Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107945 kertaa)

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #165 : 07.12.12 - klo:02:11 »
Olen alkanut himoita violettia huulipunaa, mutta kalskahtaisiko se pahasti kuparisen tukan kanssa (meinaan hennata...)?

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #166 : 08.12.12 - klo:14:20 »
Kaipaisin silmämeikkivinkkejä.

Minulla on vihreät silmät, joihin violetit luomivärisävyt sopivat erinomaisesti. Pidän violetista, mutta sillä meikatessa lopputuloksesta on tullut auttamatta melko dramaattinen. Joskus sitä haluaisi kuitenkin vähän pehmeämpää ja vähäeleisempää lookia, varsinkin jos on päällä jotain paljettia tms. Kaipailisinkin siis vinkkejä miten meikata vihreät silmät siten, että niiden väri korostuu, mutta näyttämättä kovin dramaattiselta.
Suosikkiluomivärejäni ovat mm. The Body Shopin Baked-to-Last-sarjan sävy Quartz sekä Goshin kolmen värin paletti Pink Sunset. Otan mielelläni vastaan vinkkejä myös muita vihreäsilmäisille sopivista tuotteista!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 08.12.12 - klo:15:56 »
^ Miten olisi kultaan tai punaiseen taittavat ruskeat tai murretut harmaat? Nuo toimivat myös yhdessä violettien kanssa, jos pelkkä violetti tuntuu joskus liian dramaattiselta.

Omat luomivärini ovat pääasiassa MACilta, joten muilta merkeiltä en osaa juuri vinkkejä antaa. MACin neutraaleista ja ruskeista sävyistä omat suosikkini ovat Satin Taupe (sopii hyvin yhteen violettien värien kanssa), Sable, Handwritten, Mulch, Patina, Woodwinked, Copperplate ja Shale. Sekä ehkä yllättäen tumma hohtava sininen Deep Truth. Karlasugarilla on näistä hyvät swatchit täällä. Muilta merkeiltä löytyy varmasti aika samanlaisia sävyjä.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #168 : 12.12.12 - klo:13:16 »
Osaisiko joku suositella Natural coden cristal peachia vastaavaa huulipunasävyä joltain toiselta merkiltä?
Tässä vielä swatchi cristal peachista http://i68.photobucket.com/albums/i18/Dradelion/Blogger/svy1.jpg

Olen tosi onneton löytämään itselleni sopivia huulipunasävyjä, mutta sattumalta heräteostoksena tehty cristal peach osui nappiin. Ongelmana on että koostumus on turhan kuivattava, eikä pysyvyyskään ole parasta luokkaa. Toivoisin siis melko ellei täysin vastaavaa sävyä mutta paremmalla kestävyydellä,kosteuttavuudestakaan ei olisi haittaa  :)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 12.12.12 - klo:15:53 »
Katselin tuota ja vähän huulimeikkejä sävystä - vaikea sanoa kuitenkin noiden swatchien perusteella. Läpikuultava, kevyen shimmerinen ja ehkä korallipinkki? Kävisin MAC:in tiskillä ja kurkkaisin ainakin Plink!, Syrup ja Shy Girl -punat, joku muukin saattaa olla lähellä. Ota puna mukaan ja pyydä myyjiltä apua!
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #170 : 12.12.12 - klo:19:25 »
^^ Clarinsin Rouge Prodigen sävy Rosy Coral voisi olla tsekkaamisen arvoinen, mutta shimmer on aika huomaamatonta siinä.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #171 : 12.12.12 - klo:22:46 »
Kiitos Lila ja Noctuid! Kaikki ehdotukset vaikuttavat lupaavilta,ehkä keksin niistä useamman joululahjan itselleni  ;D Shimmerin huomaamattomuus ei haittaa jos tuo Clarins muuten on sopiva. Tärkeintä on että tiedän mille tiskeille suuntaan huomenna Stockalla  :)

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 13.12.12 - klo:01:01 »
Firestarterin tavoin mullakin on pinkkikuume. Haluaisin matan, ei liian vaalean pinkin huulipunan, jota voisi käyttää freesaamaan kasvojen ilmettä ja muuten melko värittömiä kasvoja. Sellaista pakkasen puremaa pinkkiä, jos tuosta nyt tajuaa mitä ajan takaa. Huulipuna eii saisi olla pahasti violettiin taittavaa kuitenkaan, sillä se saa minut sairaan näköiseksi.  :) Edit. Enemmin siis vaikka korallin suuntaan menevä pinkin sävy.

« Viimeksi muokattu: 13.12.12 - klo:01:04 kirjoittanut Eiffe »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 13.12.12 - klo:08:49 »
Mitenkäs olisi MAC Impassioned? Sävyä on tosi vaikea kuvata ja monissa nettikuvissa se näyttää voimakkaan sinertävältä, vaikka ei oikeasti ole. Tämä kuva antaa sävystä minun mielestäni aika oikean vaikutelman:

2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 13.12.12 - klo:08:53 »
Toinen ääni Impassionedille. MACin sivuilla sitä väitetään fuksiaksi, mutta kyllä se on nimenomaan koralli-pinkki.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 13.12.12 - klo:09:25 »
Hyvältä vaikuttaa tuo Impassioned, kiitos vinkistä  :) Laittamani mallikuvan pinkki saattaa olla mulle hitusen liian vaalea ja tuo MAC on tummuusasteeltaan parempi.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #176 : 13.12.12 - klo:12:25 »
Mulla on MACilta Lovelorn tuossa käytössä. Melko saman näköinen kuin mallikuvassa olematta liian viileä. Koostumus on lustre joten en tiedä kelpuutatko mattakaipuussasi :P.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 13.12.12 - klo:12:35 »
^ Kiitos, tiedänpä testata tuon samalla kun käyn katsomassa Impassionedia  :)

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 14.12.12 - klo:17:42 »
Kaipaisin neuvoa meikkipohjan valinnassa. Olen käyttänyt lumenen silmämeikinpohjustajaa, lorealin touche magique-valokynää ja lumenen puuteria. En siis kauheasti ole panostanut, mutta nyt tuli mieleen, että olisi kiva jos joskus iho näyttäisi tasaiselta ja luomiväri ja valokynä ei kasautuisi luomivakoon.
Mimmosta tököttiä sitä kannattaisi naamaansa lätkiä, että saisi edes vähän häivytettyä kuopalla olevia aknearpia ja laajentuneita ihohuokosia ja piilotettua tummat silmänympärykset? Millä saa silmämeikin pysymään paikallaan ja haalistumatta?
Ihon sävy mulla on mallia kalan maha ja meikkivoiteilla on taipumus tummentua mun naamalla. Sitten vielä asioita vaikeuttaakseni, en haluaisi kovin montaa kymppiä maksaa per purnukka.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa felka

• Haiven
  • *
« Vastaus #179 : 14.12.12 - klo:20:49 »
Hei!

Etsin tosi vaaleanruskeaa rajauskynää jolla voisi nopeasti vetää "luomivärin" rajauksen viereen. Voisi olla ruskeahko, harmaanruskea tai vihertävänruskea sävyltään. En ostele ulkomailta eli jos löytyisi ihan lähimarketista niin olisi tosi kiva juttu.

Luomivärien kanssa tuhraaminen arkipäivinä on jotenkin kauhean aikaavievää ja kynä olisi näppärämpi vaihtoehto.

Rajaan mustalla tai ruskealla tiukan rajauksen arkisin ripsarin lisäksi ja siihen voisi laittaa jotain vaaleampaa "väriä" lisukkeeksi.