Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107580 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #150 : 05.11.12 - klo:19:27 »
Mä poltin kans kerran sytkärillä ripset toisesta silmästä, samalla silmäluomi kärähti  ::) En yhtään muista kuinka kauan ripsien kesti kasvaa. Kaipa siinä joku pari viikkoa - kk menee ainakin? Musta ei ollut nyt yhtään apua kyllä...

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 05.11.12 - klo:19:35 »
^^Tuskin se ripsiliima ainakaan paljoa heikentää ripsien kasvua. Oman aikansa se jokatapauksessa ottaa, kunnes ripset uusiutuu. Toivottavasti et polttanut mitään muuta kuin ne ripset.

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #152 : 06.11.12 - klo:13:24 »
En mä onneksi polttanut muuta, luulen, että ripsari silmissä vahamaisena pysäytti sen syttymisen alkuunsa, ja hiukset oli kiinni, vähän ehkä nolottaa, en tiedä miksi olen vähän kömpelö, ostin kans sellaisia pitkiä tulitikkuja nyt etten enää mokaile näin   :-[

Kerran nuorempana katkaisin mun ripset taivuttamalla niitä ripsarin laiton jälkeen, se oli kans aika traumaattista.

Lainaus
En yhtään muista kuinka kauan ripsien kesti kasvaa. Kaipa siinä joku pari viikkoa - kk menee ainakin?

Mahtavaa, jos se olis noin lyhyt aika! Toivottavasti. Mä pelkäsin, että se olis jotain puol vuotta.

Aion nyt mennä eteenpäin niillä tekoripsillä, toivon kovasti, ettei se liima heikennä omia ripsia yms.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #153 : 10.11.12 - klo:17:34 »
Suosittelen siis tilaamaan joko näytteitä noista aasialaisista BB-voiteista, tai sitten summassa täysikokoisia sillä ne saa kyllä helposti täällä myytyä jos itselle ei sopinutkaan.

Itse asiassa tilasin näytekoot Misshan ja Skin79 bb-voiteista jo ennen tätä vinkkiä. Eivät vaan valitettavasti toimineet, kumpikin ärsytti silmiä. Misshan jouduin jopa pesemään pois kesken päivän, kun silmät eivät sitä kestäneet. Nyt on kokeilussa Garnierin herkän ihon BB-voide, jota on mainostettu hajusteettomana ja hypoallergeenisena. Ei ärsytä silmiä ollenkaan, harmi vaan että tää on muuten ihan kuraa.  ;D Kamalan tahmaista eikä peitä oikeastaan mitään.

Googlettelin ja löysin allergia- ja astmaliiton sivuilta herkälle iholle sopivia meikkejä (http://www.allergia.fi/allergiatunnus/tuotteet/meikkituotteet/ ). Seuraavaksi varmaan kokeilen jotain tuolla listatuista meikkivoiteista tai pitäydyn suosiolla mineraalimeikeissä.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 17.11.12 - klo:13:29 »
Olen etsiskellyt jo tovin todella kirkkaan pinkkiä huulipunaa. Sellaista ihan överiä, vähän sinertävää shokkipinkkiä.

Tuollainen olisi siis hakusessa! Etsin jotain puoli-mattaa tai mattaa sävyä, eli en mitään kiiltoa tms. Sellaista saisi juuri tuollaiset superpinkit, peittävät huulet. Myös rajauskynä väriin on hakusessa.

Minulla on jo Mschicin Funky Fuchsia sekä Wet'n'wildin Nouveau pink, mutta kumpikaan ei ole sitä mitä haen...

Mschic joka on hieman liian tumma

Wet'n'wild, joka on liian kiiltävä ja huonolaatuinen

Osaisiko joku vinkata tälläistä? Hintaa saa olla max 25€ ja sellainen, jonka pystyy helposti tilaan netistä tai hakemaan kaupasta. Löysin pari hyvää vaihtoehtoa, mutta toinen oli Narsin jota ei toimiteta Suomeen ja toinen Macin jo lopetttu sävy.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 17.11.12 - klo:16:55 »
Limecrime Centrifuchsia tai Countessa Fluorescent (vasen reuna, ylin ja toka rivi)

Obsessive Compulsive Cosmetics Lip Tar Anime tai Pretty Boy

Limecrimen punat ovat peittäviä ja satiinipintaisia, mutta vähän kuivattavia. Lip Tar:ia olen kokeillut vaan matkalla jossain kosmetiikkatiskillä, mieletön pigmentti ja satiinipinta. Näitä on pitänyt hankkia jo pitkään pari kirkasta sävyä ja ehkä joku vaalea taittoväri, mutta en ole saanut aikaiseksi.

Illamasqua Eurydice:
http://www.illamasqua.com/shop/products/lips/lipstick-in-eurydice

Viva La Diva Bubble
http://karkkipaiva.indiedays.com/2012/08/26/vld-viikko-bubble/

VLD:tkään eivät ole täysin mattoja, mutta pigmenttiä riittää. Uskoisin, että näistä kaikista voi himmentää satiinipintaa blottaamalla paperiin - ja silti jää huikean pigmenttinen huuliväri.

Ai niin, NYXin mattaa Shocking Pinkiä olen myös himoinnut!
« Viimeksi muokattu: 17.11.12 - klo:17:23 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 17.11.12 - klo:17:26 »
Jei kiitos, tuo Lime Crimen COUNTESSA FLUORESCENT-sävy näyttää juuri oikealta :) Löysin sen Ebaysta onneksi, nimittäin merkin omilla nettisivuilla oli 11$ postikulut. Mulla on melko tummat huulet itselläni, joten tuo näyttää sopivan vaalealta jotta saa sellaisen shokkipinkin lopputulokset. Rajaa huolella vähän tummemmalla pinkillä ja taputtelee paperiin ylimääräiset, niin varmaan tulee ihan hyvä?

Mitä te muuten olette mieltä, voiko tuollaista huulipunaa käyttää ja näyttää silti hyvältä? Mielestäni ainakin noissa inspiraatiokuvissani noinkin räikeät punat näyttää tosi hyvältä. Kyllähän se vähän pokkaa vaatii, mutta eiköhän sitä löydy tarpeeksi, jos ensin vähän kotona totuttelee. Muuten neutraali meikki tai vaan mustat rajaukset, ihan ökypinkit huulet ja jotkut tummansävyiset vaatteet kaveriksi?

Mä en missään nimessä halua mitään tälläistä lopputulosta..

Anteeksi vaan kuvan daamille, mutta mielestäni tuo meikki on ihan kauhea. Uskon, että vähän tummemmalla tehty (häivytetty) huultenrajaus ja suurimman kiillon pois taputtelu auttaa, ettei tule tuollaista Tuksu-efektiä vaan enemmän tuollainen Rihannan kaltainen lookki? Se puna saa varmaan minut näyttämään ihan Rihannalta ;D

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 17.11.12 - klo:17:34 »
Minä käytän toisinaan aika "järkkyjä" huulipunasävyjä, mutta yhdistän hyvin luonnollisiin tai lähes meikittömiin silmiin ja kevyesti aurinkopuuterilla sekä hohteella muotoiltuihin kasvoihin. Toimii - ja esim. aika värittömän vaatetuksen kanssa mieletön tehokeino. Pidän yleensä myös kampauksen ankaran siistinä tälalisen meikin kanssa (tukka sileästi kiinni).

Minulle sinipinkkiä paremmin käy ehkä kumminkin korallipinkki, suosikkini on MACin Impassioned  :-*

Luulen silti, että tuo Lip Tar:in neonpinkki menee myös joskus kokeiluun. Ja / tai NYXin matta.
« Viimeksi muokattu: 17.11.12 - klo:17:36 kirjoittanut Lila »

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 17.11.12 - klo:17:51 »
Tuumasta toimeen, tilasin tuon Lime Crimen punan. Meinasin tilata myös tuon NYXin Shocking Pinkin, se näytti oleva melko edullinenkin, mutta päätin kuitenkin odottaa ensin Lime Crimen saapumista koska NYXin sävy saattaa olla liian tumma. Toivottavasti sävy olisi hyvä :) Kiitos vielä vinkistä!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 17.11.12 - klo:18:15 »
Eipä kestä! Tuo LimeCrime tuli ihan välittömästi mieleen - ja olen kyllä itse tykännyt LC:n punasta (minulla on se kirkkaanpunainen, voin lämpimästi suositella kaikille pigmenttistä "oikeaa punaista" etsiville). Pigmenttiä tosiaan riittää!

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #160 : 19.11.12 - klo:09:34 »
Olisko kellään suositella tämän Lilan linkittämän kuvan väristä huultenrajauskynää? Mahdollisesti aika pehmeää, vahamaista mitä voi käyttää koko huulilla. Aivan ihana meikki!  :l http://4.bp.blogspot.com/-YNZM0-8xJdw/T1O0t8WCY-I/AAAAAAAAChg/D_n5LE303Lo/s1600/277745501988805399_kzuCITzt_c.jpg

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 19.11.12 - klo:11:53 »
MAC Magenta? Gosh Glam Pink (vähän vaaleampi muistaakseni)?

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 27.11.12 - klo:10:56 »
Mistä johtuu kun luomivärin pinta muuttuu kovaksi? MaxFactorin earth spirits nappi kyseessä, uusi ja olen käyttänyt ehkä neljä kertaa tuota. Mä olen ottanut sitä sormella ja sen jälkeen aplikaattorilla. Aloin vain nyt ihmettelemään, miksei luomiväriä tule kunnolla ja pinnassa on sellaisia kovia kohtia joista väriä ei lähde. Ne kohdat pitää nyt varmaankin rikkoa että saan taas otettua väriä.

Mistä tuo pintajuttu johtuu? Painanko mä liikaa sitä luomiväriä? Tosi ärsyttävää.  >:(

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 27.11.12 - klo:11:16 »
^joko  sormi ja / tai  applikaattori on ollut likainen ja luomivärin pintaan on tarttunut rasvaa tai kosteutta. Tai sitten tuo käyttämäsi applikaattori "kiillottaa" luomivärin pintaa. En osaa selittää tuota jälkimmäistä miksi noin tapahtuu, mutta joidenkin luomivärin kanssa tuota tapahtuu aika helposti.

Kannattaa rapsuttelemaan sekä pinta rikki hammastikulla tai tuossa jälkimmäisessä tapauksessa voi korkeampi sivellinkin riittää rikkomaan tiiviiksi painuneen pinnan.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 27.11.12 - klo:11:26 »
^ Aplikaattori mitä käytin, oli ihan uusi myös. Sormi myös puhdas, pesen kädet aina ennenkuin alan meikkaamaan. Eli varmaan tuo viimeisin vaihtoehto. Voi harmi, mulla on joskus käynyt näin todella vanhan luomivärin kanssa, mutta luomiväri oli silloin jo vetelemässä viimeisiään eli rippeet vain jäljellä. Ajattelin että johtuu vain siitä että on niin vanhaa niin nakkasin suoraan roskiin. Aikaisemmin ei ole näin käynyt uuden luomivärin kanssa.

Eipä auta kuin rapsutella tuota pintaa rikki. Huomasin myös että tämä kyseinen luomiväri on paljon kovempaa kuin muut luomivärit mitä mulla on. Muut luomivärit mitä käytän, on sellaisia että jos painaa kovaa niin murenee mutta tämä on koko nappi sellaista kovaa massaa.

Höh, mä en kyllä jatkossa enää osta tätä kyseistä luomiväriä, rasittavaa jos nyt aina hetken käytön jälkeen pitää alkaa rapsuttelemaan pintaa rikki.  :-\