Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107951 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #270 : 19.10.13 - klo:17:24 »
Kiitos vinkeistä. Väriltäni olen mielestäni neutraali-lämmin, joten kultaa voisin kokeilla.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #271 : 21.10.13 - klo:14:21 »
Tarvitsisin vähän vinkkejä halloweeniksi. Tarkoitus olisi pukeutua haamuksi, eli kalpea naama ja tummat silmät.

Millähän saisi parhaiten kalpean naaman? Mietein valkoisen luomivärin levittämistä, mutta melkein kaikissa luomiväreissä tahtoo olla jotain glitteriä tms. Lisäksi mietein että mahtaako sellainen pysyä kovin hyvin, ei ole kiva jos se sitten suttaantuu ja varisee illan myötä. En myöskään yhden illan takia halua ostaa mitään kamalan kallista juttua. Sellaiset lasten kasvovärit ovat sitten taas kovin peittäviä, enkä halua paksua maalikerrosta naamaan.

Sitten silmät, ne nyt varmaan saa parhaiten luomivärillä, mutta kaikki muut kasvojen varjostukset, mikähän niihin olisi hyvä?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 21.10.13 - klo:15:02 »
^ Ainakin Stargazerilta ja Manic Panicillta löytyy aivan valkoiset meikkivoiteet. Hintaa kumpaisellakin on n. kympin verran, ja ylijäämän voi käyttää liian tummien meikkivoiteiden vaalentamiseen. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #273 : 21.10.13 - klo:17:12 »
^^Kasvojen varjostuksiin käyttäisin luomivärejä, esim. viileitä, harmahtavia ruskeita. Jos tavoitteena on enemmän sellainen zombie-look, niin varjostuksiin sopii ruskeiden lisäksi esim. luumun sävyt, punaruskeat, vihreät jne.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #274 : 05.11.13 - klo:12:19 »
Matka peittari hakusessa:

käytän kotona "virheiden peittelyyn" naamassa EDM meikkipuuteria tai peiteainetta. Kokeilin myös tuutata sitä pieneen purkkiin jossa myös sivellin (mukana kulkevaan meikkipussiin), mutta se ei oikein toimi ja leviää hirveästi aina avatessa.

EDM:llä oli jossain vaiheessa tarjolla peiteaineesta myös "matkapurkki" eli sellainen pieni rollerballin sisältävä puikko, jossa oli pulveria sisällä. Ei näytä enää olevan tarjolla, pelkkä tavispurkki

Olen nimimalisti matkameikkipussikan pakkaamisessa, joten pensselit ja isot purkit ei käy.

Mikä ihme voisi olla sopiva peitepuikko/aine joka on pakattu pieneen tilaan ja näppärä käyttää tien päällä? Olen tottunut tuohon mineraalimeikkiin, ja muistot lumenen sata vuotta vanhoista kämäisistä peitepuikoista yläaste/lukioajolsta hirvittää. Ihoni on kuiva, joten aineen pitäisi ns. sulautua hyvin eikä jäädä siihen päälle lillumaan (juuri mitä nuo vanhat puikot teki...)

Samoin pitäisi keksiä hyvä matkapuuteri sata vuotta vanhan maybellinen tilalle, hyi olkoon.
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #275 : 05.11.13 - klo:21:00 »
Onko mahdollista, että meikkivoide voisi päivän mittaan "vaalentua"? Yleensähän meikkivoiteet paremminkin tummenee päivän mittaan.
Testasin siis tänään Estee Lauderin Double Wear Light meikkivoidetta kaikista vaaleimmassa 1.0-sävyssä ja aamulla sitä levittäessä huomasin kyllä sävyeron kaulassani ja kasvotkin näyttivät hieman normaalia tummemmilta. Nyt päivän päätteeksi  sävyeroa ei huomaa juuri ollenkaan, esim. kaulassa ei voi sanoa mihin meikkivoidetta on levitetty ja mihin ei.
Meikkivoide pysyikin kuin unelma ja näyttää hyvältä vieläkin, vaikken ole korjaillut meikkiä ollenkaan. Aamulla kirosin juuri tuota sävyeroa, mutta nyt tuntuu ihan kuin meikkivoide olisi jotenkin sulautunut tai mukautunut ihoon tosi hyvin.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #276 : 05.11.13 - klo:23:49 »
^Mulla tapahtuu tuo sama kaikkien meikkipohjien kanssa ja se johtuu siitä, että naama on aina aamupesujen ja voiteiden lätkimisten jälkeen suht kirjavan värinen. Jotenkin tuo "tummuus" kuultaa alta, mutta sitten kun iho on rauhoittunut niin meikkivoiteen sävy näyttää siltä miltä pitääkin.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #277 : 25.11.13 - klo:23:17 »
Miten meikata baariin, jos et voi hillitä itseäsi tanssilattialla?  ??? ;D Siis näytän aina kapakka-illan jälkeen bussissa siltä että oon tullut meikit päällä kuntosalilla.
Mulle tulee mieleen vaan tekoripset, mutta oma ripset on niin pitkät ja tuuheat että jotenkin ärsyttää jos ainoa ylpeydenaihe viedään pois... ::)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 01.12.13 - klo:11:32 »
Hikoiletko siis meikit poskille? Siihen auttaa hyvät vedenkestävät tuotteet. Luomivärien katoamiseen pohjustus jne.
Raitoja käpälään!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 01.12.13 - klo:13:39 »
Ja mineraalipohja tuntuu kestävän hikoilua hyvin. En toki meikkaa salille, mutta en poistakaan meikkejä, jos sattuu naamalla olemaan. Mineraali näyttää treenin jälkeen vaan hehkeältä  :D.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #280 : 01.12.13 - klo:14:07 »
^Mulla taas valuu mineraalit pois, vaikka käytän aina pohjustajaakin. Jostain syystä talvella pysyy vielä huonommin, kesällä muistaakseni meikki pysyi ihan ok. Tosin mulla on rasvainen iho ja se luo meikkipohjan kestolle aina omat haasteensa.

Ylipäätään kestävä meikkipohja (itse olen rakastunut Estee Lauderin Double Wear Lightiin) ja sen alle kunnon pohjustus, ja tarvittaessa puuterointi ja itse olen käyttänyt myös UDn meikin viimeistelysuihkeita. Jos ongelma on silmämeikin valuminen, niin varmaan ei auta muu kuin vedenkestävät silmämeikit ja varsinkin wp ripsiväri ja rajaus. Itse en uskaltaisi laittaa nestemäistä eyelineria, jos tiedän, että tulen hikoilemaan paljon.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #281 : 01.12.13 - klo:17:44 »
Ehkä ongelma on vähän siinä, että meikkaan aika vähän ja kun yritän vähistäni tehdä iltameikkiä, laatu ei vaan riitä. Macin mineraalipohja on nyt käytössä joo, eniten mulla taitaa valua se silmämeikki.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 01.12.13 - klo:19:08 »
^Hyviä ohjeita olet yllä saanut. Kannattaa hankkia hyvä silmämeikinpohjustaja (näistä on täällä oma ketju) tai vedenkestävä voidemainen luomiväri (esim. MAC paint pot tai Maybelline Color tattoo). Jos iho sekä rasvoittuu, että hikoilee, niin kannattaa kokeilla 38° vedellä poistettavaa ripsiväriä.

Yksi meikin kestävyyteen paljonkin vaikuttava asia on meikkaustekniikka. Ohuet kerrokset kestää paremmin, kuin raskaalla kädellä vedetyt viivat. Luonnonlahjakkuudet on harvassa. Meidän muiden pitää harjoitella hyvä lopputuloksen aikaansaamiseksi.

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #283 : 01.12.13 - klo:19:54 »
Niin olen. Kiitos kovasti :) Rupean nyt keräämään basic-meikkilaukkua uudestaan, laadukkaista tuotteista ja primerit mukaan myös.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 01.12.13 - klo:20:55 »
^Mitä meikkejä sinulla nyt on? Jos saa udella. Välttämättä ei tarvitse pistää koko meikkipussin sisältöä uusiksi, vaan jo muutama täsmäostos voi tehdä ihmeitä.
« Viimeksi muokattu: 01.12.13 - klo:23:08 kirjoittanut Painted Lady »