Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107573 kertaa)

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #285 : 01.12.13 - klo:22:26 »
^Vähän offia, mutta tänne niin pitäisi tehdä ketju, jossa jokainen voisi esitellä meikkilaukkunsa :D Ei siis kaikki meikkini-ketjua, joka on jo olemassa, vaan se arsenaali, jota tällä hetkellä käyttää :) Tai sitten, jos sellainen on jo olemassa niin vinkatakaa ihmeessä, koska rakastan urkkia muiden meikkejä :D
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 03.12.13 - klo:19:21 »
^Tee, muakin kiinnostaa! Aina tilaisuuden tullen pakko selata läpi kavereiden meikkipussit.

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #287 : 08.12.13 - klo:17:40 »
^Mitä meikkejä sinulla nyt on? Jos saa udella. Välttämättä ei tarvitse pistää koko meikkipussin sisältöä uusiksi, vaan jo muutama täsmäostos voi tehdä ihmeitä.

Saa udella :)

Pohjana Maybellinen BB-voide tai Mac mineraalimeikkivoide
MaxFactor X-pert waterproof eyeliner (tosi hyvä!)
Maybelline dream touch blush
Masterpiece mascara
Inglot peittari, kulmakarvaväri, kaksi huulipunaa
Lorkun Lumi-valokynä

+ Läjä kaikkia meikkikyniä, peiteaineita ja H&M luomareita joita en juuri käytä

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #288 : 09.12.13 - klo:22:35 »
Tarvitsisin pikaisesti neuvoja. Vanha peitevoiteeni on loppumaisillaan. Onko kellään suositella sekaiholle sopivaa peitevoidetta, joka olisi hyvä pysyvyydeltään, peittäisi esim. punertavat nenänpielet,  muttei tukkisi ihohuokosia? Hintaa saisi olla mielellään max. 30 e ja tietysti toiveissa riittoisa tuote.

Olen katsellut Make Up Storen voiteita, sillä käytän sarjan Matte Foundationia ja pidän siitä kovasti. Mutta ne ovat jotenkin kuivan, ja toisaalta myös paksun tuntuisia. Lisäksi ottaisin mieluummin  voiteen jota voi levittää suoraan puikosta tai tuubista, sillä jotenkin nuo avoimet purkit tuntuvat kaikessa kosmetiikassa epähygieenisiltä.

Mieluiten sellainen jota ei tarvitsisi ostaa nettikaupasta.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #289 : 10.12.13 - klo:21:52 »
^Mä olen tykännyt Estee Lauderin Double Wear-peittarista. Hintaa taitaa juuri olla se 30€, mutta pieni määrä riittää todella pitkälle ja peitän juuri kasvojen punaisuutta eli pieniä punaisia näppyjä, nenänpieliä yms. Koostumukseltaan peittari on melko juoksevaa, eli lainkaan sellaista jankkista, mutta pysyy todella hyvin.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #290 : 10.12.13 - klo:23:50 »
Mulla ei ole käytössä peitevoidetta tällä hetkellä, mutta tuli mieleen että luin vähän aikaa sitten Karkkipäivä-blogissa oli juuri noista peitevoiteista: http://karkkipaiva.indiedays.com/2013/12/04/loytyi-koyhan-miehen-vastine-lempparipeiteaineelleni/
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #291 : 11.12.13 - klo:10:46 »
Mäkin tulin suosittelemaan Double Wearia. :) Vaikka mulla on pintakuiva iho, niin tuo sopii silti eikä lähde hilseilemään tms. Maybellinen peiteainetta olen myös kokeillut, mutta sävyt olivat liian pinkkejä/harmaita.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 13.12.13 - klo:19:34 »
Mac Studiofinish - peittää, mutta huomaamaton. Maksaa n. 20 euroa ja yksi nappi kestää iäisyyden, vaikka käyttäisi päivittäin.  <3

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 19.12.13 - klo:21:41 »
Millä merkillä olisi hyvää, kunnon glitterluomiväriä?

Haluaisin siis ihan sellaista isokokoista glitteriä, vähän tähän tyyliin:

Mulla on ennestään goshilta sellaista glitterjauhetta mitä voi käyttää mitä ilmeisimmin missä vain, kynsilakkojen kanssa, luomivärinä jne. Tämä on kuitenkin liian hienojakoista nyt siihen käyttöön mihin haen uutta glitteriä.  ;D
Markettivalikoimat käyty tänään läpi, eikä valikoimassa ollut mitään sinnepäinkään. Sokokselta ajattelin seuraavaksi etsiä, mutta mistäköhän muualta voisi mahdollisesti löytää tälläistä?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 19.12.13 - klo:21:55 »
^Nuo näytäisi olevan tehty irtoglitterillä ja jollain Fyrinnaen Pixi Epoxyn tai Too Faced Glitter Gluen kanssa. Ongelmana noissa vaan on, että tuolaisia glittereitä ei saisi käyttää silmämeikeissä. Glitterit on muovia tai metallia ja ne voi vaurioittaa silmiä pahastikin. MACilla on useampia glittereitä ja niissä kaikissa lukee, ettei ne sovi silmien alueelle (vaikka näytöksissä ja promo kuvissa niitä silmissä käytetäänkin ::)). Välillä vaikuttaa siltä, että useat valmistajat viis veisaavat asiakkaiden silmien turvallisuudesta, eikä edes varoita asiasta.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 20.12.13 - klo:14:09 »
^ Kiitti Painted lady kommentistasi, ei olisi tullut kyllä mieleenikään että tuollainen hakemani glitteri voisi olla silmälle vaaraksi jollain tavalla. En kyllä uskalla ottaa mitään riskejä, varsinkin kun silmäni ovat melko herkät. Hyvä sinänsä, ettei näitä sitten löytynyt kaupoista kun yritin etsiä.

Mulla oli siis tarkoituksena laittaa joulunpyhiksi töihin vähän blingbling meikkiä, ei kuitenkaan noin voimakkaasti mitä linkkaamissani kuvissa oli vaan ihan maltillisesti.  ;D Noh, pitänee keksiä jotain muuta. Ehkä tukkaan jotain kimallelakkaa tmv.  :)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #296 : 20.12.13 - klo:18:46 »
^ Jos sinulta löytyy glitter-eyeleinereita niin niitäkinhän voi rajauksen lisäksi taputella koko luomelle luomivärin päälle. Ainakin nuo on tarkoitettu silmien alueelle, mutten tiedä onko kyseisten tuotteiden kohdalla samanlaista vaaraa käytössä. Noissahan glitteri kyllä kiinnittyy hyvin, eikä sinällään liikahda.

Itse olen siis omistamaani paria glitter-rajausta käyttänyt juurikin edellä mainitun tavoin. Esimerkiksi hopeisen tai kultaisen luomivärin päälle taputeltuna hillitympikin hilemäärä antaa minusta jo enemmän säihkettä.  :D

Niin ja en sitten tiedä löytyisikö mistään Suomen markkinoilta (ehkä Make Up Store?), mutta viimeksi kesällä Tallinnassa  käydessäni näin yhdeltä marketti/halpis -sarjalta sellaisia hile"voiteita". Merkki oli BYS ja kyseessä tällainen Glitter Pots niminen tuote:
http://www.bys.com.au/fashion-accessories/eyes-eye-creme/glitter-pots.aspx

Vähän harmittelen vieläkin kun en ostanut yhtäkään noista glitter potseista ( ;D), mutta tuolloin eniten haluamiani värejä taisikin olla enää testerien muodossa. Kyseinen tuote tuntui kuitenkin todella kivalta ja kätevältä käyttää luomilla, ja oikeasti voisinkin ottaa nuo kaikissa väreissä! Eli jos vaikka löydät jonkin nettikaupan niin itse ainakin henk. koht.voisin kokeilla tuota yhtenä vaihtoehtona. Tosin, tilaus tulisi kyllä nyt haluamaasi tarkoitukseesi liian myöhään, mutta tässä kuitenkin näin yhtenä ehdotuksena! Ja pari muuta BYS -merkkistä tuotetta omistavana olen ainakin käyttämiini tuotteisiin ollut hintoihinsa nähden  hyvin tyytyväinen. :)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 21.12.13 - klo:11:12 »
Millä ihmeellä saatte pitkistä ja tuuheista ripsistä paakut pois ripsivärin levittämisen jälkeen? Onkohan vika ripsivärissäni, vai ripsissäni. Käytän nyt Yves Rocherin Sexy Pulp-mascaraa. Sitä ennen käytin Great Lashia, jossa ongelma ei ollut niin suuri, mutta ripsien päihin jäi nokareita?!  ja tuo great Lash- ripsiväri on kamala poistettava.

Laitan yhden kerroksen ripsiväriä, ja harjaan ne ripsiharjalla sen jälkeen. Tuo ei auta paljoa, koska tuntuu että kokkareet on niin märkiä, ja ripsiharja on harva. Olen koittanut myös sormin ottaa kokkareita ripsistä pois, mutta ei ole hygieenistä ja sotkuistakin on. Parempi keino kyllä se. Esim. Juhliin olisi hauska laittaa kaksi kerrosta ripsiväriä korostamaan silmiä, mutta silmistä tulee niin epäsiistit.  

Edit. Lila, kiitos vastauksesta!
« Viimeksi muokattu: 21.12.13 - klo:15:26 kirjoittanut Angelie »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #298 : 21.12.13 - klo:11:54 »
^Sanoisin, että vaihda suosiolla ripsiväriä. Jos ripset ovat valmiiksi pitkät ja tuuheat, niin ei ehkä kannata valita tuuheuttavia mascaroita - vaan erottelevia. Myös harjalla on väliä. Minusta kaikkein siisteimmät ripset saa pienehköllä ja tiheällä kumiharjalla - isompikin on hyvä jos silmä on malliltaan "avoin" eivätkä ripset kovin pahasti ulkokulmasta kiinni toisissaan.

IsaDoran pelkällä vedellä lähtevä mascara on itselläni nyt käytössä ja se tekee omiin pitkähköihin (mutta ei erityisen tuuheisiin) ripsiini todella siistiä jälkeä. Se kannattaa katsastaa ainakin harjan puolesta, juuri tämäntyyppinen harja on minusta kököttömään lopputulokseen paras. Muiltakin markettimerkeiltä löytyy hyviä erottelevia mascaroita, tsekkaisin myös Max Factorin, Lorkun ja Maybellinen vaihtoehdot.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 21.12.13 - klo:19:22 »
Max Factorin FLE on myös hyvä erottelevä. Itse käytän kahta ripsaria - ensin erotteleva (FLE, nyt käytössä myös Natural Coden pinkki ripsari) ja sitten ujutna pelkästään tyveen ripsaria, joss aon paksumpi massa (Lumenen Bold&Curly on hyvä). Tolla systeemillä saa pituutta ja erotellut ripset ekalla kerroksella ja tokalla sitten tuuheutta + volyymiä tyveen. Ei tule klähmää tai paakkuja!