Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107575 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #30 : 26.04.12 - klo:10:29 »
Itse en piittaa pienestä kiillostakaan - mutta kun löysin MACin Mineralize Skinfinish Naturalit, niin kesämeikkiongelmani ratkesivatkin sitten siinä. Laiskuuttani olen tosin päätynyt käyttämään noita talvellakin  ::).

Kovin paljon peittoa noilla ei saa, mutta ovat etenkin kesäkäytössä mielestäni ihania! Vaaleammat sävyt eivät jostain syysta matchaa minun ihooni ihan yhtä hyvin.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #31 : 26.04.12 - klo:12:23 »
Millä sä Lila laitat MACin Mineralize Skinfinish Naturalit?
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 26.04.12 - klo:18:26 »
Mä käytän kesällä kevyen kosteusvoiteen päällä pelkkää, puhdasta silkkipuuteria. Ellei kaipaa selkeää peittoa, niin tuolla saa aika kivasti tasoitettua ihon sävyä ja lookin mattaisemmaksi. Ja kokonaisuus on todella kevyt. Oma ihoni rasvoittuu aika reippaasti ja etenkin silkkipuuteri on tuntunut toimivan hyvin. Hieman jauhoisempi ja pöllyävämpi vaihtoehto on riisipuuteri, mutta mun iholla silkkipuuteri on toiminut paremmin. En tosin tiedä sopivatko nämä kovin tummalle iholle, vaikka omissa kasvoissani jauheiden valkoisuus haipuu aika nopeasti. Ja ehdotonta plussaa on, että näitä voi sutia paljon mineraalipohjaakin huolettomammin ja nopeammin (levitykseen käytän kapeampaa skunkkia). Lopputulos on oikeastaan täysin meikitön, mutta etenkin rasvoittuvalla, hieman epäpuhtaalla iholla huomattavasti oikeaa meikittömyyttä siistimpi.

Poissa Beldaiel

• Haiven
  • *
« Vastaus #33 : 26.04.12 - klo:22:04 »
Mitä käytät meikkivoiteen tai mineraalimeikkien alla? Jos meikkivoide ja pohjustus ei "pelaa yhteen" niin meikkivoide ei välttämättä kestä siistinä kovin kauaa.

Aiemmin en ole käyttänyt muuta kuin kosteusvoidetta, nyt ostin yves rocherin primerin ja lopputulos silti ihan sama. Mulla on nyt kyllä itse ihossa jotain häikkää, ihan parin päivän sisään selvästi tullut paljon noita "riekaleita" ja mitälie täyttyneitä ihohuokosia (näyttää kuin iho olisi täynnä pienenpientä palloa tai murua) :#
iherb alennuskoodi uusille asiakkaille: NIW878

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 26.04.12 - klo:22:52 »
Millä sä Lila laitat MACin Mineralize Skinfinish Naturalit?

Aliman Foundation Brush on minusta ihan ykkönen näiden levitykseen, nenänpieliin, silmäkulmiin ja lisäpeittoa kaipaaviin kohtiin EDM:n Eye Kabuki on loistava apu. Pyöreäpäinenkin keinokarvasivellin on hyvä, minulla on joku Sephoran suti, jota käytän välillä.

Tosi kevyeen levitykseen sopii luonnonkarvainen kabuki (esim. MAC) - joka vaan pyöräytellään kasvojen yli.

Samat työkalut toimivat hyvin muidenkin mineraalipohjien kanssa, olen vain kyllästynyt irtomineraalien sotkuisuuteen  :P.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 26.04.12 - klo:22:53 »
Mulla ei jotenkin tunnu mineraalit enää toimivan. Eivät levity nätisti eivätkä sulaudu ihoon. Joskus vuosi, pari, kolme sitten ei todellakaan ollut tällaista ongelmaa ??? On kokeiltu eri siveltimillä, eri pohjustuksilla... Edes mun all-time ykkössuosikki Alima ei toimi. :-\ Ihoni on kyllä tällä hetkellä kohtalaisen huonossa kunnossa, mutta vain mun ihoksi, eli ei yleisellä mittapuulla mitenkään karmea. Mistä ihmeestä tää voi johtua?
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #36 : 27.04.12 - klo:09:53 »
^Oiskohan sulla vaihtuneet ihonhoitotuotteet/pohjustus vuosien aikana? :) Mulla ihan pienikin muutos vaikuttaa siihen, miten mineraalit tarttuvat ja pysyvät. Itse saan mineraaleista parhaan peittävyys-kestävyyssuhteen pesemällä kasvot vain iltaisin ja kosteuttamalla jollain öljyllä (yleensä jojoba). Aamulla en pese ollenkaan, vaan sudin vaan meikit naamaan. :P

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #37 : 27.04.12 - klo:10:11 »
^ Ihan sama juttu. Vaihdoin päivävoidetta ja ihmettelin kun mineraalit ei levittyneet kunnolla ja lopputulos oli todella epämääräinen. Niinä aamuina kun laitan mineraalipohjan en tee muuta kuin pesaisen naaman vedellä, niin jopas levittyy entiseen malliin.

Mineraaleista puheenollen, onko noissa jotain parasta ennen päivää? Olen käyttänyt yli vuoden päivät Lily Lolon pohjaa ja tällä tahdilla se loppuu ehkä joskus muutaman vuoden päästä ::). Ei kai noiden pitäisi alkaa härskiintymään jos muistaa pitää purkkia kiinni.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 27.04.12 - klo:11:43 »
Mineraaleista puheenollen, onko noissa jotain parasta ennen päivää? Olen käyttänyt yli vuoden päivät Lily Lolon pohjaa ja tällä tahdilla se loppuu ehkä joskus muutaman vuoden päästä ::). Ei kai noiden pitäisi alkaa härskiintymään jos muistaa pitää purkkia kiinni.

Jos sinne purkkiin ei pääse kosteutta tai se pohja ei itsessään sisällä mitään vahoja tms. niin pohjan pitäisi olla käytännössä ikuista. Kuiva titaanidioksidia, sinkkidioksidia, micaa ja rautaoksideja sisältävä pohja ei mene pilalle helposti.

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 30.04.12 - klo:23:06 »
Mulla on silmät aika kuopalla, ja se kuopan "raja" jatkuu poskiin asti ja tekee väsyneen näköiseksi. Kuvademonstraatio., kuvassa ei ole minä  ;)  Onko tuollaista mahdollista meikata pois? Valokynä auttaa hieman.

Poissa piivikiivi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #40 : 06.05.12 - klo:10:16 »
Mulla on myös nuo ärsyttävä "kuopan rajat" aika vastaavanlaiset kuin kuvassa. Kaikki peittely yritykseni vain korostavat niitä. Minäkään en ole niille mitään keksinyt ja vinkkejä kaipailen myös :)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #41 : 07.05.12 - klo:14:07 »
Onkos kukaan löytäny keinoa/tuotetta millä saisi väriä tuonne ihan ripsien juuriinkin? Hajoo pää kun yrittää ripsarilla värittää ja saa vain silmät kipeiksi ja ripsaria pitkin silmämunaa  :#
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 07.05.12 - klo:14:10 »
^ Värjään ripsien tyvet ennen ripsarin levitystä MACin mustalla Fluidlinella käyttäen viistoa kulmasivellintä. Mulla on tosi vaaleat ripset ja ne tyvet oikein loistaa jos en tee tätä toimenpidettä. Näyttää siltä, kuin rajaus leijailisi usean millin päässä ripsien tyvestä, vaikka se ihan siellä kiinni onkin.
« Viimeksi muokattu: 07.05.12 - klo:14:12 kirjoittanut Roksane »

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 07.05.12 - klo:16:39 »
^^Komppaan Roksanea, eli geelirajaus ihan ripsen tyveen niin, että nojaa siveltimellä ripsiin, ei luomeen. Niin ripsien tyvet värjäytyy samalla kun rajauksesta tulee siisti.

Lisäksi minulla on käytössä riittävän pienellä harjalla varustettu ripsiväri. Ei siis mitään FLE:ta tai muuta pulloharjan kokoisella applikaattorilla varustettua maskaraa. Pienellä harjalla pääsee lähemmäksi ripsen tyveä, kuin isolla harjalla.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #44 : 07.05.12 - klo:16:42 »
^Eli mikä ripsari siulla on?  Oon koittanu syynäillä just pienipäisiä markettiripsareita, mut tarpeeks kauan kun niitä katselee alkaa kaikki näyttää samanlaisilta tiskiharjoilta.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett