Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 108099 kertaa)

Poissa elluee

• Haiven
  • *
Meikkiapuketju
« : 27.03.12 - klo:18:42 »
Mä en tiedä onko tästä aiheesta jossain muualla. Mut tarttisin neuvoa huulien kanssa. Mulla on luonnostaan aika tummat huulet, vaikka oon iholtani tosi kalpea, ihmettelen siis kummasti. Ne on siis aika tummanpunertavat luonnostaan. Haluisin kovasti arkimeikkiin sellaset aika vaaleat nudet huulet. Ongelmana vaan on se, etten tiedä miten saan huulet tarpeeksi vaaleiksi. Koska jos laitan jotain vaaleeta huulipunaa/kiiltoa tai jotain, niin eihän se väri näy yhtään missään. Tykkään just kaikista vaaleista persikan ja pinkin sävyistä ja ihan semmosista nudeistakin.

http://www.chicintuition.com/wp-content/uploads/2009/02/hilary-duff-nude-lips.jpg

http://www.glamour.com/beauty/blogs/girls-in-the-beauty-department/0502-hilary-duff-date-night-makeup-idea-smoky-eyes-peach-lips_bd.jpg

http://www.temptalia.com/images/celebalike/celebalike_knightley001.jpg

Aikaisempi meikkiapuketju on arkistoitu.
« Viimeksi muokattu: 20.04.12 - klo:10:37 kirjoittanut Tuikkuli »
1b M ii. Olkapääpituista pidemmät blondatut huonokuntoiset hiukset kasvatusvaiheessa. Tavoitteena bsl/mid back

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Meikkiapuketju
« Vastaus #1 : 27.03.12 - klo:18:49 »
^ Mä en osaa sen tarkemmin neuvoa, mutta ihmettelit tuota, kun on kalpea ja punertavat huulet, niin noin se menee mullakin. Ja monella muullakin, jotka kalpeita ovat eli veikkaan, että huulien punaisuus korostuu enemmän, koska iho on vaaleampi :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa armi

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #2 : 27.03.12 - klo:19:21 »
^^ Peite- tai meikkivoidetta huulimeikin alle. :) Tulee huulimeikin sävy todella hyvin esiin ilman kummempia kikkailuja. Joillain meikkimerkeillä on myös peitevoiteen värisiä huulenpohjustustuotteita, mutta mielestäni peite- tai meikkivoide ajaa saman asian ilman ylimääräistä tuotetta. Kannattaa muistaa rasvata huulet ensin hyvin, niin ne eivät kuivu.
« Viimeksi muokattu: 27.03.12 - klo:19:23 kirjoittanut armi »
So it goes.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #3 : 27.03.12 - klo:21:07 »
^^^^Japanilaisissa nettikaupoissa esim www.ichibankao.com on myytävänä lip concealereita. Minulla on oita pari, joista ainakaan canmaken lip concealer moist in ei kuivata huulia.  Parasta noissa on huulien värin häivyttämisen lisäksi se, että ne ei kasaannu huulten ryppyihin.

Poissa caessa

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #4 : 28.03.12 - klo:00:29 »
En kestä näitä silmänalusiani. Nyt on ollut jokapäiväistä taistelua noiden harakanvarpaiden kanssa. Jos haluan tummat silmänaluset peittoon, niin esim. kaupungilla pyöriessäni kun vilkaisen peiliin, niin ihan mielettömän näköiset juonteet silmien alla! Ei nuo pahat ilman meikkiä ole, mutta kaikki mahdolliset peiteaineet kasaantuvat niihin :-\. Ei sekään muuten haittaisi, mutta kun 22-vuotiaana muu iho on ihan siloinen, mutta sitten silmänaluset ihan järkyttävät. Mitä näille voisi tehdä? Kosmetologille? Joku hyväksi havaittu peiteaine? Entäs joku silmänympärysihon primer? Auttaisiko sellainen ongelmaan ja osaako joku suositella merkkiä? Luin myös Karkkipäivä-blogista, että joskus vaihtaminen jauhemaiseen mineraalipeiteaineeseen auttaa, osaako kukaan suositella tästä mitään merkkiä? Jotain jonka voisi ostaa esim. kicksistä, en haluaisi lähteä tilailemaan netistä, tulee kuitenkin väärä sävy.

Aloin tässä vielä pohtimaan, voiko vääränlainen puuterikin vaikuttaa asiaan? Tällä hetkellä on käytössä Lumene Natural Code Shine & Redness Eliminator, jota olen käyttänyt puuterin tapaan. Ei kai se vaan ole ollut kaiken tämän takana :-X... En ole nimittäin aikaisemmin tuota ostanut. Osaisikos joku suositella jotain hyvää puuteria, jolla saisi nestemmäisen peiteaineen pysymään paikoillaan? Kivi- vai irtopuuteri mieluummin? Onko puuterin hienojakoisuudella jotain merkitystä tässä tilanteessa?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #5 : 28.03.12 - klo:00:42 »
Mulla tämä Elfin peiteaine ei kasaannu lainkaan juonteisiin tai korosta kuivia kohtia:
 http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~126.htm:

1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Minsku

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #6 : 28.03.12 - klo:13:53 »
Mäkin oon tykännyt tuosta samasta elfin peittarista silmänalusilla. Se on sopivan kevyttä, eikä tosiaan ole kasaanunut juonteisiin. Se on myös sopivan peittävää silmien alle, mitään näppyjä sillä ei saa piiloon, mutta tuollaisille laajemmille alueille se on soppeli.

Poissa caessa

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #7 : 28.03.12 - klo:16:20 »
Saako tuota Elfiä ostettua mistään liikkeestä vai pitääkö tilata tuolta nettikaupasta? Ärsyttävää, kun postaritkin on kalliimmat kuin itse tuote >:(. Ja kaiken lisäksi light sävy on out of stock.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #8 : 28.03.12 - klo:20:03 »
Yleensä varsin vähäisesti meikkaava kaipaa apua!
Mun pitäisi keksiä itselleni tarpeeksi voimakas ja kaunis meikki lavalla parin sadan ihmisen edessä tapahtuvaa tanssiesitystä varten... En ole aiemmin noin esiintynyt, joten en tiedä yhtään miten voimakas meikin tulee olla, että mun kasvot ei näytä valkoiselta pilkulta puvun yläpuolella. Valaistuksesta en tiedä muuta kuin että muu sali tulee olemaan pimeä, ja lava valaistu...
Mitä noin yleensä kannattaa korostaa? Kannattaako irtoripsiä tai jotain hankkia?

Kyseessä on useamman tanssiryhmän esitys, ja musta tehtiin puoliväkisin oman ryhmän esitystä ajatellen morsian marokkolaisiin häihin. Mikä siis on esityksen teema, ei pakkoavioliitto.. ::) Mun olisi tarkoitus olla siis ihan nätisti meikattu, mutta rajausten kanssa saa kikkailla, ja meikki saa olla näyttävä. Jo ihan senkin takia että puku, ja kaikkien muittenkin puvut, tulee olemaan todella vinkeä kaikkine paljetteineen ja kimalteineen. Tanssiopettajan ohje on että niin paljon saan laittaa kun vaan pystyn näyttämättä hirveältä, ja että mun tulee erottua koko muusta tanssiryhmästä. 0_0 Siinä kyllä auttanee jos saan tehtyä itselleni jonkun suurehkon tiarahäkkyrän...
Esiintymispuku tulee olemaan aika leimuavan oranssi, joten sekin on ehkä hyvä ottaa meikissä huomioon?

Oman pukuni väsään itse, mutta meikin ja tukan kanssa joudun anomaan apua kaikilta, joilta sitä vaan liikenee. ;D Jos jollakulla on jakaa ideoita ja apua, niin kiittelen jo etukäteen tuhannesti.
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
Meikkiapuketju
« Vastaus #9 : 28.03.12 - klo:20:12 »
Riippuu vähän millaisia meikkejä on tottunut tekemään. Itse laittaisin jotain tällaista http://www.youtube.com/watch?v=cIm6vWdsrpQ. Oranssin kanssa ehkä joku violetti-pinkki-oranssi liukuväri ja paksut mustat rajaukset+ tekoripset. Myös vähän tummemmat kulmat ja huulet auttaa näyttävyyteen. Panostaisin kuitenkin silmiin ja tekisin muutaman harjoitusmeikin. Youtubessa on tosiaan kivasti noita arabialaistyylisiä tutoja. :)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #10 : 30.03.12 - klo:07:21 »
Ongelma: Luomiväri varisee. Hileinen luomiväri jättää hileet ihohuokosiin jumiin ja saa tosissaan hangata että ne lähtevät pois. Mä olen aina tehnyt meikkipohjan ensin... Onko ainoa keino välttyä hilenaamana olemiselta tehdä ensin silmämeikki, sitten kasvoveden kanssa pyyhkiä nuo varisseet pois ja vasta sitten tehdä meikkipohja?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #11 : 30.03.12 - klo:12:14 »
Mena, noin mä ainakin teen ja itse asiassa meikin kuin meikin kanssa. Teen aina eka luomivärit ja rajaukset, sitten meikkipohja, kulmakarvat ja ripset.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
Meikkiapuketju
« Vastaus #12 : 02.04.12 - klo:23:55 »
Mistä löytäisin varjostusvärin vaalealle, harmahtavan keltaiselle iholle? En usko, että yksikään aurinkopuuteri sopii, sillä ne on ihan liian oransseja (yleensä meikkivoiteen löytämisessä mulla on ongelmana niiden oranssius), eikä mulla tule mieleen mitään varjostusväriä. Jokin mattainen luomivärikin käy, mutta mistä löytäisin sopivan harmaanruskean, aika vaalean, sävyn? Vinkkejä otetaan vastaan! (:

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #13 : 03.04.12 - klo:00:01 »
^ Muutama vaihtoehto tulee mieleen näin ilman enempää miettimistä: NYX taupe poskipuna, MAC Wedge tai Omega-luomiväri, tumma puuteri / meikkipuuteri.

Poissa Margot

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #14 : 05.04.12 - klo:00:24 »
Millä suht edullisella sarjalla olisi joku hyvä arkiluomiväri, trio tai kvartetti? Sävymaailma saisi olla ruskeaa tai harmaanruskeaa. Mulla on vaalea kylmä iho ja kylmän vaaleansiniset silmät. Hohtoa saa olla, mutta hillitysti. Mietin L'Oréalin kehuttuja trioja, mutta onko ne enää nykyään hyviä?