Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107334 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #255 : 15.07.13 - klo:20:35 »
^Kannattaa antaa Lumenelle palautetta, että tekisivät lisää sävyjä. Jos tarpeeksi moni antaisi palautetta asiasta, ehkö ne siellä Lumenella voisi tehdä asialle jotain. Toivossa on ainakin hyvä elää  ;)

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 11.08.13 - klo:07:39 »
Olisikohan tämä suht oikea ketju kysellä valaistuista meikkauspeileistä...?

Käyttääkö joku tällaisia meikkaamiseen? Olen itse tähän asti meikannut kylppärin valossa ja se on ollut ihan ok, mutta meidän ainokaisessa vessassa on sen verran trafiikkia aamuisin, että joudun varmaan työaamuina jatkossa meikkaamaan jossain muualla. Mietinkin sellaista meikkipeiliä, jossa on valo - onko niistä mihinkään? Kannattaako hankkia ja jos, niin millainen? Mielelläni kuulisin kokemuksia. :)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #257 : 11.08.13 - klo:07:48 »
Tässä nyt ei ole valoa, mutta tykkään itse tosi paljon Ikean meikkauspelistä:

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/10182189/

Just sopivan kokoinen, ja tuon edessä näkee laittaa tukkaakin. Ainut hankaluus siinä on, että se on vähän typerän mallinen, eikä sitä oikein saa siivottua minnekään piiloon, jos ei jaksa sitä koko aikaa pöydällä katsella.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 11.08.13 - klo:09:51 »
Olisikohan tämä suht oikea ketju kysellä valaistuista meikkauspeileistä...?

Mulla on kokemusta Beurer-merkkisestä peilistä, jonka olen hankkinut joitakin vuosia sitten Stokkalta/Hobby Hallista. Peili on tämä:

Pidän varsinkin siitä suurentavasta peilistä. Kun perusvalaistus on kunnossa niin tämä on aivan kelpo väline  :)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 12.08.13 - klo:11:13 »
^ Tuossa on siis joku valosysteemi mukana? Haen just sellaista, jossa olisi vähän lisävaloa tavalliseen huonevalaistukseen verrattuna, tuleviin pimeisiin syysaamuihin.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #260 : 12.08.13 - klo:11:18 »
^^ Kuinka paljon tuossa on valotehoa? Olen kaupassa katsellut Babylissin ja Beurerin meikkipeilejä /-lamppuja. Ainakin liikkeen valaistuksessa nuo näyttää aika tehottomilta riippumatta siitä, onko päällä lämmin, kylmä vai luonnonvalo.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 08.10.13 - klo:20:33 »
Osaisko joku vinkata vastaavat luomivärisävyt (vaikka Macilta) kuin tässä videolla?
http://www.youtube.com/watch?v=4hflWCG_h1E
(Luomiväriosuus alkaa 5min kohdalta.)
« Viimeksi muokattu: 08.10.13 - klo:20:36 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #262 : 08.10.13 - klo:22:19 »
Mulla on babylissin valomeikkauspeili ja valo ei riitä millään.. Turha ostos :(
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 08.10.13 - klo:22:22 »
^ Kiva tietää, ettei valoteho riitä. Eipä tule tuhlattua rahoja moiseen. Harmi, että ehdit tuon jo ostaa.

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #264 : 09.10.13 - klo:11:40 »
^ Laitos vaatii pakostikkin erillisen valon, jotta sitä viitsisi käyttää ja ettei kulmakarvat/poskipunat tule hämäryydestä johtuen liian tummina naamalle. Siksipä meikkaan jälleen vessan peilin edessä, koska olen liian laiska rakentamaan valohässäköitä meikkipeilin ympärille  :)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 09.10.13 - klo:14:19 »
Suosittelen, jos vain mahdollista, sijoittamaan meikkipöydän ikkunan alle. Näin voi meikata luonnonvalossa talviaamuja/-iltoja lukuunottamatta. Mulla on tuossa pöydällä vielä pöytävalaisin kylmäsävyisellä energiansäästölampulla. Tuon lampun valo on sen verran lähellä luonnon valoa, ettei pimeinä aamuinakaan kovin helposti saa meikkikatastrofia aikaan (ainakaan valon puutteen takia :D).
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 09.10.13 - klo:15:30 »
Minullakin on sohvan vieressä (meikkaan siis sohvalla) tehokas puhtaan/viileän valkoinen energiansäästölamppu. Lisäksi sohvan lähellä on isot olohuoneen ikkunat, joista tulee vailoisan aikaan riittävästi luonnovaloa, vaikkei sohva ihan ikkunan vieressä olekaan.

Sen enrgiansäästölampun ostin muutama vuosi sitten Stockmannilta. Enää en ole samanlaisia lamppuja siellä nähnyt. Toivottavasti vastaavia löytyy jostain, kun tuo nykyinen lamppu hajoaa.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #267 : 16.10.13 - klo:19:38 »
Miten violettia luomiväriä voisi käyttää iltameikissä ilman että näyttää turpiin saaneelta tai itkeneeltä? Tarkoitus olisi siis tehdä melko tumma meikki, vaikka smoky tai sitten "v-varjostus" tms. Voisiko violetti toimia jos sitä käyttäisi häivyttämiseen esim ulkonurkassa tai smokyssä värien häivyttämiseen luomivaossa? Liikkuvalle luomelle levitettynä ei oikein toimi, koska tulee helposti itkulookki. Netistä koitin googlailla, ja youtubesta löytyikin yksi video, jossa violettia oli käytetty smokyeyemeikissä luomivaossa häivytykseen. Meikki oli vaan aika tumma, koska luomella oli mustaa muistaakseni. Hmm. Jotain vinkkejä?

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 19.10.13 - klo:12:30 »
^
Kannattaa kokeilla itselle sopivia muita sävyjä violetin kanssa. Itse olen käyttänyt viininsävyistä (burgundy, onkohan tuolle suomennosta?) violetin parina. Tuon kanssa tosin helposti saa aikaan turpalookin  ;D Sävyvalinnat riippuu myös tietenkin violetin sävystä. Jos on suht viileä ja vaaleampi niin siihen voi yhdistää myös hopeaa tai muuta vaaleampaa korostusväriksi ja tummempaa rajaukseen.

Tummempi rajaus ripsen rajassa auttaa aika hyvin siihen ettei silmät näytä itkuisilta.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 19.10.13 - klo:13:23 »
En itse käytä violettia mutta vaaleanpunaisella saa helposti myös itkuisen lookin ja pyrin välttämään sitä käyttämällä tummaa, selkeää rajausta ja kultaista beigeä pehmentämässä lookia. Violetinkin kanssa kulta sopisi kauniisti jos olet muuten väriltäsi neutraali tai lämmin.
Raitoja käpälään!