Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107959 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #15 : 05.04.12 - klo:00:38 »
^Miten olisi Wet'n Wild? Itselläni ei noita ole, mutta blogeissa ja youtubessa luomiväritrioja on kehuttu kovasti.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
Meikkiapuketju
« Vastaus #16 : 05.04.12 - klo:15:29 »
Margot: Kyllä minä ainakin tykkään edelleen L'orealin trioista :) Tosin vain yksi noista omistamistani on noita uusia, jotka eivät kyllä enää ole trioja vaan kvartetteja ( ;D).. Ainakin se sinisille silmille tarkoitettu Doutzen Kroes -paletti on ollut täälläkin tykätty, ja olen myös itse tykännyt siitä. Ostin omani viime kesänä ja noin 80% ajasta olen käyttänyt silmämeikkiin juurikin sitä palettia :) Joten omasta puolestani voin kyllä suositella L'orealia!
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Mindela

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #17 : 06.04.12 - klo:14:36 »
Oon käyttänyt pitkään L'orealin True Match meikkivoidetta, koska siltä löytyy itselleni täydellinen sävy. Mulla on kuitenkin melko pintakuiva iho, ja suurin osa ihostani on todella hyvässä kunnossa, eli se ei tarvisi niin suurta peittokykyä kun True Matchissa on. Otsasta tulee True matchilla vähän tukkoisen näköinen ja meikkipohja näyttää tosi raskaalta. Peitän peitevoiteilla yleensä vaan paikallisesti ihoani, ja koitan saada muun ihon soljumaan siihen, koska koko kasvoilla tuhdimpi meikki ei mielestäni näytä hyvältä ja iho näyttää paremmalta kun se ei ole ihan tukkoon meikattu ja tasavärinen. Mielummin niin, että jotain virheitä näkyy kuin että meikkiä on liikaa.

Nyt kokeilin niin, että sekoitin True Matchia Soap&Glory "glow job"-kosteusvoiteeseen ja levitin sen koko kasvoille ihan kuin kosteusvoiteen, hieroin hyvin myös kaulaan. Peiteväriä käytin paikallisesti ja kiinnitin puuterilla. Iho näytti aivan upealta! Soap&Gloryn kosteusvoide on ihanan paksua mutta silti kevyttä, ja siinä on sellaisia pieniä "rusketusrakeita" mukana ja tuote tekee ihosta kauniin näköisen. Yhdistettynä True Matchiin sain peittokykyä ja oikean sävyn, mutta silti kosteusvoiteen kaltaisen lopputuloksen. Oon ihan innoissani, koska en ole aiemmin tykännyt kosteusvoide+meikkivoide seoksista, toi Soap&Gloryn voide vaan soveltui täydellisesti tuohon joukkoon  <3

Poissa Triina

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #18 : 13.04.12 - klo:23:09 »
Mun tekisi mieli hankkia Mascara Guard, koska olen erittäin pätevä töhrimään luomet harjalla. Noista kuvista on vain vähän vaikea päätellä, että asettuuko se muoviosa yläluomen ihoa vasten vai jääkö koholle? Jos se tulee ihoa vasten, niin se on vähän huono juttu luomivärien kannalta, joita taas en voi levittää ripsivärin jälkeen ilman ripsien pölyyntymistä.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #19 : 16.04.12 - klo:20:52 »
Kysyisin varjostusten tekemisestä tuohon posken seudulle. Ainakin olen lukenut, että se pitää tehdä heti poskiluun alle, ei sinne posken "kuoppaan". Onko totta? Entä mitä tuotteita siinä kannattaa  käyttää? Ekana mahdollisuutena aattelin et hyvin pehmeällä, sopivansävyisellä rajauskynällä saisi tarkasti piirrettyä viivan oikeaan kohtaan, sitten puhtailla sormilla tai sienellä huolellinen häivytys. Onko mahdollista vai eikö kannata edes kokeilla? Puuterimaisten saaminen symmetrisesti kuulostaa vaikealta vähän. Entä sävy? Miten määrittelen sopivan ruskean sävyn, varmaan muustakin meikistä riippuu?
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
Meikkiapuketju
« Vastaus #20 : 17.04.12 - klo:15:04 »
^ Kannattaa tutustua omiin kasvonmuotoihin ja kokeilla miten varjostus näyttää parhaalta ja luonolliselta. Varjostuksia varten voisi tietenkin hankkia astetta paria tummemman sävyn käyttämästäämn meikkivoiteesta tai peiteaaineesta. Tai sitten käyttää tummempaa puuteria tai sopivan sävyistä luomiväriä (ei liian punapohjainen ja mielellään matta).

Varjostusten lisäksi kannattaa myös käyttää korostuksia.

Youtuben gossmakeupartistilla on hyviä contouring & highlighting videoita, samoin Kim Kardashianin meikkityylistä (jossa hyödynnetään valoa & varjoa) on hyviä tutoriaaleja.

http://www.youtube.com/watch?v=Ow1rdFOlxnk

http://www.youtube.com/watch?v=UAtJkOk7PKE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Ju-wWNFdH4I&feature=relmfu

Mario Dedivanovic on Kim Kardashian meikkityylin takana, blogista saattaisi löytyä lisää vinkkejä:

http://blog.makeupbymario.com/2010/03/my-beauty-breakdown-on-makeup411-com-get-the-face/

Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Beldaiel

• Haiven
  • *
Meikkiapuketju
« Vastaus #21 : 19.04.12 - klo:19:06 »
Kuuluuko tämä nyt ihonhoitoon vai meikkaukseen.. Minulla meikkivoide kerääntyy kököiksi pienenpieniin ihonriekaleisiin ja ihohuokosiin, ja parissa tunnissa sulaa pois muualta ::) .Olen kokeillut nestemäisiä ja puuterimaisia mineraalimeikki"voiteita". Ihanasti tuota couperosaa on niin mieluusti meikkivoidetta käyttäisi...
iherb alennuskoodi uusille asiakkaille: NIW878

LP_Alice

• Vieras
Meikkiapuketju
« Vastaus #22 : 19.04.12 - klo:19:09 »
^Mulla käy noin kaikkien muiden paitsi mineraalimeikkien kanssa. :-\ Meikkivoiteiden kanssa pysyvyys on ihan olematon, 2-4h, mutta mineraalit kestää joskus +12h. Suosittelen siis tsekkaamaan ne, ellet ole jo tehnyt tuttavuutta. :P

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #23 : 19.04.12 - klo:20:16 »
Kuuluuko tämä nyt ihonhoitoon vai meikkaukseen.. Minulla meikkivoide kerääntyy kököiksi pienenpieniin ihonriekaleisiin ja ihohuokosiin, ja parissa tunnissa sulaa pois muualta ::) .Olen kokeillut nestemäisiä ja puuterimaisia mineraalimeikki"voiteita". Ihanasti tuota couperosaa on niin mieluusti meikkivoidetta käyttäisi...

Mitä käytät meikkivoiteen tai mineraalimeikkien alla? Jos meikkivoide ja pohjustus ei "pelaa yhteen" niin meikkivoide ei välttämättä kestä siistinä kovin kauaa.

Paikalla pinkpepper

• Tukkaguru
Meikkiapuketju
« Vastaus #24 : 19.04.12 - klo:21:40 »
Osaisko joku sanoa miltä merkiltä löytäisin tuon värisen vihreän meikkikynän tai luomivärin kuin linkin ensimmäisessä kuvassa? http://ithappensinbarcelona.blogspot.com/2011/06/tuntuu-olevan-kaikilla.html

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
Meikkiapuketju
« Vastaus #25 : 19.04.12 - klo:21:43 »
pinkpepper: Mulle tuli mieleen Wet´n Wildin Liquid Liner turkoosina: http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=28541/Megaliner_Liquid_Liner/Wet_n_Wild/Eyeliner

Poissa Missy

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #26 : 20.04.12 - klo:11:47 »
Myös Coastal Scentillä on tuon värinen geelirajaus, taisi olla Turquoise-niminen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 20.04.12 - klo:21:46 »
Tai UD:n 24/7 Graffiti

2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Paikalla pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 25.04.12 - klo:22:43 »
^Kiitti vinkeistä tytöt!

Mitä kasvomeikkiä käytätte kesällä? Tavalliset meikkivoiteet tuntuu ehkä vähän turhan paksuilta. Sävyttävät päivävoiteet taas tuntuu jättävän kiiltävän pinnan, ainakin mulla. Miten meikkipuuterit toimisi helteellä? Kökkööntyykö ja valuuko vai voisko ne pysyä paremmin kuin meikkivoide?

Aurinkopuuterilla saa tietty väriä naamaan, mutta käytättekö jotain voidemaisia juttuja esim meikkivoiteeseen sekoitettuna?

Kaipailisin jotain vinkkejä kesäksi meikkipohjan tekoon, mitä tuotteita te suositte kesällä?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 26.04.12 - klo:10:21 »
^Minä käytän kesällä meikkivoidetta tai meikkipuuteria. Meikkivoiteen levitän kostealla siveltimellä, jolloin lopputulos on kuulaampi kuin kuivalla siveltimellä levitettynä. TiffanyD on tehnyt tästä ihan videonkin  ;)

Viime kesänä tein meikkipohjan suurinpiirtein näin:
Kosteutukseen MAC Fix+ (riitti kosteutukseen mainiosti helteellä)
Aurinkovoide (Kanebo Allie Spf 50+ Moisture gel)
Joko meikkivoide tai meikkipuuteri ja peitevoide
Meikkiviteen kanssa joko Ben Nyen hikoilua estävä puuteri tai MAC prep+prime irtopuuteri
Korostukseen meikkivoiteen kanssa MAC lustre drops ja meikkipuuterin kanssa jauhemainen korostusväri
Poskipuna ja/tai aurinkopuuteri