Kirjoittaja Aihe: Meikkiapuketju  (Luettu 107719 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: Meikkiapuketju
« Vastaus #300 : 21.12.13 - klo:21:18 »
^ Jos sinulta löytyy glitter-eyeleinereita niin niitäkinhän voi rajauksen lisäksi taputella koko luomelle luomivärin päälle. Ainakin nuo on tarkoitettu silmien alueelle, mutten tiedä onko kyseisten tuotteiden kohdalla samanlaista vaaraa käytössä. Noissahan glitteri kyllä kiinnittyy hyvin, eikä sinällään liikahda.

Itse olen siis omistamaani paria glitter-rajausta käyttänyt juurikin edellä mainitun tavoin. Esimerkiksi hopeisen tai kultaisen luomivärin päälle taputeltuna hillitympikin hilemäärä antaa minusta jo enemmän säihkettä.  :D

Kiitti vinkistä, tää ei tullutkaan edes mieleen kun mulla on vain aina käytössä musta eyelineri.  :D Olisko sulla suositella jotain merkkiä jolla olis hyvä glittereyelineri?  :)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #301 : 21.12.13 - klo:22:12 »
^ Minulla ei valitettavasti ole suoranaista vinkkiä merkin suhteen, mutta sen olen todennut, että halvimmillakin glitter eyelinereilla olen pärjännyt. En ole tosin koskaan kokeillutkaan kalliimmilta sarjoilta, mutten ole kokenut sitä tarpeelliseksikaan. Nykyiset pari glitter eyelineria minulla on juurikin ihan halpismerkeiltä, toinen aiemmin mainitsemaltani BYS -sarjalta ja toinen CCUK:lta. Tuota CCUK:ta voisin suositellakin kokeiluun jos vain tietäisin varmuudella, että sitä myytäisiin vielä Suomessa. Ostin nimittäin kyseisen tuotteen varmaankin pari vuotta sitten Tokmannilta, mutta sen jälkeen en ole enää sarjan tuotteita, saatika noita glittertuotteita nähnyt parissa käymässäni Tokmannilla.

Tuosta omistamastani CCUK:n eyelinerista irtoaa ainakin hyvin hilettä yhdelläkin vedolla. Tosin nyt tuote on jo kuivumaan päin, mikä kokemukseni mukaan taitaa olla aika normaaliakin noiden glittertuotteiden kanssa. Tuo CCUK on kuitenkin kestänyt käyttökelpoisena kuitenkin hyvän aikaa. Ja oikeastaan juurikin tuon herkän kuivahtamisen takia ostankin mieluummin glitter eyelinerini halvalla kun ei noita niin usein tule käytettyäkään. En sitten tosin tiedä onko esim. Make Up Storen omissa tuotteissa parempi kesto. Nykyään kuitenkin halvemmillakin sarjoilla värivalikoima noiden glittertuotteiden suhteen on niin hyvä, että senkin takia halvemmat sarjat ovat vedonneet minuun enemmän.  :D

Mutta niin, yhtenä vaihtoehtona voisin kyllä kuitenkin ehdottaa Kicksissä myytävää Viva La Diva -sarjaa. Muistaakseni tuolle merkille on tullut kivoja glitter eyelinereita varsinkin näin talvikaudella myyntiin ja kyseessä on tosiaan edullisempi meikkisarja. Itse en ole vielä testannut sarjalta noita eyelinereita kuin ihan vain kädelle ja ainakin silloin hilettä tuli hyvin yhdellä vedolla. En vain muista milloin noita eyelinereita tässä syksyn/talven aikaan katselin, mutta varmasti näin joulunaikaan pitäisi löytyä. Yleisesti itselläni on kyseiseltä merkiltä pari huulipunaa ja kynsilakka ja niihin olen ollut tyytyväinen ja muutenkin tuosta sarjasta on hyvä kuva.

Tässä  on luultavimmin kuva samaisesta glitter eyeliner -tuotteesta, mitä Suomenkin Kicks -kaupat myyvät. Sävyjä on toki enemmänkin, muistelen jonkin vihreänkin nähneeni.  :D:
http://www.vivaladiva.se/eyes_vivaladiva4.html

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #302 : 22.12.13 - klo:20:25 »
^ Kiitti vielä purppura kommenteistasi. Täällä ei mun harmikseni ole Kicksin liikettä ollenkaan, mutta yritän käydä huomenna ainakin robbarilla ja sokoksella, jos jommasta kummasta löytyisi jotain.  :) Pitää varmaan hamstrata pari glittereyelineriä jemmaan kunhan ensin löydän niitä jostain, on sitten ainakin seuraaville kerroille myös valmiina eikä tarvitse enää viimetinkaan etsiä.  :D

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #303 : 22.12.13 - klo:21:45 »
Max Factorin Masterpiece mascarassa oli muistaakseni myös kumiharja tms., ei ihmekään, kun sain sillä niin siistiä jälkeä. Hinnan takia sitten vaihdoin halvempaan, kun tuo ripsari maksaa jo lähemmäs 19€ kaupoissa. Netistähän saisi tilattua edullisemmin, kun siihenkin olen täällä tutustunut.

Kahden ripsarin käyttö kuulostaa myös kokeilemisen arvoiselta idealta, just tuo että ripsien päähän toista. Hyvin haaleat mun ripset on muutenkin loppupäästä, vaikka kuinka pitkät kyllä kunhan väriä on. Hämähäkkiripset, ei kiitos :-X
« Viimeksi muokattu: 22.12.13 - klo:21:46 kirjoittanut Angelie »

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 06.02.14 - klo:09:07 »
Ongelmanani on ripsivärin suttaantuminen alaluomelle. Käytän 38 ripsareita (tällä hetkellä Sensai 38) jotka ovat helpottaneet ongelmaa hieman, mutta silti muutaman tunnin jälkeen ripsivärit ovat ikävästi levinneet. Puuteroin aina alaluomet. Mikä avuksi? Olisiko primeristä apua?

Ihotyyppini on pintakuiva.

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
« Vastaus #305 : 06.02.14 - klo:20:53 »
^Mulla tavalliset ripsarit leviää myös päivän aikana, mutta Lorealin Double Extendiä en oo saanut ikinä leviämään. En tosin sitten tiedä toimiiko sulla, jos 38 ripsaritkin ovat levinneet. Itsellä Double Extend lähtee ainoastaan kuumalla vedellä irti, eikä hievahdakkaan normaalimenossa.

Tavallisista ripsareista kannattaa kokeilla vesiliukoisia, vedenpitävät liukenee ihon rasvaan ja leviää. Hyvä luomenpohjustaja myös alaluomelle levitettynä voi myös auttaa. Nämä kikat helpotti itsellä vähän, mutta ongelma poistui vasta Double Extendillä.

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #306 : 14.02.14 - klo:14:14 »
Ainakin Youtubesta tuttu gossmakeupartist neuvoo, että jättää ripsien kärjet meikkaamatta sekä ennen meikkaamista "niistää" (en nyt keksinyt parempaakaan termiä  :D) harjan vessapaperiin.  Siis ihan kunnolla vetäisee paperilla sen harjan. Toki silloin menee hirveäst hukkaan väriä, mutta jos se toimii niin voi käyttää halpisripsivärejäkin.

Ripsien värjäys, taivutus, pari tekoripseä erikoisiltoihin? Tai ihan vaan tekoripset. :D Mä värjään ripset itse niin, että pidän sitä väriä ainakin tunnin ripsissä. Silloin jo huomaa eron omiin räpsyttimiin.
Ainiin, yks vinkki vielä on korvata ripsiväri kokonaan tai osittain eyelinerillä, mulla on käytössä MaXFactorin Colour expert waterproof eyeliner ja ei petä hikijumpassakaan, mutta lähtee pestessä tosi nätisti vanulapulla. Ihan super!
« Viimeksi muokattu: 14.02.14 - klo:14:16 kirjoittanut funkylala »

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 17.02.14 - klo:13:01 »
Millaista tuotetta suosittelisitte varjostuksiin? Eli noiden "poskilommojen" korostukseen? Pitäisi olla hillitty sävy, en missään nimessä halua mitään rusketuksenomaista sävyä, vaan nimenomaan varjomaisen.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 17.02.14 - klo:13:03 »
Moni tuntuu tykkäävän NYXin Taupe -poskarista. Minulla on pari samantyylistä MACiltä, mutta taitavat olla kausikokoelmista - luulen kyllä, että perusvalikoimastakin löytyy tauperuskeaa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 17.02.14 - klo:13:22 »
MAC:llä on Taupe Shape niminen sävy perusvalikoimassa, mutta sanoisin NYX:n Taupen olevan luonnollisempi sävyltään. Mun henkilökohtainen suosikkini on MAC:n Strada, mutta se on valitettavasti kausisävy. Sillä on helppo huiskia varjostuksia arkenakin kalpealle iholle. Emote olisi hyvä (toinen suosikkini), mutta sekin on kausisävy.

Tässä kuvassa MAC Taupe Shape ylhäällä ja NYX Taupe alhaalla:

http://www.nikkietutorials.com/site/2013/01/m-a-c-taupe-blush-vs-n-y-x-taupe-blush/
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #310 : 17.02.14 - klo:13:28 »
Toi NYXin Taupe näyttää kyl just sellaiselta varjomaiselta, kun se on ilmeisesti kylmempi. Mutta olenko spottaavinani tuossa jotain himmeää kimallusta / shimmeriä? Toi MAC näyttää just sellaiselta meikatulta rusketukselta jota haluan välttää.

Ilmeisesti toi NYXin sävy on lopetettu, mutta jospa sen jostain nettipuodista vielä yhyttäisi.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 17.02.14 - klo:14:09 »
NYX:n Taupe on aavistuksen kuultava, mutta ihokaan harvemmin on täysin matta. En siis usko, että tuo pieni kuultavuus on ongelma. Mitään varsinaista shimmeriä siinä ei tietääkseni ole. Tuskin tuo sävy muuten olisi niin älyttömän suosittu varjostuksiin.

Mulla ei siis omaa kokemusta NYX:n Taupesta ole, kun olen tyytyväisenä käytellyt MAC:n Stradaa eikä ole ollut muulle tarvetta.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #312 : 17.02.14 - klo:20:57 »
Harlequina, oisko tää liian hohtava/ruskea, monet käyttää tuotakin NYXiä varjostuksiin:

http://www.pinkmelon.de/test/make-up-2/teint-2/bronzer-2/nyx-mosaic-powder-farbe-02-latte.html

Tuossa kans Huniksen blogista arvostelua Taupesta ja Latesta:

http://beautybabesworld.blogspot.fi/2009/06/nyx-swatcheja-nyx-swatches.html
« Viimeksi muokattu: 17.02.14 - klo:20:59 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #313 : 18.02.14 - klo:15:59 »
Tästä tulikin mieleen, tykkään käyttää aurinkopuuteria esim. poskiin ja muutenkin rusketuksenomaisesti, mutta haluaisin myös varjostaa poskia. :D Meikkaako joku näin ja laitatteko eri sävyä varjostukseen kuin muussa aurinkopuuteroinnissa?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #314 : 18.02.14 - klo:18:08 »
Kyllä minä käytän aurinkopuuteria myös hyvin kevyisiin varjostuksiin - kun haluan vaan piirteitä hyvin kevyesti ja luonnollisesti esiin. Sama sävy kuin normaalisti - mutta kimaltavimmat eivät luonnollisesti oikein toimi  :P.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.