Kirjoittaja Aihe: Lily Lolo  (Luettu 41198 kertaa)

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
Lily Lolo
« : 25.11.11 - klo:15:42 »
Argh!

Mulla hajoaa hermo lily lolon kanssa.

Tuon aurinkopuuterisotkun jälkeen tilasin barely buffin, ja blondien sieltä.
Ihmettelin vähän, että miksi se tuntuu erilaiselta, jotenkin valuvalta, ja miksi sävyt ei ole samat kuin ennen.
Mulla kesti ennen koko päivän hyvänä se niiden pohja, nyt tuolla uudella koostumuksella hyvä, jos se pysyy hyvänä kaksikaan tuntia.

Googletin asiaa, ja ne on tosiaan muuttaneet koostumuksia, ja sävyjä kesän aikana.

Ilman mitään tiedotusta asiakkaille!!!!   :#

Suututtaa niin paljon, enkä tilaa sieltä enää ikinä mitään.

Varoituksena muille, tilatkaa näytteet niistä ennen kuin ostatte täysikokoisena, vaikka olisitte ennen käyttäneet niitä, esim. blondie on ihan kevyesti parikin sävyä tummempi, ja siinä on eri pohjasävy kuin ennen.
Ooh la la on eri näköinen myös. South beach on ihan järkyttävä tiilenpunainen kammotus nykyään jne.

Aikaisempi keskustelu Lily Lolon tuotteista on arkistoitu.
« Viimeksi muokattu: 20.04.12 - klo:10:34 kirjoittanut Tuikkuli »
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
Lily Lolo
« Vastaus #1 : 10.12.11 - klo:17:31 »
Nyt olen saanut vihdoin lily lolo seikkailun (lue sekoilun) päätökseen, ja sain kaikki rahat takaisin sieltä.

Tällä hetkellä epäilen, että niiden mica on erilaista kuin ennen, että ne on vaihtaneet sellaiseen "päällystettyyn" micaan.

Sen ne myönsi, että niiden manufacturer on vaihtunut, mutta mitään muuta en saanut niistä irti, ja aikaisemmin ne myönsi, että aurinkopuuterissa on eri koostumus.

Harmittaa edelleen, ehdin niin monta vuotta käyttämään niiden pohjia, aurinkopuuteria jne. Onneksi sain rahat takaisin kuitenkin.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Kuririn

• HAIRahtanut
Lily Lolo
« Vastaus #2 : 16.12.11 - klo:17:26 »
^Ääh, voi ei. Laitoin just äsken Lololle tilaukseen pohjustuksen ja kaksi viimeistelypuuteria täysikokoisena. Toivottavasti olisivat OK... ei millään jaksais alkaa etsiä uutta meikkipohjaa.  :P

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
Lily Lolo
« Vastaus #3 : 16.12.11 - klo:21:29 »
Mullakin harmitti se ettei ne ole kertoneet muutoksista mitään, siinähän ei olisi ollut mitään ongelmaa silloin, olisin vaan tilannut testerit sitten.

Ne on kuitenkin toimineet ainakin mulla monta vuotta tosi hyvin, enkä osannut yhtään odottaa, ettei mun tilaamat meikit olletkaan samanlaisia kuin ennen.

Toivottavasti ne sulla kuitenkin toimii edelleen  :)

Poissa SH

• Tukkaguru
Lily Lolo
« Vastaus #4 : 06.01.12 - klo:10:24 »
^^Ootko testannu noita uusia? Mä en oo Loloa koskaan kokeillutkaan, mutta tekis mieli tilata Flawless silk. En yhtään tiedä millainen vanha sävy on saatika uusi, mutta jos noi ei esim. tee hyvää iholle tai on liian tummaa niin en halua turhaa noin kallista tuotetta täysikokoisena tilata. Kokeilukiteissä, joissa on 3 pohjaa ja flawless silk, ei sanota kokoa.

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Lily Lolo
« Vastaus #5 : 06.01.12 - klo:11:02 »
Olisi tosiaan kiva kuulla kokemuksia uudistuneista tuotteista sitten kun ehditte testailla :) Ihan hirvittää, kun oon tykännyt niin paljon Warm Peach -meikkipohjasta, vanha purkki riittää onneksi vielä pitkään  0_0

Poissa Amber

• HAIRahtanut
Lily Lolo
« Vastaus #6 : 05.02.12 - klo:13:19 »
Pakko sanoa, että mä en näe mitään eroa tämän uudistuneen pohjan toimivuudessa - paitsi että ehkä toimii jopa paremmin mutta se voi johtua ihan vaan siitäkin, että vihdoin löysin itselleni oikean talvisävyn. Tosin mun loloilussa oli taukoa ja en täysin muista enää miten aikoinaan blondie toimi mutta en siis ollut ilmeisestikään ihan täysin tyytyväinen, kun vaihdoin takaisin "normimeikkivoiteisiin". Nyt olen talven ajan käytellyt China dollia ja kesällä/syksyllä oli käytössä Candy cane ja molemmat toimivat hyvin, kesto on hyvä ja nassu näyttää mukavan hehkuvalta.

Poissa Allegra

• Tukkaguru
Lily Lolo
« Vastaus #7 : 05.02.12 - klo:15:38 »
Tilasin uuden Warm Peach pohjan jo siinä vaiheessa, kun vanhaa on vielä jäljellä jotta pääsin näitä kahta vertailemaan. Sävyissä en huomaa mitään eroa ja muutenkin ovat koostumukseltaan hyvin saman oloiset. Jos jotain eroa pitää hakemalla hakea niin uusi saattaa olla hitusen peittävämpi kuin vanha. Pysyy kasvoilla ihan yhtä hyvänä kuin vanhakin versio.

Plussaa uuden purkin shifteristä.

Poissa Tiusku

• HAIRahtanut
Lily Lolo
« Vastaus #8 : 06.02.12 - klo:20:43 »
Osaisko joku valaista, kumpi on LL peiteaineista vaaleampi: barely beige vai nude? Lilyn nettisivuilla ne näyttää lähinnä eri lämpöisyysasteelta eikä mun silmä sano eroa vaikka Googlen kuvahaullakin niitä käännän ja väännän. ???
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett

Poissa daffodil

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Lily Lolo
« Vastaus #9 : 06.02.12 - klo:21:11 »
^ Barely Beige (light) on vaaleampi kuin Nude (light-medium). Tosin luonnossa noiden ero on mun mielestä ihan mitättömän pieni, testasin molempia silloin kun tuolta sai vielä sampleja. Mulla on noista käytössä Nude Barely Buff -foundationin kanssa.
"There's no such thing as a bad idea, just poorly executed awesome ones."

Poissa Tiusku

• HAIRahtanut
Lily Lolo
« Vastaus #10 : 06.02.12 - klo:21:29 »
^ Kiitos Daffodil! Huippua, että täällä on aina jollain kokemusta siitä mitä itse pähkii päänsä puhki... :D
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett

elluee

• Vieras
Lily Lolo
« Vastaus #11 : 07.02.12 - klo:18:15 »
laitan varmaan ton blondie foundationin tilaukseen, vaikka en oo mitään testeriä tilannutkaan. Tiedän yhen bloggaajan joka käyttää sitä ja se näyttää tosi samanväriseltä ku minä. miten musta muuten näyttää kaikissa kuvissa että toi china doll ois paljon tummempi ku blondie, vaikka senhän pitäis olla "pale" ja blondien "light"?

Poissa Hue

• Tukkaguru
Lily Lolo
« Vastaus #12 : 08.02.12 - klo:14:06 »
Kuvista en tiedä, mutta luonnossa China Doll on kyllä vaaleampi kuin Blondie.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

elluee

• Vieras
Lily Lolo
« Vastaus #13 : 10.02.12 - klo:19:09 »
Tilasin Biodellystä nyt pitkän harkinta-ajan jälkeen sen blondie foundationin ja honey peach luomivärin. Olin arponu aikani, että minkä sävyn otan, koska osa sanoo että toi blondie on tosi tumma ja osa sanoo että tosi vaalea. Välillä kuvittelin sen olevan liian tumma ja välillä liian vaalea, päädyin sitte kuitenki siihen. Ensinnäkin, yllätyin tosi paljon pakkauskoista. Se foundation oli paljon isompi kun olin luullut!! Okei, se maksoikin 17,90 et aika paljon ainakin mun mittapuulla. Se luomivärin koko oli sitten taas järkytys koska se oli niin pieni! Ihan pikkuruinen purkki.

Okei, rakastan miten helppoa toi levittäminen on. Jälki on tosi luonnollista ja tasasta! Tulee tosi sileän näkönen iho. Ainoa asia on, että toivoisin peittävyyttä vähän lisää, mulla on kuitenkin jonkunverran noita finnejä. Sävystä en osaa sanoa vielä varmasti, mutta ainakin loistevalossa näyttää olevan ihan hyvä sävy. Kerkesin iskeä puuteriakin päälle, joka se on ehkä hiukan liian oranssi mulle, niin siks en osaa sanoa sävystä ihan tarkasti. Kokeilen vielä huomenna luonnonvalossa että miltä näyttää! Luomiväristäkin tykkäsin, just sopiva arkimeikkiin! Rakastan kaikkia persikkasävyjä. Tilaan varmasti vielä lisää Lily Lololta!

Poissa Alva

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Lily Lolo
« Vastaus #14 : 13.02.12 - klo:18:37 »
Mua kiinnostais kovasti nuo LL:n peiteaineet. Oon yrittänyt varovaisesti laittaa Barefaced Beautyn meikkipohjaa silmänalusiin, mutta se ei vaan riitä peittämään tarpeeks hyvin mun melkoisen tummia renkaita, ja koska joudun laittamaan sitä sen verran paljon, lopputulos on vähän turhan jauhoinen.

LL:n peiteaineet vaikuttais lupaavilta (joskin kaoliini vähän epäilyttää), mut ei viitsis ostaa sikaa säkissä, kun en ole varma miten tuo jauhepeittari lopulta käyttäytyy.

EDIT: Kiitos kanssajuureksen pääsin testailemaan tuollaista peiteainetta (sävy Barely Beige). Harmi kyllä ei riittänyt peittotehot ja lopputuloskin oli jauhoinen ja juonteita korostava  :-\  Kai se on vaan uskottava, ettei nuo jauhemaiset peittarit ole mun juttu. Ellei jollakulla satu olemaan jotain kikkaa, jolla tuon sais toimimaan paremmin silmänympäryksillä? (Toki voi olla, että näihin pandasilmiin ei riittäis peittävyys joka tapauksessa, vaikka jauhoisuudesta pääsisikin eroon.)
« Viimeksi muokattu: 24.02.12 - klo:19:53 kirjoittanut Alva »