Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 108034 kertaa)

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #225 : 17.04.13 - klo:19:55 »
^Vaikkapa MACin kohl pencilillä. Smolder -sävy on todella sysimusta ja pysyy hyvin sisärajauksissa. Tuossa on melko vahamainen koostumus joten tuote on melko kestävä joskaan ei waterproof.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #226 : 17.04.13 - klo:20:02 »
^ Okei, kiitoksia. :) Ite olen nimittäin muutamia kyniä kokeillut ja mikään niistä ei todellakaan pysynyt paria minuuttia kauempaa. :D Mulle onkin ollut täysi mysteeri, että pysyykö tuommoiset rajaukset muka oikeasti!
1a F ii

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 17.04.13 - klo:20:07 »
Millä ihmeen meikkikynällä rajaukset saa pysymään limakalvoillakin? Kuten tässä Magicpoksin Majn (Majn? Majin?) kuvassa: http://magicpoks.indiedays.netdna-cdn.com/files/2011/05/top2.jpg

Olen nähnyt Youtubessa meikkitutoriaaleja, joissa mustan kajalin päälle on laitettu vielä mustaa luomiväriä (MAC Carbon) parantamaan rajauksen kestävyyttä. En ole kokeillut kikkaa, joten toimivuudesta en osaa sanoa mitään. Enkä siitä, onko tuosta mitään haittaa silmille tai leviääkö luomiväri pitkin silmän pintaa sellaiseksi harmaaksi kerrokseksi. Mutta jos uskallusta riittää ja sopivat välineet, niin voihan tuota kokeilla.

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #228 : 22.04.13 - klo:07:28 »
Mistä saisi Smashboxin meikkejä tilattua fiksusti?

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #229 : 23.04.13 - klo:12:22 »
Olisin kiinnostunut löytämään poskipunan/aurinkopuuterin, joka sopisi ympärivuotiseen käyttöön antamaan päivettyneen ilmeen.

Ihoni on punakka ja sellainen suomalaisen perusvaalea. En ole käyttänyt montaakaan aurinkopuuteria ja nekin näyttävät iholla liian oransseilta ja luonnottomilta. Tämän takia mietinkin olisiko poskipunissa paremmin itselleni sopivia sävyjä. Välillä koen myös, että pelkkä päivettyneen ilmeen luominen loisi raikkaamman lopputuloksenkin yhdessä vahvemman silmämeikin kanssa kuin "tavalliseen" tapaan laitettu poskipuna.

En oikein tiedä mistä lähtisin tällaista tuotetta etsimään. Haluaisin päästä testailemaan kaupassa eri sävyjä ja ihan markettituote sopisikin minulle. Olisiko esimerkiksi Kicksin valikoimissa jotain tällaiseen sopivaa tuotetta? Tai We Care Icon tmv.? Olen aina pihalla kun puhutaan päivettyneen ilmeen luomisesta.  :D

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #230 : 23.04.13 - klo:15:24 »
^poskipunia ennemmin lähtisin etsimään sopivaa sävyä ihan puuterivalikoimista. Esim. Lumene Touch of Radiance -puutereista löytyy tummiakin sävyjä, joilla voi varjostaa kevyesti otsalta, leualta ja poskilta. Huomasin tämän vinkin hiljattain jossakin lehdessä ja ajattelin itsekin toimia näin :)
1b M ii

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #231 : 26.04.13 - klo:12:23 »
^ Täytyytä katsoa uudelleen Lumenen puuterivalikoima! Olenkin kuullut samaisesti vinkistä, mutta puuterivalikoimat ovat vaikuttaneet aina nopeasti katsottuna niin vaaleilta. Puuterien pysyvyyttäkin tosin mietin ihoni rasvoittuvuuden takia. Onko puuterien pigmentti niin pysyvää kuin poskipunien.

Vilkaisen ehdottomasti Lumenen valikoiman uudelleen. Samalla kertaa voisin myös käydä katsomassa H&M puuterivalikoiman. Jotenkin jäänyt kuva, että H&Mn puutereissa olisi myös tummempiakin sävyjä.  :)

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #232 : 28.04.13 - klo:09:35 »
^Kicksissä tuotteita voidaan kokeilla ennen ostopäätöstä, joten se vois olla järkevämpi kuin henkkamaukka.
Entäs aurinkopuuterin ja poskipunan yhdistelmä? Aurinkopuuterisävyjä on laidasta laitaan ja esim. Lumenella on vaaleahkoja aurinkopuutereita ja toisaalta diorilla on aivan ihania Nude tan sävyjä, joissa on neljä ruutua, joista kaksi samansävyistä. Näitä on tarpeeksi vaaleinakin, kuten sunlight.
http://www.sephora.com/diorskin-nude-tan-healthy-glow-enhancing-powder-P309702
Levitän tuota aurinkopuuterin tapaan ja myös poskille, jonka päälle laitan poskipunan välille korva-silmän ulkonurkka. En tosin hae päivettynyttä lookia, vaan lämpöä ja väriä kasvoille.
Myös Guerlainilla on aurinkopuutereita, joissa on montaa eri sävyä, joiden avulla voi itse säännöstellä kuinka tumman lopputuloksen meikkaa. Monisävyiset ovat omaan makuun ehkä vähän eloisempia kuin yksivärinen mattapuuteri tai aurinkopuuteri, mutta kyllä tuo puuteri-ideakin han hyvä on. Liian tumma puuteri tosin nimenomaan varjostaa eikä tuo päivettynyttä lookia.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 28.04.13 - klo:23:41 »
Yksi kokeilemisen arvoinen tuote voisi olla Benefitin One hot minute. Tämä antaa sellaista kevyttä lämmintä hehkua. Olen käyttänyt sitä etenkin silloin, kun meikkipohja on jotenkin kalpea ja samea. Piristää kummasti ilmettä.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 29.04.13 - klo:07:34 »
^Hei kerroppas tarkemmin miten käytät tuota! Mulla on ollut tuo jo pitkään, mutta se tuntuu kovin tummalta ja kimaltelevalta aurinkopuuteriksi. Milä siveltimellä laitat? Laitatko suoraan meikkipohjan päälle vai auronkipuuterin? 3 muodossa vai vain poskille..?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 29.04.13 - klo:09:03 »
Käytän sitä varmaan ihan väärin. :D Käytän tätä pehmeällä vähän isommalla siveltimellä (MAC 150 tai skunkki on ok). Pyöräytän väriä kevyesti hiusrajaan, poskien takaosaan (korvien etupuolelle) ja muutenkin mahdollisimaan kauas kasvojen keskiosasta. Näinhän ei pitäisi mitään hohtavaa tuotetta käyttää, mutta omasta mielestäni se toimii yllättävän hyvin (ja ilmoittaudun samalla meikkimokat-ketjuun  ;D).

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 29.04.13 - klo:09:11 »
^Kyllä kai hohtava "rusketuskin" hyvältä näyttää  :) Onhan monet aurinkopuuteritkin shimmerisiä. Liian monet meikkaavat muutenkin koko kasvot täysin mattaisiksi. Näyttää terveemmältä jos jotain hehkua on havaittavissa. Aurinko + rehellinen ihminen sitten voivat toimia tuomareina siihen, mikä toimii ja mikä ei.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 29.04.13 - klo:09:49 »
^ Onneksi minulla riski joutua auringon tuomitsemaksi on aika olematon, kun tuota One Hot Minutea tulee käytettyä lähinnä talven pimeimpinä kuukausina ja silloinkin lähinnä jos kasvot näyttää erityisen kalpeilta ja sameilta. Rehellisiin ihmisiin taas en joko ole vielä törmännyt, tai sitten tuo ei näytä niin pahalta miltä kuulostaa.  ;)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 05.05.13 - klo:18:53 »
Myydäänköhän Seppälässä Wild & Crazy -kynsilakkamerkin sävyä  Dauphine? http://pumpulipupu.blogspot.fi/2012/05/wild-and-crazy-dauphine-kynsilakka-ja.html

Olen yrittänyt etsiä tuollaista vaaleaa persikkaista kynsilakkaa mutta tuloksetta  :( Tuo näyttäisi kuvan perusteella sellaiselta mitä haen. Saa ehdottaa muitakin. Maybellineltä mulla on sävy peach/peach rose, mutta alkaa olla jo aika kuivunutta, ja se oli ehkä hiukan liian oranssia tai sellaista hiukan liian tummaa.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 06.05.13 - klo:18:07 »
^
Dependillä oli ainakin jossain vaiheessa samanlainen sävy, mutta en tiedä onko enää myynnissä. Kicksissä siis.