mielellään sellaiselle jossa sulkijasysteemi olisi hyvin suunniteltu niin etteivät karvat alkaisi heti sojottaa. En ole varmaan koskaan moista tarvinnut mutta nyt kun olen haalinut punaisia huulipunia muutaman niin huomaan kipeästi kaipaavani jotain millä levittää punan siististi.
Raitoja käpälään!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 05.08.13 - klo:17:42 »
^MACin retracktable lip brush (318) on omasta mielestäni ollut hyvä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 05.08.13 - klo:18:02 »
Mä kyselin samaa asiaa ihan hetki sitten, eli kelaa hiukan taaksepäin. Itse ostin Kicksin oman matkahuulipunasiveltimen. MUS:lla on myös.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 05.08.13 - klo:19:14 »
Meikkisiveltimet on kyllä meikkifriikkeilyssä mun heikko kohta :D Nytkin himottelee Sigman Premium Kit, jota periaatteessa en kyllä tarvitse, mutta kun siinä on niin monen moista uuden mallista sivellintä! Varsinkin ne kaikki eri malliset häivytyssiveltimet houkuttelee.

Olenko muuten ihan yksin sitä mieltä, että häivytyssiveltimiä on melko vaikea löytää ihan fyysisistä kaupoista?
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 07.08.13 - klo:12:15 »
Kiitti vinkistä Pinkpepper, en muistanutkaan että siitä oli puhetta kun en tiennyt tarvitsevani  :D
Raitoja käpälään!

Poissa Mintti

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #100 : 09.08.13 - klo:23:16 »
Onko kellään kokemuksia Crown Studio Pro -sarjan siveltimistä? Tuli vastaan sellainen huhu, että ne olisivat osittain samoja siveltimiä kuin Sigmat. Kieltämättä osa kyllä näyttää aivan identtisiltä...
Luonnonmukaiseen kosmetiikkaan hairahtanut kotikemisti.
3b F ii
iHerb -alennuskoodi: OPI742

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 16.08.13 - klo:00:55 »
Löytyyköhän joltain merkiltä matkapuuterisivellin? Eli siinä tarttis olla jonkinlainen korkki tms ettei karvat lyttäänny.

Poissa Hertta

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #102 : 16.08.13 - klo:08:48 »
Mulla olisi tarvetta uudelle kabukille, mutta nyt kun jenkkikaupoista ei pysty tullien ja alv:n takia tilamaan kovin kallista pakettia, niin hakusessa olisi EU:n alueelta ostettava sivellin.

Nyt käytössä on EDM pitkävartinen kabuki, haussa siis vastaava, synteettinen, pehmeä sivellin.

Suosituksia?

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #103 : 16.08.13 - klo:11:51 »
Täältä voi tilata Everyday Mineralsia, ilmeisesti Saksasta? En ole itse tilannut vielä tuolta mitään, mutta olen suunnitellut laittavani kerralla isomman tilauksen kun tulee tarve useammalle tuotteelle, kun postarit on ilmaiset yli 60 euron tilauksiin  :)
http://www.ecco-verde.com/everyday-minerals
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 16.08.13 - klo:17:06 »
Lily Lolon kabuki on hyvä.