Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107953 kertaa)

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #180 : 15.12.12 - klo:13:14 »
Rimmelillä olen nähnyt vaalean ruskeita (sävy taitaa olla taupe) rajauskyniä, samoin L'oraelilla on. L'orealin vaalean ruskea mulla on joskus ollutkin, mutta siitä mun versioista ei ainakaan jäänyt kunnolla väriä luomelle. Myös The Body Shopilla on ainakin joskus 15 vuotta sitten ollut hyvä taupe-sävyinen rajauskynä.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #181 : 17.12.12 - klo:17:46 »
Kävin tänään testaamassa MAC:n Impassionedin ja se oli täydellinen! Ihmeen hyvin sopi mun väritykseen, vaikka yksikään pinkki ei ole sitä aiemmin tehnyt. Kotona myös väristä tykättiin, vaikka yleensä mies on sitä mieltä että pitää olla Russian Rediä tai Ruby Woota  ;D... Lovelorn-sävyä ei ollut, mutta nyt kun lähdin pinkin tielle niin kovasti kiinnostaisi sekin.

Mikähän poskipuna olisi hyvä Impassionedin kanssa? Sekin saisi olla pakkasen puremaa väriä eikä liian ruusuista/pehmeäsävyistä, mutta kuitenkin lämpimään/neutraaliin ihonsävyyn sopiva. Silmiin en Impassionedin kanssa uskalla paljoa sutia väriä. Vain jotain vaaleaa ja ehkä siipimäiset rajaukset.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #182 : 20.12.12 - klo:13:34 »
^MAC Dollymix ainakin on kirkas ja raikas puna. Kevyesti levitettynä ja hyvin häivytettynä niin, että tulee sellainen flushed look.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 03.01.13 - klo:22:27 »
Mun Pure Luxen mineraalipohja on uhkaavassa lopussa, ja meikkipohja on mulle kaikkein vaikein meikkauksen asia. Mitä mun kannattais kokeilla? Mun iho on siis mielellään näppylöivä ja tukkeutuva, mutta pintakuiva ja aika herkkä. Olen jotenkin ihan sekaisin kun on meikkipuuterit, meikkivoiteet, tavalliset puuteri, mineraalimeikit, bb-voide... Tuntuu, että meikkivoide ainakin olisi liian raskas ja tukkiva. Millaista meikkipohjaa muut pintakuiva+herkkäihoiset käyttävät?
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #184 : 04.01.13 - klo:17:06 »
^Jos mineraalipohjaa tahtoo kokeilla, niin pintakuivalle iholle ainakin mun mielestä sopii parhaiten light tai medium -peittokyvyn pohjat. Liian peittävä koostumus voi näyttää helposti jauhoiselta. Mä itse käytän bareMineralsin peruspohjaa ja se sopii mun herkästi reagoivalle iholle, vaikka siinä onkin jotain vismuttia tms. Tuolla saan kuulaan ihon eikä se korosta pintakuivuutta. Esim. Meowin Flawless Feline -koostumus (kaikkein peittävin niiden kolmesta meikkipohjasta) oli mulle liian raskas.
1aMii, punapää

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 04.01.13 - klo:19:11 »
^ Vitsi mä haluan kokeilla Meowin Pampered pussia. :/ Tai bareMineralsiakin, mutta tuo Jenkeistä tilaaminen ei oo mulle tällä hetkellä kauheen helppoa. Tai, vaatii pientä säätämistä. Ehkä sitäkin pitää kokeilla, jos muuta järkevää ratkaisua ei löydy. Toi Pure Luxe näytti tällee talvella mun pärställä kyllä liian kuivalta, illan aikana ilmestyi kuivia kohtia. :/

Oisko BB-voiteen kokeilu ihan tuhoon tuomittua?
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #186 : 04.01.13 - klo:19:29 »
BM:n pohjia mä olen tilannut Feeluniquesta ja BeautyBaysta. BeautyBay on käsittääkseni ihan tulliturvallinen, joten ei tarvitse jenkkilästä ainakaan niitä tilailla.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #187 : 05.01.13 - klo:00:59 »
Oisko BB-voiteen kokeilu ihan tuhoon tuomittua?
En keksi mitään syytä, miksi olisi. :D On vaan niin turkasen paljon vaihtoehtoja testattavana. Mä itse käytin kesällä Misshan Perfect Coveria ja muuten olin tyytyväinen, mutta palasin takaisin mineraalipohjaan, koska tuon kyseisen BB-voiteen poispesemisessä sai olla huolellinen ja mun iho ei tykkää liiallisesta kuurauksesta.

Vähän OT, mutta mulla oli tänään BM:n pohjan alla kosteusvoiteena neljä pisaraa emuöljyä ja ihoni näytti tosi hyvältä ja meikki pysyi kauniina pitkään. Taisin johonkin ihonhoitoketjuun aikaisemmin kirjoitellakin, että öljyt ovat toimineet mulla mineraalipuuterin kanssa tosi hyvin.
1aMii, punapää

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 05.01.13 - klo:01:40 »
^ Pitää kokeilla kookosöljyä, josko se toimisi. :)

Tota BB-voidetta epäröin lähinnä sen takia, korostaako se kuivia kohtia. Kokeilin kerran sitä Dream Matte Moussea ja näky oli aika karmee, mut ehkä silloin oli jo muutenkin bad face day.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 05.01.13 - klo:09:53 »
Oma kokemukseni BB-voiteista on, että eivät ole pintakuivalle iholle helpoimpia, mutta mahdollisia. Kannattaa levittää huolella, joko sormilla taputtelemalla tai tasapäisellä siveltimellä töpöttelemällä - ja pintakuivat paikat ainakin tarvitsevat ehdottomasti kosteutusta alle, BB:n kosteutustehot eivät riitä. Ihanan ihon niillä kyllä onnistuessa saa - ja kalvomainen voide tuntuu suojaavan kylmältä ilmalta hyvin.

Kotimaassa myytävistä minulla ei ole kokemusta, mutta korealaisista kannattaa kokeilla pintakuivalle iholle Holika Holika Peach Girl, Dr Jart Rejuvenating ja Tonymoly Expert Hyaluronic Acid BB:t.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #190 : 07.01.13 - klo:14:14 »
NYX :n Jumbo eye pencil sävyssä Milk, elikkä se valkoinen, tuntuu olevan kaikkialla aina loppu. Mistä löytyisi tälle korvaajaa?

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #191 : 04.03.13 - klo:21:25 »
Kysyisin mielen rauhan vuoksi, onko mitään haittaa jos käytän ripsivärinä Maybellinen Gel Eyelineria?  :D

Totesin tämän yhden meikkivideon innoittamana varsin hyväksi tavaksi saada paakuttomat ja luonnollisemman näköiset ripset. Vedenkestävänä tuotteena tuo pitää myös taivutuksetkin suht hyvin. Jatkaisin siis käyttöä mielelläni. Ei kai tuon luulisi olevan sen huonompaa  kuin ripsivärin käyttökään? 

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #192 : 04.03.13 - klo:21:53 »
^ En ainakaan itse huolehtisi asiasta, tuohan on vähän kuin kakkumaista ripsiväriä ;)

Millä levität tuota ripsiin muuten?

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #193 : 04.03.13 - klo:22:04 »
^ Ihan tällaisella perinteisellä Duroyn kulmakarvasiveltimellä. Muuta oikein sopivaa minulla ei tähän tarkoitukseen ole ja tuolla kyllä saa varsin tarkkaan työstettyä ripsiä. Harjasosa on sopivan pöyhkeä.

http://files.kotisivukone.com/makeupdream.tarjoaa.fi/Verkkokauppa/Duroy/sivellin_4555_duroy.jpg

Mutta juu, minä jatkan siis tämän tekniikan kokeilua.   :D

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 05.03.13 - klo:21:44 »
Tarttis laittaa tekoripset. Mulla on tuolla muutamat vanhat, mutta liima on kuivunut aikapäiviä sitten. Voiko nuo kiinnittää vesiliukoisella iholiimalla? Onko siinä oikeastaan mitään eroa ripsiliimaan?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977