^Nyt on ihan pakko sanoa, että BM:n kabuki on kyllä varmaan melkein pahinta kuraa mitä mulla on sattunut vastaan. Itse en sitä laadukkaaksi kyllä kutsuisi.
Aitokarvaiset siveltimet on harvoin yhtä pehmeitä kuin synteettiset, vaikka siis olisivat laadukkaitakin ja saattavat "raapia" synteettisiä enemmän. Jos on herkkä iho niin se voi kyllä hyvinkin ärsyyntyä siitä, että karheahkoa sivellintä hierotaan naamaan pitkän aikaa ja napakasti.
En nyt voi haukkua omaa sivellintäni kuraksi, mutta ei toimi mulla kyllä tarkoitukseensa

Muut bm:n siveltimet on olleet oikein hyviä, mutta mun iho ei tuota kyllä kestä.
Aitokarvaiset on toki siinä parempia, että ottavat sitä puuterit paremmin sisäänsä ja niin ne mineraalitkin levittyy varmaan tasaisesti ohuempana kerroksena, mutta en kyllä yhtäkään aitokarvaista kabukia halua enää kasvojeni lähelle tuoda.
Yleisesti tykkään enemmän synteettisistä siveltimistä, sillä ne kestävät jatkuvia pesuja paremmin ja ovat yleensä juuri pehmeämpiä, mutta poikkeuksiakin tietysti on. Esim. bm:n kulmakarvasiveltimeni ei varmasti toimisi yhtä hyvin synteettisillä harjaksilla.