Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107715 kertaa)

Poissa Sagu

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #120 : 12.10.12 - klo:12:59 »
^ Oletko kokeillut Goshia? Maksaa noin kympin, sellaisessa puikkomuodossa. :)
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 12.10.12 - klo:13:00 »
Kokeileppa Too Facedin pohjustajaa; http://www.pretty.fi/too-faced-shadow-insurance-anti-crease-eye-shadow-primer-luomivarin-pohjustus.html

Tuon saa ulkomaisista nettikaupoista toki halvemmalla, mutta toi tuote on aivan äärimmäisen riittoisa joten siihen nähden hinta ei päätä huimaa! Tällä kestää silmämeikki ihan koko päivän. Laitan ensin luomelle peiteaine/meikkivoiteen, sit kevyt puuterointi, sit tuo ja päälle taas kevyt puuterointi. Sen jälkeen silmämeikki ihan normaalisti. Jonkun youtubemeikkigurun tutoriaalisssa neuvottiin noin, jos haluaa oikeesti kestävän pohjustuksen ja tuo todellakin toimii itselläni  :) Myös kaksi kaveriani on kokeillut tuota minulta ja sen jälkeen molemmat ostivat sen myös itselleen. Kokeilin pari päivää sitten ihan piruuttani olla ilman tuota, ja kahdessa tunnissa kaikki luomivärit oli luomivaoissa ja iho niin rasvainen, et kaikki lähti yhdellä pyyhkäisyllä...n

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 12.10.12 - klo:13:24 »
Mä olen käyttänyt Shadow Insurancea puhtaalle luomelle ja luomiväri suoraan päälle. Toimi mulla paremmin kuin puuteroinnin kera. Ja jos bongaa alekoodin ei toi Too Faced paljon Lumenea kalliimpi ole. Oon 1,5 tuubillista käyttänyt tosi tyytyväisenä :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 12.10.12 - klo:13:39 »
Mitä pohjustusainetta käyttää toooosi rasvoittuville luomille? Lumenen eyeshadow primer kestää noin tunnin ennenkuin meikit leviää :# Opiskelijabudjetilla mennään, joten merkistä en halua maksaa..

UDPP*!! Kulttituote.  ;)

*) Urban Decay Primer Potion, jos juuresslangi ei ole vielä hanskassa...
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 12.10.12 - klo:15:09 »
UDPP on minustakin hyvä tuote, samoin MAC paint potit pitävät minulla luomivärit paikallaan. Huonompi pito tuntuu olevan UDPP ja paint poteissa sellaisissa tuotteissa, joissa on hohtoa, perus matat pitävät paremmin.
Raitoja käpälään!

ddiudiu

• Vieras
« Vastaus #125 : 16.10.12 - klo:15:09 »
Mulla ois tässä muutamia kysymyksiä ja tuotteita mitä tahtoisin löytää jos joku osais auttaa! :p

Osaisko kukaan auttaa ja kertoo mistä mahtais löytyy hopeinen glitter 'rajausväri' muistuttaa ihan huulikiiltoo mut ei kuitenkaa :D Kuivaa aika nopeesti eikä tahmaa tai varise. Olin tossa viime talvena Glitterin vip-tilaisuudes ja siel mulle laitettii tota mut en tajunnu kysyy merkkiä..

Entäs miten ja millä sais meikin pysymään? Oon yrittäny välttää naaman käpälöintiä mut ei oikein sekää oo auttanu. Opiskelen lähihoitajaks ja välillä pitää käyä kylvettämäs ihmisii ni sen aineen pitäs kestää kosteus ja kuumuuski.
Oon kokeillu erilaisia puutereita ja meikkivoiteita bb-voiteeseen asti mut tuntuu ettei mikään pysy tarpeeks hyvin. Varsinkin nenä ja leuka on ehkä pahimmat alueet.

Sit joku hyvä silmienrajaus.. Ollu eyeliner joku hmmhm merkkiä en muista ja se on kulunu pois mut duo kuitenkin. Siinä on toinen puoli ohuempi kun toinen. Nyt se on kuitenki ruvennu tekeen sitä ku piirtää rajausta ni keskelle ei tuu enää väriä.. Et tulee tyhmiä raitoja. Mulle on ihan sama onko se tussi vai mikä se on kunhan saa ohutta ja tarkkaa viivaa mikä myös pysyy. Ei kyllä oo pakollista olla vedenkestäväkään. Nii ja ehdottomasti musta! :D

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 16.10.12 - klo:16:18 »
Osaisko kukaan auttaa ja kertoo mistä mahtais löytyy hopeinen glitter 'rajausväri' muistuttaa ihan huulikiiltoo mut ei kuitenkaa :D Kuivaa aika nopeesti eikä tahmaa tai varise. Olin tossa viime talvena Glitterin vip-tilaisuudes ja siel mulle laitettii tota mut en tajunnu kysyy merkkiä..

Make Up Storelta löytyy ainakin Diamond. On noita muillakin merkeillä, H&M:lläkin on joskus vastaavia ollut.

Entäs miten ja millä sais meikin pysymään? Oon yrittäny välttää naaman käpälöintiä mut ei oikein sekää oo auttanu. Opiskelen lähihoitajaks ja välillä pitää käyä kylvettämäs ihmisii ni sen aineen pitäs kestää kosteus ja kuumuuski.
Oon kokeillu erilaisia puutereita ja meikkivoiteita bb-voiteeseen asti mut tuntuu ettei mikään pysy tarpeeks hyvin. Varsinkin nenä ja leuka on ehkä pahimmat alueet.

Kokeile ihotyypillesi sopivaa primeriä. Erilaisia löytyy ihan marketista, esim. L'Orealilta.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 17.10.12 - klo:21:42 »
Minkä sävyisiä poskipunia pitäisi katsella, että saisi tällaisen luonnollisen punan kuin Lucrezialla sarjassa Borgiat? Entä tuo huulinpuna? Olen ihan värisokea, joten siksi kysyn muilta, että voin sitten kokeilla sävykuvauksien perusteella sopivia tuotteita. :D

Poissa centifolia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #128 : 18.10.12 - klo:14:06 »
^ Mun iholla Aliman Bordeaux ja Soft Plum on luullakseni näyttäneet aikalailla tuolta... Siis luumu vois olla sävyn suuntana. Ehkä huulissa myös?

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #129 : 18.10.12 - klo:14:21 »
Mäkin luulen luumua, sellaista, jossa on persikkaa seassa ehkä vähän?

Toi on muuten tosi, tosi kaunis meikki, ja kaunis näyttelijä, inhosin tota sarjaa, mutta lucrezian meikki oli kyllä nätti, samoin sillä jeremy ironsin rakastajattarella oli ihana meikki.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #130 : 21.10.12 - klo:23:00 »
Onko Helsingissä liikettä joka myisi Urban Decaytä? Kiinnostaisi kokeilla Primer Potionia, mutta nykyään en lähestulkoon kokonaan ekokaupan shampoohon ym. siirtyneenä tarvitse juuri mitään nettikaupoista. Eikä yhden tuotteen takia jaksaisi tehdä tilausta.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 21.10.12 - klo:23:11 »
^Suomessa ei myydä Urban Decayta. Pretty.fimyy joitain UD:n tuotteita, joita he tuovat kai itse Suomeen, mutta mitään "virallista" maahantuojaa UD:lla ei ole.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #132 : 21.10.12 - klo:23:58 »
Toimiiko perinteiset luomivärien pohjustajat (esim urban decay, too faced) mineraaliluomivärien kanssa? Mulla on kasa mineraaliluomivärisampleja joista ei oikein irtoa pigmenttiä ilman pohjustajaa, eikä mulla ole nyt mitään primeria kun heitin jonkun lumenenkin pois kun se oli niin vanha... En tiedä tulenko silti jatkossa käyttämään mineraaliluomivärejä, niin ostaisin mielummin ihan "tavallisen" primerin. Mulla on kovasti rasvoittuvat luomet.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 22.10.12 - klo:08:37 »
^Toimii - ja hyvin toimiikin!

Ooh, onpa tuo Lucrezian näyttelijä kaunis! Luumusävyjä tosiaan, mutta ei liian kylmiä.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa jeba

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #134 : 22.10.12 - klo:11:28 »
Hei, osaisiko joku vinkata oikeasti toimivaa primeria tms. tuotetta lähinnä nyt mulla nenällä käytettäväksi, jotta lopputulos olisi mineraalien jälkeen siisti? Mulla on nenässä melko suuret näkyvät ihohuokoset ja nenän iho rasvoittuu hyvin nopeasti :/ Olen kokeillut joitain erilaisia silikoonisia primereita ja joitain lauressin mineraaliprimereita, mutta apua ei ole näistä oikein ollut. Olen myös kokeillut alkoholipitoisella kasvovedellä sulkea hieman ihohuokosia mutta siitä on ehkä ollut enempi jopa haittaa. Nykyään lopputulos nenällä on siis melko epäsiistin näköinen, ja suurin osa meikistä menee enemmän huokosiin.