Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107956 kertaa)

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #105 : 25.09.12 - klo:15:34 »
^ Kappas, ei tosiaankaan ole hinnalla pilattuja!  :) kuinka nopeaan ovat toimittaneet tilauksen?
Täältähän on pakko tilata heti kun saan edellisen nettitilauksen sotkut selvitettyä. Kiitos vinkistä Od3ssa!

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 25.09.12 - klo:22:36 »
Mulla on kyllä viime tilauksesta jo hyvän aikaa, että en muista, mutta luulen, että alle parissa viikossa. Sen yli jos menee, niin sitten mulla alkaa jo hermot kiristymään ja mitään ton suuntaista en Sigmasta muista saaneeni ;).
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 25.09.12 - klo:22:43 »
^^Minulle on tullut yksi paketti alle viikossa.  :o Siinä on täytynyt olla mukana myös tuuria. Yleensä paketti on tullut n. viikossa, mitä olen muutaman kerran tuolta siveltimiä tilannut.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 25.09.12 - klo:23:03 »
Onko mineraalimeikeissä muita rasvoittuvaihoisten suosikkeja kuin Meowin Flawless Feline ja Lauressin Minimalist? Nuo olen onnistunut bongaamaan foorumilta, mutta onkohan multa mennyt joku ohi?

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #109 : 25.09.12 - klo:23:21 »
^Ainakin Coastal Scentsin Silk Cover, sitä käytin itse aikoinaan ahkerasti.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #110 : 07.10.12 - klo:19:12 »
Millä ihmeellä saisin luomivärit ja rajaukset pysymään?

Minulla on rasvoittuva iho. Olen kokeillut pohjustustuotteita mm. Goshilta, Lumenelta, Malu Wilziltä ja Isadoralta, sekä lisäksi ihan perus-peitevoiteen käyttöä primerina. Yksikään ei saa meikkiä pysymään. Rajaukset pysyvät siisteinä ehkä pari tuntia, jonka jälkeen ne ovat jo aivan suttuiset, ja luomivärit kasaantuneet luomivakoon. Rajaukset eivät meinaa pysyä alaluomillakaan, vaan lähtevät valumaan silmänurkista. Olen käyttänyt Grimasin mustaa luomivärinappia, perus pullo-kajaleita, vahamaisia kyniä, tusseja sekä geelimäistä vedenkestävää väriä, mutta yksikään ei pysy. Kiukuttaa, kun haluaisin pitää yläluomilla paksuja kissamaisia rajauksia.

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 07.10.12 - klo:19:43 »
Mulla toimii pohjustajana parhaiten Urban Decayn Primer Potion ja Too facedin Shadow Insurance. Molempia oon tilannut Lookfantasticista tai BeautyBaysta.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 07.10.12 - klo:23:36 »
^^Mulla ei rajausten kanssa ole enää ollut ongelmia, mutta luomivärit ei pysy montaa tuntia paikallaan ja kaikki tökötit ja menetelmät on kokeiltu. No, ainakin siltä musta tuntuu. Rajauksilla oli toki taipumus ennen muinoin mulla liueta yläluomen yläpuolelle ja tuli ostettua jos jonkinlaista rajauskynää, mutta yksi parhaimmista  ja ok-hintaisista on yhä vielä Goshin Velvet Touch Eye Liner ja toinen hyväksi todettu on Urban Decayn Creme Eyeliner. Joten eihän se auta kuin kokeilla mikä sulla toimisi parhaiten :-\ 
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 08.10.12 - klo:00:59 »
Millä ihmeellä saisin luomivärit ja rajaukset pysymään?

Minulla on rasvoittuva iho. Olen kokeillut pohjustustuotteita mm. Goshilta, Lumenelta, Malu Wilziltä ja Isadoralta, sekä lisäksi ihan perus-peitevoiteen käyttöä primerina. Yksikään ei saa meikkiä pysymään. Rajaukset pysyvät siisteinä ehkä pari tuntia, jonka jälkeen ne ovat jo aivan suttuiset, ja luomivärit kasaantuneet luomivakoon. Rajaukset eivät meinaa pysyä alaluomillakaan, vaan lähtevät valumaan silmänurkista. Olen käyttänyt Grimasin mustaa luomivärinappia, perus pullo-kajaleita, vahamaisia kyniä, tusseja sekä geelimäistä vedenkestävää väriä, mutta yksikään ei pysy. Kiukuttaa, kun haluaisin pitää yläluomilla paksuja kissamaisia rajauksia.

Ootko kokeillut nimenomaan vesiliukoista eye lineriä? Mulla on Laveran ja se on about ainoa, joka ei mulla lähde liikkeelle ja suttaa. Välillä se tosin kuluu ja karisee vähän, mutta ei lähde rasvaisena suttautumaan. Mulla on samaa ongelmaa kuin sulla, mikään rajaus ei pysy, mutta vesiliukoinen eyeliner vaikuttaa auttavan. Haluisin vesiliukoisen kajalkynän, mutta mahtaakohan millään valmistajalla olla moista...
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #114 : 08.10.12 - klo:20:45 »
Halloween lähestyy! :D Avo haluaa sellaisen pellemaskeerauksen, että meikkiä on huulten päällä. Mulla on kasvovärinappeja, joita käytetään vesivärien tavoin veden kanssa. Itse värit vaikuttavat kelvoilta, mutta miten saan värit kestämään huulilla syömistä ja juomista? Mahdoton tehtävä? Voinko veden sijasta käyttää jotain waterproof-nestettä?
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 09.10.12 - klo:13:56 »
Onnistuisiko tuon värin sekoittaminen vaseliinin kanssa? Erillisessä astiassa pieni määrä väriä ja vaseliinia tasaiseksi massaksi ja siitä huuliin. Siis jos tuo väri edes soveltuu rasvan kanssa sekoitettavaksi.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #116 : 09.10.12 - klo:16:15 »
En tiedä sopiiko tämä tänne mutta haluaisin käyttää huulipunia, en vaan yhtään tiedä mitkä sävyt mulle sopisi  ??? Mulla on vaalea keltapohjainen iho ja punaiset hiukset. Naaman näkee esim tästä linkistä: http://1.bp.blogspot.com/-2XK_DEx39U0/UFjXAlNaFOI/AAAAAAAAA-s/QefPkCaVpyI/s1600/SAM_12981.jpg

Olen ikuisesti kiitollinen avusta  :-*

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 09.10.12 - klo:17:19 »
^ Katoppas Saaran blogista, tästä jutusta noi kaks alinta kuvaa. Mun mielestä etenki noi lookit vois sopia sun silmien ja hiusten sävyyn :)
http://www.lily.fi/juttu/syksyn-2012-meikkitrendit-huulet
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #118 : 11.10.12 - klo:12:34 »
Tipson, kiitos vinkistä! Taidanpa testailla  :)

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #119 : 12.10.12 - klo:12:38 »
Mitä pohjustusainetta käyttää toooosi rasvoittuville luomille? Lumenen eyeshadow primer kestää noin tunnin ennenkuin meikit leviää :# Opiskelijabudjetilla mennään, joten merkistä en halua maksaa..